Onnellisuusketju

  • 1 291 153
  • 7 895

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt vaan jotenkin kaikki tuntuu olevan kohdallaan. Poikaystävän kanssa puolitoista vuotta täynnä, koulussa menee erinomaisen hyvin, kaverisuhteet on kunnossa ja tänään sisko täyttää 25 vuotta ja se tarkoittaa sitä että Punavuoressa juhlitaan. Illalla voisi räjäyttää Swengin karaokeareenat jollain hienolla iskelmällä.

Olen onnellinen ja ihan mielettömän rakastunut.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen onnellinen, että viimeöisen pyörtymisen jäljiltä vääntyneet silmälasiparkani saatiin tänään korjatuksi ja vieläpä ilmaiseksi! Taisi söpö olemukseni tehdä optikkoliikkeen täteihin vaikutuksen ja korjasivat siis ne rillit ilmaiseksi. Kiitokseksi väläytin hurmaavan hymyni.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
girlzilla kirjoitti:
Illalla voisi räjäyttää Swengin karaokeareenat jollain hienolla iskelmällä.

Jos saan ihan vienosti ehdottaa biisivalintaa, niin miten olisi MOMBASA?

Ja noin yleensäkin voi tuntea jonkinlaista "myötäonnea" kun nuori neito kertoo olevansa rakastunut. Iso Peukku ylöspäin Sinulle.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
"Sunglasses and blowjobs...another day in paradise!" -DLR

Nyt on kämppä taas siisti sotkettavaksi ja illallisen eri osat valmiina, salaatti valmisteltuna ja pääruoka valmiina uuniin. Glögintekoa seuraavaksi. Hyvä pössis, ajattelin juuri tänään avata ketjun "MINUSTA SUOMEN SEURAAVA PRESIDENTTI!" mutta on pippalot järjestettävänä sekä pimppiä vongattavana niin ei kyllä kerkeä, varsinkaan menemään itseensä nimittäin kun on nyt letti paremmin kuin koskaan.

Mitään takeita onnistumisesta ei kyllä sinällään ole, kun ajattelen illan naisvieraita niin todnäk presidentiksi pääseminen olisi helpompaa....noh, mutta yrittänyttä ei laiteta (ainakaan takaapäin).
 

scholl

Jäsen
Voiko onnellisempi olla. Barça voittaa Real Madridin vieraissa 0-3 hienolla pelillä ja scholl-stereoissa soi Cant del Barça.

Kaikki tämä riemu selvinpäin. No nyt pohjienottoa ja viihteelle.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ässät voitti, Barca voitti aivan huikealla pelillä ja Ulvilan Kikkailijat näyttävät voittavan hattrickissä (88 min pelattu 4-0). Eli siinä mielessä ihan hyvä fiilis ja on kyllä muutenkin...
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Päätin jättää piinaavat itsesyytökset saunan lauteille ja onnistuin siinä KERRANKIN. Ihmisiä tässä kuitenkin vain ollaan. Nyt on hyvä fiilis, eikä vähiten siksi, että SaiPa oli tänään paljon parempi kuin uskalsin odottaa.

Pitkin viikkoa olin huolehtinut äidilleni tehtävästä leikkauksesta. Tänään tuo leikkaus sitten suoritettiin, ja oli helpottavaa kuulla, että kaikki sujui hyvin. Kyse oli melko pienestä operaatiosta, mutta kun on isän jo nuorena menettänyt, niin äidin puolesta pelkää ja huolestuu herkästi paljon.

Muutoinkin elämän perusasiat ovat kunnossa:

- Minulla on oma, pieni, mukava koti, jota asutan kuin ihmeenkaupalla tänne sopeutuneen rakkaan kisuni kanssa.
- Rakastan maailman ihaninta, luotettavinta ja ymmärtäväisintä miestä, joka myös rakastaa minua. Jo kuukauden takainen yhteinen matka Prahaan lujitti suhdetta entisestään.
- Viihdyn töissäni hyvin, työtehtäväni vaihtelevat paljon jo yhdenkin päivän aikana, mikä auttaa motivoitumisessa ja jaksamisessa. Palkkaukseni on sellainen, että tulen hyvin ja huoletta toimeen, säästöönkin jää. Välivuosi onkin kaiken kaikkiaan osoittautunut hyväksi asiaksi, eikä vähiten juuri siksi, että nyt saa olla välillä hetken aikaa kunnolla työelämässä ja hankkia sieltä hieman erilaista kokemuspohjaa.
- Ystäviä on ympärillä riittävästi, mutta viimeistään nyt syksyn aikana on myös saanut huomata, että pidempikään välimatka ei tapa todellista ystävyyttä, mikä on hieno asia todeta.
- Motivaatio kevään pääsykokeisiin tuntuu olevan ainakin vielä kohdillaan, kunhan kirjat vain julkaistaan, niin lukeminen alkaa.
- Kaiken kaikkiaan olo on tällä hetkellä tasapainoinen ja miksei myös onnellinen. Jonkinlainen rauha on löytynyt.

Alkaa jo olla melko väsynyt olo, joten kohta käperryn peiton alle ja matkaan unimaahan. Huomenna on luvassa siivouspäivä, johon sisältyy myös ulkoilua ja jääkiekkoa, joten unta tarvitaan!

edit. Kissa KUORSAA sohvalla selällään tassut kattoa kohden. Hymyilyttää.
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Voitin eilen kaverin kanssa 56euroa moninpelin pokerista! Ensin pelailtiin siinä ja tuplailtiin voittoa 16 euron verran. Sitten tuli kolme ässää, sitten jatkuu, NELOSET; VITOSET; VITTU! Sitten tulikin ostettua kaikille kavereille paukut ja itselle parit, siihen se sitten menikin..No, tiistaina viikoksi nudisti rannalle!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Taidan olla vaatturimestari

Ompelin nappiin takin kiinni, minun taidoilla se menee niin päin. Minä kuka en osaa ompeluhommia laisinkaan, peukalo keskellä lapaluuta. Eihän siitä hieno tullut mutta sen verran tuppasin lankaa että luulisi pari käyttökertaa kestävän. Sormissa reikiä nolla.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Huomenna ei olekaan töitä! Voi pojat! Huominen vielä ja sitten läks tämä puuhis!
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Maanantaista Perjantaihin saan olla metsässä ihanasti raivaamassa ja räjäyttelemässä. Tulevalla viikolla palveluskin on jo puolessa välissä eli alkaa ressujuna puksuttaa...

Tuskin on mua onnellisempaa...
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Olen happy, sain venkoiltua itseni erään komistuksen kanssa treffeille kun osasin nykästä oikeasta narusta...
 

LaMuKe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho, Japa
Kaikessa ateismissani suoritin tanaan toista tuntia kestavan riitin budhan nimeen alkuperaiskansan kera taalla thaimaassa, kaukana kaikesta turismista paikallisen tutun kera (luetaan jopa niin etta tasta tuttavasta ei ole maksettu bahtin bahtia ).

En sano etta olisin valaistunut, mutta tama juttu vaikuttaa ihmislaheisemmalta ja realistimmisemmalta kuin se mihin kotona "uskoo". Ystavallisia ja ihania ihmisia, mita ei voi sanoa kotomaan immeisista ihan kaikista, varsinkaan niista joille umpitunnelissa rahojaan jakelee (poket ja muut verenimijat).

Hymy naamalla julistaen, kirkollisverot pois ja budhaa kannattamaan, tosin en tieda minkalainen fanipaita tai muu tuote sitten pitais keksia, kun toi oranssi viittaa niin vahvasti hollantiin.

Living in a happy nation....
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kohta on tämä jätkä reissussa! Miten niin on odotettu ja tulee tarpeeseen!!?
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
En ollut kuullut eräästä ystävästäni yli kuukauteen, ehdin olla jo vihainen, kun ei neito vastaa soittopyyntöihin. Tänään kuulin syyn, ja samalla sen, että ystäväni on ehjä ja jokseenkin kunnossa. Muistutti taas siitä, mitkä asiat ovat elämässä tärkeitä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Olen moderaattorien silmätikkuna siksi että kirjoitan David Krokett-palstalla!

Mah~tawaa!

Mitään yv:tä en ole saanut enkä täällä sääntöjä rikkonut mutta oikeuteni Katkoajassa surffaillessa ovat tätä nykyä rajoitetut.

Onnellisuusketjuun siksi että tämä on upeaa mainosta David Krokett Ry:lle!!!
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
AcesHigh kirjoitti:
2 päivää vanha poika äidin kainalossa synnärillä. Voi että! Mä oon niin onnellinen!

Onneksi olkoon vaan. Mukava on seurailla pienten kasvua ja kehitystä, itsellä ei ole jälkikasvua, mutta parille tuttavapariskunnalle on syntynyt vauva tässä lähiaikoina.
 

scholl

Jäsen
Pysäköintipalvelukeskus vai mikä se mesta on suostui vaihtamaan talvisäilytyksessä olevan prätkän tilalle asukaspysäköintunnukseen scholl auto II:n ja näin ollen, koska molemmat autot ovat siinä lapussa, voin siirtää lappua autosta autoon ja ajaa kummalla vain (jos talvella pitää olla avoauto tallissa aurattujen lumien tai kovan lumipyryn takia, voin ajaa koppiautolla). Mahtavaa. Hyvää asiakaspalvelua ja säästyneitä parkkisakkoja.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Huomenna vain todistusten haku koulusta ja sitten se on ohi!
Aika epätoivoista taaperrusta välillä tuo opiskelu oli, monta kertaa meinasin lopettaa kesken, mutta nyt olen tyytyväinen että jaksoin loppuun asti.
Helpottunut ja onnellinen fiilis, ei voi muuta sanoa.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Olen onnellinen. Ensimmäistä kertaa pitkääään pitkääään aikaan. Onneksi sai puhuttua asiat halki erään ihmisen kanssa, voipi olla, että meistä tulee vielä hyvät ystävät. En muista milloin olisi asiat olleet näin mallillaan. Huomenna Sonata Arctican keikka, lauantaina pikkujoulut. Kuitti sille.
 

Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oikeuksiensa puolesta kannattaa näköjään taistella vaikka vastassa olisi niinkin pelottava vihollinen kuin ranskalainen byrokratia ja asiakaspalvelukulttuuri. Lopputuloksena kahden kuukauden lämmityslasku tippui vaatimattomat 150 euroa. Tosin tästä summasta on vähennettävä ne puhelinlaskut ja hukatut työtunnit joita asian hoitaminen pari viikkoa sitten vaati mutta enpä jaksa enää niitä murehtia - sivuvaikutuksena tullut turha vitutustila oli sentään täysin ilmainen ja siihen on Palloseuran kannattajana jo ehtinyt tottua. Säästyneille rahoille löytynee parempaa käyttöä jo tulevana viikonloppuna. Kippis!
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Kyllähän perheenlisäys on aina onnellinen asia, vaikkakin tämä lisäys on koiranpentu. Onhan se kiva että on sitten joku aina odottamassa kun kotiin tulee, yleensähän tuo parempi puolisko tuppaa tulemaan aina meikäläisen jälkeen kotiin.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Rontti 1 - Peura 0

Niin, kai tämä onnellisuuden ja hyvän tuurin puolelle lopulta kuitenkin kääntyy.

Eilen töistä kotiin ajellessani eräs peura (hätäkasteessa sai nimen tero) yrittää ajella kuljettamani Renaultin puuntakaa kylmäksi. Ainoa kylmä tilanteen jälkeen oli tosin herra tero itse, vaikka auto melkoisia peltivaurioita kärsikin.

Rauha hänen sielulleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös