Onnellisuusketju

  • 1 292 343
  • 7 895

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti girlzilla
Sama ihana ihminen ollut vierellä 5 kuukautta, en voisi onnellisempi olla.
Minua ainaskin ahdistaisi jos joku yksi ja sama ihminen olisi vieressä 5 kk putkeen... Pieni etäisyys on poikaa aina aika ajoin.
 

Ari-Matti

Jäsen
Mie oon onnellinen, jos se on sitä, että on hiljasta, kävin saunassa, join pari karjalaa ja nyt oon konjakki linjalla, ai että tekö mukavata. Yläkerran parvekkeelle meinaan mennä ja tihrustaa tähtitaivasta merenpäällä. On ihmisellä elämä mallillaan.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Enpä häiritse Arielin rauhaa ja tähtitaivaan katselua suuremmin, vaan totean tässä hissukseen, että kyllä elämän tällä pallolla täytyy olla mukavampaa kuin missään muualla.

Työviikko takana, valkosipulilla, aromisuolalla ja muilla salaisilla aseilla maustetut härän sisäfileet maustumassa jääkaapissa. Kylmää olutta, hyvää viiniä, Jokerien voitto Hifk:sta, täysi areena ja mitä vielä. Ei mahdu kohta kaikki onni tähän kroppaan, vaikka kokoa mulla onkin.

Hys hys. Rauha Arielille.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Pitkän aikaa ollut totaalisia burn outin oireita, tänään sain itseäni niskasta kiinni ja menin lääkäriin. Nyt sitten varastopäälikkö pitkällä hermolomalla..olen wittu koittanut jankuttaa että näin joulun lähestyessä tarvitsen apulaisen mutta ei väkisin..

No nyt sitten lepään täydellä palkalla ja joku täysin uusi kaveri yrittää pyörittää hommia. Mielestäni homman olisi voinut hoitaa myös toisella tapaa..

MUTTA NYT MIE LEPÄÄN JA TODENNÄKÖISESTI EN KYSEISEEN PAIKKAAN ENÄÄ PALAA...JA OLEN ONNELINEN ETTÄ SAIN MENTYÄ LÄÄKÄRIIN.
 

Ari-Matti

Jäsen
Viestin lähetti bozik
Työviikko takana, valkosipulilla, aromisuolalla ja muilla salaisilla aseilla maustetut härän sisäfileet maustumassa jääkaapissa. Kylmää olutta, hyvää viiniä

Kaikki muu menee hiljaisuuden merkeissä, mutta tuo hyvä viini ei.

Mitä viiniä, kylmä olut on aina olutta, mutta kerro heti mikä viini sulle käy, että teköö onnelliseksi.
 

Ari-Matti

Jäsen
Viestin lähetti jesse72
MUTTA NYT MIE LEPÄÄN JA TODENNÄKÖISESTI EN KYSEISEEN PAIKKAAN ENÄÄ PALAA...JA OLEN ONNELINEN ETTÄ SAIN MENTYÄ LÄÄKÄRIIN.

Joskus täytyy tehä päätöksiä ja kun tarpeeksi kauan asioitten antaa pitkittyä, niin päätökset on kipeitä. Onnittelut Jesse sie olet kunnon mies, piä kiinni päätöksistäs, samalla piät kiinni ihmisyydestäsi.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tyttöystävän kanssa juodaan hiukan lonkeroa ja syödään herkullisia uunileipiä. Vodka-pullokin taitaa tulla kohta korkatuksi. Myöhemmin baariin ja sitten tiedossa piiiitkät yöunet. Ja huomenna vielä keilailua ja SaiPa-Kärpät. Juuh, hyvin pyyhkii siis :-)
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Teacup
Tyttöystävän kanssa juodaan hiukan lonkeroa ja syödään herkullisia uunileipiä. Vodka-pullokin taitaa tulla kohta korkatuksi. Myöhemmin baariin ja sitten tiedossa piiiitkät yöunet. Ja huomenna vielä keilailua ja SaiPa-Kärpät. Juuh, hyvin pyyhkii siis :-)

Krhm..vai että baariin...ja molemmillahan oli jo ikää? Onnellista illan jatkoa <3
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Teacup
Tyttöystävän kanssa juodaan hiukan lonkeroa ja syödään herkullisia uunileipiä. Vodka-pullokin taitaa tulla kohta korkatuksi. Myöhemmin baariin ja sitten tiedossa piiiitkät yöunet. Ja huomenna vielä keilailua ja SaiPa-Kärpät. Juuh, hyvin pyyhkii siis :-)

Mitkä helvetin yöunet? Eikös sitä baarikeikan jälkeen ole ihan muuta mielessä? Varsinkin tyttöystävän kanssa liikenteessä ollessa kun saanti on melko varmaa.

Edit : Koska tämä on onnellisuusketju niin laitetaan oma : koeaika loppumassa ja palkka tulee nousemaan n. 200€/kk.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Cairns
Krhm..vai että baariin...ja molemmillahan oli jo ikää? Onnellista illan jatkoa <3

(ikäni + tyttöystävän ikä) / 2 > 18 eli on ikää. Onnellista illan jatkoa myös Cairnsille :-)
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen onnellinen, kun maailman paras mies käy kohta viereeni nukkumaan. Ja sitä ennen hän toki lukee minulle iltasadun.

"Ja elämä on helppoo silloin, kun on joku, josta pitää kii.
Ei tarvitse mennä nukkumaan itkeäkseen itsensä unelmiin"
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Meille syntyi tänään kolmas lapsi, ensimmäinen poika. Itselle oli yksi lysti kumpi tulee, kunhan vaan on terve, mutta kyllä tässä alkaa rinta olemaan rottingilla kun sai meikäläinenkin oman pojan =) Mutta ei ole silti mun tyttöjen voittanutta....elämä hymyilee ja maistuu juuri nyt tosi hyvälle!! =)
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Kopteria ja HN:ää komppailen. Nyt on upee fiilis. Kivahan se muutenkin olis ollu lähtee Lahteen huutaan, mut nyt on viä mahtavampaa.

Ja konekin taas pienoisten lagailujen jälkeen toimii kuten ennenkin.

Tää on hyvä päivä.
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eipä oo tännekkään ollu vähään aikaa taas asiaa. Eilisen Haista-paska päivän jälkeen on taas saatu pikaliimalla ja teipillä korjattua lähes kaikki ihmissuhteet taas ainakin viikoksi kokoon. Lisäksi tämänpäiväset treffit erään naikkosen alun kans piristää iltaa kummasti. Ehkä se taas tästä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen onnellinen YLE:n teksti-tv:n kuluttaja.

Onpa sitä sitten kavereiden kanssa pienessä nousussa, tai tällä tavalla selvinpäin yksin kotosalla, tarjoaa YLE:n urheilusivut lähes joka lauantai-ilta hulvattomia lukuhetkiä.

Tämän päivän helmenä ehdottomasti lopputulos naisten koripallon SM-sarjasta: TuRi-Pyrintö 39-108. Toinen jakso varsinkin on sujunut kotijoukkueelta mukavasti lukemin 9-58. Pientä lisätsemppiä kaivattiin?

Myöskin ringeten SM-sarjan pistepörssissä riittää ihmettelemistä. Naantali on pelannut kuusi ottelua tällä kaudella, pistepörssin kärkikolmikkona komeilevat kyseisen joukkueen pelaajat tehoilla 28+8, 17+17 sekä 7+25. Vittu ne akat on sekaisin.

Kaukalopalloliiga on Jatkoajassakin vaikuttavan kaverin kanssa ollut jo pidemmän aikaa seurannan alla. Miten voi kahdessa minuutissa joukkueet tehdä yhteensä kahdeksan maalia? Tänäänkin joku jebu teki kypärätempun puolessatoista minuutissa.
Viime kauden huippusuorituksena oli eräs lopputulos 18-16. Maalintekijätilastosta puuttui reilut parikymmentä ensimmäistä maalia, kun eivät enää mahtuneet ruutuun.

Jääpallossakin päästään pistepörssissä yleensä aika levottomiin lukemiin, alkaisipa siinäkin jo sarjakausi.

Onni on nauraa vedet silmissä, joko yksin tai kaverin kanssa. Aiheet eivät kovin historiallisia ole, mutta naurun puutteeseen ei tämä poika ainakaan kaadu.
Myös tämä avomiehenä eläminen on yllättävän mukavaa touhua.
 
Viimeksi muokattu:

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti Iker
Tämän päivän helmenä ehdottomasti lopputulos naisten koripallon SM-sarjasta: TuRi-Pyrintö 39-108. Toinen jakso varsinkin on sujunut kotijoukkueelta mukavasti lukemin 9-58. Pientä lisätsemppiä kaivattiin?

Niin, muutama kierros takaperin TuRi hävisi Vantaalla Pussihukille 125 - 45.

Ja mitään ketjuun muuten tulee, niin tänne ei pitkään aikaan ole asiaa.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuli sitten lukuisin haastattelujen jälkeen tieto, että pitäisi lähteä 1.11. töihin. Ei muuta kuin olutta koneeseen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen onnellinen että sain viettää taas mukavan viikonlopun tyttöystäväni kanssa. Olen onnellinen että meillä sujuu loistavasti, vaikka välimatkaa onkin syntynyt kilometreissä. Olen onnellinen että hän piti antamistani syntymäpäivälahjoista. Olen onnellinen että hän on olemassa, että tälläinenkin ikuinen hapannaama hymyilee kerrankin elämässään ja kokee olevansa tarpeellinen.

Joo.
 

Rapukäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä oon niin vitun onnellinen, että alkaa oikein vituttamaan! Vittu onnelliset ihmiset on perseestä. Toivottavasti onnistuin pilaamaan jonkun vitun onnellisen päivän.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Jomppa
Tuli sitten lukuisin haastattelujen jälkeen tieto, että pitäisi lähteä 1.11. töihin. Ei muuta kuin olutta koneeseen.
No niiin, kyyyyyllähän täällä alkaa pikkuhiljaa viihtymään! Toivottavasti eka tilipäiväsi on ennen 27.11.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Yes, vihdoinkin täällä päin laski laajakaistayhteydet plus avaaminen tuli ilmainen niin ettei tartte tolla rupusella modeemilla enää leikkiä.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viimeiset kesätyörahat tuhlattu telkkariin ja DVD/videoihin. Kunhan vielä saa 60-luvun putkiradion ja vinyylisoittimen korjaamolta, alkaa opiskelijakämpän olohuoneen palveluvarustus olla kunnossa.

Ja kun tilille on vielä pikapuoliin tulossa kohtuullisia rahasummia, eilen illalla oli viehättävän ja mukavan naissukupuolen edustajan kanssa treffeillä puoli kahteen asti yöllä, ja viikon päästä lähtee viikoksi kaverin kanssa lomailemaan Keski-Eurooppaan, ei kai tässä valittaa kehtaa muutenkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös