Onnellisuusketju

  • 1 294 916
  • 7 895
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti pernaveikko
Toppari Vantaan Myyrmäessä? Milloin tämmöinen on ollut, Topparissa tulee käytyä aina silloin tällöin, viimeksi tänään. Kyllähän sitä Tuiskun keikallekin olisi voinut mennä.

Nimenomaan Myyrmäessä. Olisikohan ollut vuonna 1990, kun Antti esiintyi Topparissa. Nykyisinhän hän esiintyy taivaan lavoilla.

BTW, mikä tuisku?
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jolly Gothik Boy 83. Näin se homma etenee i äääm häpi.

I listen to the Misfits almost every single day.
Don't want to take a nap.
I want a TV tat,
but mom won't let me so I might just disobey.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Demoa nauhoitettu pari päivää. Kuusi biisiä nyt purkissa, huomenna miksaus. Täyttä päivää pakerrettu, mutta hauskaa on ollut. Nyt ilta meni bändin äijien kanssa kitaristin kotosalla saunoen ja six-päckit tyhjentäen. Oli upeata istuskella keinussa ja jauhaa paskaa ja muistella hurjaa nuoruutta. Oman todella hienon lisänsä toivat taivaanrannassa välkkyneet elosalamat. Ei tuollaista kaupungissa näe.

Perkele, pitänee mennä nukkumaan. Taas tulee väsyneenä leikittyä älykästä. Huomenna kuitenkin taas kymmeneksi mentävä Tuulos-Cityyn miksailuihin.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tänään ratkesi että hakemani työpaikka yrityksen sisällä toiselle osastolle natsasi. Uudet haasteet odottavat.

Kaksi vuorokautta ja sitten alkaa 1½ viikon kesäloma \o/
Perjantaina duunin kesäkekkerit, lauvantaina Tappara Fanristeily Viking Isabellalla. Menee aikaa putkeen nyt.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Näin vähän aikaa sitten MTV Europella mainoksen että tän kuun 25. päivä alkaa Dave Chapelle Show ko. kanavalla klo 20:00. Jenkit on niin kovasti kehuneet sarjaa että vihdoinkin näkee mistä on kymysys.
 

Wolves

Jäsen
Tätä päivää....ei pilaa mikään...

Velipoika ilmoitti eilen, että SaiPa2k:sta tulee setä tuossa kevään korvilla...

Ei olleet kyyneleet kaukana...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Sistis
. Oli upeata istuskella keinussa ja jauhaa paskaa ja muistella


Olen pettynyt. Aika hyvin olet tausataasi suojellut, mutta olet siis kuitenski Mustajärven Pate? Miten sä voit noin Ylöjärvee kohdella?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Re: Tätä päivää....ei pilaa mikään...

Viestin lähetti SaiPa2000
Velipoika ilmoitti eilen, että SaiPa2k:sta tulee setä tuossa kevään korvilla...

Ei olleet kyyneleet kaukana...

Onkohan meillä sama veli?

Nimittäin minustakin tulee setä keväällä - tuplasetä tosin jo. Ja kun olen jo tuplaeno ja tuplakummi, niin eihän tässä tarvitse enää omia hommata. Onneksi.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Predator
Olen pettynyt. Aika hyvin olet tausataasi suojellut, mutta olet siis kuitenski Mustajärven Pate? Miten sä voit noin Ylöjärvee kohdella?

Hehe älä suotta pety, vakka hyvin lähelle menee, mutta ei ehkä ihan kuitenkaan kohdilleen. Siinä, missä Pate rokkaa ja laulaa krapuloista ja känneistä, minä säälin yleisöä ja vetäydyn urkujeni taakse ja jätän laulun niille, ketkä osaavat sen (ja keskityn itse kaljan juontiin). Ehkä P.Mustapää on lähempänä minua, koska keskityn enempi kappaleiden lyyriseen puoleen. Musiikkimme ei myöskään ole renttu-tenttu-rockia, kuten Popedan pojilla, vaan enemmänkin sen verran taiteellista sekoilua, että Salvador Dalinkin tajunta menisi jäähän ja Juhani Palmu kääntyy haudassaan, vaikkei ole edes vielä kuollut.

Ylöjärvi on muutenkiva paikka. Minä kohtelen sitä hyvin. Se ei puolestaan kohtele minua hyvin. Joka kerta siellä käynnin jälkeen on ollut krapula.

Ja onnellisuus: Levy saatiin purkkiin. Kolme päivää, kuusi biisiä. Tahti oli kova ja nyt on tyhjä olo, mutta tyytyväinen pitää olla aikaansaannokseen.
 
Nyt tapahtui yksi pitkäaikainen haave. Minulla oli vielä muutama satanen "ylimääräistä" rahaa ja tänään sain päähäni ostaa kaverin kanssa HIFK:n kausikortin.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
En nyt varsinaisesti ole asiasta onnellinen, mutta tyytyväinen kuitenkin eli Jokerifanien kotisivuilla on meikäläisen lounaskahvilan banneri jäsenedulla.
Mainostaminen kun on täällä kiellettyä, niin eipä siitä sen enempää.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti PeteX
En nyt varsinaisesti ole asiasta onnellinen, mutta tyytyväinen kuitenkin eli Jokerifanien kotisivuilla on meikäläisen lounaskahvilan banneri jäsenedulla.
Mainostaminen kun on täällä kiellettyä, niin eipä siitä sen enempää.

Heh, eipä tähän voi muuta sanoa kuin onneksi olkoon, "piilo"mainonta on ihan oma taiteenlajinsa. :-) Vaikka mainonta onkin kiellettyä, kerrotko vielä kaikille kuinka paljon tuo jäsenetu on, mikä on linkki narrifanien kotisivuille, mitkä ovat aukioloajat, ja mikä on tämän päivän erikoinen?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti PeteX
.....kotisivuilla on meikäläisen lounaskahvilan....

Niin, lieneekö tuo se sama turkulainen paikka josta männä viikolla uutisoitiin aika tavalla?

Täältä tähän
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, lieneekö tuo se sama turkulainen paikka josta männä viikolla uutisoitiin aika tavalla?

Täältä tähän

Nyt mennään heikoilla jäillä mainonnan suhteen, mutta ei ole! Meidän kaalit haetaan tukusta, jonka nimi alkaa H:lla. Tuleva sponssimme on rautakautta, jonka nimi alkaa R:llä ja illalla katsoessani naisten keihään finaalia juon olutta, jonka nimi alkaa K:lla (mutta ei ole Koff).
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaasankatu gothix kiittää ja kumartaa. Kaikki asiat menee paremmin kuin hyvin. Nyt uutta Danzigia lisää soittimeen ja hymyilemään johonkin nurkkaan.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti PeteX
Tuleva sponssimme on rautakautta, jonka nimi alkaa R:llä ja illalla katsoessani naisten keihään finaalia juon olutta, jonka nimi alkaa K:lla (mutta ei ole Koff).

Teillähän jälkeenjääneet sponssit on, jos vielä rautakautta elävät...

K taitaa tarkoittaa kiljua, ei kai sitä rautakaudella muuta osattu vielä tehdäkään.
 

Miguel

Jäsen
Tapahtuipa tänään

Olin normaaliin tapaan matkalla töihin iltavuoroon pyöräillen. Ajelin Aleksanterinkadun alkupäätä pyöräkaistaa, kun yhtäkkiä parkkeeratun auton takaa sisäpihalta eteeni ilmestyi lava-auto. Sekunnin murto-osan ajattelin, että nyt rytisee pelti ja sattuu. Vaan eipä rytissytkään. Refleksinomaisesti väistin täpärästi tuon kaaran ja pysyin vielä pyöräkaistalla. Ennen kuin ehdin ajatellakaan, mahdanko kuitenkin pudota kivetykseltä alas autokaistalle tai muuten menettää tasapainoni, liikennemerkin tolppa päätti asian puolestani. Varmasti sivusta seuranneilla aikamoinen näky, kun mies menee vauhdilla tolppaa päin.

Kyllä koski jalkoihin paikkaan jos toiseenkin. Auton kuski tuli kyselemään, että ei kai pahasti käynyt. Tuumailin, että tällaisia kolhuja on tullut usein urheillessakin, ne menevät nopeasti ohi. Kieltäydyin tarjouksesta mennä lääkäriin. Pyörä (joka ei kummemmin tilanteessa vahingoittunut) vain auton lavalle ja kyyti töihin jatkui uudella tavalla. Ajomatkan aikana kivut hellittivät pikkuhiljaa.

Kuitenkin kun olin astellut vähän matkaa työpaikan parkkipaikalla, alkoi yllättäen jalkapöytään koskea. Menin vähäksi aikaa töihin mutta totesin pian, ettei minusta huhkimaan ole. Mitä enemmän kävelin, sitä enemmän kolotti. Siis sittenkin lääkäriin. Odotetusti mitään murtumaa ei löytynyt eikä lääkekuuria määrätty, sidettä vain jalkaan ja loppupäivä sairaslomaa.

Ehkei onnellisuus ole tällä hetkellä päällimmäinen tunne, mutta paljon pahemminkin olisi voinut käydä. Luullakseni pääni osui johonkin varsinaisen liikennemerkin alla olevaan ohueen, nelikulmaiseen kylttiin. Siis sellaiseen, jolla ilmaistaan parkkeeraamisaikoja tai muuta erikoista. Päähän ei nyt sattunut oikeastaan yhtään, mutta tolppaan kolahtaessa jälki olisi varmasti ollut erilaista.

Kävely on vähän vaivalloista, mutta mitä pienistä.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Nyt tällä jampalla alkoi loma. Aika on mitä parhain, näkee World Cupin kokonaan, sekä liigan alun. Lisäksi sää lienee mitä parhain ei kauhean lämmintä ja sateista, juuri sellaista, mitä lomaltani odotan. Ai miksikö? Siksi, että saa motivoitua itsensä metsään juoksemaan ja puntille riehumaan.

Mutta ensin otetaan kumminkin kunnon nollaus töistä.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Äiti on oppinut sujuvasti kirjoittelemaan tekstiviestejä.
Aikaisemmin jos jotain asiaa oli, niin tuli puhuttua vähintään se kymmenen minuuttia eikä sitten loppujen lopuksi varsinaista asiaa muistanutkaan.
Kävimme hälle käytetyn puhelimen ostamassa ja siinä komeili SaiPan logo ja soittoäänenä Lätkä lentää. Lieneekö Marski Cupin aikana jollain tullut rahapula...

Ja pari päivää sitten sain taasen hienoja valokuvia, nyt vain niitä albumiin laittamaan ja kuvatekstejä mietiskelemään.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Ei ehkä voi puhua 'onnellisuudesta', mutta olen aika tyytyväinen itseeni. Hommasin tovi sitten sponssin opiskelijahaalareihimme ja saman syssyyn minulle lupailtiin työ- ja harjoittelupaikkaa tulevaisuudessa ko. lafkasta. Ilmeisesti kannattaa pitää kontaktit kunnossa.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulipa tehtyä mahtava reissu. Chicago todella kolahti, mutta Minnesotakin oli enemmän kuin odotin. Ja odotin paljon.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lähes kuukauden kestänyt muutto tyttöystävän kanssa yhteen on vihdoin onnellisesti takana ja suurin osa tavaroistakin on saatu sopimaan jonnekin päin asuntoa ja loput kellariin. Vaikka ei tarvinnutkaan pitää kiirettä muuton kanssa niin seuraavassa muutossamme laatikoita kantaa palkatut ihmiset meidän katsellessa vierestä olutta juoden.
 

Tobias

Jäsen
Ruokaa ja puhtautta!

Nyt olen onnellinen ja kylläinen. Valmistin äsken uunilohta kermaperunoiden ja haudutettujen vihannesten kera ja jälkiruuaksi valkosuklaamoussea ja kahvia... vain itselleni. Lisäksi sain jo aamulla siivottua koko asuntoni, eikä eilisillasta tullut lainkaan krapulaa, vaikka tulikin otettua muutama.
Akku on nyt ladattu ensi viikkoa varten!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös