Onnellisuusketju

  • 1 294 766
  • 7 895

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
koukou kirjoitti:
Kahden urheilijan suoritukset siis voivat korvata sen, että 52 muuta "pelaa kun akat"? Vai monta niitä siellä yhteensä nyt oli..

Legendaarista, löytyihän teitä sieltä. Mutta koska asiasta väittely ei käsittääkseni kuulu tämän ketjun aiheeseen, niin annetaan olla. Kyllä se joulu sieltä vielä tulee.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Rygge kirjoitti:
Legendaarista, löytyihän teitä sieltä. Mutta koska asiasta väittely ei käsittääkseni kuulu tämän ketjun aiheeseen, niin annetaan olla. Kyllä se joulu sieltä vielä tulee.
Toivotaan että tulee. Suomi on yleisurheilun huipulla ja olen onnellinen siitä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rygge kirjoitti:
Kompataan, kyllä näistä kisoista jää hyvä mieli. Hiljaisia ovat olleet viime päivinä ne huippu-urheilusta mitään ymmärtämättömät moukat, jotka aina itkevät että "kun ei pää kestä".

Olen onnellinen, sillä Ässät voittaa mestaruuden, jos Hannu Manninen on mitaleilla MM kisoissa.

Lordi, pitkänmatkan juoksija, O-P Karjalainen, H Manninen ja Ässät...
 

HemmoP

Jäsen
Helsingin F1-mielenosoitus ei vetänyt väkeä 12.8.2006,20:40:10

Toyotan F1-näytösajo Helsingin keskustassa herätti aktivistipiireissä vastustusta, sillä paikalle puuhattiin tapahtumaa vastustavaa mielenosoitusta. Osanottajamäärä jäi mielenosoituksessa kuitenkin vähäiseksi, sillä tapahtumaa näytti vastustavan vain seitsemän mielenosoittajaa. F1-näytösajo oli yleisön mieleen, sillä Jarno Trullia ja Toyotaa oli seuraamassa paikan päällä arviolta 50 000 henkilöä.


:)
 
Ah.

Voi tätä tunteiden viidakkoa. Meikä bongasi eilen baarissa naisen. Kyseinen lyyli oli minulle jo tavallaan ennestään tuttu kaupungin järjestämistä työpaikan yhteisistä koulutuksista. Kiinnitin häneen huomioni jo tuolloin ja ajattelin, että jösses, onpahan siinä muuten neiti meikäläisen makuun. Hieno nainen. On se.

Semmoinen tässä vaan mättää, että ennen kuin uskalsin tälle valioblondille käydä juttelemaan, niin jouduin juomaan valkovenäläisiä lähemmäs viidelläkymmenellä eurolla. Tästä johtuen olen edelleen "pienissä".

Mutta ei se haittaa, kyse on nyt mahtavista asioista. Vittu kun vaan muistaisi, että mitä helvettiä olen hänelle keskustellut. Drinksuja tarjoilin ja oikein hitaitakin pääsin tanssimaan. Ei se nyt ainakaan lyönyt tai mitään, joten ehkäpä olen onnistunut vastoin kaikkia odotuksia antamaan itsestäni liki positiivisen vaikutelman. Oli se mahtavaa vaan.

Vitun lyhyt se kyllä on. Siis jopa meikäläisen näkökulmasta ja minä sentään olen semmoinen Antti Virtasen kokoluokassa painiva kääpiö. Reilusti minua päätä lyhyempi on hän, joten arvioisin pituudekseen noin 155 cm. Painosta en tiedä, mutta runko on kunnossa. Siis ihan riittävässä kunnossa. Ja perkele, sehän on minua kolme vuotta vanhempikin!

Siis joo, mitäs tässä vielä. Perkele, sehän tässä mättää, että en tiedä mistä tämän blondin voisi löytää. Kyllä se osoitteensa kertoi, mutta olin sen verran tuubassaa, että mitään tarkempaa havaintoa ei pääkoppaani jäänyt. Kirkkopuiston liepeillä se taisi asua. Puhelinnumeroakaan en luonnollisesti hieman yksinkertaisena juoppona tajunnut tiedustella. Olipa erinomaisesti toimittu, lähdetään sitten arvailulinjalle.

No vittu, se on ruvettava vaan pitämään silmät auki ja bongailtava. Kyllähän se siitä. Pakkohan sen on jossain käveltävä vastaan. Tuolloin isken ja teen peliliikkeitä. Mitähän siitä seuraa. Varmaankin lapsia, olenhan sentään aika viriili hahmo. Runkatessanikin aiheutan varmaan tahtomattani satoja tarkoituksettomia raskaustiloja.

Vittu nyt nukkumaan. Ei tämä ole todellista. Uskomatonta. Vieläkin kännissä ja vieläpä tunteellisesti hyvin herkässä tilassa. Morjens. Ei muistella pahalla.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Tämä päivä yötuurissa, jonka jälkeen ansaitulle kolmen viikon lomalle. Pitäisi nyt kelejä jonkun verran.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Mikäs tässä ollessa kun ex-tyttöystävä lähti juuri Lohjalle ja on siellä ainakin viikon ja häneltä on puheaika loppunut ihanaa! jeah.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Mikäs tässä on ollessa, kun ihana tyttö on yövuorossa ja saa rauhassa möllöttää sohvalla ja kattoa Gone in 60 Secondsia...
 

scholl

Jäsen
Mikäs tässä on ollessa, kun hain auton lähes koko päivän vahaushoidosta komeana kotiin. Saakeli, jos huomenna tulevat ne sateet.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
scholl kirjoitti:
Mikäs tässä on ollessa, kun hain auton lähes koko päivän vahaushoidosta komeana kotiin. Saakeli, jos huomenna tulevat ne sateet.

Älä nyt scholl sano ettei sulla ole katos- tai hallipaikkaa autollesi? Toki sateen ajaksi auto jemmaan ja taksilla yksi päivä.
 

scholl

Jäsen
Tommy kirjoitti:
Älä nyt scholl sano ettei sulla ole katos- tai hallipaikkaa autollesi? Toki sateen ajaksi auto jemmaan ja taksilla yksi päivä.

1905 rakennettiin aika huonosti autopaikkoja näihin taloihin. Tuskin huomenna ajan paljon autoa. Menen varmaankin prätkällä salille ja muuten lepäilen, teen pikkasen duunia himassa ja toivun viikonlopun keitotuksesta.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Ässäpasuuna "Patamies" vapautuu huomenna pelikiellostaan ja saan taas nauttia asiantuntevista kommenteistaan jotka kumpuavat siitä että hän on seurannut jääkiekkoa jo kolmisenkymmentä vuotta.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pk-seudulla sataa oikein kunnolla! Eipä ole ollut vähään aikaan yhtä hyvä ja virkistävä fiilis kastuessa, kun äsken lounastauolta kävellessä kastuin läpimäräksi.
 

Salama44

Jäsen
Uleåborgir kirjoitti:
O-P:n ja Keskisalon suoritukset. Perkele, Suomi-pojat näyttää nyt että sittenkin munaa on. Lordi vielä soimaan Göteborgin yössä niin Ruotsi on Suomen lääni.
Hyvä että joskus näinkin päin. Viime vuonna Ruotsi haki Helsingistä jättipotin ja Suomi sai yhden pronssin. Hyvä ettei tullut silloin kuitenkaan uutta Ruotsi-Suomea.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No nyt alkoi täälläkin satamaan. Koskakohan viimeeksi olisi ollut näin iloinen sateesta? Jospa tuo ilma nyt raikaistuisi ja puhdistuisi noista toveri Vladimirin savuista....
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Sain sähköpostiini tiedon, että voin ennakovarata tulevalle Eppujen tavastiakeikalle 1-2 kpl lippuja. Keikka on 1.9 ja liput tulevat virallisesti myyntiin 21.8. Lippujen hinta on 29 euroa.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loppukesän ensimmäinen kirpeä aamu, komia mies näytti entistä suloisemmalta kääntäessään kylkeä kun lähdin töihin, kahvikuppi kädessä .. En pyydä muuta tänään : )
 

Pasi -76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rinoa kirjoitti:
Loppukesän ensimmäinen kirpeä aamu, komia mies näytti entistä suloisemmalta kääntäessään kylkeä kun lähdin töihin, kahvikuppi kädessä .. En pyydä muuta tänään : )
Komia miehesi näyttää entistä ärtyisemmältä kun huomaa, että roudaat astioitanne työpaikallesi.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pasi -76 kirjoitti:
Komia miehesi näyttää entistä ärtyisemmältä kun huomaa, että roudaat astioitanne työpaikallesi.
*reps* myönnän että lauseen olisi voinu näköjään jaottaa paremmin.. Mut hei! omapahan on kuppini, mehiläisine kaikkineen ; D
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sain opiskelupaikan suurinpiirtein varasijalta 20 ja opiskelijoita otetaan 28. Vaikka intti onkin välissä, on fiilis on uskomaton \o/
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
Ajeltiin autolla tuossa tänään aiemmin Helsingin keskustassa ihan vaan huvikseen. Ajettiin myös niin "rantaa" pitkin pitkin länsisatamasta katajanokalle.

Kyllä tuon ajelun aikana silmä lepäsi ja taas tuli mieleen,että kuinka valtavan kaunis paikka tämä Helsinki onkaan... jos aiemmin kesällä kävi mielessä muuttaa takaisin Kouvolan suuntaan, niin ei ole enää. Olen (tällä hetkellä) onnellinen,että asun Helsingissä.
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Dodiin, vuokrasopimus plakkarissa! Laakista kouluun ja ensimmäiseksi asunnoksi aikas makee kämppä. Kylläpäs onnentähdet on sojoittaneet lähiaikoina oikeaan suuntaan. Lomaakin vielä puolitoista viikkoa.

huh hellettä!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Veijari kirjoitti:
Loma Loma Loma!!! ja huomenna Barcelona!
Sunnuntaina alkaa viiden päivän kesäloma ja Berliinin matka. Pääsee ensimmäistä kertaa Saksaan! Lokakuussa sitten Rostockiin laivalla, kunhan vain ei joudu tyräleikkaukseen ennen sitten. Luotetaan sairaaloiden leikkausjonojen pituuksiin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös