Onnellisuusketju

  • 1 294 064
  • 7 895

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Viestin lähetti Grainger
Mä en joudukkaan pyörätuoliin! Kaksi viikkoa on pelätty, että mulla on joku nivelreuma ja etten voi kävellä enää koskaan.
No huh huh! Ei voi kuin onnitella.

Itsehän olen hyvillläni siitä ettei vkonloppuna juuri rahaa palanut, vaikka tuli taas keikuttua radalla yömyöhään. Ja myö se on kiva, että viikon molemmat tenttit meni läpi! \o/

Ja btw: Mikä vitun ÄTMMOMMONK?! Se on ÄTPPOMK! Tsiisus, jotain rajaa!
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Tuli eksyttyä perjantaina Kari Peitsamon keikalle, ja kivaa oli! Riemu jatkui aina aamuun asti, kotona heräsin lattialta ja hauskuus loppui siihen..Krapula oli melkoinen.

Mutta kyllä tuo Kari-setä on hyvä livenä, aika hauska setä sanon minä..eli jos Peitsamon soolokeikka sattu kohdalle eikun sinne.

Ja Jukureiden huima vire senkun jatkuu,vapise Kalpa!!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Grainger
Mä en joudukkaan pyörätuoliin! Kaksi viikkoa on pelätty, että mulla on joku nivelreuma ja etten voi kävellä enää koskaan. Aah. Ei ole nivelreumaa. Jos nyt en ole onnellinen niin en koskaan.

Perkeleesti onnea!

Puolituttu tyttö joutui kesällä pyörätuoliin onnettomuuden seurauksena loppuiäkseen, joten todellakin onnittelut siitä että vältit tuon kohtalon. Symppiksenä meikäläisen vitutus katosi heti, kun luin viestisi, enkä avaudukaan vitutusketjuun vaan tänne.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Viestin lähetti Pihvi
Mikä vitun ÄTMMOMMONK?!

Älä Töni Markkua Markku On Mun Kaveri. Tepsin tähtipuolustaja Markku Paukkuseen liittyen.

Niin ja kiitos Pihville ja Sistikselle "onnitteluista".
 
Viimeksi muokattu:

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Liput Iron Maidenin ensi vuoden konserttiin on hankittu, nyt on ilo ylimmillään. Tämä viikko sitten kuluneekin pelkästään ko. yhtyeen tuotannon parissa, tai ainakin tämä maanantai on niin alkanut.

Elämä on ihanaa..
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Viestin lähetti Leiska
Liput Iron Maidenin ensi vuoden konserttiin on hankittu, nyt on ilo ylimmillään. Tämä viikko sitten kuluneekin pelkästään ko. yhtyeen tuotannon parissa, tai ainakin tämä maanantai on niin alkanut.

Elämä on ihanaa..

TWO \,,/ MINUTES \,,/ TO MIIIIIIIIIDNIGHT! \,,/

Ja huomenna lisempi!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onnelinen voi olla tosi pienistä asioista. Kuten siitä, että sain juuri selvitettyä NIN:in Pretty Hate Machine -kasetin, jota isäni automankka päätti imaista metrin verran sisäänsä.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Viikon verran oli nettiyhteys poikki ja nyt taas toimii!! Elämä palasi raiteilleen..
 

kaksyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Työpäivä alkoi mukavasti. Pomo tuli kyselemään mihinkäs asti me tehtiin työsopimus, kun täällä aloitin. Maaliskuun loppuun tekemäni määräaikainen työsopimus muuttuu piakkoin toistaiseksi-muotoon ja liksaakin on luvassa lisää...
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hienoa kuulla Pikku Myy!!
Onni potkaisee näköjään meitä kaikkia.

Oma poikaystävä tulee 10 päivän lomalta Kuubasta huomenna takaisin mun viereen nukkumaan ja tekemään kaikkea kivaa. Hienoa.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Korjaus

Viestin lähetti girlzilla
Onni potkaisee näköjään meitä kaikkia.

Niin, no ei nyt ihan kaikkia sentään.
Toisaalta, pieni vitutus pitää ihmisen toimeliaana.

Täältä tähän
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Pannaan välillä tälläinen tyttömäinen: Onni on seistä aamulla sateessa Rautatientorilla marraskuussa ja seurata screeniltä Jokereitten vuoden 2002 mestaruusjuhlia.
Näin vain kävi aamulla tullessani duuniin. Kävelin torin poikki ja kuulin helvetinmoista ja jotenkin tuttua huutoa ja möykkää sivummalta. Menin vilkaisemaan ja paikalle parkkeeratun mainosauton screeniltähän tuli mm. Rosan ja Machuldan maalit sekä loppuvihellyksen jälkeiset juhlat. Yksin tätä sateessa ihmettelin muiden painellessa ohi vauhdilla ja olin onnellinen.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jee! Kauan suunniteltu Prahan matka saatiin vihdoin toteuttamista vaille valmiiksi. Matka on nyt varattu. Enää pitää käpristellä joulun ja uudenvuoden ja paskiaistiistain yli... maaliskuun 17. päivä lähtö... JES! JUHUU! WOW!!!
 

trivekku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, IFK
Karkkipäivä! Sillä verukkeella saa valita itsekkin irtiksiä, kun 4-vuotiaalla tenavalla on karkkipäivä.

Makuasioista ei voi kiistellä, ilman mitään aikasempaa tuputusta, tenava valitsee juuri niitä karkkeja, mistä itsekkin pidän ;)
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
MACHINE HEAD, MACHINE HEAD, MACHINE HEAD, MACHINE HEAD!!

Menee jo kylmät väreet selkäpiissä, vaikka keikan alkuun on aikaa varmaan suunnilleen 9-tuntia. Tänään saa taas semmoisen puolentoista tunnin testostereonipläjäyksen, että oksat pois. Energiaa, vihaa, raivoa, väkivaltaa, ihanaa :)

Robert Flynn = päällikkö

LLLEEEEEEEEEEETTT FREEDOM RING!!!! WITH A SHOTGUUUN BLAAAAAAAAAAAAAST!!!
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Viimeinkin sain äidin auton siivottua perusteellisesti. Kyllä se vaan on sisältä erinäköinen, kun ei ole kengissä sisään kulkeneita lehtiä, kiviä ja muuta töhkää. Vielä muoviosien viimeistely silikoonilla, niin avot. Kyllä taas tuoksuu uudelle autolle, kun pari wunderiakin laittoi taustapeiliin roikkumaan. Ehkäpä sitä voisi vielä vahata auton...
 
Ah! Itsensä hemmottelu -ilta (=kaiken maailman kasvonaamioita, jalkahoitoja sun muuta) päättyy kohta sukellukseen puhtaiden puuvillasatiinilakanoiden väliin / uuden peiton alle! Voiko olla ihanampaa kuin sauna+puhtaat lakanat? No, seura ehkä kruunaisi tämänkin, mutta eipä mua nyt haittaa, vaikka uudistankin peittoni ihan yksikseni. Mutta varokaa huomenna Tampereen yössä! Lähden päivällä sinne ja illalla mennään sitten siellä radalle monen vuoden tauon jälkeen! ;)
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Mukavat illanistujaiset vanhojen kavereiden seurassa, lisäksi joululomalla samaisen leegion on määrä koota voimansa ja valloittaa Tukholma. Tähän päälle hyvät sapuskat ja muutama mainio olut. Mikäs tässä on ollessa. Vielä kun ehtii pitkästä aikaa nukkua kunnon yöunet!
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Enpä ole ketjuun vielä koskaan vastannut, enkä koskaan uskonut vastaavanikaan, mutta menköön..

Tyttöystäväni kanssa rauhallinen elokuvailta kynttilänvalossa kruunaa kyllä kaiken mitä suomalainen mies vois lätkättömältä (siis suosikkijoukkue ei pelaa) illalta toivoa. Tähän kun lisätään vielä muutama A-olut ja hyvä ruoka, niin se on siinä!
Näitä fantastisia (ei töitä) perjantai-iltoja on vaan kovin vähän..
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Aika onnellinen olo on.
Hyvin menee, aamulla sai nukkua pitkään ja näkee tytön taas tänään.
Töissä on stressiä, kiirettä ja paineita. Onneksi viikonloppuna ei tarvi tehdä töitä. Saa olla rauhassa.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Isääni uhannut lomautus ei toteudukaan, sai uuden työkeikan (on konsultti). Elintasoni ei siis kärsi eikä ole mitään pakkoa muuttaa pois kotoa!

Olen hyvin, hyvin onnellinen juuri nyt.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Paskaako tässä

Niin, paskaako tässä. Huonomminkin voisi mennä.

Täältä tähän
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Mikko Sundberg palaa Hämeenlinnasta takaisin MP:n paitaan, hyvä hyvä. Vielä ainankin yksi liigatason pelaaja tulossa sinipaitoihin..ja jos tuo runko vielä säilyisi kasassa niin hyvä.

Jukureilta näen 4 peliä viikon sisällä, jotka tietysti kaikki voitetaan..erityisesti lämmittää tuleva Kookoon kaato!!

Ja työpaikan suhteen ratkaisu on tehty, meikä ottaa lopputilin tuosta paskaläävästä, tulot putoaa reilusti mutta so what? Pysyypähän pää kasassa..pitää elää sitten hiukan pienemmällä budjetilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös