Onnellisuusketju

  • 1 293 589
  • 7 895

late67

Jäsen
Suosikkijoukkue
jyp
Eino_Mies kirjoitti:
Olen vilpittömän tyytyväinen ja onnellinen siitä että Ässät ei voittanut mestaruutta.
Sanoo Lukon mies, yllättäen! No mitäs muuta!
Itse olisin toivonut Ässien voittoa!
Ehkä "Neumannille" jäi nälkää ensi kaudeksikin?
Lukkoko?...
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Eino_Mies kirjoitti:
Olen vilpittömän tyytyväinen ja onnellinen siitä että Ässät ei voittanut mestaruutta.
Erittäin sama. Ottelun jälkeen olin vielä onnellisempi, nuo porilaisjuntit eivät olisi mestaruutta ansainneetkaan.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jumalauta, mä olen onnellinen! Syytä en tiedä! Perkele! Kohta kohti Hämeenlinnaa ja aamulla herätys ja levyä tekemään. Kauheassa kankkusessa ne suuret taideteokset ovat ennenkin syntyneet!!!
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Elämä on! KERHO!!! Ihana tunne. Kauan on mestaruutta ooteltu ja toivottu ja haluttu, nyt se tulla napsahti. Torille kohta!!!
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Ei pitänyt mistään mestaruuksista tänne onnellisuusketjuun kirjoittaa, mutta on tää niin ihanaa! Elämässä on isompiakin asioita, mutta just nyt tällä hetkellä, tällä sekuntilla, tää on mulle isoin!

Kiitos Kerho!
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olen kokenut mestaruushuuman!

Olen myöskin pitänyt käsissäni hämeenlinnalais joukkueelle jääkiekon suomenmestaruudesta jaettua kultamitalia. Ei harmita ei.

On se kumma kuinka iso ja vanha mies on nyt liikuttuneessa tilassa. Itkettää, saatana, mutta silti ei vituta yhtään!
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eilinen huuma oli jotain aivan uskomatonta. Sellaista ei tajua, ennen kuin sen kokee. Ei perkele... Siinä suurin syy olla onnellinen. Samaten olen onnellinen siitä, että kahden päivän rankat nauhoitussessiot saatiin kunnialla loppuun. 2x 10h putkeen tuota... yllättävän väsyttävää puuhaa...
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Onnellinen olitila. Ei voi selittää. Hyvmyilyttää edelleen!!!

Siistii!
 

Hammasharja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea, Jokerit, JYP
Hammaslääkärissä käynti

Kävin viikko sitten hammaslääkärissä ja pääsin eroon vaivanneesta hammassärystä.

Jotenkin sitä ei osaa olla tyytyväinen, jos terveys on kunnossa. Silloin kun sen menettää edes hetkeksi, tajuaa, että monet muut asiat ovat paljon pienemmässä painoarvossa.

Hyvää ensi viikon alkua vain kaikille, toivottavasti ihana auringonpaiste jatkuu.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaunis ilma saa hyvälle mielelle! Ihanan lämmintä.

Ai niin, tänään alkoi meikäläisen vappu. Kouluhommat tehty eilen pakettiin 10 tunnin puristuksella. Nyt voi viettää antamuksellisen vappuviikon. AH!

Mukavaa.
 

scholl

Jäsen
Onneksi en asu Espoossa. Olisi ollut aika vittumaista herätä siihen, että joku remonttiporukka yrittää räjäyttää kokonaisen kaupunginosan taivaan tuuliin.
Erikoista, että saavat maanantaiaamuna niin aikaisin leikkiä "papaateilla", kun kuitenkin moni vielä darrassa viikonlopusta eli virhemahdollisuudet kasvavat.
Itse en pysty edes käsittämään, että miten joku kivi voi kimmota räjähdekuorman päälle. Pena Trophy -ainesta.
 

foobar

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämän olisi ihan hyvin voinut laittaa tuonne vitutusketjunkin puolelle mutta ollaan nyt kuitenkin onnellisia siitä että työpaikka säilyi YT-kierroksen jälkeen.

Pistää vaan vituttamaan aika rankasti kun pitää seurata vierestä kun kaverit lähtee papereiden kanssa ovesta ulos.
 

Ässät #12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Musta tuli kertaheitolla paperiliiton miehiä, olen lähdössä golfkentälle, perhe-elämä hymyilee, mitä muuta voisi onnellinen mies enää saada? Ai niin, pesää...(ja hymiöt tähän)
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään ollut perin kumma päivä kaiken kaikkiaan, hyvällä tavalla pääasiassa... Ja sitten käy töissä ilmi kuinka erään äidin pikku mössykkä 15-v typy on hieman bilettänyt kotonaan kun vanhukset reissussa.. Laskun loppusumma taitaa lähennellä heidän osaltaan 6000€ .. Eli ainakin yksi asunto Töölössä jossa on todella taputettu päähän tänään lapsukaista..

Ei, en siis ole onnellinen siitä, että toiselle on käynyt noin. Enemmänkin siitä että tässä työssä näkee jos jonkinmoista. Eli huonossa firmassa on hyviäkin puolia :)
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Mikäs tässä on ollessa, työt odottavat ja paremmat rahakukkarot. Jälleen on aika suunnata kohti sarvikuonojen maata, elämässä kaikki paremmin kuin pitkään aikaan. Sanoisinko että loistavaa, täältä jälleen tullaan, perskeles.

Ps. Saisi vielä ne juntit tekemään töitä ! :)
 

Käkätin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeen Parasta Kiekkoa
Itkettää edelleen...

... mutta ne onkin onnen kyyneleitä.

Tää neiti itkee ja nauraa vuoron perään. Koulussa olin tänään pitkästä aikaa ja kaverit jo kyselivät että josko soitettais valkoiset sedät paikalle kun neidin mielialat vaihtelee noin paljon.

Minkäs minä sille voin, että mestaruus tuottaa näin suuren määrän onnea melkein 18 vuotta Kerhoa kannattaneelle tyttöselle! Mä voisin halata vaikka koko joukkueen lävitse, kyllä myös Nielikäisenkin jota en ole koskaan sietänyt.
 
No niin.. kevään viimeinen vuoro käyty pelaamassa ja kiekotkin tarttui hyvin (kuinka ollakaan kun oli viimeinen vuoro, niin aloin lämmetä...).

Mutta ei loukkaantumisia ja kroppa kiittää tehdystä työstä. 100 Kg on mittarissa, mutta huonomminkin voisi olla. Mukavaa oli torjua talvi ja ensi talvea odotellessa. Onnellinen olo ;)
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihanan vauvan kanssa oltiin kävelemässä heti aamusta kolmisen tuntia. Ensin puistossa, sitten mentiin Ursulaan vähän syömään jätskiä ja juomaan kahvia. Mukavaa reippailla heti aamusta. Ja illalla sitten hoitamaan toista vauvaa.

Huvitti kyllä, kun puistossa äidit luulivat lapsen olevan omani. Kai olen sitten aika vanhan näköinen.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
tutzba kirjoitti:
Kesä tulee. Mahtavaa <3

Todellakin! Oulussakin tällä hetkellä 15,6 astetta lämmintä ja tuntuu että jokainen vastaantulija hymyilee. Edessä taas mahtavat 3kk ennenkuin taas tulee kolme metriä lunta ja sata astetta pakkasta.

Nyt sikspäkki kaupasta ja kevään ensimmäiselle pussikaljalle. Pientä lämmittelyä ennen vappua.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
girlzilla kirjoitti:
Huvitti kyllä, kun puistossa äidit luulivat lapsen olevan omani. Kai olen sitten aika vanhan näköinen.
On niitä jo sinua nuoremmillakin lapsia. Eriasia onko viisasta, mutta se taas ei kuulu tähän ketjuun.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Omakotitalomme on saamassa uudet omistajat kohtalaista korvausta vastaan. Saapahan velat pois ja jää hiukan taskunpohjallekin hiluja. Kaiken lisäksi ostajat vaikuttavat ihan ok tapauksilta, siis tietävät, mihin ryhtyvät, kun vanhan kämpän ostavat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös