No filmasihan se Pelicans, mutta ei se nyt sentään säälittävä ollut.Onnelliseksi vetää Pelicansin voitto näädistä. Suikkanen johti säälijoukkueen jälleen pitkälle jo tässä vaiheessa. On se kova valmentaja.
Nyt voi keskittyä satunnaisiin öihin, kun Flyers pelaa...
... ja toki huomenna alkaa sitten se ensimmäinen päivä uudessa duunissa.
Normipäivä. +1.
Silmälasien asentamista kaksivuotiaalle voi sitten jokainen miettiä itsekseen.
YKn raportin mukaan Suomi on yhdessä Tanskan kanssa maailman onnellisin maa. Olemme viimeinkin onnellisempia kuin ruotsalaiset, jotka ovat norskien ja hollantilaisten kanssa seuraavilla sijoilla. Eläköön! Vaan kyllä taitaa jossain päin maailmaa olla tosi surkeaa sakkia, kun tuhansien murheelisten laulujen maa on yhtäkkiä maailman onnellisuuden napa. (linkki vie World happiness reportiin)
Tanskan voin vielä ymmärtää, mutta Suomea en. Kongolaisella pakolaisleirilläkin näkee enemmän hymyä, kuin suomalaisessa katukuvassa.
Olet vissiin käynyt siellä?
Suomi voi ollakin maailman onnellisin maa, suomalaiset eivät vaan tajua sitä itse.
Onko Suomi sinusta maailman onnellisin maa? Ja ei, en ole käynyt Kongossa. Valokuvien ja videoiden perusteella ei tarvitse käydäkään.
Hymyileminen on hölmön näköistä ja epäilyttävää. Lisäksi se on kasvolihaksia ajatellen äärimmäisen epäluontevaa ihmiselle. Suomalaiset ovat tajunneet tämän kiitettävän hyvin.Kongolaisella pakolaisleirilläkin näkee enemmän hymyä, kuin suomalaisessa katukuvassa.
Olen pitkään miettinyt itse lähtöä ulkomaille, vaatisi kyllä toisen osapuolen myös. Yksin olisi turhan raju veto lähteä ihan äkkiseltään.
Kongolaisella pakolaisleirilläkin näkee enemmän hymyä, kuin suomalaisessa katukuvassa.
Pitkäänhän sellaista tulee katsottua, joka kadulla hymy naamalla kulkee. Varsinkin jos tulee kohti tai yrittää jutella. Joko se vittuilee tai yrittää kusettaa jotenkin. Tai sitten se tyrkyttää Jumalaa. Hyi hyi hymynaamat, pois!Minä koen olevani aika onnellinen, mutta enpä muista koska olisin viimeksi hymyillyt kadulla kävellessäni.
Pitkäänhän sellaista tulee katsottua, joka kadulla hymy naamalla kulkee. Varsinkin jos tulee kohti tai yrittää jutella. Joko se vittuilee tai yrittää kusettaa jotenkin. Tai sitten se tyrkyttää Jumalaa. Hyi hyi hymynaamat, pois!
Tanskan voin vielä ymmärtää, mutta Suomea en. Kongolaisella pakolaisleirilläkin näkee enemmän hymyä, kuin suomalaisessa katukuvassa.
Ne, jotka hymyilee tuntemattomille ilman mitään näkyvää syytä, on yleensä homoja, jotka yrittää iskeä.
Ehkä se vaatii tietyn älyn tason, että osaa verrata asioita ja tajuaa kuinka paska maa esim. Suomi on, eikä sitten enää hymyilytä. Totta on nimittäin se, että ambomaissa naureskellaan ja hymyillään, vaikka asiat olisivat kuinka päin helvettiä.
Mutta katsokaapa ulos ikkunasta, on huhtikuu, tulee snögee ja on ihan saatanan kylmä. Sen lisäksi kaduilla on todella kuraista, jolloin kengät ja joskus jopa lahkeet likaantuvat, auto tulee käsittämättömän kuraiseksi ja sen lisäksi kaikki ihmiset ovat kuten aiemmin tässä ketjussa mainittua vittuuntuneita. Suomalaiset ovat sisäänpäin kääntyneitä tyyppejä muutenkin. Kellekään ei puhuta mitään ja kyräillään vain katkeroituneina tai ainakin kateellisina. Jossakin muissa maissa lyhyen tuttavuuden jälkeen kutsuvat syntymäpäiväjuhlille ja siellä tutustuu uusiin ihmisiin koko ajan. Siitä sosiaalisuudesta tulee sellaisia onnellisuuden fiiliksiä ihmisille, kun on maita, joissa oikeasti ihmisiä kiinnostaa, kuinka toisilla menee ja kysyvät kuulumisia ja kertovat itsestään. Täällä saat kököttää vaikka koko päivän ilman, että vaihdat sanaakaan kenenkään kanssa. Tämä on oikeasti jotenkin sairas kulttuuri Suomessa, enkä ainakaan itse ole koko ikänäni siihen sopeutunut.
Tulokset ovat siis virheellisiä. Suomi ei voi kuulua onnellisten maiden joukkoon, itse en ainakaan tiedä ketään täällä onnellista ihmistä. Kaikki kiroavat koko maan ja maalaiset, demarit jne. porukat alimpaan helvettiin. Ainoa hyvä homma Suomessa on luonto ja sellainen todellisen pahisluokan pieni määrä eli voidaan olla aika turvassa, mutta ei se mitään onnellisuutta tuo. Tanskan itsekin ymmärrän. Heillä on se ruligaanimeininki jalkapallokatsomoissakin.
Hymyileminen on hölmön näköistä ja epäilyttävää. Lisäksi se on kasvolihaksia ajatellen äärimmäisen epäluontevaa ihmiselle. Suomalaiset ovat tajunneet tämän kiitettävän hyvin.