Onnellisuusketju

  • 1 294 801
  • 7 895
Itseasiassa kaverille se kitara päätyi, mistä olen aikalailla katkera, mutta kyllä, juntin näköinen olen ja lavalla tuli oltua.

Jaa ne jakoi enemmänkin niitä soittimiaan? No hyvä tietysti niin ja hienoahan se on viedä festareilta tuliaisiksi kotiin jotain muutakin kuin kerran syötyä kebablautasta.

Tuossa juntti-viittauksessa ei ollut mitään henkilökohtaista. Huvitti vain kun screenillä näytettiin väkijoukon taistelevan siitä kitarasta ja joku muija vieressäni totesi huomattuaan kenelle se lopulta päätyi, että "vittu mikä juntti sen sai".
 

Ketunkolo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea FC
Kaupan tuplapotti antoi 40 €. Olen ERITTÄIN onnellinen, sillä olen ollut koko kesän tyhjän päällä, kun opintotukea ei tule ja töitä ei saanut.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eilen iltapäivällä kuuntelin taloni takaterassilla Def Leppardin Hysteria-albumia ja jossakin vaiheessa tulvahti muistot mieleen sieltä 80-luvun lopulta. Tunteet kuohahtivat niin voimakkaasti, että hetken jopa liikutuin. Sitten tuli valtaisa halu lähteä prätkällä tien päälle. Siinä ajaesssani tunsin ajoittaisia, pieniä onnen hetkiä. Hyvä fiilis on jatkunut vielä tänäänkin. Oikeastaan ensimmäinen kerta tänä kesänä kun kykenee rauhaisaan olemiseen ilman stressiä. Ei ole pahemmin edes Jatkoaika kiinnostanut...tai muutenkaan koko internet.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Meitsistä tuli torstaina setä-mies...

Tässä on nyt muutaman päivän hymyilyttänyt ja muutaman tunnin päästä pääsee tuota pientä ihmettä katsomaan ja viemään pienen neidon elämän ensimmäisen nallen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Meitsistä tuli torstaina setä-mies...
Onneksi olkoon vaan!

Itsellänikin on jo kokemusta setyydestä (onkohan oikea sananmuoto?) tässä muutaman vuoden ajalta, kun velipojalla on kaksi mukulaa löytänyt tiensä tähän maailmaan. Setänä on mukavaa olla, se täytyy kyllä myöntää. Omia jälkeläisiä kun en tässä edelleenkään halua, mutta veljen pojat on mukavia veikkosia, nuoremmasta nyt ei vielä voi tietysti sanoa kauhean paljon kun syntyi tuossa keväällä vasta. Vanhempi nassikka onkin sitten huumorintajuinen ja iloluontoinen veikko, selkeästi tullut setäänsä! No, ehkä kyllä myös isäänsäkin.

Niin ja lisätään, että eno olen ollut jo pidempään ja siskontytärkin on päässyt aikuisikään, eikä siskonpoikakaan enää kauhean kaukana ole siitä. Silloin niin nuorena kloppina ei vaan jotenkin osannut sitä eno/setä -asemaa jotenkin kokea samalla lailla vielä. Nyt tässä näin vähän varttuneempana on noita suvun uusia tulokkaita jotenkin ihan erilaisella mentaliteetilla seuraillut ja ymmärtänyt tätä omaa asemaakin.
 

tutzba

Jäsen
Jotain neljä tai viisi vuotta on tullut tahkottua raitapaitaisena jäällä ja nyt on viime viikkoina alkanut nousemaan aikamoinen kiima uutta kautta kohtaan. Noh, eilen asiaa helpotettiin sillä, että parin viikon päästä olisi A-junnujen turnaus. Paremmaksi laitettiin noin tunti sitten kun tämän viikon sunnuntaina on kaksi matsia, eli B- ja C-junnut.

Ensinnäkin tekee onnelliseksi se, että vaikka vaihdoin tuomariseuraa kesän aikana, ei tarvitse aloittaa mistään nuorimmista junioreista vaan luottoa löytyy heti kauden alusta. No en tosin täysin vieras kaveri ole uudessa seurassa, viime kauden aikana kävin muutaman kerran auttelemassa jos oli kiireisiä viikonloppuja.

Toinen onnellisuutta aiheuttava tekijä, elikkä uusi seura ja uusi kaupunki. Vanhassa alkoi jo vähän tökkimään kun kaikki tunsivat ja henkilökemiat eivät kohdanneet. Nyt saa kuitenkin luoda sen kusipään maineen ihan omilla tuomioilla, eivätkä vanhat teot vaikuta siihen mitenkään!

JES!

Katsellaan sitten kuukauden päästä Vitutusketjussa tätä tuomariasiaa paremmin...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Saatiin tuon ukon kanssa ihan hävyttömän halvat liput Sonisphereen! Pari päivää hyvää musiikkia oman kullan kanssa, ja liuta kavereitakin on saapumassa mestoille. Mikäs sen parempaa =)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Saatiin tuon ukon kanssa ihan hävyttömän halvat liput Sonisphereen!
Ootta sitte kunnolla siellä, vaikkei Simon-setä olekaan vahtimassa. Itäisellä puolella maatamme on samaan aikaan suurempi musaspektaakkeli, jonne tarvii osallistua. Nimittäin häät, joiden jatkoilla laulan karaokessa Neon 2:n hittejä (niitä molempia).
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ootta sitte kunnolla siellä, vaikkei Simon-setä olekaan vahtimassa.

Aina ♥

Nimittäin häät, joiden jatkoilla laulan karaokessa Neon 2:n hittejä (niitä molempia).

... jonka jälkeen järkkäät telttabileet (joihin ei tule ketään, koska juomana on Pisang Ambonia) ja pidät jotain isoa karvaista koiraa hyvänä.

Olen onnellinen puolestasi mussukkani ♥
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos kaikki menee suunnitellusti, saatan päästä muuttamaan takaisin Raumalle ensi vuoden alussa. 15 vuoden väärissä kaupungeissa asuminen kokekoon päätöksensä.
 

scholl

Jäsen
Jo reilu 1,5 vuotta olen aktiivisesti yrittänyt saada garderoobiini uutta vaatemerkkiä. Erittäin eksklusiivinen, ei Suomessa myynnissä oleva merkki. No matkoilla olen varmaan kymmenen kertaa tehnyt shoppailureissuja ilman, että olen nähnyt jotain, mihin oikeasti rakastun, mutta nyt muutamia päiviä sitten onnistuin ostamaan pari kpl kyseisen merkkisiä vaatteita ja nyt en saa silmiäni irti niistä. Vau, pakko hypistellä koko ajan. Nyt oon taas happy muutaman päivän.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Janne Lundell pelaa ensi kaudellakin IFK:n maalissa. Ai saatana että sydän on räjähtää onnesta! Reilu kuukausi enää.
 

Viljuri

Jäsen
Noin tunnin sightseeing -pyöräily takana. Pelkkä breikki. Silti mielihyvää tuotti kyllä melkein lenkkiä vastaavasti.

Näissä lämpötiloissa tulee ihan sama fiilis kuin etelässä, jopa väsähtäneet suomalaiset näyttävät ottavan sivistyneesti siestaa, eivätkä pistä niin pahasti silmään.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Minä itte, mulle ja tulevaisuudelle. Hymy tulee nassuun. Töissä kulkee, tänään vakinaistaminen klo 12.00. Aamulla soittivat että saadaan muijan kans kämppä jota on haaveiltu. Pihapiiri loistava muksuille kun tulevat vierailuille kahen viikon välein, pihasta löytyy lätkäkaukalot ja futiskentät, luontoo lähellä, oma sauna. Vanhempi muksu alottaa kohat koulun ja sekin on tavallaan onnenpaikka vaikkakin tarkottaa samalla sitä että vanhenminen ja iskän kanssa vietetty aika saattaa jäädä vähemmälle koulusta tulevien kavereiden kautta. Mutta aikansa kutakin, en mä niitä aikanaan siks tehnykään että olisivat pikkupoikia koko ikänsä, kasvun paikka se on mullekin. Mitä mä tässä sitä selitän :) Pääasia että on mahanpohjassa hyvä olo.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Tuli hetkellinen ja hämmästyttävä onnellisuuden tunne, kun huomasin, että tällaisia tarinoita mahtuu vielä maailmaan, jossa juniorista lähtien harjoitellaan jo puoliammattimaisesti.
 
En mikään expertti ole tietokoneiden kanssa, vaikka sellaisen ääressä vietän aikaani paljon, joten kun viimein sain kokonaiset 108 hienoa biisiä (11 hienolta bändiltä) Sony Walkmaniini ladattua, niin onhan tässä tavallaan onnellinen fiilis, kun enää ei tarvi lenkeilläkään sitä radiota kuunnella.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kimmo Kuhta ja IFK! Olen onnellinen =)!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Köyhän pitää riemuita halvoista asioista, kirjaston poistomyyntikärrystä Dan Brown: Meteoriitti. Voihan se olla kuraa mutta 1€ kurasta ei ole kova hinta, pieni kastuminen tapahtunut niteelle ja siksi poistoon.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Onnellinen olotila on eilisestä U2:n keikasta. Mahtaakohan sitä koskaan enää nähdä noin upeaa kokonaisuutta...? Saakeli kun ei ole oikein vieläkään ymmärys palautunut.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Katsos joo, viime viikolla tuli sohva ja tänään paukahti modeemin adsl-valo palamaan. Pikkujuttuja, mutta on noita odotetukin. Nyt on sitten telkkukin netissä, jumanskeiba!
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Kylläpä työnteko maistuu yllättävän hyvälle näin aika reippaan työttömyysjakson jälkeen, mukavia hommia ja helvetin hyvä työporukka. Tästä on hyvä jatkaa, toivottavasti "vakiokokoonpanoon" aukeaisi tilaisuus tässä ajan kuluessa.
 

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
Lomailut ja kesäsluibailut alkaa olla ohitse. Pääsin mielekkääseen työhön ja loppuviikosta alkaa jo koulutus. Jäähytkin on jo istuttu niin nyt on kyllä tosi hyvä fiilis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös