Onnellisuusketju

  • 1 291 736
  • 7 895

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Nyt on kyllä niin iloinen Pasi Nielikäisen ja Ässä-fanien puolesta, että on oikein rohkeuduttava tänne kuokkimaan. Lisäksi saa olla iloinen kun rentouttava viikonloppu on taas tehnyt tehtävänsä ja ihan mukavin mielin sitä painaa huomenna taas koulun penkille, kun esseet ja muutkin tehtävät ovat hoidossa.

Niin, "pienenä" plussana vielä tieto Kreikkaan lähtemisestä syyskuussa, loistavaa etten sanoisi.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka taustalla muhiikin pieni vitutus olen kumminkin onnellinen. Tyttöystävän kämpillä löhöilemässä ja nauttimassa elämästä. Kohta voisi pedata sängyn ja tiskailla vähän. Jos jotain negatiivista pitäisi tähän tuoda niin huomasin juuri että hukkasin kauppalapun johonkin enkä muista mitä kaupasta piti tuoda :P
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Saksa (siis kieli) jäi taakse. Ala-asteen neljänneltä saakka isäni painostamana olen lukenut, lukiossa suoritin lyhyenä kielenä ja jo silloin jäi paitsioon, kun panostin muihin aineisiin. En ole koskaan pitänyt siitä kielestä. Tänään olin ensimmäisen saksan kurssin ensimmäisellä tunnilla, kun mittani täyttyi. Kävelin ulos luokasta, ei kiinnosta enää. Voisi olla tietty hyödyllinen kaupallisella alalla, mutta tällä hetkellä ei motivaatiota löydy. Luen mieluummin jotain kiinnostavaa ja mielekästä, esim. italiaa. Olen oman elämäni herra.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Keskiviikkona lentokentälle. Jouluksi takaisin. 2 astetta päiväntasaajan pohjoispuolelle koko syksyksi. Pitäkää hauskaa täällä. Vaikka koko nykyinen elämä jää tänne, olen onnellinen siitä, että sain mahdollisuuden lähteä. Ja jos jouluna kirjoitan tähän ketjuun uudelleen, olen silloin onnellinen, että sain palata takaisin samaan tilanteeseen, josta lähdin.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti E
Keskiviikkona lentokentälle. Jouluksi takaisin. 2 astetta päiväntasaajan pohjoispuolelle koko syksyksi. Pitäkää hauskaa täällä. Vaikka koko nykyinen elämä jää tänne, olen onnellinen siitä, että sain mahdollisuuden lähteä. Ja jos jouluna kirjoitan tähän ketjuun uudelleen, olen silloin onnellinen, että sain palata takaisin samaan tilanteeseen, josta lähdin.

Lukko jää yhtä miestä vajaammaksi..
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti Teacup
Lukko jää yhtä miestä vajaammaksi..

Eikös me tiputtu jo? Jos haluatte pelata aamulla seitsemän aikaan (mieluummin viikonloppuisin, kun silloin ei tarvitse herätä niin aikaisin ja nettikahvilat pelittää), olen edelleen joukkueen käytettävissä.

Nimim. 1,5 maalia per pelattu ottelu.

P.S. Ai niin, aktivoikaa se "Petrell", se tekee oikeasti maaleja.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mistäs sitä voisi olla onnellinen...?

No vaikkapa siitä että minulla on maailman ihastuttavin ja muutenkin vaan ihanin tyttöystävä, noin kliseisesti sanottuna. Kait se sallitaan? Rakastan häntä todella paljon, jotenkin sen nyt huomaa vielä voimakkaammin kun on enemmän erossa, monen tunnin matkan päässä toisessa kaupungissa. Kummallakin opiskelukiireet sitomassa paikoillaan. Olen onnellinen, että tuosta välimatkasta huolimatta suhteemme on jotenkin muuttunut syvemmäksi ja vielä välittävämmäksi. Olen onnellinen että hän ja myös minä itse; minä jäärä, olemme tajunneet että välimatka ei ole este, se on vain hidaste.

Rakastavana ja rakastettuna oleminen. Voiko parempaa ollakaan? Olen onnellinen.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hum kesälomaa viettäessä,enkä suinkaan kotoa käsin. Asiat menee rattoisasti. Uusi duuni alkaa 20.9.04. Maanantaina vasta takaisin töihin. Kaukosuhde täältä tullaan, onneksi junat kulkee 1h välein ja junamatkaakin tulee vain 1h per suunta. Ei paha rasti... Nyt keittään aamukahvia NAM.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Rixa
Hum kesälomaa viettäessä,enkä suinkaan kotoa käsin. Asiat menee rattoisasti. Uusi duuni alkaa 20.9.04. Maanantaina vasta takaisin töihin. Kaukosuhde täältä tullaan, onneksi junat kulkee 1h välein ja junamatkaakin tulee vain 1h per suunta. Ei paha rasti... Nyt keittään aamukahvia NAM.

Jos tuo on sitä mitä luulen, niin onnea.
Mutta jos kyseessä on Hämis, turha tulla puhumaan mitään.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Yhteiselo yhteenmuuton jälkeen onnistunut erittäin hyvin.

Toinen onnellisuuden aihe on tuparit lauantaina, jolloin mennään bilettämään kunnolla kaveriporukalla.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulipa hymy taas huulille. Pieni selailu netissä toi eteeni oikein mukavan tiedon. Rooney siirtyi ManU:n riveihin. En tiedä onko jo kuinka vanha uutinen, mutta omaan silmään ei ollut sattunut kun en ole jalkapalloa ehtinyt vähään aikaan seuraamaan. Hieno juttu kuitenkin, hyvin on alkanut tämä päivä.
 

Brad Vigon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, JYP, Mora IK
Kotona taas Sveitsinturneelta! Ja lisäksi onnellisesti naimisissa
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti cosmic_rodeo
No nythän tuntuu ihan hyvältä. Ruokaa kun saisi vielä.
Hienoa nähdä tämä kommentti sinun kirjoittamanasi. Enkä tarkoita sitä, että olisin onnellinen siitä, että olet nälkäinen ;)
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ms Prisendamn rantautui aamulla klo 6.00 Katajanokan risteilylaituriin ja toi Helsinkiin n. 700 jenkkituristia. Klo 10.00 meikäläinen astui laivaan esittelykierrokselle, joka päättyi lounaaseen;
- savulohta
- Ceasar´s salad
- File Mignot
- jäätelö
ja tietysti viiniä niin paljon kun kerkesi parissa tunnissa napaansa vetämään. Mikään ei maistu niin hyvälle kuin ilmainen ruoka ja juoma. Röyh.

P.S. Miksi meikäläinen sinne sähköpostilla kutsuttiin jäi arvoitukseksi.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Työt alkoivat eilen! Ei ole alani duunia mutta sen pari kk mitä on opintoja jäljellä rentoilen tuolla, vuorot saa säädettyä niin etten missaa koulua enkä työtunteja, höntsyhomma, liksa opiskelijalle ok...



...ja radioasemana työpaikalla CITY! Negative paukkuu kyseisellä kanavalla ihan liikaa mutta mitään muuta kanavaa en kestäisi sen ollenkaan näin hyvin...
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Väsynyt, mutta onnellinen:) Viikon ajan olen ollut jo paskana ensimmäisen tutor-päivän vetamisestä ja nyt se on kunnialla takana. Uudet tyypit olivat kivoja ja hiljaisia, eikä kellään ollut isompia ongelmia. Tutoropettajankin kanssa sai kaikki asiat hyvin sovittua ja muutenkin päivä meni putkeen.

Tuntuu tämä elämä muiltakin osin olevan aikas kivaa. Omat opinnot ovat alkaneet ihan kivasti, raha-asiat ovat kunnossa ,töistä on ollut vähän hermolomaa ja tänäänkin aamulla heräsin käsittämättömän mukavan äpärän vierestä. Kaiken lisäksi vielä vaikuttaa siltä, että saman äpärän vierestä tullaan heräämään jatkossakin useana aamuna. Mukavaa:)

Voisiko joku timppa vittuilla mulle tms, ettei vitutusketju jää ihan unhoksiin?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Pikku Myy

Voisiko joku timppa vittuilla mulle tms, ettei vitutusketju jää ihan unhoksiin?

Vituttaa lukea moista siirappia, taas yksi Valamon/Lintulan keikalle lähtijä vähemmin... perkele...

...ittehän kerjäsit.

vlad.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Rapuja, rapuja!

Jess! Taas tuli muhkea toimitus rapuja. Täytyy sanoa, että suoraan ravustajalta ostettaessa hinta on pieni murto-osa kaupan kiskomasta hävyttömästä pyynnistä. Kolmesataa saksiniekkaa menee vielä tänään kattilaan ja sieltä keitinliemen jäähdyttyä pakkaseen. Tai muutama kymmenen taitaa kuitenkin päätyä suoraan pöytään, eikä pakastimeen. Pitää valmistautua seuraamaan yön lätkämatsia snapsin ja rapujen kera.

Voiko lätkähullu kulinaristi enempää toivoa?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Re: Rapuja, rapuja!

Viestin lähetti Oloneuvos
Pitää valmistautua seuraamaan yön lätkämatsia snapsin ja rapujen kera.

Voiko lätkähullu kulinaristi enempää toivoa?

Anteeksi off topic, tai voinhan mä olla onnellinen ei siinä mitään, mutta uteliaisuudesta tuota snapsia kohtaan.

Kaadatko sen pakastetusta pullosta, vaiko minkälaisena nautit snapsisi ?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Pikku Myy
Väsynyt, mutta onnellinen:) Viikon ajan olen ollut jo paskana ensimmäisen tutor-päivän vetamisestä ja nyt se on kunnialla takana. Uudet tyypit olivat kivoja ja hiljaisia, eikä kellään ollut isompia ongelmia. Tutoropettajankin kanssa sai kaikki asiat hyvin sovittua ja muutenkin päivä meni putkeen.

Tutorointi on todella mukavaa puuhaa - ainakin meillä. Itse en enää jaksanut tänä vuonna ryhtyä moiseen puuhaan, mutta kolmena vuotena olin toiminnassa mukana. Fuksiryhmistä löytyi monta kaveria, joiden kanssa nykyäänkin pyörin. Muutenkin kaiken maailman luontaisetuja tuli saatua.

Ja ketjun aiheeseen: Olen onnellinen, kun töitä riittää. Rahaa tulee ja opinnotkin vähenevät. Silti ehtii aina toisinaan pitää hauskaakin. Bändihommatkin menevät ihan kivasti. Demo taitaa olla masteroituna viikonloppuna. Sitten vaan etsimään jotain hölmöä levymogulia. ;)

Tai jotain...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös