Onnellisuusketju

  • 1 293 620
  • 7 895

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Niinkin pieni asia kuin uudet kaiuttimet tietokoneessa. 2.1 sarjalla kuuluu ihan hyvin. Hyvää musiikkia, rumpupatteri vetää ja basso jumputtaa. Korvat kertovat että eargasm on lähellä. Halpakin oli.

Isompi juttu, liigakausi starttaa tänään. Harmi etten voinut olla paikalla. Enkä voi olla huomennakaan kotiavauksessa, sillä se isoin juttu mikä mut tekee erittäin onnelliseksi: Minun oma poikani tulee huomenna vuorokaudeksi mun luo. :)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen onnellinen. Tänään muutenkin ollut erittäin hieno päivä. NHL11 julkaistiin tänää, Sm-liiga alkoi tänään ja HIFK voitti paikalliskamppailun, paikanpäältä katsottuna vielä hienompi voitto. Kotona odotti yllätys, kun avasin PAF:n sivut ja olin pistänyt 4 päivää sitten vedon Ässät,Saipa ja Tappara voittavat. 250 euroa tupsahti tilille. Mieletön fiilis.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Pitkällisen, kituuttavan ja ajoittain jopa epätoivoisen kirjallisen dialogin jälkeen täytyy sanoa, että verottaja on ihan pop. Eihän se täydellinen ole, mutta kompromissi on löytynyt, kerrankin.
Näinniinkuin jos miettii sitä, että mistä tämä koko episodi lähti liikkeelle keväällä.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Oma poikani sanoi minulle tänään ensimmäisen kerran "isi". Saunassa sain vielä rutistuksen ja sanat "mun isi". :)
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oma poikani sanoi minulle tänään ensimmäisen kerran "isi". Saunassa sain vielä rutistuksen ja sanat "mun isi". :)

Tästä tulee itsekin iloiseksi. Varsinkin, kun on lukenut taistelustasi sinun ja pojan oikeuteen tavata toisianne. Tämän kerran saatan olla onnellinen jopa toisen puolesta :)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hahaa, Finncomin alennusmyynti ratkaisi matkustusongelmat velipojan luo Kemiin, ja n. kymmentuntinen automatka vaihtuipuolentoista tunnin lentoon. Neljä henkeä reiluun 300 euroon, menee liki tasoisin automatkan kanssa. Pieniä ovat onnen aiheet.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hahaa, Finncomin alennusmyynti ratkaisi matkustusongelmat velipojan luo Kemiin, ja n. kymmentuntinen automatka vaihtuipuolentoista tunnin lentoon. Neljä henkeä reiluun 300 euroon, menee liki tasoisin automatkan kanssa. Pieniä ovat onnen aiheet.

Lentäminen on nykyään kyllä halpaa kuin saippua. Itse menen aina Helsinkiin täältä Vaasasta nimenomaan lentäen, halvimmillaan taisin päästä jollain 79 eurolla. Opiskelija matkustaa tietysti junalla parikymppiä edullisemmin, mutta ajassa säästääkin jo huomattavasti. Lisäksi kun eukko joutuisi kuitenkin menemään normihinnalla, niin hänen kohdallaan tuo on jopa halvempaa vrt. VR:ään.

Sitten itse aiheeseen: On se vaan niin perkeleen hienoa kun SM-liiga-kausi taas pamahti käyntiin. Siihen kun vielä lisätään Urpo-TV total, niin paketti on kyllä täydellinen. Edes nalkutusta (ainakaan vielä) ei ole kuulunut, vaikka taloudessa katsellaan pikkumustaa melkein 24/7.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Kirjoitukset tältä syksyltä ohi! Perkele, että on mahtava fiilis! Ei pariin kuukauteen kauheata stressiä lukemisesta. JES!
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Päivä on kulunut mukavasti ja pyöreitä vuosia tuli mittariin. Kiitos Tappara ja hienosti pelin selostanut Juha Lindgren taas. Näitä päiviä voi tulla aina uusiakin. :)
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kokeilin ihan läpällä Veikkauksen uutta Syke -peliä ja voitin 50 euroa. Olen siis onnellinen 50 eurosta, jonka sain eurolla.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Heinäkuulle Maiden liput hallussa. Tai siis postilla tulossa.

Up the Irons!
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Oeoe! Dexter jatkuu taas. Vitoskausi pyörähti käyntiin jenkeissä. Mahtava sarja vittu jee!
 
Tällä hetkellä kyllä suhteellisen onnellinen, kun öinen kaamea päänsärky sekä pahaolo, mikä johti kunnon oksenteluun, on poissa. Väsymys on pientä siihen verrattuna ja harvinaisen sairastelun jälkeen osaa arvostaa taas tätä perusmeininkiä vähän enemmän jonkin aikaa.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Eric Perrin - JYP
ja
Oma poikani tulee taas luokseni vähäksi aikaa. Tänään siis aion nauttia ajasta poikani kanssa täysin. Huomenna tulee kyllä päinvastaiseen ketjuun kuitenkin taas asiaa.
 

scholl

Jäsen
Tässähän on sekin hyvä puoli, että ei edes mene hyvät housut rikki.

Joo. Pipopäät on muuten Suomessa vähentyneet. Olivat muuten kaikista vittumaisinta ja agressiivisinta kansanosaa Suomessa. Jouduin joskus tappelunujakkaan, kun menin vaatimaan, että ulkovaatteet narikkaan. Hain pokejakin monta kertaa paikalle, mutta eivät saaneet pipoja narikkaan. Se on kumma juttu, koska ennen pipoja käyttivät vain nörtit ja homot, sitten yht'äkkiä runkkarit alkoivat käyttää pipoja sisälläkin. Nyt se on onneksi vähentynyt, mutta vihaksi se laittoi. Samahan se on noiden saunakuuppalippojen, löysien housujen ja muun roskasakin suhteen.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
... Se on kumma juttu, koska ennen pipoja käyttivät vain nörtit ja homot, sitten yht'äkkiä runkkarit alkoivat käyttää pipoja sisälläkin. Nyt se on onneksi vähentynyt, mutta vihaksi se laittoi. Samahan se on noiden saunakuuppalippojen, löysien housujen ja muun roskasakin suhteen.

No, kappas...
Povaan sinulle vielä suuria aikoja valitsemasi kansan Johtajana - sinulla kun alkaa olemaan nämä luokittelut kunnossa kuten eräällä itävaltalaisella harrastelijamaalarilla tuossa vajaat sata vuotta sitten.
 

Buzz

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Kun tässä on seurannut tuota Chilen pelastusoperaatiota, niin kyllä siinä itsekin tulee iloiseksi ja onnelliseksi. Sen verran ikävä kohtalo heille suotiin ja nyt jo kuusi saatu nostettua ylös. Toivottavasti loputkin saadaan ylös ilman suurempia ongelmia.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Kun tässä on seurannut tuota Chilen pelastusoperaatiota, niin kyllä siinä itsekin tulee iloiseksi ja onnelliseksi. Sen verran ikävä kohtalo heille suotiin ja nyt jo kuusi saatu nostettua ylös. Toivottavasti loputkin saadaan ylös ilman suurempia ongelmia.
Sama. Vaikka en yleensä mistään herkisty, niin kyllä tässä meinaa kyynel silmään tulla, kun kaivosmiehet pääsevät omaisiaan näkemään parin kuukauden helvetin jälkeen.

Toivottavasti pääkoppa tulee kuntoon vielä ja pääsevät mahdollisimman pian nauttimaan edes jotenkuten normaalista elämästä. Media on nyt tietysti hyeenana kimpussa, mutta kai mainarit saavat ammattilaisia avustamaan myös tässä asiassa.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
yli 2,5 vuoden määräaikaisten töiden jälkeen pääsin vakituiseen duuniin. Loistofiilis!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös