Onnellisuusketju

  • 1 292 153
  • 7 895

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
"Piinkova fasisti, rasisti, sadisti ja satanisti." Rivologiksi myös itseänsä tituleerasi. Hauska kylähullu. On siinä perheet Muumimaailmassa vieraillessaan ihmetelleet, kun naapurista on kaikunut Pekan palopuheita.

Jokainen mies itkee, nuolee vitun ja vetää käteen, mutta vain harva sen tunnustaa. Mutta minä natsiupseerina tunnustan ne kaikki, siitä Saatana tykkää!

Näin siis totesi Peksi. Oikeassahan Siitoin oli, joten tuohon lauseeseen on monen miehen helppo yhtyä. Paitsi tietysti natsiupseerina olemiseen (tykkäsi Saatana siitä tai ei).

Minulla on kirjahyllyssä Siitoimen Paholaisen katekismus, tuo Naantalin kansallis-mytologisen yhdistyksen amatööripainon helmi. Teoksessa on myös ohjeita Saatanan suojeluksen saamiseen. Tähän vaaditaan mm. korkkaamaton viinapullo, jota naukkaillaan keskiyöllä ja huudetaan möreällä äänellä "Terve Saatana". Jotenkin jäi mielikuva, että Peksin muissakin rituaaleissa viinapullot näyttelivät melkoisen suurta roolia.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK - Jokerit 7-6

Pitäkää vaan lapsellisena ja naurettavana, mutta mikään ei tunnu paremmalta kuin naapurin kyykkäys! Paitsi tietenkin omien mestaruus. Nyt ei ole enää mitään väliä kuka voittaa ja mitä!
 

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Katselin tossa koneella yön Nashville vs Detroit peliä. Laitoin sitä ennen Veikkauksen sivuilla ebingoon 12e. Samalla taustalla kuului pientä sydämmen tykytyst. Eli mahdollisuus oli johonkin voittoon. Sitten alkoi kuulumaan musiikkia että tuli jonkin tason voitto. No koosteen loputtua siirryin taas veikkauksen sivuille siinä uskossa että joku 30-50e voitto on osunut kohdille. Olikin osunut 1910,80e voitto.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Jos perseestä tulis viikkoja niin kyllä tämä kulunut viikko olis sellainen.

Mutta nyt on perjantai ja kutakuinkin hyvin selvisin viikosta. Ja tokmannilla oli tarjouksessa mäyräkoira...
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Voitin eilen paikallisessa muijani vetämässä bingossa 65 egen rahapotin. Osallistuin ainoastaan viimeiselle kierrokselle, jossa pottina siis mukana olleiden pelirahat. Epäilyjä kotiinpäinvedosta tuli, mutta huijaaminen bingossa on mahdotonta. Ihme, että tollaisesta summastakin voi olla onnellinen.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Pelko hammaslääkäriin voitettu taas, reikää umpeen, toki väliaikaisella paikalla mutta kuitenkin.

Nössöähän se on pelätä mutta minkä sille mahtaa. Hyvä fiilis.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Onni on mielenrauha ja vastaremontoitu asunto. Ihan mieletön fiilis.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onni on mielenrauha ja vastaremontoitu asunto. Ihan mieletön fiilis.

No perkele. Juuri olin tulossa samaa postaamaan.

Otetaan sille.

Isältä peritty kaksio Tampereen Kalevasta, ylin kerros lasitetulla parvekkeella ja täysin remontoitu. Ensimmäinen olut aukesi juuri ja fiilis on aivan sanoinkuvailematon.

Mä oon onnellinen!
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No perkele. Juuri olin tulossa samaa postaamaan.

Otetaan sille.

Isältä peritty kaksio Tampereen Kalevasta, ylin kerros lasitetulla parvekkeella ja täysin remontoitu. Ensimmäinen olut aukesi juuri ja fiilis on aivan sanoinkuvailematon.

Mä oon onnellinen!

No perkele. Meidän yläkerran remontti on valmis 1,5 viikon päästä. Näin remppamies hetki sitten ilmoitti. Yli 6 viikkoa asuttu äitini luona vaimon ja kahden pienen lapsen kanssa. Eli onnellisia ollaan, remontti loppu suoralla.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kummasti se isän kuolema unohtuu, kun perii...

Mitä vittua. Hävetä saisit.

Tällä hetkellä olen onnellinen monestakin asiasta. Kevät on tuloillaan, hieno homma. Lähiaikoina paljon urheilua, jota seurata. MM-jääkiekko tulossa, NHL:n playoffit meneillään, SM-liigassa finaalit. Viikonloppuna El Clásico, huomenna UCL:n välierää. Myöhemmin viikolla myös Athleticin Eurooppa Liigan välieräpeli. Seuraan myös jääkiekon ykkösdivaria, kuka mahtaa nousta? Kesällä muuten jalkapallon EM-kisat.

Miten ehdin muka katsoa tämän kaiken? Urheilu tekee onnelliseksi, joten yritetään.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kummasti se isän kuolema unohtuu, kun perii...

Öm? Ei saa olla onnellinen omasta kämpästä, vaikka peritty?

Surin isää ja ikävä on vieläkin, mutta olen onnellinen että isä on nyt paremmassa paikassa, eikä kärsi syövästä enää. Tästä kuitenkin aikaa jo 4kk, kun isä kuoli.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Öm? Ei saa olla onnellinen omasta kämpästä, vaikka peritty?

Surin isää ja ikävä on vieläkin, mutta olen onnellinen että isä on nyt paremmassa paikassa, eikä kärsi syövästä enää. Tästä kuitenkin aikaa jo 4kk, kun isä kuoli.

Ei, elämä ei saa jatkua. Elämän täytyy pysähtyä, kun joku läheisistä kuolee. Mieluiten pitää vaipua masennukseen ja tehdä itselle jotain, tai muille. Jokaisella meillä aika jättää, ja jos kärsii vakavista sairauksista, niin parempi on kun pääsee pois kärsimyksistään. Kuolema on väistämätön asia!

Minä ainakin olen onnellinen puolestasi, että olet jatkanut elämääsi ja isäsi pystyy tekemään sinut onnelliseksi myös, kun hänen maallinen taivallus on jo päättynyt.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Minä ainakin olen onnellinen puolestasi, että olet jatkanut elämääsi ja isäsi pystyy tekemään sinut onnelliseksi myös, kun hänen maallinen taivallus on jo päättynyt.

Kiitos. Isän lähtemiseen itse valmistauduin noin 5 vuotta jo ennakkoon, syitä sen kummemmin rupea täällä selvittelemään.

Mutta ihan perus jatkoaikaahan tuo viesti oli. Väärin vitutettu, väärin oltu onnellinen-jatkumo jatkuu jatkossakin.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Kuukauden haastattelu- ja soveltuvuusrumban jälkeen uusi työpaikka plakkarissa ja vanhasta irtisanouduttu. En tiedä, kummasta olen onnellisempi. Vanhan työpaikan meininki on ns. aivan perseestä, ja uuden toimintamallin jalkautuksen myötä ruuvia kiristetään entisestään. Valtava 3500 hengen organisaatio vaihtuu pieneen 20 hengen yritykseen. Tuntuu, että henki kulkee paremmin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Isältä peritty kaksio Tampereen Kalevasta, ylin kerros lasitetulla parvekkeella ja täysin remontoitu. Ensimmäinen olut aukesi juuri ja fiilis on aivan sanoinkuvailematon.

Onnittelut sinne! Vähän samat tunnelmat täälläkin: sekoittelin eilen illalla martinin ja ihastelin parvekkeelta käsin, kuinka hyvältä kämppä näyttääkään. Kaikki remontin stressit unohtuvat kun näkee valmiin asunnon.

Eli onnellisia ollaan, remontti loppu suoralla.

Ja onnea myös sinne!
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Onnittelut sinne! Vähän samat tunnelmat täälläkin: sekoittelin eilen illalla martinin ja ihastelin parvekkeelta käsin, kuinka hyvältä kämppä näyttääkään.
...

Toivottavasti Martin ei pudonnut parvekkeeltasi ja osasi kotiin sessiosi jälkeen - vai jäikö peräti yöksi?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Joku väitti joskus jossakin, että martini pitää ravistaa eikä sekoitella...

Onnellinen voipi olla tällä hetkellä vaikkapa numeroista 6-2.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös