Mainos

Onnellisuusketju

• 1 302 362
  • 7 871

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Toki saat pitäytyä onnellisessa tilassasi jos iloitset portugalilaisen 3. div joukkueen Vitoria Guimaraesin puolesta. Varmaan 8,5milj näyttää hyvältä tilillä.

Niin no, Beben kolmosdivarijoukkue oli Estrela De Amadora (kaveri muuten iski viime kaudella huimat neljä maalia 26:ssa pelissä kolmosdivarissa), josta ko. kaveri siistyi ilmaisella siirrolla Vitoria Guimaresiin, joka taas pelaa Portugalin pääsarjassa. Eli Bebe siirtyi Portugalin pääsarjajoukkueesta ManU:n.

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin no, Beben kolmosdivarijoukkue oli Estrela De Amadora (kaveri muuten iski viime kaudella huimat neljä maalia 26:ssa pelissä kolmosdivarissa), josta ko. kaveri siistyi ilmaisella siirrolla Vitoria Guimaresiin, joka taas pelaa Portugalin pääsarjassa. Eli Bebe siirtyi Portugalin pääsarjajoukkueesta ManU:n.

Ok, joka tapauksessa Vitoria Guimares on tehnyt hyvän diilin. Olen onnellinen heidän puolestaan. Ja se 3.div jengi voi toki olla hieman harmissaan..

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
En tiedä, siis en yhtään tiedä, mutta jotenkin tulee onnellinen olo, kun tietää, että huomenna alkaa taas normaaliarki. Tällä viittaan erääseen mainostelevisiosta iltasaikaan lähetettävään ohjelmaan. Jotenkin on vain mukava taas välillä nakata aivot narikkaan ja alkaa katsomaan tätä sarjaa.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiedä, siis en yhtään tiedä, mutta jotenkin tulee onnellinen olo, kun tietää, että huomenna alkaa taas normaaliarki. Tällä viittaan erääseen mainostelevisiosta iltasaikaan lähetettävään ohjelmaan. Jotenkin on vain mukava taas välillä nakata aivot narikkaan ja alkaa katsomaan tätä sarjaa.
Sama vika Rahikaisella, ja tuohon päälle vielä Emmerdalet!

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No nyt olis creen card suoritettu monen vuoden haaveilun jälkeen! Toivotaan vielä että tulisi nätti syksy ilmojen puolesta..

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Sain järjesteltyä perjantain duunikuviot uusiksi ja pääsen ukkokultani kainaloon jo heti alkuillasta, välimatkasta huolimatta. Mahtavuutta!

Voisin tehdä vaikka pari kuperkeikkaa ja kärrynpyörän kaupan päälle.

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings |NUFC |FC Barcelona|KTP
Pakkohan tämä tänne on jakaa,kun nyt vihdoin saapui verotoimistolta kirje jossa oli korjattuna puuttuvat matkakulut veronpalautuksista. Ja noilla kyseisillä palautuksilla pääsemme vaimoni kanssa reilu vuoden päästä keväällä kaakkois-aasiaan n. 3vk:si reissuun. Tässä nyt sitten ois "vaan" vähän yli vuosi odottelua.Mutta ei sen väliä,pääasia on,että pääsee reissuun.Oikeesti,ihan törkeen hyvä fiilis!Edes hetkeksi pois oravanpyörästä..

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onnellisuus, tunne jota jokainen kaipaa. Nyt. Kiitos M. Olen onnellinen. Ja toivottavasti se hopeamitalisti (MM-tasolla) jonka bestman olin eilen, on myös onnellinen. Tämä nyt on vaan niin tätä.

Kostja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Anaheim Ducks
Juuri rekisteröityneenä voisin tällekkin palstalle kirjoitella. Itselläni onnellisia hetkiä tuottaa vasta 3 viikkoinen tyttäreni :)

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Onnellisuus... Mitä se oikein on?
Pitäisikö ihmisen pyrkiä onnellisuuteen joka hetki ja onko ihminen onneton, jos ei ole onnellinen?
Länsimainen käsitys ihmiselosta ja onnesta kai edellyttää koko ajan pyrkimystä tuohon mystiseen euforiseen tilaan, jonka toivotaan kestävän sitten mahdollisimman pitkään - ja että se pääsääntöisesti tulee tai annetaan jostain ulkoapäin.

Antiikin ja itämainen filosofia korostaa tiedon ja itsekurin merkitystä henkilökohtaisen onnellisuuden lähteenä - pysyvä hiljainen onni tulee ihmisestä itsestä tiedon, ymmärryksen ja harmonian kautta. Silloin henkilökohtainen epäonni ja vastoinkäymisetkään eivät kaada kuvitellun onnellisuuden korttitaloa - sellaista kun ei ollutkaan.

"Mitä enemmän tiedät, sitä enemmän sinulla on onni myötä"
Kung Fu Tse

"Onnellinen elämä on mielenrauha"
Cicero

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
1) Eräs ystäväni on ihana, järkevä ja äärimmäisen käytännöllinen. Kosisin heti, jos mulla olisi varaa rubiineihin (ja munat tai muuten tykkäisin naisista).

2) Ukkokulta osaa ajoittain olla fiksu; siis silloinkin, kun minä en ole.

3) Pian ei enää tarvitse katsella työpaikalla kitisevää ja laiskottelevaa kesäliisaa.

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ku ollaan vitutusketjussa, niin täytyy myös tännekin tulla. Näen ihan kohta naiseni taas "pienen" tauon jälkeen. Ihan helvetin hieno fiilis, kaippa sitä voi sanoa että on nyt sitten löytäny oikean ihmisen. Ainakin vielä siltä tuntuu.

Molemmilla tosin välillä exät koittaa päästä takasin suosioon, ku ne nyt tajuais painuu muualle, niin olis hyvä.

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Makuasioitahan nämä, mutta kyllä Suomen loppuottelupaikka jalkapallon huipputurnauksessa menisi lopulta niukasti sen edelle että Vimpeli voittaa pesäpallon Suomen mestaruuden. Jos Nurmo voittaisi niin sitten ei riittäisi jalkapallon maailmanmestaruus tai jääkiekon olympiakulta, tai mikään vastaava saavutus, mutta tämän mahdollisuuden suhteen ei helvetti nyt ole osoittamassa kovin suuria jäätymisen merkkejä.

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Syksy. Siinä on vaan jotain..
Juuri näin. Syksy on mukavaa aikaa. Kesällä armotonta vitutusta aiheuttanut kuumuus on takanapäin, ja ulkona voi liikkua järkevissä vaatteissa, eikä useimpina päivinä tarvitse enää aurinkolasejakaan. Kämpän lämpötila on laskenut normaalitasolle, ja öisin saa taas nukuttua jopa ilman lääkkeitä.

Syksyllä luonnossa näkyvät kauniit värit, suorastaan sävyjen harmonia. Tunnelmalliset sateet ja sumut rauhoittavat mieltä, ja ilma on raikkaampaa hengittää. Nyt on se paras vuodenaika.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Niinkin pieni asia kuin uudet kaiuttimet tietokoneessa. 2.1 sarjalla kuuluu ihan hyvin. Hyvää musiikkia, rumpupatteri vetää ja basso jumputtaa. Korvat kertovat että eargasm on lähellä. Halpakin oli.

Isompi juttu, liigakausi starttaa tänään. Harmi etten voinut olla paikalla. Enkä voi olla huomennakaan kotiavauksessa, sillä se isoin juttu mikä mut tekee erittäin onnelliseksi: Minun oma poikani tulee huomenna vuorokaudeksi mun luo. :)

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen onnellinen. Tänään muutenkin ollut erittäin hieno päivä. NHL11 julkaistiin tänää, Sm-liiga alkoi tänään ja HIFK voitti paikalliskamppailun, paikanpäältä katsottuna vielä hienompi voitto. Kotona odotti yllätys, kun avasin PAF:n sivut ja olin pistänyt 4 päivää sitten vedon Ässät,Saipa ja Tappara voittavat. 250 euroa tupsahti tilille. Mieletön fiilis.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Pitkällisen, kituuttavan ja ajoittain jopa epätoivoisen kirjallisen dialogin jälkeen täytyy sanoa, että verottaja on ihan pop. Eihän se täydellinen ole, mutta kompromissi on löytynyt, kerrankin.
Näinniinkuin jos miettii sitä, että mistä tämä koko episodi lähti liikkeelle keväällä.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Oma poikani sanoi minulle tänään ensimmäisen kerran "isi". Saunassa sain vielä rutistuksen ja sanat "mun isi". :)

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oma poikani sanoi minulle tänään ensimmäisen kerran "isi". Saunassa sain vielä rutistuksen ja sanat "mun isi". :)

Tästä tulee itsekin iloiseksi. Varsinkin, kun on lukenut taistelustasi sinun ja pojan oikeuteen tavata toisianne. Tämän kerran saatan olla onnellinen jopa toisen puolesta :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy