Pataprinsessa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Sain aivan ihanan joululahjan (halauksen kera). Nyt on niin onnellinen olo. Se oli muuten ainoa joululahja minkä olen etukäteen avannut..En malttanut odottaa=)
Viestin lähetti Sistis
Aaaaahh....
Lasillinen sopivan viileää sahtia... ja lisää odottaa viileässä.
Viestin lähetti scholl
Oho sitä sahtiä valmistetaan siis vielä, vaikka nykyään on saatavilla oluttakin. Muita pula-ajan tuotteita kuten pettuleipää ja kahvikorviketta ei taida sen sijaan nykyään enää kukaan nauttia.
Viestin lähetti Sistis
Ehkä korotetaan joskus...
Tässä on niin usein nähnyt Pikku Myyn kirjoituksia eri aiheista vitutusketjussa että on ihan pakko olla iloinen puolestasi!Viestin lähetti Pikku Myy
Mulla on ihania ja rakkaita ystäviä, paljon. Ilta oli mukava ja ensi viikoksi treffit. Nyt voi mennä hyvillä mielin nukkumaan.
Viestin lähetti Pikku Myy
Mulla on ihania ja rakkaita ystäviä, paljon. Ilta oli mukava ja ensi viikoksi treffit. Nyt voi mennä hyvillä mielin nukkumaan.
Nimimerkki Pikku Myyn parisuhteeseen liittyvät odotukset ja toiveet liittyvät jonkinlaiseen molemminpuoliseen rehellisyyteen ja avoimuuteen. Jos nimimerkki Pikku Myyn löytämät miehet eivät näitä odotuksia ja toiveita kykene "täyttämään" nimimerkki Pikku Myytä vituttaa ja nimimerkki Pikku Myy tukkii silloin Vitutusketjun ilman nimimerkki Snaksterin avustusta. Tällä kyseisellä hetkellä nimimerkki Pikku Myy on kuitenkin edes jollain tapaa onnellinen, eikä purkaudu vitutusketjuun (kuten nimimerkki Snakster huomannee). Jos tämä(kin) häiritsee nimimerkki Snaksteria (tai ihan ketä tahansa muuta), niin avautumisia otetaan vastaan yksityisviestitse. Nimimerkki Pikku Myy kun ei nimittäin aio pyytää tekemisiään tai olemisiaan anteeksi keneltäkään tällä palstalla.Viestin lähetti Snakster
Etäisesti on jäänyt sellainen vaikutelma, että nimimerkki Pikku Myylle voisi tehdä hyvää pitää pientä taukoa kaikenlaisesta treffailusta ja tauon aikana vaikka koittaa tutustua itseensä ja parisuhteeseen liittyviin odotuksiinsa ja toiveisiinsa. Tällä keinoin uskoisin välttyvämme myös toistuvilta avautumisilta vitutusketjuun. Toisaalta mistäs helvetistä minä mitään tiedän, mistään.