Onnellisuusketju

• 1 301 956
  • 7 871

Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oikeuksiensa puolesta kannattaa näköjään taistella vaikka vastassa olisi niinkin pelottava vihollinen kuin ranskalainen byrokratia ja asiakaspalvelukulttuuri. Lopputuloksena kahden kuukauden lämmityslasku tippui vaatimattomat 150 euroa. Tosin tästä summasta on vähennettävä ne puhelinlaskut ja hukatut työtunnit joita asian hoitaminen pari viikkoa sitten vaati mutta enpä jaksa enää niitä murehtia - sivuvaikutuksena tullut turha vitutustila oli sentään täysin ilmainen ja siihen on Palloseuran kannattajana jo ehtinyt tottua. Säästyneille rahoille löytynee parempaa käyttöä jo tulevana viikonloppuna. Kippis!

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Kyllähän perheenlisäys on aina onnellinen asia, vaikkakin tämä lisäys on koiranpentu. Onhan se kiva että on sitten joku aina odottamassa kun kotiin tulee, yleensähän tuo parempi puolisko tuppaa tulemaan aina meikäläisen jälkeen kotiin.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Rontti 1 - Peura 0

Niin, kai tämä onnellisuuden ja hyvän tuurin puolelle lopulta kuitenkin kääntyy.

Eilen töistä kotiin ajellessani eräs peura (hätäkasteessa sai nimen tero) yrittää ajella kuljettamani Renaultin puuntakaa kylmäksi. Ainoa kylmä tilanteen jälkeen oli tosin herra tero itse, vaikka auto melkoisia peltivaurioita kärsikin.

Rauha hänen sielulleen.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Kyllä vanha penkkiurheilija heräilee eloon taas, loistava suoritus Hannu Manniselta ja Anssi Koivurannalta, varsinkin jälkimmäiseltä. Ihana kaksoisvoitto!!

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Lunta tulee taivaan täydeltä!

Nytpä voisin mennä pihalle, tehdä Virmas-lumiukon ja kusta sen päälle. Helpottaisi.

M10

Jäsen
Rontti kirjoitti:
Niin, kai tämä onnellisuuden ja hyvän tuurin puolelle lopulta kuitenkin kääntyy.

Eilen töistä kotiin ajellessani eräs peura (hätäkasteessa sai nimen tero) yrittää ajella kuljettamani Renaultin puuntakaa kylmäksi. Ainoa kylmä tilanteen jälkeen oli tosin herra tero itse, vaikka auto melkoisia peltivaurioita kärsikin.

Rauha hänen sielulleen.

Juu, taisi Peura olla SM-liiga historian ainoita pelanneita eläimiä? Korjatkaa toki jos olen väärässä.

R.I.P täältäkin hänelle, hieno mies oli ja harmi että Rontin pommiksikin kutsuttua Rellua yritti ajaa stevensmäisesti puun takaa. Tuossa vielä Peurizin statsit.

http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?pid=61263

Itse olen kyllä hyvin onnellisella tuulella, kun edessä on viikonloppu eikä suunnitelmissa ole yhtään mitään. Ajattelin että jos sitä olisi tänään kävellyt tuohon DDR-hallille katsomaan Lukon nöyryytystä ja liigapörssi-äijäni Hanky Pikkaraisen otteita. Ottais siellä pari bisseä ja jatkais sitten himassa kalsarikännien muodossa.

Ihanaa leijonat ihanaa!

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Morrow10 kirjoitti:
Juu, taisi Peura olla SM-liiga historian ainoita pelanneita eläimiä? Korjatkaa toki jos olen väärässä.

Timo Susi, Roni Mesikämmen nyt ainakin tulevat mieleen.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Morrow10 kirjoitti:
Tietääkseni kyseiset herrat, kuten Pete Variskin ovat ihan ihmisiä.

Igor Kuznetsov oli ainakin naamastaan sen verran karvainen, että on hankala sanoa, oliko kyseessä enää edes ihminen. Ainakin luistelu- ja syöttötekniikka oli jotain sitä luokka, että kyseessä saattoi olla jopa se kadonnut lumimies Himalajalta.

Ketjun aiheeseen: Töissä paineita tuottanut raivostuttava paperityö alkaa olla tehty. JEEE!

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Parin päivän ruotsinristeily on ohi. Omalla tavallaan uuvuttava matka, mutta silti niin pirun onnistunut hyvässä seurassa. Hauskaa oli kaiken kaikkiaan ja veri vetää sinne uudestaan. Ehkä kesemmällä, saa nähdä.

Tälläisiä arjesta poikkeavia piristysruiskeita pitäisi ottaa useammin. Ei toki liian usein, ettei tenho katoa. Tai sitten pitää varioida vaan isommalla säteellä.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Tänään oli oikeudenkäynti ja kaikki minua vastaan esitetyt syytteet hylättiin.Paremmin ei voisi viikko alkaa.

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
#61 kirjoitti:
Tänään oli oikeudenkäynti ja kaikki minua vastaan esitetyt syytteet hylättiin.Paremmin ei voisi viikko alkaa.

Vilpittömät onnittelut!! Itse en koskaan kokenut samanlaista huumaa.

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Iloa pienistä asioista: koeviikko kääntyy kohti loppuaan, pahimmat koitokset takana. Tällä hetkellä on hyvä fiilis, mutta voi olla, että parin viikon päästä kokeiden palautuspäivän jälkeen minut tapaa vitutusketjusta, who knows. Derivoinnista jäi epävarma fiilis, mutta biologian evoluutioteoriat osasin ainakin.

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
irGGu kirjoitti:
Kävin lenkillä ja rakensin hirvittävän ison lumiukon. Vähän harmittaa ettei meillä ole porkkanaa tuon nenäksi, mutta viis siitä. Saanee ohikulkiat hyvälle tuulelle kun rakensin sen tuonne meidän pihatien päähän.. Etenkin kun tietävät että täällä asuu vain aikuisia ihmisiä..

En malta olla toteamatta että kunnon lumiukkohan tarvitsee aina kaksi porkkanaa. Jos saatavilla on vaan yksi, pärjää ukko ilman nenääkin.

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muutto suoritettu! Tai no, tavarat ovat vielä paljolti laukuissa, mutta huonekalut ovat löytäneet melko hyvin paikkansa ja tietokone jo toimii :-) Uuden sängynkin kävin juuri ostamassa, nyt ainakin on tarpeeksi iso.

Juu, hyvältä tuntuu juuri nyt. Vielä kun olisi kirkkaampi ilma, sillä täältä avautuu ikkunasta ja parvekkeesta hulppeat näkymät Saimaalle ja Lappeenrannan keskustaan päin.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
1.12.2005 lentokone lähtee kohti Egyptin Hurghadaa. Sieltä sitten El Gounaan rantalomalle snorklaamaan ja sukeltelemaan. Sitten vähän (voittamisen)kylttyyriä katselemaan Kairoon ja Luxoriin, kun ei siitä ole Turussa enää mitään jäljellä. Hajotkaa räntäsateeseen ja Joken&Kasin paskanjauhamiseen sillä välin...

Viimeksi muokattu:

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ohmi kirjoitti:
1.12.2005 lentokone lähtee kohti Egyptin Hurghadaa. Sieltä sitten El Gounaan rantalomalle snorklaamaan ja sukeltelemaan. Sitten vähän (voittamisen)kylttyyriä katselemaan Kairoon ja Luxoriin, kun ei siitä ole Turussa enää mitään jäljellä. Hajotkaa räntäsateeseen ja Joken&Kasin paskanjauhamiseen sillä välin...

Tein aikalailla tismalleen samanlaisen reissun vuosi sitten ja olen tällä hetkellä hiukan kateellinen, oli aivan loistava reissu!

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
No johan oli synttärit. Paras synttäripäivä koskaan. Yksi kaveri soitti puoli ysin aikaan ehtoolla, että haluaisinko lähteä YO-talolle katsomaan Eppuja. Ai että haluaisinko? Enpä tietenkään.

Keikka oli hieno, soittivat ensin Kahdeksas Ihme -levyn läpi akustisena ja sitten vielä ihan kiitettävän setin sähköillä. Ainoa huono puoli oli jokseenkin flegmaattinen yleisö. Miksi ihmiset menee kuunteleen rock'n rollia ja seisovat paikallaan? En ymmärrä. No eipä se meidän menoa juuri haitannut. On se vaan hienoa vanheta tällä tavalla!

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Evenuel kirjoitti:
Miksi ihmiset menee kuunteleen rock'n rollia ja seisovat paikallaan? En ymmärrä. No eipä se meidän menoa juuri haitannut. On se vaan hienoa vanheta tällä tavalla!

Eppu Normaali ei ole rock 'n rollia, vaan korkeintaan junttirockia.

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
JES! Juuri sopiva keikkahomma Joulun alla. Pari viikkoa duunia ja mukavat lisärahat tiedossa opiskelijabudjettiin.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Radio Jannen nettiradio ei toimi tällä hetkellä.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
irGGu kirjoitti:
Tuo mies välittää minusta oikeasti, sen huomaa kaikesta mitä se tekee. Mutta ei kerrota sitä sille, eihän?
Kyllä. Siis ei kerrota, mutta olet muussa oikeassa. Jos rakastaa, niin kestää ongelmat ja sietää oikkuja. Itse kerran rakastin ihmistä sillä tapaa, että vaikka se homma sattuikin ja tuntui pahalta, olisin silti jatkanut eteenpäin. Jos vaan se olisi ollut yksistään minusta kiinni.

No erohan siitä silti tuli.

irGGulle kaikkea hyvää jatkoon.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ted Raikas kirjoitti:
Jos rakastaa, niin kestää ongelmat ja sietää oikkuja.
Näin juuri. Minäkin olen sietänyt itseäni jo reilun neljännesvuosisadan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy