Onnellisuusketju

  • 1 294 499
  • 7 895

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ompas loistava olo.
Ilves voitti tänään hyvällä pelillä. Oman joukkueen pelissä tuli voitto maalin erolla. Ulkopelit ovat jotain aivan niin huikeata että. Räntäsadekin loppui juuri ennen peliä.

Tyttöystävä lähti neljän päivän jälkeen kotiin, mutta pian taas näkee. Pieni miinus hyvään oloon, mutta so not. Näillä mennään.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt on hyvä fiilis! Tai no, ehkei venäjän aineen kirjoittaminen ole ihan mielipuuhaani, mutta jopa se tuntuu edistyvän tasaista vauhtia. Takana on joka tapauksessa mukava ja hauska viikonloppu oman mieheni (!) kanssa, ja on kai pakko todeta, että kylläpä toisesta voikin sitten tykätä paljon.

Koulua on jäljellä enää 15 päivää ja koeviikko. Toki sitten alkaa tiukkaakin tiukempi lukeminen, mutta ainakin näin etukäteen ajateltuna tuntuu ihan kivalta ajatukselta, että saa rytmittää elämänsä vapaasti.

Ja hitsit... SaiPa voitti eilen! :)
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Saikkua pukkaa?

Niin, itse olen iloinen siitä, että saanen iltapäivällä saikkua vasemmasta ranteesta, joka on kipeytynyt. Ennakoisin, että loppuviikko menee kotosalla, ja se jos mikä on hauskaa.

Huomautan vielä, että olen oikeakätinen, eikä ko. vaiva johdu itsesaastutuksesta.

EDIT: JES, loppuviikko saikkua ja pääsi vielä röntgenkuvaan kaupanpäälle!

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Re: Saikkua pukkaa?

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itse olen iloinen siitä, että saanen iltapäivällä saikkua vasemmasta ranteesta, joka on kipeytynyt. Ennakoisin, että loppuviikko menee kotosalla, ja se jos mikä on hauskaa.

Huomautan vielä, että olen oikeakätinen, eikä ko. vaiva johdu itsesaastutuksesta.

Täältä tähän


Kun noudatat hyviä neuvojani käden suhteen, en usko että ongelmia tulee saikun saannin suhteen loppuviikoksi. ;)
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Koulua on enää jonkin verran jäljellä!!! Hahhaa sanon minä. Se päivä kun on viimeinen tunti istuttu niin ai saatana sitä huutoa jonka päräytän kun kellot soi ja lähden himaan!! Nyt kyllä vielä näyttää takkuiselta koska sain tänää kirjallisen varoituksen jota vielä harkitaan.. Who cares!?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oujee... yksi viimeisimmistä pahoista tenteistä läpi...

Enää 4 pakollista kurssia + d-työ...
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pakko olla onnellinen kaverin puolesta, nyt sitä kait tietää, että toisen onnellisena näkeminen tuottaa hyvää oloa ja paljon,kovia kokenut kaveri näyttäisi vihdoinkin löytäneen sen oikean
rinnalleen.

Itse voin olla onnellinen kun koeviikko ohi huomisen kokeen jälkeen ja elämä näyttää parasta puoltaan. Ulkonakin hyvä ilma, aurinko paistaa ja lunta maaassa. Tästä on hyvä jatkaa
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitähän kuulemaa pitää olla pienistä asioista iloinen, vai?! Löysin tänään kivan pinkit converset 35€ ja siihen vielä kaverialennus -5€. Vaikkei noita nyt pariin kuukauteen pääse käyttämään, niin olen innoissani ostoksestani. Hih.
 
Viimeksi muokattu:

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
New York, New York

Tänään varasin matkan itselleni ja paremmalle puoliskolle reissun isoon omenaan (en siihen espoolaiseen kauppakeskukseen).
Nyt sitä pääsee katsomaan onko ne talot oikeesti niin korkeita... Pitkään tätä on mietitty ja pari kuukauden päästä se on totta.
Jos jollakin on vinkkejä mitkä kannattaa käydä New Yorkissa katsomassa ja missä vierailla niin otan ilolla vihjeitä vastaa YV:nä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Enää 19 päivää lukiota jäljellä! Huomenna pulikoimaan ja perjantaina parturiin ja illalla häviämään lentismatsissa, lauantaina salibandymatseissa. Mutta sitten pääsen tyttöystävän luokse "nukkumaan"...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Onni löytyi Ervatsalon kanssa

Niin, enään pitäisi tietää, kuka tuo Onni sitten on?

Täältä tähän
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensimmäistä kertaa pitkästä aikaa olen onnellinen. Sitä se teettää...

Mikä muuten on HIFK? Olen joskus kuullut siitä, mutta en juuri nyt muista...
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Onni löytyi Ervatsalon kanssa

Viestin lähetti mysteeri
On ton Ervatsalon kanssa vaan niin onnellista tämä elämä...
Kuvitelkaas nyt: Ikeaa, Kodin Anttilaa, ravintolasyömistä. Luksuselämää siis...

Vai että sillälailla. Tästä meidän ravintolaskenen omasta pikku työmyyrästä on siis kuoriutunut vakavasti otettava Suomen Fab5 ehdokas.

Tuo parisuhde testataan viimeistään siinä vaiheessa, kun arvon daami pääsee tutustumaan turenkihuumorin syvimpään olemukseen ja ervan mukavaan kaveripiiriin.
 

Miimuh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mä olen onnellinen, tai oikeastaan tosi ilonen, mutta kuitenkin. Yskää on ollu kohta jo kolme viikkoa, selkä on aivan sökönä ja koulu on perseestä, mutta ei silti jaksa vituttaa.

Ella ja Aleksi ovat nyt piristäneet minua hauskalla musiikillaan kaksi iltaa. Saattaa myös olla että eräät tietyt asiat rupeavat taas luistamaan. Täytyy varmaan mennä kohta piristämään itseään lisää. Eli menen katsomaan kauniita ja rohkeita. :)
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Re: Onni löytyi Ervatsalon kanssa

Viestin lähetti Jomppa
Tuo parisuhde testataan viimeistään siinä vaiheessa, kun arvon daami pääsee tutustumaan turenkihuumorin syvimpään olemukseen ja ervan mukavaan kaveripiiriin.

Niin, kerrottakoon, että turenkilaishuumorin peruskäsitteitä on opetettu ahkerasti. Ko. oppilas osaa sanoa jo mm. "minää sanon, että höpööhöpöö" sekä laulaa "Tallinnalainen nainen"-laulua.

Tämän lisäksi oppilas tietää seuraavat peruskäsitteet: hajutaksi, lentopallolimpsa, Kuninkaidenlaakso ja vartijanmerkki.

Toistohuumorin sietokykyä ei ole vielä kliinisesti kestotestattu. Myös viinapäätä voidaan pitää isona kysymys- tai huutomerkkinä.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Re: Re: Onni löytyi Ervatsalon kanssa --->Jompalle

Viestin lähetti Jomppa
Tuo parisuhde testataan viimeistään siinä vaiheessa, kun arvon daami pääsee tutustumaan turenkihuumorin syvimpään olemukseen ja ervan mukavaan kaveripiiriin.

Minää sanon, että höpööhöpööhöpöö ja laulan sujuvasti "Tallinnalainen nainen"-laulua.
Ja kuten Rakas Ervatsalo jo kertoi sujuu myös viinan juominen tyylikkäästi miesten viinamitalla.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Re: Re: Re: Onni löytyi Ervatsalon kanssa

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, kerrottakoon, että turenkilaishuumorin peruskäsitteitä on opetettu ahkerasti. Ko. oppilas osaa sanoa jo mm. "minää sanon, että höpööhöpöö" sekä laulaa "Tallinnalainen nainen"-laulua.

Tämän lisäksi oppilas tietää seuraavat peruskäsitteet: hajutaksi, lentopallolimpsa, Kuninkaidenlaakso ja vartijanmerkki.

Toistohuumorin sietokykyä ei ole vielä kliinisesti kestotestattu. Myös viinapäätä voidaan pitää isona kysymys- tai huutomerkkinä.

Täältä tähän

Hajutaksista sen verran että harmillista etten voi ko. taksin kyytiin tulla kun pokka ei pidä. Olisi muuten varmaan ihan tutustumisen arvoinen taksi.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, en malta olla sanomatta, että tämän perin imelän ketjun lukeminen laukaisee kohta sokeritaudin päälle.

Toisaalta, myönnettäköön, että huonomminkin voisi mennä.

Täältä tähän
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, en malta olla sanomatta, että tämän perin imelän ketjun lukeminen laukaisee kohta sokeritaudin päälle.

Toisaalta, myönnettäköön, että huonomminkin voisi mennä.

Täältä tähän

Tähän voisin lisätä, että jos ei aiemmin vituta niin onnellisuusketjua luettuani alkaa taatusti vituttamaan.

Vittu - onnelliset ihmiset on syvältä.

vlad.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jes! Mulla on Sepi Virran nimmari!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös