Ah.
Voi tätä tunteiden viidakkoa. Meikä bongasi eilen baarissa naisen. Kyseinen lyyli oli minulle jo tavallaan ennestään tuttu kaupungin järjestämistä työpaikan yhteisistä koulutuksista. Kiinnitin häneen huomioni jo tuolloin ja ajattelin, että jösses, onpahan siinä muuten neiti meikäläisen makuun. Hieno nainen. On se.
Semmoinen tässä vaan mättää, että ennen kuin uskalsin tälle valioblondille käydä juttelemaan, niin jouduin juomaan valkovenäläisiä lähemmäs viidelläkymmenellä eurolla. Tästä johtuen olen edelleen "pienissä".
Mutta ei se haittaa, kyse on nyt mahtavista asioista. Vittu kun vaan muistaisi, että mitä helvettiä olen hänelle keskustellut. Drinksuja tarjoilin ja oikein hitaitakin pääsin tanssimaan. Ei se nyt ainakaan lyönyt tai mitään, joten ehkäpä olen onnistunut vastoin kaikkia odotuksia antamaan itsestäni liki positiivisen vaikutelman. Oli se mahtavaa vaan.
Vitun lyhyt se kyllä on. Siis jopa meikäläisen näkökulmasta ja minä sentään olen semmoinen Antti Virtasen kokoluokassa painiva kääpiö. Reilusti minua päätä lyhyempi on hän, joten arvioisin pituudekseen noin 155 cm. Painosta en tiedä, mutta runko on kunnossa. Siis ihan riittävässä kunnossa. Ja perkele, sehän on minua kolme vuotta vanhempikin!
Siis joo, mitäs tässä vielä. Perkele, sehän tässä mättää, että en tiedä mistä tämän blondin voisi löytää. Kyllä se osoitteensa kertoi, mutta olin sen verran tuubassaa, että mitään tarkempaa havaintoa ei pääkoppaani jäänyt. Kirkkopuiston liepeillä se taisi asua. Puhelinnumeroakaan en luonnollisesti hieman yksinkertaisena juoppona tajunnut tiedustella. Olipa erinomaisesti toimittu, lähdetään sitten arvailulinjalle.
No vittu, se on ruvettava vaan pitämään silmät auki ja bongailtava. Kyllähän se siitä. Pakkohan sen on jossain käveltävä vastaan. Tuolloin isken ja teen peliliikkeitä. Mitähän siitä seuraa. Varmaankin lapsia, olenhan sentään aika viriili hahmo. Runkatessanikin aiheutan varmaan tahtomattani satoja tarkoituksettomia raskaustiloja.
Vittu nyt nukkumaan. Ei tämä ole todellista. Uskomatonta. Vieläkin kännissä ja vieläpä tunteellisesti hyvin herkässä tilassa. Morjens. Ei muistella pahalla.