Onnellisuusketju

  • 1 292 149
  • 7 895

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Veckoslut, illalla grillausta, huomenna pussikaljoittelua ja sen jälkeen kaverin jälkikasvun varpajaissaunat. Sunnuntain voikin sitten chillailla. Ja koko komeus maustettuna potkiksen em-kisoilla.

Ja kun kelikin on vielä näin upea, niin mikäs sitä pienen ihmisen on elellä.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Kesäloma projekti valmis, pennulle uusi hiekkalaatikko jonka ympärille uusi terassi sekä uudet puutarhakalusteet.

Omenapuun varjossa juotu ensimmäinen olut ja urheilulehti luettavana.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Italian tappio Hollanille, namia jättikauhalla. Kaatuilevat räkijät lähtevät kotimatkalle alkulohkon jälkeen käsiään levittelen kohti tomattisadetta. Kaverin nousuhumalaisin sanoin, jätkät tää on ihaninta mahtavuutta.

Duunistakin eka vapaapäivä kahteen viikkoon, viime viikollakin tunteja noin 71, mut nyt levätään ja huomenna taas iltavuoroon.

Mut, kiitos vielä Hollanti. Romania toivottavasti jatkaa ihaninta mahtavuutta..
 
Viimeksi muokattu:

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Hähää! Huimat 5 päivää vapaata. Huomenna reissuun katsomaan muijaa 1,5kk tauon jälkeen. Perjantaina Italiassa EM-futista screeniltä ja illallinen. Koska Italia on noin ennakkoajatusten perusteella ns. paska ja tylsä maa, niin lauantaina ollaan jo Sveitsissä hämmästelemässä vuoristomaisemia. Mä tykkään.

Työpaineetkin hellittävät pikkuhiljaa, kun vähitellen monta vittumaista ja tylsää pakkopullaprojektia siirtyy taka-alalle ja pääsee keskittymään muutamaan kiinnostavaan projektiin. Pitkästä aikaa saa vapaallakin olla rauhassa ilman takaraivotunnetta siitä, että vapaan aikana kaikki kaatuu päälle.

Terveitäkin ollaan ja muutenkin perusjutut suorastaan epäilyttävän hyvin mallillaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Koska Italia on noin ennakkoajatusten perusteella ns. paska ja tylsä maa, niin lauantaina ollaan jo Sveitsissä hämmästelemässä vuoristomaisemia...

Pakko tarttua. Italia paska ja tylsä maa? Maailman parhaat autot, maailman parhaat puvut, maailman paras ruoka ja maailman seksikkäin kieli tulevat Italiasta. Eikä ne naisetkaan niin kovin rumia ole...

Sitäpaitsi on niitä Alppeja Italiankin puolella.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
No toki kieli poskella ollaan, mutta aika matalalla on odotukset. Vaatekauppoja kuulemma on paljon ja hyviä, mutta jos en löydä Espoon Sellosta farkkuja, jotka ei jämähdä reisiin, niin tuskin on Italian vaatekauppoihin asiaa. Jos vaan pokka kestää, niin laitan keltaista päälle perjantain "katsomoon". Saa nähdä ottavatko paikalliset läpällä, sylkevätkö vai lyövätkö. Veikkaan keskimmäistä.

Ennen lentoa pitää käydä Kotipizzassa vetämässä Berlusconi. Sitten meneekin muutama päivä ilman kunnon pizzaa.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hell yeah! Esineoikeus läpi, nelonen putkahti. Hyvä fiilis, kelpaa ottaa illan rennosti. Huomenna sitten taklataan kv. oikeus.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hell yeah! Esineoikeus läpi, nelonen putkahti. Hyvä fiilis, kelpaa ottaa illan rennosti. Huomenna sitten taklataan kv. oikeus.
Onnittelut! Ja huomisessa tentissähän pärjäät periaatteessa sillä, että muistat ettei kv. oikeutta periaatteessa ole :)

Ja jos joku inttää vastaan niin kuittaat vaan, että sopimukset on erikseen.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onnittelut! Ja huomisessa tentissähän pärjäät periaatteessa sillä, että muistat ettei kv. oikeutta periaatteessa ole :)

Ja jos joku inttää vastaan niin kuittaat vaan, että sopimukset on erikseen.
Asia selvä. Väännän tämän vastauksena kaikkiin kohtiin.

Kv.oikeus ja kv. yksityisoikeus on kyllä kaksi turhinta aineopintotenttiä mitä löytyy. Käytännössä kerrataan valtiosäännön kirjallisuudessa jo selitetyt asiat ja kysymykset koskevat vain joidenkin yksittäisten termien määrittelyjä.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Olen todella onnellinen Irlantilaisten takia! Thank´s lads! Teitte suuren palveluksen koko Euroopalle. Eurosvoliitto natisee jo, niin ne kolhoosit kaatuvat! Ireland: 12 points! Cheers!
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olen todella onnellinen Irlantilaisten takia! Thank´s lads! Teitte suuren palveluksen koko Euroopalle. Eurosvoliitto natisee jo, niin ne kolhoosit kaatuvat! Ireland: 12 points! Cheers!

Minä taas olen onnellinen siitä, että Lissabonin sopimus runtataan läpi tavalla tai toisella muodossa tai toisessa, ja eurooppalainen yhteisö jatkaa kehitystään näistä pikku kompastuskivistä huolimatta! Eikä Suomen enää koskaan tarvitse jäädä yksin!
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Minä taas olen onnellinen siitä, että Lissabonin sopimus runtataan läpi tavalla tai toisella muodossa tai toisessa, ja eurooppalainen yhteisö jatkaa kehitystään näistä pikku kompastuskivistä huolimatta! Eikä Suomen enää koskaan tarvitse jäädä yksin!

Eli olet onnellinen siitä, ettei kansanvaalin tuloksella ole mitään merkitystä, vaan sillä mitä on jo valmiiksi eliitin kesken sovittu. Ehdotankin, että ensi kunnallisvaaleista lähtien armeijan sotilaat valvovat äänestystä ja äänestyslappu on näytettävä, ennen laatikkoon pudottamista.

Jos sopimus ajetaan väkisin läpi, niin ei voida enää puhua edes Eurosvoliitosta, vaan ollaan lähellä Myanmarin sotilasjunttameininkiä. Ehkä siitä voi joku olla onnellinen...

Ai niin, toki on hyvä ettei olla yksin, niin kuin esmes Norja tai Sveitsi. Voi niitä poloisia, on varmaan järjettömät leipä ja ruokakassijonot Suomeen verrattuna...
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eli olet onnellinen siitä, ettei kansanvaalin tuloksella ole mitään merkitystä, vaan sillä mitä on jo valmiiksi eliitin kesken sovittu. Ehdotankin, että ensi kunnallisvaaleista lähtien armeijan sotilaat valvovat äänestystä ja äänestyslappu on näytettävä, ennen laatikkoon pudottamista.

Veikkaan, ettei tavan irkku edes tiennyt, mistä äänesti, kun äänestyslippunsa uurnaan pudotti. Muissa maissa tämä "eliitti" on jo saanut sopimuksen hyväksytyksi. Tämä eliitti on keskimäärin paremmin perillä EU:hun liittyvistä asioista kuin peruseurooppalainen kaduntallaaja. Ja eliitti on jokaisessa maassa valittu DEMOKRAATTISILLA vaaleilla tekemään päätöksiä, joita tavallisilla kansalaisilla ei ole edellytyksiä tehdä. Sitä varten tuo eliitti tuonne maata johtamaan on valittu, että se tekee päätöksiä kansan valtuuttamana.
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Sahtiankat
Aah, vihdoinkin pääsee kesäloma kunnolla käyntiin. Nyt on kaiken maailman rippikoulut ja -juhlat vihdoin saatu tapettua ja pääsee kunnolla rentoutumaan.

Hyvää kesää!
 

Berrie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Ilves
Ei kai kukaan voi olla onnellinen hammaslääkärissä käynnistä etenkin kun tietää että samassa paikassa tullaan vielä monasti vierailemaan, mutta tyytyväinen olen itseeni...
Samoilla linjoilla edelleen. Urakka suunnilleen puolivälissä ja lasku pyyhkii melkein puolessakilossa, mutta eipä tuo mitään. Sen verran pitää itseään ruoskia laiminlyönneistä etten ota paikkauksiin puudutusta.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Sen verran pitää itseään ruoskia laiminlyönneistä etten ota paikkauksiin puudutusta.

Tuota... ota vaan! Vaikka ne puudutuspiikit vähän laskua kasvattavatkin, niin eiköhän ne ottaa kannata.

Itse päätin kerran hieman säästää ja leikkiä kovaa jätkää kieltäytymällä kohteliaasti hampilääkäritädin tarjoamista puudutuspiikeistä, mutta toista kertaa en toimi noin. Se on varma.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Tänään lensi herkut laminaatille, kun tulin muutaman päivän työkeikalta kotiin. Muija oli töissä ja muksu tarhassa, tyhjä kämppä odotti kun tulin himppeen. Ja mitä sitten? No, sitä sitten että eteisen seinällä roikkui henkarissa Toronto Maple Leafsin pelipaita Kuningas Wendellin nimellä, numerolla ja C-lapulla, jumalauta!

No, muijan Kanadan serkun kanssa ollaan mailitse juteltu hokista ja kaveri päätti yllättää, kun kerroin Wendell Clarkin olevan suosikkipelaajani, parempaa ei ole, eikä tule! Oli pirulainen sopinut avovaimon kanssa, ettei kerro mulle mitään ja pistää sen esille yllärinä. Onnistui...

Vaikken varsinaisesti mikään Maple Leaf-friikki olekaan, niin tuosta rievusta olen haaveillut pitkään ja nyt se on tuossa silmieni alla, käsittämätöntä!
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tänään lensi herkut laminaatille, kun tulin muutaman päivän työkeikalta kotiin. Muija oli töissä ja muksu tarhassa, tyhjä kämppä odotti kun tulin himppeen. Ja mitä sitten? No, sitä sitten että eteisen seinällä roikkui henkarissa Toronto Maple Leafsin pelipaita Kuningas Wendellin nimellä, numerolla ja C-lapulla, jumalauta!

No, muijan Kanadan serkun kanssa ollaan mailitse juteltu hokista ja kaveri päätti yllättää, kun kerroin Wendell Clarkin olevan suosikkipelaajani, parempaa ei ole, eikä tule!

Vaikken varsinaisesti mikään Maple Leaf-friikki olekaan, niin tuosta rievusta olen haaveillut pitkään ja nyt se on tuossa silmieni alla, käsittämätöntä!

Onnittelut! Voin tuskin edes kuvitella tunnetta... Meikäläisen tyhjässä luukussa roikkuisi joku päivä Yzermanin punasiipipaita ihan odottamatta... Ei heti.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Oulun yliopistosta tuli paksu pumaska papereita, ja ensimmäisenä niistä hyväksymiskirje. Voi Kristus, että voi mies olla onnellinen tällä hetkellä. Voisin tässä olotilassa jopa hyväksyä sakemannien voiton karvakäsistä.

Hiivaa perkele!
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Oulun yliopistosta tuli paksu pumaska papereita, ja ensimmäisenä niistä hyväksymiskirje. Voi Kristus, että voi mies olla onnellinen tällä hetkellä.

Onnea vaan! Itse koin vastaavan elämyksen lähes 20 vuotta sitten. Ensin tosin luulin, että kysessä on kavereiden raaka pila. Soitto oppilaitokseen paljasti, että ei ollut pila. Tuntui muuten mahtavalta silloin joskus. Itse ryyppäsin tämän tiedon saatuani noin kolme päivää putkeen.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oulun yliopistosta tuli paksu pumaska papereita, ja ensimmäisenä niistä hyväksymiskirje. Voi Kristus, että voi mies olla onnellinen tällä hetkellä. Voisin tässä olotilassa jopa hyväksyä sakemannien voiton karvakäsistä.

Minulle ojensivat ohuemman nivaskan eli tutkintotodistuksen ja näyttivät ovea viime viikolla, mutta eihän se tuntunut niin merkittävältä kuin hyväksymiskirje aikoinaan, vaikka nyt sai aploditkin ja halpaa kuoharia.

Merkittävyyteen ehkä vaikuttaa se, että näillä näkymin syksyllä itää hitaasti tohtoriksi samassa tutussa kahvilassa ja välillä jossakin kopperossa lahjakkaana ja motivoituneena kuin vammainen herkkusieni.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onnea vaan! Itse koin vastaavan elämyksen lähes 20 vuotta sitten. Ensin tosin luulin, että kysessä on kavereiden raaka pila. Soitto oppilaitokseen paljasti, että ei ollut pila. Tuntui muuten mahtavalta silloin joskus. Itse ryyppäsin tämän tiedon saatuani noin kolme päivää putkeen.
Onnea Uleåborgir ! Helvetin hieno juttu, fiilis on takuulla "nyt on maailma auki".

Oli vaan pakko lainata Holocaustin viesti, silloin joskun brontosaurusten aikaan kun minäkin pääsin sisään yliopistoon tuli otettua sellaiset koomat, ettei ole ennen eikä jälkeen nähty. Nuorna poikana kolme päivää, aina kori kaljaa "pohjina" ja perusjuomana ja dokaaminen päälle. Parasta tuossa oli, että kaverille joka jakoi ilon kanssani selvisi noin viikon tuon jälkeen, että hänkin pääsi yliopistoon. Ei jaksettu enää dokata ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös