Onnellisuusketju

  • 1 294 225
  • 7 895

Buzz

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
yli 2,5 vuoden määräaikaisten töiden jälkeen pääsin vakituiseen duuniin. Loistofiilis!

Vilpittömät onnittelut JustinCaselle! Nyt on helppo suunnitella tulevaisuutta ja varmasti hieman huojentuneempi fiilis. Yleisiä nykyään nuo määräaikaiset työt, joten siinä mielessä kannattaa juhlistaa tuota kunnolla! Ei tietenkään työpaikan menettämisen kustannuksella.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Kun tässä on seurannut tuota Chilen pelastusoperaatiota, niin kyllä siinä itsekin tulee iloiseksi ja onnelliseksi. Sen verran ikävä kohtalo heille suotiin ja nyt jo kuusi saatu nostettua ylös. Toivottavasti loputkin saadaan ylös ilman suurempia ongelmia.

Sama täällä.

Toivottavasti päivärahat maksetaan oikein...
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun tässä on seurannut tuota Chilen pelastusoperaatiota, niin kyllä siinä itsekin tulee iloiseksi ja onnelliseksi. Sen verran ikävä kohtalo heille suotiin ja nyt jo kuusi saatu nostettua ylös. Toivottavasti loputkin saadaan ylös ilman suurempia ongelmia.

Sama juttu täälläkin. On mukavaa ja liikuttavaa nähdä mainareiden ja omaisten ilonen jälleennäkeminen. Varmasti moni omaisista luuli mainareiden kuolleen, kun kuulivat kaivoksessa tapahtuneesta romahduksesta. Niin vain kävi, että heidän elämänsä jatkuu yhä. Onnellisena ainakin hetken.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Selailin tuossa lomakohteen ravintola- ja kahvilatarjontaa, ja totesin molemmat varsin kattaviksi. Ihan jees. Pikkuhiljaa alkaa tajuta, että kohta olemme vaimon kanssa ensimmäisellä kunnon lomareissulla kuuteen vuoteen.

Pitää fiilistellä ensi yönä Wings-Stars -matsilla ja sinnitellä duunipäivä loppuun. Koneessa voi sitten nukkua. Ihan hjuva fiilis.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei tietenkään saisi olla onnellinen jollekin negatiivisen asian vuoksi, mutta nyt olen. Kirkosta eroaa väkeä todella hienoon tahtiin ja tästä pidän. En halua loukata ketään kenelle usko on tärkeää, mutta tykkään siitä, että ihmiset ajattelevat omilla aivoillaan.

Oman kirkkosuhteeni päätin jo kauan sitten. Yksinkertaisia syitä, en aidosti usko kirkon nekemyksiin esim. maailman synnystä ja paljon maallisempana syynä, minua v*tutti aikoinaan keskustelu voiko nainen toimia pappina. Jos ei voi (kirkon silloinen näkemys) niin enpä viitsi tuollaista yhdistystä tukea, jonka perusoppiin en usko ja joka ajaa minulle vieraita asioita yhteiskunnassa. Nopealla laskulla noin 4000 euroa on tuosta päätöksestä tullut säästöä.

Pro ajatteleva ihminen!
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirkosta eroaa väkeä todella hienoon tahtiin ja tästä pidän.

No minua puolestaan hieman säälittää kirkon asema, koska kuvittelen että suurin osa eroajista tekee sen Päivi Räsäsen takia. Päivi Räsäsestä ei voi erota (paitsi yksi, enkä tarkoita tällä Jumalaa), joten kirkko on vähän niinkuin sijaiskärsijä tässä?

Itse en kuulu kirkkoon, mutta jos kuuluisin, olisin onnellinen siitä, ettei Räsänen ole arkkipiispa.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tietenkään saisi olla onnellinen jollekin negatiivisen asian vuoksi, mutta nyt olen. Kirkosta eroaa väkeä todella hienoon tahtiin ja tästä pidän. En halua loukata ketään kenelle usko on tärkeää, mutta tykkään siitä, että ihmiset ajattelevat omilla aivoillaan.
.
.
Pro ajatteleva ihminen!

Aika moni on näköjään täysin itsenäisellä ajattelulla päätynyt samaan lopputulokseen: nyt olen perkele individualisti ja vedän ässän hihasta eroamalla kirkosta! Olen niin helvetin närkästynyt moraalisesti jostakin, en ihan varma mistä, mutta Iltalehdessä luki, että nyt olis hyvä sauma närkästyä moraalisesti, joten tehdään sitten niin. Olenhan homo sapiens, viisas ihminen, eli homo itsekin.

Itse olen onnellinen siitä, että osaan ajatella itsenäisesti, enkä ole niin sinisilmäinen, että uskoisin jonkun muoti-ilmiön (tässä tapauksessa kirkosta eroaminen näennäisen moraalisen närkästymisen johdosta) perässä juoksijoiden olevan suuria individualistisia ajattelijoita.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika moni on näköjään täysin itsenäisellä ajattelulla päätynyt samaan lopputulokseen: nyt olen perkele individualisti ja vedän ässän hihasta eroamalla kirkosta! ...
Eiköhän tässä kuitenkin ole kyse hieman eri asiasta. Tätä asiaa voi katsella silläkin lailla, että aika moni ihminen on nyt havahtunut siihen, että yhteisö, jossa he ovat jäsenenä suhtautuu moneen asiaan (naispapit, homot jne.) täysin eri lailla kun nämä jäsenet yksilöinä. Tämän jälkeen on minusta loogista, että eroaa tuollaisesta yhdistyksestä. En minäkään ole vaikkapa kommunistisen puolueen jäsen, koska arvomaailmani on erilainen. Kirkossa sen sijaan on paljon jäseniä, joiden arvomaailma poikkeaa kirkon arvomaailmasta, mutta eivät vain ole aikaisemmin huomanneet/jaksaneet/viitsineet erota.

Jos sitten jokin keskusteluohjelma aiheuttaa tällaisen heräämisen niin minusta hieno juttu.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kun asiat ja tavoitteet, joiden eteen on nähnyt vaivaa, alkavat loksahdella pikkuhiljaa paikalleen, niin se tuottaa mielihyvää ja onnellisutta. Ja kun ne teot ja valinnat ovat olleet pitkällätähtäimellä omia, joihin on uskonut, niin se nostaa onnellisuuden potenssiin.

Paljon tää vielä vaatii ja paljon se kestää, mutta polku on oikea.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No kerrankin tänne, kun aihetta on. Helvetin raskas matkustus takana, mutta aivan uskomaton reissu takana. Ei sitä sanoin oikein osaa kuvata, miten hienoa oli. Paluu Suomen loskaan ei tunnu pahalle, koska se vaan nyt on sitä arkea. Kyllä tässä hetken uskaltaa tuntea itsensä onnelliseksi.
 

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No kerrankin tänne, kun aihetta on. Helvetin raskas matkustus takana, mutta aivan uskomaton reissu takana. Ei sitä sanoin oikein osaa kuvata, miten hienoa oli. Paluu Suomen loskaan ei tunnu pahalle, koska se vaan nyt on sitä arkea. Kyllä tässä hetken uskaltaa tuntea itsensä onnelliseksi.

Vegasin reissu takana? Muistelen, että kyselit matkakohteenne-ketjussa Vegasista.

Olo on itsellänikin onnellinen ja odottavat. Ensi kuussa taas Vegasiin ja johan siitä edellisestä Vegasin visiitistä on 1,5kk. Näyttää myös siltä, että elämäni paras kuukausi pokerissa tulossa rahallisesti...
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Eilen kirjoitin vitutusketjuun, kun luulin Leimeen jatkavan TPS:n penkin takana. Eilen sitten Leime "vapautettiin" tehtävästä ja siitä tuli todella onnellinen fiilis, vaikkei tuo menestystä takaakaan, mutta se on hyvä alku.

Toivottavasti ei jatketa vitutusketjussa.
 

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä se työnpaikan saanti näinä aikoina on se, mikä nostaa fiilikset kattoon. Hyvin sujunut haastattelu toi hyvät odotukset ja seuraavana aamuna tullut puhelu toi viimeisen kruunun.
 

nc6

Jäsen
Sain ajo- ja työlupani takaisin yhden vuoden ja yhden kuukauden jälkeen takaisin. Enää ei edes harmita se, että solisluu murtui kolme viikkoa sitten. Voi poijjaat ku tuntuu hyvältä.
 

Snagari

Jäsen
Vaikka omassa elämässä asiat ovat kaukana ruusuisesta, niin kyllä tekee onnelliseksi Jarkko Niemisen menestys. On se jätkä niin paljon saanut paskaa, että on vain hienoa nähdä Jaken uusi tuleminen! Jatka samaan malliin Jarkko!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Työharjoittelu on pulkassa noin tunnin päästä. Samalla loppuu duunit täällä. On se mukava päästä elämässä taas eteenpäin. Nyt kun jaksaa rykiä parisen kuukautta vielä tosissaan, saa paperit käteen ja koulu on sitä myöten selvä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Löysin vihdoin itselleni uuden kodin ja kaikki on loistavasti. Mitä nyt naisasiat menee päin vittua ja sitä rataa, mutta onpahan uusi asunto, jossa murehtia ja märehtiä moisia, jos sille päälle sattuu.
 
Sama onnellisuuden aihe kuin Brunolla, löytyi uusi koti. Ja ihan oma sellainen, tai no pankki sen vielä omistaa. Omakotitalo rauhalliselta paikalta, naapureita ei ole ihan vieressä. Eikä niitä edes näy siihen pihalle. Ja sitä pihaakin on riittävästi ja tilaa on myös sisällä. Ihan luksusta tähän kerrostalossa asumiseen. Parisuhderintamallakin menee hyvin, yksin kun en tuota taloa ostanut. Virallisesti ollaan nyt sitten avopari, ihan uutta tuokin. Aika uusi tilanne itselle ja miehelle, mutta ainakaan meikäläistä ei pelota. Eikä mieskään ole paniikin merkkejä osoittanut, päinvastoin.
 

Sakic#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jukurit, Avalanche
Suosikkijoukkuellani menee tällä hetkellä kohtalaisen hyvin. JYP on 9 ottelun voittoputkessa ja johtaa sarjaa 5 pisteellä. Jukurit pitää Mestiksen kärkipaikkaa myös 5 pisteellä ja on voittanut viimeisestä 14 pelistä 13. Avalanche keikkuu änärissä playoff-viivan paremmalla puolella. Olen onnellinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös