Onnellisuusketju

  • 1 295 399
  • 7 896

Veijari

Jäsen
Viimeinen viikko tämän puljun palkkalistoilla starttasi tänään. Pässiäisenä meni vielä asuntokin kaupaksi, joten kyllähän tässä voi jo hymyillä ihan leveästi.
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
Olen onnellinen, kun tota Ässät-HPK matsia seuratessa taas huomaa,että tarpeen tullen suomalaiset osaa kaivaa itsestään sen todellisen fanin. Kerrassaan mahtava tunnelma tuntuu katsomossa olevan, tulee itsellekkin kylmiä väreitä. Lisäksi pelin taso on aivan huikeaa. Kiitos porilaiselle yleisölle, missään sm-liiga pelissä ainakaan viimeseen 25 vuoteen ei ole koettu vastaavaa.
 

Tommy72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Hifk
Ei ainakaan vituta painvastoin, Asun Pattayalla missa on oma yritys ja olen kauniin kuukauden vanhan tyton tuore isa, ei voi kuin hymyilla.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Tekisi Tommy72:lta mieli kysyä lisää Pattayalla asumisesta, mutta ehkä tämä ei ole oikea ketju. Onnea muuten tuoreelle isälle!

Tänä vuonna pitäisi valmistua, mutta sain eilen mielenkiintoisen puhelun jossa kyseltiin kiinnostusta vakkaripaikkaan. Kiinnostaisi kyllä päästä jo pikkuhiljaa paremmille tienesteillä sekä saisi tuon lopputyön tekemiseen hieman hengähdysaikaa.

Hyvä fiilis.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kerrankin onnellinen olo pankkiasioinnin jälkeen. Käytiin juttelemassa asuntolainasta okossa ja sampossa tänään. Okossa olivat vähän nihkeitä lainan suhteen, kun ei haluta takaajia, ja ei ole itsellä juurikaan omaisuutta.
Samposta saatiin alle tuntiin myönteinen päätös lainan suhteen samoilla ehdoilla, ja nyt sitten katsellaan omaa kotia.

Huomiseksi on sovittu näyttö kivan näköisen asunnon suhteen, ja jos se osoittautuu paikanpäälläkin semmoiseksi mistä tykätään, niin kohta ollaankin jo omassa kodissa (pankin omassa).

Kyseessä on minulle todella iso asia, ja kun se on sujunut noinkin myönteisesti, niin kyllähän se hymyilyttää.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Huomenna menen katsomaan jääkiekon SM-liigan loppuottelua ensimmäistä kertaa elämässäni. Siellä pelaa rakas suosikkijoukkueeni. Hiljaiseksi vetää... toivottavasti kuitenkin vaiteliaisuus loppuu kello puoli seittemän.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Tissit!

Niin, kirkas kevätaamu, kesärenkaat alla, aurinko paistaa ja nopeusmittarin neula näyttää noin markka neljäkymmentä. Vielä kun joku olisi näyttänyt tissit, niin sehän olisi ollut siinä.

Ja tietysti finaalipaikkakin pistää ilkamoimaan.

Täältä tähän
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onpahan ihan hyvä mieli. Ostin eilen uuden pyörän, ja vaikka se maksoi ihan tuntuvasti, niin voin olla erittäin tyytyväinen. Eroa entiseen pyörääni on kuin yöllä ja päivällä: tämä uusi kulkee niin mukavan kevyesti ja nopsasti eteenpäin. Sitä paitsi, pankkikortilla maksaessa ei tunnu missään.

Eilen illalla nautiskeltiin miehen kanssa vähän punaviiniä, mitä seurasi täydellinen simahdus. Kuuden päivän kohtuu rankka työputki vaati veronsa. Nyt on takana ihanan autuisasti ja sikeästi nukuttu yö. Jokseenkin täysin uudistunut olo eiliseen verrattuna. Muutoinkin eilinen ilta oli mukava, oli hyvä viettää vähäsen yhteistä aikaa toisen kanssa. Viikonloppuna voidaankin sitten varmaan jo hieman juhlistaa yhteistä taivaltamme. Pari vuotta tässä on toisiamme ihmetelty. Ensi kesän lopulla on mahdollisesti taas tiedossa yhteinen matka - kenties lennetään jopa Atlantin toiselle puolelle. Tai sitten jokin Euroopan kohde riittää. No, mitään varmaa ei ole vielä suunniteltu, mutta aika näyttää. Mahdollisuudet on.

Olikohan muuten jopa niin, että töihin pitää mennä seuraavan kerran ensi viikon torstaina... Taisi olla! Jesjesjesjesjesjes! Saa lukea rauhassa pääsykokeisiin.
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
C-paperit armeijasta erittäin lähellä.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kirjaimia pukkaa

Mulli kirjoitti:
C-paperit armeijasta erittäin lähellä.

Niin, itse sain intistä BECE-paperit, eli erikoisjoukkojen miehiähän tässä ollaan.

Täältä tähän
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
ervatsalo kirjoitti:
Niin, itse sain intistä BECE-paperit, eli erikoisjoukkojen miehiähän tässä ollaan.

Täältä tähän

No sä oletkin erikoinen mies. Ei pahalla vaan hyvällä ^^

Sieltä tähän.
 

SaHPKo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
ervatsalo kirjoitti:
Niin, kirkas kevätaamu, kesärenkaat alla, aurinko paistaa ja nopeusmittarin neula näyttää noin markka neljäkymmentä. Vielä kun joku olisi näyttänyt tissit, niin sehän olisi ollut siinä.

Ja tietysti finaalipaikkakin pistää ilkamoimaan.

Täältä tähän

Ne tissit on tuolla päin...
ahhahhaa
No okei, tänään finaaliin, yeah!
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
JEEE!!!!! Tulin juuri työhaastattelusta, ja n. 8 minuutin kohdalla haastattelija kysyi milloin voisin aloittaa =) Työt alkavat siis maanantaina, ja nykyinen pomokin oli ymmärtäväinen asian suhteen, ja päästi minut ilman irtisanomisaikaa pois. Nyt tuntuu kaikki menevän putkeen, kun vielä eilen tuntui kaikki vituttavan. Loistavaa!
 

scholl

Jäsen
Nyt Baijerin liput salkoon. Antenne Bayernissa sanottiin hetki sitten, että Bayerischer Ministerpräsident Edmund Stoiber on parhaillaan matkalla Suomessa!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
scholl kirjoitti:
Bayerischer Ministerpräsident Edmund Stoiber
Onko tuo jotain paikallista olutta tai makkaraa?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Iso kiho?

sampio kirjoitti:
Onko tuo jotain paikallista olutta tai makkaraa?

Niin, ei vaan varmaan sen lääketehtaan joku silmäätekevä. Siis sen tehtaan, joka valmistaa muuatta kuuluisaa särkylääkettä, jota otetaan, jos on juonut paljon olutta.

Täältä tähän
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Mikäpä tässä. Tänään Zen Cafén loppuunmyyty keikka YO-talolla, toki lippu löytyy. Huomenna toivottavasti viihdyttävä kiekko-ottelu telsusta. Sunnuntaina siskon lapsen ristiäiset, toivottavasti tuosta tulee Anaksimandros, se olisi kunnon nimi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
faaip de oiad kirjoitti:
Mikäpä tässä. Tänään Zen Cafén loppuunmyyty keikka YO-talolla, toki lippu löytyy. Huomenna toivottavasti viihdyttävä kiekko-ottelu telsusta. Sunnuntaina siskon lapsen ristiäiset, toivottavasti tuosta tulee Anaksimandros, se olisi kunnon nimi.

Nähdäänhän Faabbi keikalla :) Minä ja Jossu ja Jaswinder sinne tulossa.

Innoissani olen kyllä kun pääsee keikalle pitkästä aikaa.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Onnitellaanpa onnellista Hameenlinnaa Suomen arvokkaimman ja seuratuimman sarjan voitosta!

Itse olen onnellinen aurinkoisesta viikonlopusta ja pitkalle reilusta 20sta asteesta. Seka illan BBQ-bileista kera erianaisten oluiden.
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Onnellinen Kerhon puolesta.

Hienoa kun sellainen joukkue voittaa jolle kulta on ensimmäinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös