Onnellisuusketju

  • 1 299 447
  • 7 883

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on hiano kirjahylly. Ja sohvapöytä. Ja muutenkin kivannäköinen huone kun sai siistiksi. Vau. Ihan kiva mieskin oli käymässä. Ja ihastuttava sarjakuvanpiirtäjätyttö laittoi mailia. Mun elämä on vuoristorataa, joten näistä mukavista hetkistä pitää ottaa kaikki ilo irti, jotta jaksaa sitten kun yöllä ei saa unta ja elämä tuntuu turhalta.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Viestin lähetti Pikku Myy
Nyt on hiano kirjahylly. Ja sohvapöytä. Ja muutenkin kivannäköinen huone kun sai siistiksi. Vau. Ihan kiva mieskin oli käymässä. Ja ihastuttava sarjakuvanpiirtäjätyttö laittoi mailia. Mun elämä on vuoristorataa, joten näistä mukavista hetkistä pitää ottaa kaikki ilo irti, jotta jaksaa sitten kun yöllä ei saa unta ja elämä tuntuu turhalta.

Kiva lukea että elämässäsi tapahtuu jotain positiivistakin, tulee jotain onnellisuusketjuunkin, eikä vain vitutusketjuun.
Täällä taitaa olla toinen hieman ailahtelevainen jolla tilanteet vaihtuvat päivän mittaan, milloin tulee asiaa tänne onnellisuuspalstalle, milloin taas vitutuspalstalle, mutta jälkimmäistä tietääkseni käytän enemmän.

Tossa oot ihan oikeassa että mukavista hetkistä pitää ottaa kaikki ilo irti että jaksaa yöllä jos ei saa unta tai jos ei saa nukkua (niinkuin minun kohdallani usein käy).
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mysteeri
Kiva lukea että elämässäsi tapahtuu jotain positiivistakin, tulee jotain onnellisuusketjuunkin, eikä vain vitutusketjuun.
Kyllä minunkin elämässä useimmiten tapahtuu kaikkea kivaa ja menee hyvin, yritän vain pitää johtoasemaa vitutusketjussa ja muutenkin mainetta yllä:) Pakko vain kirjoitella välillä tännekin, ettei taas ala tippumaan niitä "huomiohuora"-yksityisviestejä. Ja onhan tässä tosiaan ollut mukava päivä.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Viestin lähetti Pikku Myy
Pakko vain kirjoitella välillä tännekin, ettei taas ala tippumaan niitä "huomiohuora"-yksityisviestejä. Ja onhan tässä tosiaan ollut mukava päivä.

Toivottavasti tuo heitto oli pelkkä vitsi. Jatkoajan keskustelupalstan arvostus tippuu silmissä jos tuollaisia yksityisviestejä jollekin joku lähettelee. Itse saanut jonkin verran yksityisviestejä/sähköpostia koskien Beach 2005-projektia ja kaikki viestit ovat olleet kannustavia ja vittuilu-viestit ovat loistaneet poissaolollaan.

- tinke-80
 

scholl

Jäsen
Re: Juntteilua?

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, mutta eikös tuo Stockalla shoppailu ole nykypäivänä aika junttia?
Ehkä joskus 80-luvulla asiaa kannatti vielä leuhotella, mutta nyttemmin ko. putka lienee lähinnä sipoolaisten hoonosoomi mummojen ja muun wannabe-porukan suosiossa.

Täältä tähän

En tiedä mitä tarkoittaa leuhotella?
Fakta on kuitenkin se, että shoppailu tuo fiilinkiä ja täkäläisille Stockmann on se tuttu ja turvallinen. Sieltä on yli sadan vuoden ajan hankittu lähes kaikki ruoka, huonekalut, astiat, vuodevaatteet jne., valtaosa Suomesta ostetuista vaatteista ja tietysti nykyään viinitkin. Harva asia on sellainen, mitä muualta tarvitsee hakea. Parkki toimii ja kassoilta tuotteet viedään noutopisteeseen parkkitaloon niin ei tarvitse kassejen kanssa kävellä.

Vaatteet ja kengät on se, missä on Stockmannin heikkous. Mutta ainahan voi ostaa ulkomailtakin ja kun tapahtuu iloinen asia kuten eilen, jolloin löysin hyvää uutta mallistoa niin aina parempi.

Itse en koe Stockmannia millään tavalla junttina. Rehellisen kapitalistinen firma, jossa ruotsinkielelläkin asiakas saa halutessaan palvelua ja jossa ei kohdella asiakkaita huonosti sinuttelemalla heitä. Stockmann on porvarille sama kuin kepulaiselle ääsmarket tai prisma ja demarille eka, maxi-marketit tai elanto.
 

Unbreakable

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aijaijai, tänään se meikäläinen tilasi elämäni ensimmäisen ulkomaanreissun. Kohde oli Rodos ja kahden viikon lomalle pitäisi lähteä 5.6.2005 sunnuntaina suoralla lennolla Oulusta. Kuulemma tuohon aikaan lämpöä riittää kovasti ja baarikatu ja muut mestat pullollaan kimuleita. Ensimmäisen reissun kunniaksi otin sitten tämän hotellin kahdeksi viikoksi merinäköalalla ja kahden hengen huone yhdelle. Rodian Amathus Beach Hotel.
 

Dr.Mengele

Jäsen
Suosikkijoukkue
PORIN ÄSSÄT, Pasi Peltonen, Pauli Levokari, RuosV
Isäni osti minulle tänään sen aidon oikean suomalaisen takuu-tuotteen...nimittäin pappa-tunturin. Viikko vielä niin saa sen kilpiin. Sitten vaan pika-tielle autoja ohittelemaan...
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mulla ei ole tällä hetkellä mitään valittamista.
Ilves voitti eilen, mulla oli mukava miehenköriläs kylässä ja voitin Ässä-arvasta 3,5 euroa.
Voi jee.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Harkkatyö vihdoin valmis! \o/

Oli melkoisen tiukka tahti tehdessä ja tunteja vierähti lukematon määrä koululla koneen ääressä istuen ja uurastaen, mutta viimein on homma valmis. Nyt jos ei saa vähintään kolmosta niin aika pettynyt olen.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tänään olen flunssasta huolimatta tuntenut oloni onnelliseksi, miellyttävä tunne koettuna pitkän tauon jälkeen.

Hymykasvoilla katson huomiseen...

vlad.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Flunssa tuntuu voitetulta (reilu viikko ihan kunnolla päällä), nyt jaksaa taas repiä myös urheilupuolella ja viikko alkanut hyvin: 3 "rääkkiä" jo takana!
 

HOOPEEKOO

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pikkubroidi on ollut perjantaista lähtien Meilahdessa sisäisestä verenvuodosta johtuen. Eilen tehtiin neljän tunnin operaatio, jossa löydettiin ohutsuolesta joku pallukka mistä vuoto johtui. Se poistettiin ja hemoglobiiniarvot ovat nousseet jo 60 -> 120 ja vaara on ohi. Aivan loistavaa, olen onnellinen!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hieno uutinen, HOOPEEKOO. Tsemppiä veljellesi toipumiseen.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Onnellisuudentunne aiheuttaa edelleen hytinöitä koko kehoon päästä varpaisiin, toivottavasti tämä ei ole unta - tai mikäli on, niin toivottavasti en herää koskaan.

Tuntuu hyvältä!

vlad.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt ei voisi olla tyytyväisempi! Pääsin juuri siihen harjoittelupaikkaa, mihin toivoinkin. Aivan mahtavaa. Juuri aloitettu projekti, pääsee tekemään uusia toimintatapoja, kehittämään toimintaa. Joustavat työajat ja hyvä sijainti "tutuilla kulmilla" Kalliossa. Eräs ns. tuttu henkilö vielä asuu ihan siinä vieressä. Tämä nuori neiti kyllä leijailee loppupäivän, ihan pirun innoissani olen:) Kerrankin opettajien perseen nuolennasta on jotain konkreettista hyötyä.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Urheilu on jännä juttu. Vaikka sitä ei teekään työkseen, vaan kunnon vuoksi, siitä jää äärettömän ihana fiilis. Maanantaina sai puntilla kunnon draivin päälle, ja pohjia tauon jälkeen luotiin ihan tosissaan. Eilen oli luokan sählyhöntsyt klo 13 sekä "pappasählyhöntsyt" ehtoommalla, keski-iän lähennellessä nk. suuria ikäluokkia.

Oman luokan höntsyissä sai juosta kuin kaheli oman ikäisessä seurassa, mutta paljon ei vauhdista jääty illallakaan, kun oli riittävästi vaihtomiehiä. Onnistuminen tekee onnelliseksi, aikamoista filosofista pohdiskelua...

Ja onnellinen olen tänäänkin. Tuskin maltan odottaa iltaa, kun pääsen maaliin sählyssä oikein salibandytyyliin. Tai siis omintakeinen on torjuntatyyli, mutta salibandymoken vehkeillä. En tiedä olenko hullu, kuten muutkin maalivahdit, mutta se on järjettömän hienoa hommaa.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen onnellinen, koska vietin erittäin hyvän illan Helsingin yössä. Opiskelukuviotkin selkeytyivät, ja nyt ei tarvitse enää tuntea oloaan pummiksi ;)
Olen vaan pirun onnekas. Toisaalta sisälle pääsyä suurempi homma on ulospääsy...
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti wilco
Onneksi ollkkon. Insinörtien ei tarvitekaan kirjoita osaa. Hyvä he...

Että silleen...

Kiitto.

Nyt kun saa paperit pihalle pääsee keskittymään siihen mitä tosissaan haluaa tehdä...eli bändin kanssa jammailuun.

Tuli muuten oltua aika tuiterissa eilen. Vouti, Williams, Hannibal. Kiinteät olivat stripparin rinnat.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Pirun onnellinen olo nyt. Edessä on viikonloppu tyttöystävän kanssa ja huomenna näen vielä erittäin rakasta (naispuolista) ystävääni. Ainoa harmaa pilvi taivaalla tällä hetkellä on uhka työsulun päättymistä, muttei sekään häikäise tätä paistetta. On tätä odotettukin monina synkkinä päivinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös