Osmo Rapeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kuusijuhla - Sex Festival
Perheemme syöpäpotilaan kasvaimet päässä ovat kutistuneet entisestään, lähes kuvissa näkymättömiksi. Paras joululahja mitä kuvitella saattaisi.
Viestin lähetti goldenawe
Perheemme syöpäpotilaan kasvaimet päässä ovat kutistuneet entisestään, lähes kuvissa näkymättömiksi. Paras joululahja mitä kuvitella saattaisi.
Way to go, näin hiljaisena hetkenä täällä maailman turuilla, hyvältä tuo tuntuu lukeakin. Onnea voimia ja kaikkea hyvää jatkoon.Viestin lähetti goldenawe
Viestin lähetti bozik
Ps InSideHockey osoitti osaltaan sen, miksi tätä palstaa osaa arvostaa, arvot on kohdallaan. Viime peleissä se on kuitenkin tärkeintä, kaikesta muusta voidaan tinkiä vaan ei elämänarvoista.
Viestin lähetti goldenawe
Viestin lähetti peruspata
Kun tästä toisesta vuodesta AMK:ssa selviää, ainakin monet ystäväni kolmoselta väittivät, että pahin on todella ohitse. Ei ole vaikea uskoa.
Viestin lähetti Pikku Myy
Olen oppinut julkisilla paikolla nolostumatta itkemisen jalon taidon. Kahvilassa, duunissa, toisessa kaupassa ostoksilla, bussissa, yksin junassa, rappukäytävässä, Stokkan kellon alla, koulussa... Ei kyllä helpota pätkääkään, mutta ainakaan ei hävetä yhtä paljon kuin ennen.
Viestin lähetti Pikku Myy
Olen oppinut julkisilla paikolla nolostumatta itkemisen jalon taidon.
Kiitos tästä infosta. Eipähän tarvitse televison ääressä iltaa viettää.Viestin lähetti Aln
:)
Afrikan nälkää näkeviä lapsia, pahalta haisevia työttömiä bussissa, orpoja pikkulintuja, shoppailun sietämätöntä keveyttä, katkennutta kynttä, maanis-depressiivistä skitsofreenikkovelipuolta, pikkuveljen pissistyttöystävää, vaatekuoseja ja ihmisten sietämätöntä typeryyttä.Viestin lähetti girlzilla
Mitä itket Pikku Myy?
Viestin lähetti E
Ja jos jouluna kirjoitan tähän ketjuun uudelleen, olen silloin onnellinen, että sain palata takaisin samaan tilanteeseen, josta lähdin.