Onnellisuusketju

  • 1 294 938
  • 7 895

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Menin eilen nukkumaan klo 22 ja heräsin tänään klo 7:30. Mikä tässä on niin onnellista? Ehkä se että sain nukahdettua normaalisti ilman nukahtamislääkkeitä ja pitkään aikaan sain nukuttua normaalit yö unet. Sitä osaa arvostaa kun on uniongelmia.

- Tinke-80
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
8 yötä Lohtajaa takana, vasta maanantaina takaisin inttiin. Ja enää loppusota edessä!
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Mä oon onnellinen siitä,et mun elämä on taas mallillaan.Ja siitä,et yleensäkin oon olemassa ja hyvin kuntoutunu.Koska vuos 2003 oli meikäläiselle täyttä helvettiä !! Aivan liian paljon paskaa niskaan kerralla.Kiitän siis tästä vuodesta 04.Mä oon myös onnellinen ja kiitollinen mun hoitotahoille,jotka saa multa täydet pojot.Kerrassaan mahtavaa ja ammattitaitosta hoitoa !Sitten kaiken onnellisuuden huipentuma,EHDOTON YKKÖNEN !! Eli oon onnellinen universumin mahtavimmasta perheestä,meidän perheestä !Meillä on niin hyvät,rakastavat ja lämpimät välit,et ilman mun ihanaa familya multa puuttuis elämästäni PALJON.Ei pysty ees sanoin kuvaileen,miten paljon niitä ja muita läheisiä ihmisiä rakastan !Perhe on yks päätekijä siihen,et elämä taas raiteillaan.Ilman heidän tukee,apuu ja rakkautta ei mua välttämättä enää oliskaan...Eli:Oon onnellinen elämästä yleensä tällä hetkellä ja kaikista ihmisistä,jotka mun elämääni kuuluu.Nyt näyttää ja tuntuu hyvältä taas tää elämä.Notkahduksiahan aina elämän varrella tulee ja kuuluu tullakin,mut JUST NYT oon niin happy !
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Eilen saatiin vihdoin ja viimein lastenvaunut hankittua. Niiden, jos minkä, ostaminen se vasta hankalaa on! Jos jollain on vaikeuksia löytää itselleen sopiva auto, niin annas olla kun tuollaiset vaunut on hankinnassa. Auton ostaminen on paljon helpompaa.

Hankala projekti on ohi, ja se vasta laittaakin mielen onnelliseksi.
 

Miguel

Jäsen
Määräaikainen työsuhde on viety onnellisesti päätökseensä, ja nyt on hetki aikaa vain lomailla. Niin miellyttävä helpotus kuin tämä onkin, varmaan jo ensi viikon lopulla päivät tuntuvat pitkiltä tuttujen rutiinien puuttuessa.

Mukavalla tavalla tästä arjesta lähdetäänkin. Tänään lätkämatsi (vaikka pataan tuleekin...), huomenna oma salibandypeli ja illalla kurkkimaan onko ruoho aidan takana vihreämpää. Vaikka Tampereella tuli vierailtua jo muutama viikko sitten, palaan sinne ilomielin, etenkin kun Jarkko Martikainen ja CMX ovat siellä odottamassa minua.

Paikallista naiskauneutta ei tosin tarvitse tutkailla sillä silmällä. Omat naisasiat kun näyttävät viimeinkin olevan järjestyksessä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yeah... vuosi eräässä 'luottamustoimessa' on kohta ohi. Oikeastaan enää on jäljellä jonkin verran paperitöitä. Työkiireet ovat helpottaneet ja stressikin siinä samalla. Tentteihin lukeminen vähän vituttaa, mutta niitäkään ei onneksi ole enää kamalan paljoa...

Lisäksi havaitsin juuri luuloni siitä, että minulla ei olisi mitään suhteita yritysmaailmaan osoittautuivat vääriksi... ei näistäkään suhteista välttämäti mitään suurta hyötyä ole, mutta katsotaan nyt kuitenkin... pienikin plussa on aina parempi, kuin puhdas nolla.

Kyseessä on siis operaatio "Diplomityöpaikan metsästys"...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pitkästä aikaa hyvä fiiwis!

Kerrankin pääsin ajoissa duunista, päikkärit päälle, hyvää ruokaa ja loistavaa punaviiniä!

Ainoa mikä puuttuu on joku kenen kanssa koko jutun jakaisi, mutta nyt ei edes se häiritse.

(typoa, yllätys...)
 
Viimeksi muokattu:

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Pitkästä aikaa pääsee kirjoittamaan tänne. Lähes kuukausi tuli vietettyä sairaalassa pahan sairauden takia. Lääkäreiden mukaan lähellä käytiin. Saatiin TYKS lähes tukittua ystävillä ja sukulaisilla. Nyt sairaus (joka oli sisätautisairaus), alkaa olla ohi, tosin alkoholi sekä tupakka ovat loppuiäksi mahdollisesti pannassa. Onnellinen täytyy kuitenkin olla. Kiitos vielä TYKS ja ystävät sekä sukulaiset.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Koala
Pitkästä aikaa pääsee kirjoittamaan tänne. Lähes kuukausi tuli vietettyä sairaalassa pahan sairauden takia. Lääkäreiden mukaan lähellä käytiin.

Tsemppiä Sinulle!

Itsekin vakavasta sairaudesta toivuttuani - rajan lähellä käytyäni - voin vain aavistella tunteesi juuri nyt.

vlad.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Viestin lähetti Koala
Pitkästä aikaa pääsee kirjoittamaan tänne. Lähes kuukausi tuli vietettyä sairaalassa pahan sairauden takia.

No hemmetti! Mä ihmettelinkin, että miksei Koalaa näy enää. Onnea sinulle ja tervetuloa takaisin.

Ei taida TPS:n taaperrus pahemmin harmittaa? :)
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Koala
Pitkästä aikaa pääsee kirjoittamaan tänne. Lähes kuukausi tuli vietettyä sairaalassa pahan sairauden takia. Lääkäreiden mukaan lähellä käytiin. Saatiin TYKS lähes tukittua ystävillä ja sukulaisilla. Nyt sairaus (joka oli sisätautisairaus), alkaa olla ohi, tosin alkoholi sekä tupakka ovat loppuiäksi mahdollisesti pannassa. Onnellinen täytyy kuitenkin olla. Kiitos vielä TYKS ja ystävät sekä sukulaiset.

Tervetuloa takaisin! Tupakka & wiina on paha rasti mutta siitä selviää kyllä. Tsemppiä!!
 
Koko aamu ja päivä päin vittua. Sitten tulee yhdeltä tietyltä ihmiseltä yksi pieni viesti, jossa lukee kaikki se, mitä olen halunnut kuulla jo jonkin aikaa. Rakkaus saa ihmeitä aikaan.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen löytänyt opiskelumotivaation tai ainakin jonkun sen tapaisen. Ei siinä muuta kuin se, että nytkin voi olla melko tyytyväinen itseensä, kun jo tässä vaiheessa on puolet tehtynä venäjän aineesta, joka pitää palauttaa vasta perjantaina. Aiempi Poison tekisi tuota ainetta torstai-iltana vittuuntuneena. Elämä on paljon stressittömämpää, kun ei jätä juttuja viimeiseen iltaan. Noh, katsotaas, kuinka kauan tämä tsemppaus jatkuu, mutta ainakin nyt vaikuttaa siltä, että lukion viimeinen jakso aiheuttaa jopa motivaation löytymisen vähintäänkin hetkellisesti. Kenties lähestyvillä kirjoituksilla on jotain tekemistä asian kanssa...

Miehen kanssa sujuu hyvin ja kultaisesti, on se vain ihana. Ja synttäritkin lähestyy kovin, niitä juhlitaan sitten isommalla porukalla pitkään ja hartaasti. Vähän irroittelua arjesta on siis luvassa tämän viikon loppupuolella. Pieneen juhlintaan on toki hyvä päättää myös syyslukukausi ja aloittaa joululoma!

Nyt suuntaan ihanaan, kuumaan suihkuun ja sen jälkeen käyn nukkumaan. Eikä ole edes typerää aamuherätystä kahdeksaan, vaan menen vasta yhdeksäksi koululle. Ja keskiviikkona kymmeneen. Ah! :)
 

Coyotefan82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Phoenix Coyotes, Jokerit
Viestin lähetti Koala
Pitkästä aikaa pääsee kirjoittamaan tänne. Lähes kuukausi tuli vietettyä sairaalassa pahan sairauden takia. Lääkäreiden mukaan lähellä käytiin. Saatiin TYKS lähes tukittua ystävillä ja sukulaisilla. Nyt sairaus (joka oli sisätautisairaus), alkaa olla ohi, tosin alkoholi sekä tupakka ovat loppuiäksi mahdollisesti pannassa.

Itse olin samassa tilanteessa jokin vuosi sitten, ja sisätauti minuakin vaivasi, tai itse asiassa vaivaa "vielä" loppuelämäni ajan. Mutta selvisin kuitenkin takaisin normaaliin elämään. Ilontunteesi ymmärrän ja toivon mitä parhainta jatkoa.

Niin, onnellinen voi olla toisenkin ihmisen puolesta, vaikka ei tuntisikaan henkilökohtaisesti.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvä fiilis. Tässä on viime aikoina ollut aika paljon erilaisia työajan jälkeen tapahtuvia juhlia ja tilaisuuksia joihin on joutunut työn puolesta osallistumaan. Tänään oli mitä ilmeisemmin viimeinen tuollainen juhla ennen joulua ja nyt on helpottunut olo. Ilmainen viina, hyvät ruoat, hienosti pukeutuminen ym. eivät jaksa innostaa ja nyt ne ovat siis tältä vuodelta ohi.

Suihkuun, kylpytakki päälle, kylmä olut ja Jatkoaikaan avautumaan. Tällaista elämän kuuluisi olla.

PS. Koala, lämpimästi tervetuloa takaisin. Hieno asia !!
 
Viimeksi muokattu:

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Lähdin peliin huomatakseni, että "näillä mennään". 2 vaihtomiestä. Johdettiin vastustajaa vastaan hiton pitkään ja ne teki voittomaalin 3 minsaa ennen pelin loppua.
Joka jätkä taisteli ja tuollaisen pelin jälkeen on tyytyväinen olo että tuli lähdettyä. Syöttöpistekin tuli tilille. Sekä myös pari jäähyä pitkästä aikaa. Hyi hyi.

Lämmin suihku ja nestettä. Oi kun on mukava olo. Vielä kun on tyttökin löytynyt tähän maailmaan seuraksi, niin ei olo voi olla parempi. Tää jamppa on onnellisuutta täynnä.
 
Varsin hywä fiiwis nyt, lomakin alkaa kohta, ja joulu lähestyy.

Tosin koulunkäyntikin on nyt alkanut maistumaan pitkästä aikaa, joten ei tarvitse ihan koko ajan panikoida kun on töitä rästissä.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Helevetin hyvä fiiwis kun pääsee muuttamaan omilleen, solukämppään kaverin kanssa Jyväskylän Myllyjärvelle.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Intin leirit takana. Aamuja jäljellä 24 kpl, joista lomilla päälle puolet. Jeah!
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vielä 2 työvuoroa tällä viikolla ja sitten on töistä 3 viikon tauko. Ensi viikon alussa on tosin vielä muutama tentti, joten niihin pitäisi jaksaa lukea, mutta niiden jälkeen voi ottaa muutaman viikon rennosti. Eli hyvillä fiiliksillä ollaan tällä hetkellä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täytyy varmaan laittaa suora linkki nettisuosikkeihini tähän ketjuun. Tänään tosiaan saa vietellä rauhallista koti-iltaa, putkeen menneen työpäivän jälkeen. Kolme päivää duunia ja sitten kunnon loma. Nyt jälleen hyvää vinkkua ja sikareita, mikäs tässä on oleskellessa. Joulumuistamisetkin on hoidettu ihan kohtullisella tavalla, voi nam että on nastaa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Lomano LuaLua 90 min, PAF, iso tasurikerroin :)

EDIT:

Koodi:
14.12.04 22:00  	202  	Liverpool  	 Portsmouth  	X  	4.20  	  
Panoksesi : 100.00€	Kokonaiskerroin : 4.20	Mahdollinen voitto : 420.00€
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös