Onnellisuusketju

  • 1 294 748
  • 7 895
Suosikkijoukkue
ILVES
Vielä päivä vapaata neljän päivän putkestä. Tuli kyllä nämä vapaa prkleen hyvää paikkaan 11 päivän työputken jälkeen. Niin ja enää viisi päivää töitä ennen ensimmäistä lomaviikkoa. Sen jälkeen kolmeksi viikoksi töitä ja sitten kolmeksi viikoksi lomalle. Koko satsi on siis vielä jäljellä, vaikka lomani ajoittuu ajalle Tampere Cup ja liigan alku.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
lake79 kirjoitti:
Tiistaina Ilveksen harjoituspeliin Nastolaan, mukana hyvää seuraa ja pääsee pitkästä aikaa kiekkopeliin, vaikka nyt onkin ekoja harkkapelejä tuskin tasoltaan kovin laadukasta kiekkoa. Rok on!
Tervetuloa! :) Mihin aikaan tuo peli tahkotaan?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
lake79 kirjoitti:
Tiistaina Ilveksen harjoituspeliin Nastolaan

Jos kyseessä on Pajulahden jäähalli, niin varaudu siihen, että siellä on erittäin kylmä. Sitä en osaa sanoa onko merkittävästi kylmempää kuin muissa vastaavissa halleissa, mutta itse olin lauantaina aivan jäässä. Ulkona oli +25 ja oma vaatetus toki sen mukainen.

Ottelu oli muuten venäläiskohtaaminen Amur - Torpedo.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Jos tämä rakas, rämä elämä saataisiin nyt oikeille raiteille, mahdollisuus on hyvä ja pidetään siitä huoli ettei yritys jää mahdollisuutta kehnommaksi.

Dave Lindholmin sanoin; pieni ja hento ote - siinä kaikki
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Helvetin komea poika syntyi viime tiistaina aamuyöllä. Vaikka kaikenlaista säätämistä on ollut tässä suhteessa välimatkojen ja muiden takia ja riittää jatkossakin, nyt se kaikki tuntuu niin kovin paljon helpommalta. Arvojärjestykset menivät uusiksi kerralla. Ei sitä osaa ennalta ajatella kuinka hyvältä sellainen pieni mies tuntuu sylissä vaikka olisikin kastellut itsensä läpimäräksi, tosimiehellähän vaipatkin ovat vain hidaste...
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Niceasiat

Kyllähän Jatkoaika kaipaa oman Niceasiat -ketjun,
vähän niinkun Iltalehdessä on kesäisin tämä oma palsta.

Mikä on kivaa tänään?

Se, että heräsin jo neljältä pirteänä ja minulla on pitkä loma edessä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Realcowboy kirjoitti:
Mitä eroa ?

Monet asiat voivat olla varsin nice, vaikka ne ei sinua sanan varsinaisessa merkityksessä niin onnelliseksi tekisikään.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vittu ja jee! Vihdoinkin sain diplomityössäni aikaiseksi lopullisen läpimurron. Loppu on enää kosmetiikkaa. Raportin kirjoittamista ja kieliasun viimeistelyä. Valmistuminen näillä näkymin lokakuussa! Nyt saa tuulettaa!
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Nimimerkki The Original Jags on asetettu kuukauden mittaiseen vapaan osion pelikieltoon. Syynä tähän on jatkuva kielletty toiminta moderaattoreiden varoituksista huolimatta.

Jos täällä olisi hymiöt käytössä niin jokin vahingoniloon viittaava sopisi hyvin tähän.
 
Rahaa tulee ovista ja ikkunoista!

Pari ekaa päivää mennyt töissä hyvin. Osasin jopa jotenkuten ajaa kuorma-autoa 5 vuoden tauon jälkeen. Vaihteissa vielä hakemista, kun on erilainen mitä koulussa oli. Perintö asiat on vihdoin luultavasti selvät. Ja rahatilanne ei ole ikinä ollut näin hyvä.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hondan mainos päivän Hesarissa oli oivaltava. Oli kerrankin mukava lukea pienellä präntättyä tekstiä...

Nauratti yllättävän pitkään...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Sain taas ihailija postia :)

Tosin nyt alkaa mennä vakavaksi, kun kysellään kumin käytöstä. Mitähän kohtaa "olen hetero" kohdasta ihailijani ei ymmärrä?

Kohta tämä varmaan kääntyy vitutusketjun puolelle, kun yksi kylähullu ihailija väijyy minua jossain puskassa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
repe_joke kirjoitti:
Sain taas ihailija postia :)

Minäkin sain pitkästä aikaa ihailijaltani postia, kiitollisena vastasin hänelle ja toivon vastaukseni tyydyttävän edes osan hänen uteliaisuudestaan.

Milloinkohan kohdallani astutaan uteluihin kumin käytöstä (muuta kumia en käytä kuin pyyhekumia) tai utelemaan seksuaalisten fantasioideni perään.

Tällä kertaa ihailijani kirjoitti minulle hitusen syyttävään sävyyn tiedustellen minulta olenko Vladimir, olenko The Original Jagsin kätyri. Lisäksi rakas ihailijani tiedusteli minulta onko minulla mummoja, joiden sisällä on uusia mummoja.

Muutakin hän kirjoitti mutta se jääkööt kahden keskiseksi salaisuudeksemme.

Kaipa minun on oltava onnellinen siitä, että minulla on ihailija joka on ilmeisen selvästi huolissaan minusta.

vlad.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En olekaan tainnut kirjoitella tähän ketjuun koskaan aikaisemmin. Sain poikani kummisedän tavoitettua. En tuota miestä ole 15 vuoteen tavannut, kun hän on ollut ympäri maailmaa töissä. Paras kaverini, pojan kummisetä. Perskele!

-duud-
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
JESSSSSSSSSSSS! Välittäjä soitti äsken ja ilmoitti, että vuokrasopimus voidaan allekirjoittaa heti kun sopii. Vähänkö on hyvä fiilis, siis ei jumankauta! Serge muuttaa ny himasta helvettiin.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Tänään sovittiin käytännön asioista töissä jatkoni suhteen osa-aikaisena opintojen ohella, loppuviikosta allekirjoitetaan soppari. Samalla pomo sanoi, että pääkonttorista järjestyy henkilöstöpuolelta ensi kesäksi harjoittelupaikka ja todennäköisesti opinnäytetyön aihekin. Kieltämättä ihan hyvä fiilis. Vielä kun saisi hyvän kämpän napattua jostain. Opinnot jatkuvat kahden ja puolen viikon päästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös