Onnellisuusketju

  • 1 294 575
  • 7 895

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Elämäni ensimmäinen silmätulehdus takana ja day/nightit taas onnellisesti silmissä. Juuri sopivasti, kun tunnin päästä pitää olla jo kentän laidalla kamat päällä. Kyllähän se nyt niin vain on, että ei silmälaseja voi käyttää, kun niistä kerran on päässyt eroon.

Tein kyllä hieman optikkoystäväni toiveiden vastaisesti, mutta huomennakin on peli, niin mennään nyt tämä viikonloppu ainakin näin. Voi olla, että joutuu ehkä silmää vielä vähän lepuuttamaan, mutta ei silmät sumeana voi pelata, kokeilin eilen treeneissä. Tai voi, mutta onhan se nyt vaan nihkeää, kun koko ajan tietää, että tähän olisi vaihtoehtokin. Lasit päässä pelaaminen ei ainakaan ole vaihtoehto, mielummin jäisin sitten vaikka kotiin.
 

M10

Jäsen
Löydettyäni netistä The Mars Voltan kaksi esitystä Henry Rollins Showssa, olen ollut onnellinen. Aivan uskomaton bändi, siis oikeasti. Cedric ja Omar <3 <3
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ah, eräs ässällä alkava kala ui näyttävästi verkkoon (vai pitäisikö sanoa hyppäsi veneeseen), eräässä moottoriurheilua käsittelevässä ketjussa.
Tosin en minä nyt odottanutkaan, että tps-fani ymmärtää huumoria, joten sikäli tuo oli jopa liian helppo.

Iloja ne on pienetkin ilot.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
No niin. Vaimo ja tyttö on matkalla kohti mummilaa, ja meikä on viikon sinkkuna ja toisen viikon dinkkuna. Onhan tässä työt vielä rasitteena, mutta muuten fiilis on ihan kiva. Varmasti ikävä yllättää ainakin ensi viikolla, kun en koskaan ole kahta viikkoa ollut erossa tyttärestäni, mutta pitää ottaa ilo irti elämän helppoudesta siitä huolimatta.

Tämän päivän laiskottelen leffojen parissa, ensi viikolla olisi ohjelmassa pieni road trip, parit treenit ja punttivuorot. Ja kai nuo duunitkin on hoidettava loppuviikosta.

Nyt on hyvä fiilis.

Banzai!
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tulipas helkkarin hieno fiilis Kimin voitosta. Aurinkokin paistaa, pihvit grillissä ja iltasella voisi vielä heittää pienen lenkin moottoripyörällä.
 

puhis

Jäsen
Suosikkijoukkue
hpk/cocks
pokeri

voitin elämäni ensimmäisen "ison" nettiturnauksen, 398 osallistujaa..... BI 10$.... taidan ottaaa paukun voitolle ja kesälomalle.... ja sille, että pystyy nukkumaan ens yönä, käy kone sen verran kovilla kierroksilla.....

Puhis
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No niin,vihdoinkin asiaa tänne (ks. vitutusketju). Naiset nukkuu ja terassin uusi ovi on saatu viimeinkin asennettua kahden päivän miekkailun jälkeen (ja tämmösiin hommiin minä en ammattimiestä ota, kyllä nämä hoituu meikäläiseltäkin...).
 

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen vastoin tapojani melkein onnellinen. Kirjoittelen uudella läppärillä ja vieressä pöydällä lojuu uusi puhelin. Tästä se tekniikkahomous alkaa! Kyllä materia tekee onnelliseksi, ainakin siihen asti, kun joku läheinen taas heittää henkselit kaivoon, ja tajuaa, mikä elämässä oikeasti on tärkeää.

Hmm, taisikin mennä jo ohi tämä tilapäinen onnellisuuden puuska.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kahden viikon reissu ulkomaille on takana. Tavallaan haikea olo, tavallaan hyvä. Nyt on taas kiva olla kotosalla, mutta silti tekisi mieli vieläkin tallustaa joko Irlannin tai Espanjan maaperällä. Vietin siis ensin viikon Irkuissa Dublinin ja Galwayn kaupungeissa ja tein yhden päivän mittaisen bussikiertoajelun kuuluisille Moherin kallioille ja muuhun ympäristöön. Espanjassa taas tuli vietettyä aikaa Barcelonassa. Tai no, Kataloniaahan se oikeasti on. Lisäksi uskomattoman upea Montserratin vuoristoluostari ja Gironan kaupunki tuli myös tsekattua.

Enpä tässä ketjussa kerro näistä enempiä, sanotaan vaan, että upeaakin upeampi reissu, onnellisesti ollaan kotosalla, eikä reissun viimeisinä päivinä vaivannut orastava vatsatautikaan ilmeisesti sitten tullut kyläilemään. Nyt lajittelen reissun kuvia koneelle, niitä tulikin yli 400...

EDIT: Suurin onnellisuuden aihe reissun onnistumisessa on kuitenkin se, että passini kesti ehjänä loppuun asti. Nimittäin jo lähtiessä Pirkkalan lentokentällä Ryan Airin virkailija sanoi, että kuvasivu on aika pahasti repeämässä irti. Onneksi se kesti, ja onneksi matka ei suuntautunut esim. Baltiaan, missä puskaradion mukaan monet rajavalvojat ovat repineet irti repsottavia kuvasivuja. Huomenna hakemaan uutta passia, ei tuossa vanhassa olisi ollut enää kuin reilu puoli vuotta käyttöaikaa jäljellä, ja käytännössähän monet maat vaativat passin voimassaoloaikaa yli puolen vuoden päähän.
 
Viimeksi muokattu:

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
24 päivää(Jos tämä päivä lasketaan), niin tulee 18 vuotta mittariin \o/
Ja miksi olen iloinen? Koska en ole edes sen kummemmin odotellut tuota ja yks kaks huomasin vain että kappas vaan.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
24 päivää(Jos tämä päivä lasketaan), niin tulee 18 vuotta mittariin \o/
Ja miksi olen iloinen? Koska en ole edes sen kummemmin odotellut tuota ja yks kaks huomasin vain että kappas vaan.

Äkkiä se siitä suruksi muuttuu, mm.pussikaljan kittaamisesta katoaa se jokin hohto, kun se ei enää olekaan laitonta. :D

Itse olen onnellinen, tuli semmonen vajaan kympin lenkki juostua ja nyt olo on hieman sippi, mutta onnellinen. Tästä se lähtee parempaan suuntaan, kunto siis. Semmosta sipsutteluahan tuo lenkki oli...
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
24 päivää(Jos tämä päivä lasketaan), niin tulee 18 vuotta mittariin \o/
Ja miksi olen iloinen? Koska en ole edes sen kummemmin odotellut tuota ja yks kaks huomasin vain että kappas vaan.
Itse olisin helvetin onnellinen jos olisi edelleen 17 vuotta mittarissa. Torstaina tärähtää 21 täyteen ja tuntuu että, kaikki oli paljon helpompaa ja hauskempaa vanhoina hyvinä aikoina ;)
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Vaimo lähti lasten kanssa lomailemaan. Isi jäi vahtimaan koiria,marsuja ja gerbiilejä. Tällä viikolla iltavuoroja töissä, joten kaljoittelu alkaa illalla. Jääkaapissa kaljaa riittää. Vaimo ei vielä ilmoittanut paluupäivää.
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Veljeni pääsi lääkikseen. Olen itkenyt tunnin ilosta.

Turha vielä on iloita, sillä menee varmaan 7 vuotta ennenkuin hän saa kirjoittaa reseptejä.
(Pernaveikon innoittamana)
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Tänään reilun kuukauden mittaiselle lomalle Suomeen. Heti ensimmäisenä vkloppuna Ruisrock. Ja kotimaiset juomat!

Kyllä kelpaa!

Ja Suomalainen sade, eilisessä sääennusteessa luvattiin koko viikonlopuksi sadetta koko Etelä-Suomeen.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ja Suomalainen sade, eilisessä sääennusteessa luvattiin koko viikonlopuksi sadetta koko Etelä-Suomeen.
Pitää laittaa uutta kämppää kuosiin, joten sade ei harmita - päinvastoin. Satakoon pois vaan; en ole edes kesälomalla ja enemmän surettaa istua toimistolla tällaisella loistokelillä kuin nyt.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Tsiisus,

Vihdoin tämäkin Euro-kätyri sai hommat pulkkaan.

Perjantaina piti jäädä lomalle. Mutta mitäpä suomalais-luterilaisen kasvatuksen saanut pellavapää ei uhraisi saadakseen työnsä tehtyä. Tiistaikin on ihan hyvä päivä jäädä lomalle ja juoda parit tuopit hyvien ystävien kanssa.



Ja Suomalainen sade, eilisessä sääennusteessa luvattiin koko viikonlopuksi sadetta koko Etelä-Suomeen.

Ei paljon puristele.
 
Viimeksi muokattu:

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Mitä??

minä tässä ketjussa? Kolmen-neljänviikon leedi edessä. Kaapissa kylmää olutta, jotka odottelevat vielä tilaamatonta pizzaa. Päivän vietän Hold em ia pelaten, olutta juoden ja iltaa odottaen. Illalla ystävien kanssa On-line ravintolaan katsomaan Vermon V-5:sta. Olutta ja petsiä sisään. Elämä on nastaa veljet ja siskot!
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Veli REDSiä kinnostaa myös hevosurheilu ihan vaan hevosten lisäksi? Hmm...
Omat onnenpipanani saan tänään tiedosta, että illalla tulee mieluinen vieras. Tai siis tuttu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös