Onnellisuusketju

  • 1 295 399
  • 7 896

Salama44

Jäsen
KJ hunter kirjoitti:
Puoli suomea hävisi eilen, rahan ja vallan mahti hävisi, oikeus voitti! Porin Ässät

ei liiempiä jatkoperusteluja.

Eikä kukaan muista enää sikakiekkoa, jota Ässät pelasi runkosarjassa. Ylivoimainen jäähytilaston ykkönen 1698 minuuttia (30 minuuttia ottelua kohti) Sen rinnalla HIFK on pyhäkouluporukka. Mahtavaa Ässät, urheilullisuus voitti ja paha sai palkkansa. Pääasia että pärjää pudotuspeleissä. Vieläkin onnellisemmaksi tulisi, jos tulisi ihan uusi mestari eli HPK.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Buenos Aires kutsuu!

Lentoliput ostettu ja kämppäkin Recoletan Barrio Nortesta varauksessa.
Ei paljon paremmin vois pääsiäinen alkaa.
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Sairastelun vitutusta vähentää postiluukusta tipahtanut veropaperi. Väittää minun saavan palautusta hieman päälle tonnin!
Sen kunniaksi korkkaan siiderin ja valmistaudun illan peliin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Minullekin jotain pari sataa tulossa ja siihen vaadin vielä vähän lisää!
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Jännä ottelu tulossa, eikä tarvitse pelätä Tepsin tappiota. Hienoa olla kesälomalla. Lisäksi sain vihdoin laitettua tuon julisteen, jossa on vähäpukeinen Christina Aguilera, seinälle. On se hieno juliste.

Kerrankin olen hyvissä väleissä melkein kaikkien läheisteni kanssa. Huisin kivaa sekin.

Voinpa olla tyytyväinen myös kielitaitooni. Hyvä minä.

EDIT: Niin, Chrissen kuvahan on tietokonepöydän yläpuolella, kun koneella tulee värkättyä suurin osa päivästä.
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hohhoijaa, nyt mennäänkin sitten pitkälle toukokuuta vajailla viikoilla, harmi. Ja kämpästä tuli tarjous, tuplaharmi. Niin, ja huomenna lähdetään vaimon kanssa viikonlopuksi Saksaan rakastelem... öh, katselemaan maisemia.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Väikkärin käsikirjoitus valmis, ensi viikolla esitarkastajille. Ja sitten vielä HPK teki tuollaisen tempun... Päähän tässä riemussa hajoaa.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aina sitä toivoo, että HIFK voittaisi mestaruuden Jokereiden pudottua, jotta Helsingissä saataisiin nostetta hokiin. Silti niiden tiputtua tuntuu aina niiiiin mukavalle!

Loppujenlopuksi se oli niille saatanan mukafyysisille hurreille ihan oikein!
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
...sanoo jannu, joka kannattaa joukkuetta, jonka omistaa hurri.

Ride on!

Itsepa tassa olen onnellinen varsin hyvasta kaudesta. Paastiin pleijareihin!
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän HIFK:n tippuminen lämmittää. Väärinhän noilla otteilla jatkoon pääsy olisi ollut. Jopa HIFK-fanit voivat tunnustaa että peli ei ollut sitä mitä tällä tasolla vaaditaan.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulppu kirjoitti:
Kyllähän HIFK:n tippuminen lämmittää. Väärinhän noilla otteilla jatkoon pääsy olisi ollut. Jopa HIFK-fanit voivat tunnustaa että peli ei ollut sitä mitä tällä tasolla vaaditaan.


Väitätkö, että HIFK ei pelannut hyvin tuota viimeistä peliään? Ainakin minun silmään hallitsi peliä, mutta viimeistely uupui. Toki HPK ansaitsi voittonsa käyttämällä paikat hyväkseen, mutta et kai sinä ihan oikeasti väitä, että HIFK huonosti pelasi?
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
spertti kirjoitti:
et kai sinä ihan oikeasti väitä, että HIFK huonosti pelasi?

Tästä on tuolla muualla ihan eri keskustelut. Mutta kyllä minun mielestäni HIFK on ollut kumman haluton koko pleijareiden ajan. Tänään oli ehkä eniten yritystä.

Mutta tällä ei sitten enää ole mitään tekemistä onnellisuuden kanssa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Tulppu kirjoitti:
Kyllähän HIFK:n tippuminen lämmittää. Väärinhän noilla otteilla jatkoon pääsy olisi ollut. Jopa HIFK-fanit voivat tunnustaa että peli ei ollut sitä mitä tällä tasolla vaaditaan.

"Väärin voitettu." Tämä on kyllä yksi niistä kummallisuuksista, joka varsinkin fanien keskuudessa elää. Myös jääkiekossa kuin kaikessa muussakin urheilussa on säännöt ja niitä valvomassa tuomarit ja virkailijat ja sitten jos he eivät näe, että sääntöjä rikotaan, niin mun mielestä silloin ei voi väittää, että joku joukkue ei olisi ansainnut sitä jatkopaikkaansa, mikä numeroiden ja suoritusten valossa on selviö. Voitko sinä myös hieman määritellä, mitä tuo mystinen "tällä tasolla" pitää sisällään? IFK runkosarjan kakkonen, joka pelaa pronssista kauden päätteeksi. Juu eivät otteet olleet sitä mitä "tällä tasolla" vaaditaan. Eivät ne valitettavasti olleet SaiPa:llakaan, mutta olisitkohan sinä ollut tuomitsemassa SaiPaa siitä jos he IFK:n pelityyliä, "rymistelyä" käyttäen nyt pelaisivatkin finaalissa. Ei ollut kovin utopistista sekään, ei ainakaan välieräsarjaan pääsy Kerhoa vastaan.
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Aijjaija.

Enpä voisi varmasti olla onnellisempi HPK:n finaalipaikan puolesta.

19 kautta HPK:n pelejä seuranneena minulla on sellainen tuntuma, että tämä finaalipaikka on enemmän kuin meidän oikeus. Tämä on ansaittu melko helkkarin monella välierätappiolla.

Niin älyttömän ihanaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vaimo on nukkumassa, se varmaan sanoisi muka ymmärtävänsä. "IFK tais hävitä". Mutta kaiken tämän keskellä nämä rakkaat kissanpennut. Ne ei ymmärrä yhtään mistään mitään. Kunhan pyörivät tässä.

Kyllä se tästä, vaikka tiukkaa tekeekin. Jääkaapissa on juomaa vaikka vappuun asti. Sekin helpottaa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jumalauta! Päätä särkee uskomattomasti, sillä ei nyt ole väliä. Alkaa lippujen metsästys! Kerho on uskomaton!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
KY`LLÄ! Puuhis on paikan päällä! Ai perkele! Kyttäsin peruutuspaikkoja noin 3tuntia ja lopulta onnistuin saamaan neljä lippua! Ah!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
"On niin helppo olla onnellinen". Riittääkö tää?

Mää oon onnellisesti edelleen parisuhteessa, onnellisesti humalassa ja onnellisesti oon 99% saanut kesätyöpaikan. Mitä muuta vois vaatia, hä?
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Poriin!

Pata tappiolla Hämeenlinnassa. Peli kuitenkin voi kääntyä. Ei edes vituta.

Äsken pamahti sellainen pommi, ettei voi kuin hymyillä. Huvikseen lippukaupasta katsoin olisiko peruuntuneita lippuja, ei ollut. No, painoin F5:ttä. Samantien ruutuun lävähti, että tilaa tuli. Ei muuta kuin sormet täristen täyttämään rukseja ja liputhan sieltä tiistaille tuli. Istumapaikat vieläpä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vaikka peli olikin paska, niin tämän illan seura ei sitä ollut. Huikeimpia iltoja ever, tänään kaikki huolet oli poissa ja kiitos siitä kuuluu rakkaalle ja hauskalle ystävälleni :)
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Pikavisiitti Saksaan onnistui todella hyvin. Matkat menivät hyvin, pieni kaupunki Moselin varrella sekä hotelli osoittautuivat loistovalinnoiksi, sää oli perillä hyvä ja arki unohtui totaalisesti. Hieno reissu rakkaan vaimon kanssa, lisää tätä!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Vielä hiukkasen vajaa 1½ tuntia töitä, ja sitten on oman työhistoriani pahin työputki toistaiseksi takana päin. Tässä on tullu tehtyä 8.4 kello 8:00 - 18.4 kello 8:00 (elikkkä 10 päivässä) 118 tuntia töitä. Tuntejahan tuolle välille mahtuu ylipäänsä 240.
Sitten jos haluaa vähän venyttää tuota putkea pidemmälle, niin 25.3 kello 8:00 - 18.4 8:00 (24 päivänä(?)) välisenä aikana on tullut tehtyä 246 tuntia töitä.

Tänään kun pääsee kotia, niin onkin sitten paripäivää vapaata, ja se tuntuu juuri nyt ihan perkeleen hyvältä.
Myös tieto siitä, että koko ensi viikko on vapaata hymyilyttää kovasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös