Onnellisuusketju

  • 1 294 766
  • 7 895

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Serge kirjoitti:
Välittäjä soitti äsken ja ilmoitti, että vuokrasopimus voidaan allekirjoittaa heti kun sopii. Serge muuttaa ny himasta helvettiin.
Millainen on siellä vuokrataso ? Lämpöä ilmeisesti ainakin riittää.

Joo, ihan normi tyytyväinen olo. Rauhallinen ilta himassa keihäsfinaalia seuraten. Ihan OK fiilis, työkiireet ja niistä johtuva lomattomuuskaan ei enää ketuta, kaikkeen sitä näköjään sopeutuu.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
bozik kirjoitti:
Millainen on siellä vuokrataso ? Lämpöä ilmeisesti ainakin riittää.

Hehe. Yön yli nukuttu ja fiilis on edelleen mahtava. Nyt näyttäis lähtevän ainakin osa elämästä oikeille raiteille.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
SAAKO OLLA ONNELLINEN ?

Joo-o , mietin pienessä mielessäni saako olla onnellinen vai mitä pitäisi ajatella ? Juhlat Tallinnassa ketjun sekä Turenki ketjun yhteinen kävijä tai lukijamäärä alkaa yltää 80.000 lukija rajoille, lisäksi Krokettikeskustelu on synnyttänyt yhden palstan jonka kävijämäärä ylittää 20.000 lukijan rajapyykin koht silleen :)

Kaukana on ne ajat kun veini kännipäissään päätti ottaa viinaa yksinään ja kysäisi kuka muu ottaisi, silloin ei vielä kroketista puhuttu yhtään mitään ! Olen vaan onnellinen siitä että tälläinen juttu tapahtui vaikkakin se on varmasti myöskin synnyttänyt muitakin tuntemuksia. Jotakin kummallista on kuitenkin tapahtunut joka ei satu jokapäivä .

Tiedä vaikka asian johdosta vielä syntyisi lapsia, perskeles.

Olen myöskin onnellinen että palstalla on tekohauska Turenkin porukka, ilman näitä maalaispoikia tälläistä ei olisi koskaan syntynyt, kiitos kaikille muillekkin jotka ovat synnyttämässä tapahtuman joka tulee jatkumaan tavalla tai toisella.

Suomi Latvia Venäjä Eesti...mihin me aikanaan pääsemmekään ? Vittu olen onnellinen eikä sille voi mitään, toivon kaikille muillekkin onnen hetkiä asian timoilta jatkossakin..lisäksi olen kiitollinen että joskus löysin tämän palstan, vaikka toiset eivät välttämättä niin kauhean onnellisia asiasta olekkaan :))

veini
 

jihde

Jäsen
Ne pienet asiat.

Taas elämä hymyilee ja niinkin kivan sattuman takia kuin että pitkäveto osui. Asiahan meni suunnilleen näin, että tuli tehtyä ensimmäinen lappu sitten puoleen vuoteen ja vieläpä täysin tuulesta temmattu. Usein katson tilastoja ja teen syvät laskelmat niiden perusteella ja eihän se tietenkään osu kuin ehkä 1/10 jos sitäkään. Nyt laitoin vain merkkejä mieleni mukaan ja siinähän se. Toki voitto oli vain 40€ mutta euron panostuksella varsin mukava.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
jihde kirjoitti:
Taas elämä hymyilee ja niinkin kivan sattuman takia kuin että pitkäveto osui. Asiahan meni suunnilleen näin, että tuli tehtyä ensimmäinen lappu sitten puoleen vuoteen ja vieläpä täysin tuulesta temmattu. Usein katson tilastoja ja teen syvät laskelmat niiden perusteella ja eihän se tietenkään osu kuin ehkä 1/10 jos sitäkään. Nyt laitoin vain merkkejä mieleni mukaan ja siinähän se. Toki voitto oli vain 40€ mutta euron panostuksella varsin mukava.
Itse taas panostin täysin toisin päin. Milanin ja Liverpoolin voitoille 18,3 euron panos(eli loput pelitilillä olleet rahat) ja takaisin 24 euroa tms. Ruhtinaalliset 6 euroa voittoa siis :) Mutta kyllähän se sekin lämmittää.

Zlatan pois Juvesta! Jotain positiivistakin sillä saralla.
 
Viimeksi muokattu:

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jotenkin vaan onnellinen olo. Lauantaina alkaa taas 4 päivän vapaat töistä ja paljon kivaa suunniteltu taas. Kokonaisuudessaankin vain 13 työvuoroa töitä enää ja sitten pientä lomaa ennen koulun alkua. Onnellisuuden suurin lähde on kuitenkin oma kulta. Mitähän mä oon tehny, että oon saanu noin ihanan tytön? Tällä hetkellä elämä hymyilee suuresti, nyt pitää nauttia.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Päivien kastelun jälkeen olen saanut lomamatkan aikana nuutuneet orvokit ja pari ruusua taas kukkimaan.
Tällä hetkellä on todella hienolta tuntuva idea huoneen uudelleenjärjestykseen, enää puuttuu toteutus.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Pistetään nyt tähänkin ketjuun muutama kirjain epämääräisessä järjestyksessä, kun kerta alkuu on päästy.

Eilen meinaan kesken salitreenin pärähti puhelin soimaan, soitto tuli hakutoimistosta ja kyselivät onko minulla halua aloittaa opinnot täällä Tamperella tänä syksynä. Ja eipä tarvinnut kahta kertaa miettiä, sillä välivuodesta tuli intin takia toinen, töiden takia vielä kolmas ja lähes neljäskin vielä päälle.

Tulosten ilmestyessä en uskonut, että Tampereelle olisi mitään mahdollisuutta päästä opiskelemaan, mutta niin vain se paikallisessa ammattikorkeassa paikka aukesi, vaikka olin vasta varasijalla 63.

Sikäli tämä harmittaa, sillä olin suurimman osan lomistani jättänyt syksyyn huonosti menneiden kokeiden takia. Lomat siis paloivat, mutta kaippa tästäkin pitää löytää se asian positiivinen puoli. "Loman" aikana voi rauhassa keskittyä hoitamaan alkavien opintojen alkuhäslinkiä ja palauttelemaan vanhoja asioita mieleen.

Ala ei ehkä se, mikä kiinnostaisi, mutta näin pitkän tauon jälkeen paluu koulunpenkille motivoi, varsinkin kun matkaa koululle on kotoa noin kolmisen kilometria ja porukoilta alle kilometri.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Jarkko Nieminen, hieno mies!
 

bunghole

Jäsen
"Nimimerkki The Original Jags on asetettu kuukauden mittaiseen vapaan osion pelikieltoon. Syynä tähän on jatkuva kielletty toiminta moderaattoreiden varoituksista huolimatta."

Moderaattorit kokeneet valaistuksen? Jags ei olekaan osa perunamafiaa?

Niin, pitkästä aikaa visiitti koko keskustelupalstan vapaaseen osioon lätkäpuolelta ja tällainen ilosanoma löytyy heti.
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Kesäloma

Kolmen viikon kesäloma alkaa N Y T ! Samantien lomareissulle ja ensimmäisellä pysähdyspaikalla ansaittu lomakalja. Kolme viikkoa lomaa, vaikka joudunkin jotain pientä projektia samalla hoitamaan, ei tunnu se missään.

Onpahan hienoa olla kun ei tarvitse stressata ja hoitaa yhtään mitään. Muutenkin kaikki tällä hetkellä ihan mukavasti, mikäs tässä ollessa. Kiekkokausikin lähestyy.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kesätyöt sitten päättyivät juuri minullakin ja pitkästä aikaa kunnon loma tiedossa. Ensi viikolla tiedossa vielä viikon reissu Berliiniin.
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Keskisalon huikea voitto.
Oman fudisjengin murskavoitto.
Jakke Niemisen hyvä alku.
Viikonloppu alkoi.

Vitut siitä, että olen vähän kipeä. LIFE rocks!!
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Voitin juuri 30 euroa 2 eurolla pelikoneesta.
Keskisalon kulta!.
Kaljaa on kaapissa.
Sitten koko päivän helmi ex-tyttöystävä ei ole soittanut/tekstannut tänään kertaakaan ,tosin tätä päivää on vielä 55 minuuttia jäljellä joten en ole vielä kuivilla ,mutta nautitaan nyt tästä :).
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Salama44 kirjoitti:
- Ilahduttaa Jukka Keskisalon voitto, tästä se alkaa omakin juokseminen
Niin minullakin. Baarista taksitolpalle.

Olen onnellinen humalatilasta.
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
Blackie kirjoitti:
...Olen onnellinen humalatilasta.


samoin... mutta myös jukka keskitalon voitosta.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vincent kirjoitti:
samoin... mutta myös jukka keskitalon voitosta.
Sen takia ryyppääminen tuntuukin normaalia paremmalta, sillä Esa Keskisalo teki jotain niin uskomatonta, jota en pysty vieläkään käsittämään.
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
Blackie kirjoitti:
Sen takia ryyppääminen tuntuukin normaalia paremmalta, sillä Esa Keskisalo teki jotain niin uskomatonta, jota en pysty vieläkään käsittämään.


aivan... kaikki ne,jotka ovat vielä hereillä ja linjoilla...kohotetaan malja jukalle.. nyt...
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jiihaa!! Loma, loma... Ihan oikea loma starttasi tänään, kun lähin pari tuntia sitten töistä! Keväälläkin oli loma, mutta silloin piti opiskella pääsykokeisiin, nyt ei tarvitse! Tänään lähdetään vielä mökille miehen ja kissan kanssa, ja olen innoissani. Aion nukkua, uida, köllötellä, saunoa ja yksinkertaisesti vain nauttia. Sitten kun tuolta mökiltä palaa kotiin tiistaina, voikin jo vaihtaa repun matkalaukkuun ja valmistautua keskiviikon lentokonekyytiin!

Vähän jännittää, miten kissa suhtautuu mökkeilyyn, mutta kohtahan tuo selviää. Kunhan sen ensin saa kuljetusboksiin.

Ja kaikki te rasittavat asiakkaat... Hajotkaa ongelmiinne, minä en ole teitä hetkeen kuuntelemassa! Hah!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
O-P:n ja Keskisalon suoritukset. Perkele, Suomi-pojat näyttää nyt että sittenkin munaa on. Lordi vielä soimaan Göteborgin yössä niin Ruotsi on Suomen lääni.
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Uleåborgir kirjoitti:
O-P:n ja Keskisalon suoritukset. Perkele, Suomi-pojat näyttää nyt että sittenkin munaa on. Lordi vielä soimaan Göteborgin yössä niin Ruotsi on Suomen lääni.

Kompataan, kyllä näistä kisoista jää hyvä mieli. Hiljaisia ovat olleet viime päivinä ne huippu-urheilusta mitään ymmärtämättömät moukat, jotka aina itkevät että "kun ei pää kestä".
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Rygge kirjoitti:
Kompataan, kyllä näistä kisoista jää hyvä mieli. Hiljaisia ovat olleet viime päivinä ne huippu-urheilusta mitään ymmärtämättömät moukat, jotka aina itkevät että "kun ei pää kestä".
Kahden urheilijan suoritukset siis voivat korvata sen, että 52 muuta "pelaa kun akat"? Vai monta niitä siellä yhteensä nyt oli..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös