Onnellisuusketju

  • 1 294 962
  • 7 895

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tänään tulee täyteen iso kolmenolla. Illalla syömään hyvin, huomenna Raumalle pienen tauon jälkeen ja sopimaan Pitsiturnauksen ympärille suunnitellusta meiningistä ja ensi viikolla Särkänniemeen.

Pieniä asioita, iso ilo.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tänään tulee täyteen iso kolmenolla.

Onnea vaan palstaveljelle!

Oma onnellisuus on tällä hetkellä sitä, että huomenna pääsee mukittamaan loistavassa seurassa maaseudun rauhassa. Paljon alkomahoolia ja pihaolumppialaiset, niillä mennään ♥
 

Viljuri

Jäsen
Niinhän se taitaa olla. Itselläni oli vain todella kehnot arvosanat ylioppilastodistuksessa. Lähtöpisteet oli siis todella surkeat. Siksi kovalla lukemisella pääsykokeeseen se paikka myös tuli. Eihän näitä fiiliksiä voi sanoilla edes kuvailla.

Nyt vain ankaraa lukemista heti alusta alkaen.

Onnittelut.

Opiskelussa alkuvauhti ei välttämättä ole se ratkaiseva asia, eikä varsinkaan kannata asennoitua niin, että kysymyksessä olisi jokin "lukion jatke". (Riippumatta EK:n sinänsä viisaista suosituksista, joissa painotetaan valmistumisaikojen lyhenemisen tärkeyttä.)

Usealle kysymyksessä on maraton, ensimmäinen askel on tärkeä, mutta yhtä tärkeätä on, että henkinen ja muu puoli toimii myös silloin, kun matka alkaa todella "rasittamaan". Verkostoista olisi aina apua, niin työnsaannin kuin jaksamisen merkityksessä, mutta eivät nekään tietysti täysin välttämättömiä ole, sikäli mikäli kesätyöpaikkojen ja sen sellaisten kautta alalleen pääsee "sisään". Akateeminen sivistys on hyvästä, mutta sen tosiasiallisesta merkityksestä voi saada väärän kuvan, jos ei hanki tarvittavaa käsitystä siitä, että mitä siellä aidan toisella puolella on.

Tämä on lähinnä relevanttia ei-humanistisella puolella, jossa uusia hommia oikeasti pitää hallita tietyllä tasolla, eikä vapaata sana-assosiaatiota ym. pseudoilua harrasteta. Humanistisella puolella ongelma onkin ehkä enemmän siinä, ettei juurikaan mitään mitattavaa matkan aikana synny. Kolmen vuoden jälkeen ei ole oikein syntynyt käsitystä, että onko se maraton edes alkanut.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Viisivuotishääpäivä. Aika hyvä fiilis. Illalla vaimon ja parhaiden kavereiden kanssa viettämään loistavaa viikonloppua mökille merenrantaan. Faija tulee tekemään ruoat, voisko olla parempaa.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Tänään duunin jälkeen lähtö omalle mökille ekaa kertaa tänä kesänä. Hyvä porukka mukana ja ilmojenkin pitäisi olla vähintään kohtuulliset. Niin hiljaista töissä, että taidan paeta ruokatunnilla kauppaan ostamaan tarvittavia välineitä ja lopettaa työpäivänkin hiukan etuajassa...
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Vielä eilen vitutti kuin pientä oravaa talvella. Ruisrock ei mahtunut budjettiin. Noh, tänään aamulla kurkkasin huuto.netin ihan nyt jos jotain olisi. Löytyi 2 lippua la-su, hinta 25 € / kupoli. Nyt istutaan vaimon kanssa Ruissalossa ja odotellaan PMMP:n keikkaa. Sitten Sounds ja välissä muuta kivaa.

Kävi tuuri. Vitutus muuttuu äkkiä onnellisuudeksi. Kyllä tämä Viikinsaaren keikan voittaa jota korvaavaksi aktiviteetiksi suunniteltiin
 

benzin

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Arsenal, Oranje
On tullut erästä kaverin kaveria jo puolisen vuotta ihasteltua, ja vihdoin ja viimein sain kysyttyä puhelinnumeroa ja kysyttyä tyttöä ulos. Ja suostuikin vielä! Nyt torstaita odotellessa olo on todella onnellinen, mutta jännittynyt!
 
On tullut erästä kaverin kaveria jo puolisen vuotta ihasteltua, ja vihdoin ja viimein sain kysyttyä puhelinnumeroa ja kysyttyä tyttöä ulos. Ja suostuikin vielä!

Hyvä! Onnea! Muistan kyllä, kun kirjoitit joskus tilanteestasi ihan yleisesti Naisasiat-ketjuun. Voisi sanoa vielä loppuun, että jo oli aikakin. :) Toivottavasti lähtee kulkemaan.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Olen melko onnellinen juuri nyt. Sama se kuka voittaa, kunhan se ei ole Hollanti.

Edgar Davidsin laskettelulasit, siitäs saitte.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä Ruisrockissa The Soundsin keikalla ja erinäisten vaiheiden jälkeen kaverin kanssa lavalla katsomassa keikasta viimeisen about puoli tuntia. Ihan tajutonta touhua, ei siis mitään järkeä siinä fiiliksessä. Majan nimmaria ja kitaraa koko bändin nimmareilla varustettuna mukaan viemisinä.

Aika perus keikka oli joo.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Nyt olen todella onnellinen. Olin onnellinen jo eilen, mutta tänään saatuani kokopäiväistä työtä, olen vieläkin onnellisempi. Ei tarvitse muuttaa isompiin ympyröihin töiden perässä. Pitkäaikaistyöttömän viimeisiä päiviä siis tässä vietellään, kun maanantaina alkaa ahertaminen todella pitkästä aikaa. Juuri nyt minulla ei olee mitään negatiivista elämässäni. Nyt on hyvä aika korkata pari kaljaa juhlan kunniaksi.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Onnittelut Penkinlämmittäjälle!

Oma olokin on melkoisen onnellinen. Hommia on nyt tehty kaksi viikkoa, tehtäviin alkaa pääsemään paremmin ja paremmin sisään, työkaverit on mukavia ja ilmapiiri rento. Lisäksi huomenna tulee eka tili!

Tämä toimeentulon tuoma korkeampi mieliala ja mielenrauha auttaa paremmin nauttimaan myös kaikesta muusta, kuten hyvistä kavereista/ystävistä ja ihanasta perheestä (vanhemmat, veljet parempine puoliskoineen sekä veljen vajaa 2-vuotias poika).
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
ihanasta perheestä (vanhemmat, veljet parempine puoliskoineen sekä veljen vajaa 2-vuotias poika).
Sääli että poika on vajaa. Nykyisin on kyllä ihan toimivat tukiverkostot, että eiköhän se siitä.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sääli että poika on vajaa. Nykyisin on kyllä ihan toimivat tukiverkostot, että eiköhän se siitä.
Nimimerkin Evil julkisesta profiilista päätellen kyseinen henkilö on vajaa 37-vuotias. Joko sinä olet löytänyt omat tukiverkostosi?

Onnellisuusketjun aiheessa pysyäkseni kerron, että nyt ei vituta juuri mikään. Nautin kesästä.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Sääli että poika on vajaa. Nykyisin on kyllä ihan toimivat tukiverkostot, että eiköhän se siitä.

Jos tuntisit minut ja veljeni, niin et ihmettelisi edes pojan vajautta. ;D Kolmen kuukauden päästä 2 vuotta täyttävä vesseli on kyllä oikeasti harvinaisen terävä tapaus.

Olis kyllä pitänyt osata välttää tää tilanne, kun itsekin harrastan vastaavia takertumisia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olis kyllä pitänyt osata välttää tää tilanne, kun itsekin harrastan vastaavia takertumisia.
Toivottavasti en aiheuttanut mielipahaa, tarkoitus oli viattoman sanaleikkeilevä. Joskus en mahda itselleni mitään.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Jumalautaaaaaaaaaaaaa. Työpaikka tuli ja tiistaina alkaa. Säännöllinen ansiotulo. PERRRRRRRRRRRRJANTAI.

JAUPAU jahhhuuu. Nyt ei perkele vois olla onnellisempi.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Ai sinä olit siis se juntin näköinen kaveri, joka sen skeban sai? Menenkin tästä tuonne avautumisketjuun seuraavaksi.

Itseasiassa kaverille se kitara päätyi, mistä olen aikalailla katkera, mutta kyllä, juntin näköinen olen ja lavalla tuli oltua.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Aijai! Lomajuna ei ole vielä edes kääntynyt, ilma on kuin morsian, seitinohuet lähes joka ilta päällä, vaimokin antaa ja spastisuutta nivelissä. Mie oon niin onnellinen!
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Mä olen lomaillut kohta neljä viikkoa ja jossain vuosituhannen parhaassa kesäsäässä. Ei siinä mitään, erittäin siistiä on ollut.

Mutta se asia lämmittää erityisesti että mulla on vieläkin kolme viikkoa lomaa jäljellä. Oli paras idea koskaan vaihtaa kaikki lomarahat vapaiksi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä olen lomaillut kohta neljä viikkoa ja jossain vuosituhannen parhaassa kesäsäässä. Ei siinä mitään, erittäin siistiä on ollut.

Ei oikeastaan ole ollenkaan onnellisuusketjun asiaa mutta minä olen nyt kolmatta viikkoa töissä ensimmäisen lomapätkän jälkeen ja jossain vuosituhannen parhaassa kesäsäässä... Eiköhän se tästä taas viilene ja sateeksi muutu kun ensi viikolla jään taas lomalle... Itse tein muuten myös niin että vaihdoin puolet lomarahoista vapaaseen, eikä ole harmittanut yhtään vaikka toukokuun tili jäikin vähän normaalia pienemmäksi. On se vapaan viettäminen vähän huonommassakin säässä vaan niin mukavaa että ei sitä rahakaan voita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös