Mä oon onnellinen siitä,et mun elämä on taas mallillaan.Ja siitä,et yleensäkin oon olemassa ja hyvin kuntoutunu.Koska vuos 2003 oli meikäläiselle täyttä helvettiä !! Aivan liian paljon paskaa niskaan kerralla.Kiitän siis tästä vuodesta 04.Mä oon myös onnellinen ja kiitollinen mun hoitotahoille,jotka saa multa täydet pojot.Kerrassaan mahtavaa ja ammattitaitosta hoitoa !Sitten kaiken onnellisuuden huipentuma,EHDOTON YKKÖNEN !! Eli oon onnellinen universumin mahtavimmasta perheestä,meidän perheestä !Meillä on niin hyvät,rakastavat ja lämpimät välit,et ilman mun ihanaa familya multa puuttuis elämästäni PALJON.Ei pysty ees sanoin kuvaileen,miten paljon niitä ja muita läheisiä ihmisiä rakastan !Perhe on yks päätekijä siihen,et elämä taas raiteillaan.Ilman heidän tukee,apuu ja rakkautta ei mua välttämättä enää oliskaan...Eli:Oon onnellinen elämästä yleensä tällä hetkellä ja kaikista ihmisistä,jotka mun elämääni kuuluu.Nyt näyttää ja tuntuu hyvältä taas tää elämä.Notkahduksiahan aina elämän varrella tulee ja kuuluu tullakin,mut JUST NYT oon niin happy !