Olikin osunut 1910,80e voitto.
En nyt tiedä pitäiskö olla onnellinen puolestasi vai kateellinen rahoista...
Olikin osunut 1910,80e voitto.
En nyt tiedä pitäiskö olla onnellinen puolestasi vai kateellinen rahoista...
Onni on mielenrauha ja vastaremontoitu asunto. Ihan mieletön fiilis.
No perkele. Juuri olin tulossa samaa postaamaan.
Otetaan sille.
Isältä peritty kaksio Tampereen Kalevasta, ylin kerros lasitetulla parvekkeella ja täysin remontoitu. Ensimmäinen olut aukesi juuri ja fiilis on aivan sanoinkuvailematon.
Mä oon onnellinen!
Kummasti se isän kuolema unohtuu, kun perii...
Öm? Ei saa olla onnellinen omasta kämpästä, vaikka peritty?
Surin isää ja ikävä on vieläkin, mutta olen onnellinen että isä on nyt paremmassa paikassa, eikä kärsi syövästä enää. Tästä kuitenkin aikaa jo 4kk, kun isä kuoli.
Minä ainakin olen onnellinen puolestasi, että olet jatkanut elämääsi ja isäsi pystyy tekemään sinut onnelliseksi myös, kun hänen maallinen taivallus on jo päättynyt.
Isältä peritty kaksio Tampereen Kalevasta, ylin kerros lasitetulla parvekkeella ja täysin remontoitu. Ensimmäinen olut aukesi juuri ja fiilis on aivan sanoinkuvailematon.
Eli onnellisia ollaan, remontti loppu suoralla.
Onnittelut sinne! Vähän samat tunnelmat täälläkin: sekoittelin eilen illalla martinin ja ihastelin parvekkeelta käsin, kuinka hyvältä kämppä näyttääkään.
...
Toivottavasti Martin ei pudonnut parvekkeeltasi ja osasi kotiin sessiosi jälkeen - vai jäikö peräti yöksi?
Joku väitti joskus jossakin, että martini pitää ravistaa eikä sekoitella...
Sait elämäsi suihinoton?No mitäs luulisitte :)
No mitäs luulisitte :)
Tuolla futiskeskustelun puolella kun oli viikolla juttua FC Barcelonan ja mikä ettei muidenkin jengien faneista ja fanituksesta, pakko nostaa esille että tämä Athletic Bilbao on muuten tehnyt aikalailla salamanousun isommankin porukan suosikkijengiksi. Tiedän, että osa on myös pidemmän linjan faneja.Athletic Bilbao selätti Sporting Lissabonin ja meni Europe Leaguen finaaliin. Siellä vastaan Atlético Madrid.
Uskomaton tunne tällä hetkellä. Kiitos, Athletic!