Onnellisuusketju

  • 1 292 094
  • 7 895

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Olen onnellinen Ted Raikkaan puolesta. Ted on symppis, mutta ei sellaisella nössöllä tavalla. Vaan niinq sillee.

Niin, meille on tulossa perheenlisäystä ihan kohta. Minä päivänä tahansa. Tämä tulee nyt tottakai tänne onnellisuusketjuun mutta voi olla että parin unettoman yön jälkeen tulee vierailtua myös tuolla vitutusketjussa :)

T: big daddy
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti irGGu
Mutta suloinen muistutus se oli kesästä, ja sai itseni hyvälle mielelle.

Kiva kuulla, että olet taas onnellinen. Viesti on tullut klo 12.46 ja klo 12.44 sinua vielä vitutti.

Tuommoista on teinitytön elämä välillä, mutta kyllä se siitä.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
8 päivän leiri takana ja parin päivän loma edessä. Kyllä tekee hyvää. Ja huomenna Haukat-Hokki-matsiin...
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Tänään varmistui, että toukokuusta eteenpäin pääsen Saksaan työharjoitteluun aluksi kolmeksi kuukaudeksi. Kun opinnotkin näyttävät olevan hyvällä mallilla, uusi läppäri toimii kuin unelma ja viikko lähestyy loppuaan, niin kai tässä pitäisi jo olla varuillaan siitä, että mitä huominen tuokaan tullessaan...

EDIT: Hmmm...kun katselee tähän ketjuun kirjoitelleiden Top10:ä, niin huomaan, että puolet heistä ovat naisia. Tai ainakin tällaisessa käsityksessä olen. Tämä ketju taitaa siten olla Jatkoajassa aika harvinaislaatuinen...
 
Viimeksi muokattu:

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Huerzo
EDIT: Hmmm...kun katselee tähän ketjuun kirjoitelleiden Top10:ä, niin huomaan, että puolet heistä ovat naisia. Tai ainakin tällaisessa käsityksessä olen. Tämä ketju taitaa siten olla Jatkoajassa aika harvinaislaatuinen...
Puolet? 4 ja 6 käsittääkseni. Vai kuka perkele tunnustaa? Sistis, Arnold, Oloneuvos, Teacup vai Carlos? Tormentorin sukupuolesta olen jostain kumman syystä hyvinkin varma.
 
Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Hyvin menee, mutta menköön! Ulkona paistaa aurinko, töissä ei nyt ole ihan niin kiire ja muutenkin asiat reilassa. Eilen tuli otettua pari harvinaisen onnistunutta valokuvaakin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sarjassa "Super-vittumainen harjoitustyö" on nyt saatu tehtävä suoritettua. Toivottavasti harkkatyöpari tekee oman osuutensa yhtä kunnialla, niin saadaan ehkäpä vielä ihan hyvä arvosanakin.

Tässä on monta iltaa nyt tapeltu... nyt se on ohi. Teen drinkin itselleni.
 
Kirjoitetaanpa nyt kerrankin tähänkin ketjuun, ettei kukaan erehdy luulemaan, että meikäläistä vituttaa aina kaikki... :)

Ensimmäinen yksin pidetty harjoitustunti takana. Jee! Nyt on tosi helpottunut ja energinen olo. Tällä hetkellä tuntuu, että pystyn tekemään mitä vain. Nyt vähän pöperöä kupuun ja kohti Kumpulaa. Ensin suunnitellaan Meksikon reissua, sitten mennään salille. Ja sitten pääsee saunaan ja viikonlopun viettoon! :)
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ekaa kertaa myös minullakin asiaa tänne. Diplomityöpaikka löytyi vihdoinkin, uusi Eppu kuuluu kaiuttimista ja viikonloppu edessä niin mikäs tässä ollessa. Vitutusketjuun voi sitten avautua jatkossa kun lopputyö ei edisty...
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jei! Viikonloppu on taas luona, ja olen yksin kotosalla tätä iltaa ennen kuin kulta saapuu tänne. Vähän aikaa sitten oli vielä täysin väsähtänyt olo, mutta nyt sain jostain energia-puuskan päälle. Tai kenties se johtuu vain siitä, että on yksinkertaisesti todella hyvä olla juuri nyt? Saan fiilistellä hetken yksinäni hyvän musiikin kanssa, sitten viettää aikaa maailman parhaan miehen kanssa. En muuten valita!


"Mutta minä olen ja elän ja hengitän yhtä suurta jumalaa, elämänhalua..."
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Että tällainen laivareissu tällä kertaa

Vielä 12 tuntia sitten tunnuin olevani elämäni alhaisimmassa aallonpohjassa Gabriella-laivan hytissä. Syitä tähän riittii useampi kuin yksi, mutta onneksi päivän mentyä eteenpäin, olen saanut huomata, että muutamassa kohdassa turhaan tuli huolestuttua. Kännissä vain tuo ajatuksenjuoksukaan ei aina niin kovin kirkasta ole.

Ensinnäkin, ensimmäisenä risteilyiltana eli keskiviikkona olin hukannut kännykkäni, mikä ei nyt vielä niin kauhean pahalta tuntunut. Etenkään kun se oli sentään kiinni, kun kaverit yrittivät siihen rimpautella. "Tuskin olen ainoa, joka hukkaa kännissä kännykän", ajattelin.

Se sentään alkoi jo "jonkin verran" vituttaa, kun eilisen viimeisimpinä tunteina laivan yökerhon tarjoilija sanoi, ettei pankkikortissani ole enää rahaa jäljellä. Tuo tieto tuntui aivan käsittämättömältä, sillä vaikka aika paljon oli tuohon mennessä tullut jo ryypättyä, tilin saaminen nollille tuntui täysin järjettömältä.

Joka tapauksessa tämä rahojen loppuminen pisti vituttamaan sen verran, että päätinpä jostain käsittämättömästä syystä alkaa hommata itselleni lisää rahavaikeuksia terrosoimalla yksin hytissäni televisiota kaatopaikkakuntoon. Fiksua, eikö totta?

Tämän jälkeen pari tuntia aamuyöllä tuli nukuttua, kunnes huomasin, että kännykän ja rahojen lisäksi olen hukannut myös silmälasini.

Vähän tuon jälkeen alkoi kuitenkin ensimmäinen toivonkipinä paremmasta päivänjatkosta kasvaa, kun kavereiden kanssa huomattiin, että televisiohan näyttää sittenkin vielä toimivan. Silti laivan saapuessa Helsinkiin tänä aamuna kymmeneltä, oli vitutus aika megaluokkaa, etenkin kun humalakin oli mennyt jo pahasti laskun puolelle. Perjantain puolella kun ei siis ollut enää varaa sitä kasvattaa.

Tilin saaminen nollille tuntui edelleen niin käsittämättömältä, että pakkohan sitä oli Helsingin keskustassa käydä Otto-pisteeltä tarkistamassa, josko yökerhon tarjoilija olisi sittenkin erehtynyt.

Ikävä kyllä siltä ei vaikuttanut, sillä neljälle kuitille ilmestynyt teksti "tiliä ei ole veloitettu" ei hirvittävästi naurattanut. Niin ikään joka kuitissa ollut teksi "tunnuslukusi on virheellinen" sentään antoi jotain toivonkipinää, sillä tuskin minultakaan nelinumeroisen yhdistelmän väärinkirjoittaminen neljä kertaa peräkkäin onnistuisi.

Tämän jälkeen takanani epätoivoista rahannostoyritystäni seurannut kaverini huomasikin, ettei käyttämässäni pankkikortissa, joka oli siis mennyt nollille edellisiltana, ollutkaan minun nimeäni, vaan toisen kaverin, joka myös seurasi nostoyrityksiäni vierestä. Niinpä hän alkoi kaivella lompakkoaan - ja kas kummaa - sieltähän löytyi samanlainen kortti, jossa olikin minun nimeni. Äkkiä kortti koneeseen ja "jonkinmoinen" helpotushan se oli, kun rahaa oli jäljellä vielä sen verran kuin suunnilleen arvelinkin. Eri asia vain, mitenköhän - ja minkä takia - olimme onnistuneet kortejamme edellisiltana vaihtamaan, mutta eipä sillä enää niin paljoa väliä ollutkaan.

Lähtöfiilikset kohti Jyväskylää paranivat tämän jälkeen jonkin verran, mutta silti tulomatka oli aika tuskainen: kännykkä ja silmälasit olivat edelleen kateissa.

Kämpille päästyäni aloitin repun purkamisen - ja mitäs sieltä ihan pohjalta oikein löytyikään: kiinnioleva kännykkäsähän se siellä lepäsi. Tässä vaiheessa aloin miettiä, minkäköhän helvetin takia oli tungenut sen keskiviikon ja torstain välisenä yönä niin syvälle vaatteita täynnä olevaan reppuuni kuin vain ikinä pystyy. Noh, vaikea antaa vastausta, kun ei kertakaikkiaan muista.

Tämän jälkeen menin laatikoilleni kaivamaan vanhoja silmälasejani ja sain myös ilokseni huomata, että eipähän tuo näköni viimeisen neljän ja puolen vuoden aikana ole heikentynyt enää yhtään ja että näillä vanhoilla rilleilläkin näkee ihan hyvin. Julkisesti nämä päässä ei viitsi enää esiintyä, mutta kotioloissa ne auttavat nyt elämää kummasti, kun on tuota likinäköä meikäläisen silmissä aika paljon.

Joka tapauksessa, enää on siis kateissa silmälasit, mutta oikeastaan silläkään ei välttämättä ole niin paljon väliä, kun on muutenkin tässä lasimallin vaihtaminen - tai laserleikkaus - ollut jo jonkin aikaa mielessä. Kännykkä on tuossa vieressä, tilillä on rahaa ihan mukavasti ja laivan telkkaristakin saatan selvitä ilman laskua. Kaiken lisäksi kämppäni internet-yhteys on nyt ensimmäistä kertaa kolmeen viikkoon kunnossa, joten olen tällä hetkellä aika onnellinen mies. Ja erityisen onnellinen, kun vertaa tämän saman päivän aamuun, jollaista katastrofia en toivottavasti tule enää ikinä elämässäni kokemaan!
 
Viimeksi muokattu:

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Puolisen vuotta ihanaakin ihanampaa seurustelusuhdetta takana ja ei voi muuta kuin hymyillä. Olo on niin uskomattoman ihana.
Tällä hetkellä tuo huonompi puolisko on lomailemassa ja ikävä on kova, mutta keskiviikko tulee onneksi nopeasti. Ainakin toivottavasti.

Yleensähän mies yllättää naisen esim. puolivuotispäivänä, vuosipäivänä jne. mutta ajattelin jospa minä keksisin jotain hänelle eikä toisinpäin. Olisiko teillä, komeat ja arvovaltaiset jatkoajan miehet, ideoita mitä voisin hänelle järjestää? Mikä teitä ilahduttaisi? Joku lahja, viedä syömään...? Nuo kaikki tuntuvat kamalan persoonattomilta, haluaisin keksiä jotain vähän erikoisempaa. Tiedän että hänelle rakkauttani osoittamaan riittää pitkä suudelma ja halaus, mutta haluaisin itse nähdä vähän enemmän vaivaa. Ideoita?

Ai niin, näin myös tänään kun luokkakaverini veti kiveksensä ulos farkkujen persetaskun kohdalla olevasta reiästä ulos kovalla tuskalla ja vaivalla. Se nauratti ja teki iloiseksi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti girlzilla
Yleensähän mies yllättää naisen esim. puolivuotispäivänä, vuosipäivänä jne. mutta ajattelin jospa minä keksisin jotain hänelle eikä toisinpäin. Olisiko teillä, komeat ja arvovaltaiset jatkoajan miehet, ideoita mitä voisin hänelle järjestää? Mikä teitä ilahduttaisi? Joku lahja, viedä syömään...? Nuo kaikki tuntuvat kamalan persoonattomilta, haluaisin keksiä jotain vähän erikoisempaa. Tiedän että hänelle rakkauttani osoittamaan riittää pitkä suudelma ja halaus, mutta haluaisin itse nähdä vähän enemmän vaivaa. Ideoita?

Ai niin, näin myös tänään kun luokkakaverini veti kiveksensä ulos farkkujen persetaskun kohdalla olevasta reiästä ulos kovalla tuskalla ja vaivalla. Se nauratti ja teki iloiseksi.

Onnittelut alkuun.. ja sitten ne ideat: vie se ensi pe paikallismatsiin ja sen jälkeen tarjoat silkkihepenissä kaljaa ja makkaraa. Leffan kera, tietty.... äh, taitaa olla prejuopottelu liian hyvässä vauhdissa.

Ja on se hyvä että tuo luokkakaverisi tempaus teki jonkun onnelliseksi. Häntä itseään se taisi vain sattua ja pahasti. Onneksi en (enää) tee tuollaisia tempauksia.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla
Olisiko teillä, komeat ja arvovaltaiset jatkoajan miehet, ideoita mitä voisin hänelle järjestää? Mikä teitä ilahduttaisi?
Anna sille rahaa. Käytännöllinen lahja, joka ainakin itselleni kelpaa aina.

Ei sentään, muuta ei tähän hätään tullut mieleen, väsyttää nääs niin saatanasti. Onnellinen olen siitä, että pääsen kohta nukkumaan.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti girlzilla
Ai niin, näin myös tänään kun luokkakaverini veti kiveksensä ulos farkkujen persetaskun kohdalla olevasta reiästä ulos kovalla tuskalla ja vaivalla. Se nauratti ja teki iloiseksi.

Kun kerran kysyt neuvoa vanhemmilta äijänjääriltä, niin itsehän tuossa yllä kirjoitit vastauksen. Eiköhän tuo tee onnelliseksi, siis vedät hänen kiveksensä ulos sieltä farkuista, et sen luokkakaverin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti girlzilla
Ai niin, näin myös tänään kun luokkakaverini veti kiveksensä ulos farkkujen persetaskun kohdalla olevasta reiästä ulos kovalla tuskalla ja vaivalla. Se nauratti ja teki iloiseksi.
Ei se sitten ihan turhaa ole, että ollaan huolissaan kouluista ja siitä mitä siellä opetetaan ja tapahtuu. Voi herran jeesus, toi varmaan oli sitten liikuntatunti.

Tämä on hullu päivä. Kuuluu mitä uskomattomimpia tarinoita. Toisaalta ketjun aiheeseen liittyen, nämä tarinat kyllä hymyillyttävät ja tekevät sitä kautta onnelliseksi.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Poikkesin MacDonaldsissa matkallani baarista kotiin ja ostin jokusen hampurilaisen. Hampurilaiset maksoivat vain euron kappale ja kivannäköisen nuoren tytön hymy kassalla antoi minulle hyvän mielen kotimatkalleni. Nyt hyvillä mielein nukkumaan, kun pahin nälkäkin on ohitse:)
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Voitto Oulussa maistuu juuri nyt varsin makealle. Sarjajohto, 6 voittoa peräkkäin. Yes! Jortsun kädenjälki alkaa näkyä.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Viestin lähetti Ikijokeri
Voitto Oulussa maistuu juuri nyt varsin makealle. Sarjajohto, 6 voittoa peräkkäin. Yes! Jortsun kädenjälki alkaa näkyä.

Tama tekee onnelliseksi. Ja vielakin onnellisemmaksi, etta pleijareissa kyseinen joukkue tippuu jalleen kvartseissa. Siina on hyva muistella voittoputkia lokakuulta.

;) ;) ;)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti 1Timer
Tama tekee onnelliseksi.
Noi sun leirin isot pojat mulle aina tällaisissa tilanteissa tuppaavat kuittaamaan, joten päästä sinäkin sisäinen Jokerisi ulos !

Onnellisia ollaan niinkuin aina. Mikäpä tässä, pitkä viikonloppu, hyvää viiniä, ulkona kohtuullisen lämmin syysilta. En vaihtaisi oloani.

Edit. Täytyy vielä lisätä sekin, että pleijariviivaan on nyt hajurakoa 25 pistettä. Mun mielestä tästä on hyvä jatkaa ja mikä tärkeintä, Jokereilla on yksi matsi vähemmän pelattuna.
 
Viimeksi muokattu:

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti bozik
Edit. Täytyy vielä lisätä sekin, että pleijariviivaan on nyt hajurakoa 25 pistettä. Mun mielestä tästä on hyvä jatkaa ja mikä tärkeintä, Jokereilla on yksi matsi vähemmän pelattuna.
No melkein samat sanat täältä Blues-leiristä. Kärkeen hajurakoa 25 pistettä ja mikä parasta, Jokereilla yks matsi vähemmän pelattuna.
Tästä on kuitenkin hyvä jatkaa, koska todella iloitsen tästä yllättävästä voitosta tänä iltana - 3 pistettä, nollapeli Mikulle, vaikka vain 49 minuuttia otettiin penalttia. Fyrkat meni, mutta pisteet tuli.

Saku ja Olvi nostavat fiiilistä, millos noille saadaan nimipäivä kalenteriin, vai onko jo?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Shayne
Saku ja Olvi nostavat fiiilistä, millos noille saadaan nimipäivä kalenteriin, vai onko jo?
Eikös kaikkien näiden ystävien päiviä juhlita silloin, kun on Oton ja Yrjön päivä peräjälkeen. Näin minä ainakin olen kalenteria tutkinut.

Ehdinkin jo onnitelemaan Bluesia matsiketjussa. Toivottavasti tästä alkaa nousunne, viestistäsi päätellen (Saku ja Olvi) meillä molemmilla nousu on jo alkanut. Mua tosin kiidättää tällä hetkellä Vin de Savoie eli Ville Savolainen.
 

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Viestin lähetti bozik
Eikös kaikkien näiden ystävien päiviä juhlita silloin, kun on Oton ja Yrjön päivä peräjälkeen. Näin minä ainakin olen kalenteria tutkinut.
Onhan ne peränjälkeen juu. Siinä kun 17.4. aloittaa oton niin aika hyvät mahdollisuudet on, että 23.4. lentää yrjö. Tämähän on teekkareiden kuuluisa Oton viikko, joka päättyy Yrjöön. Näin minulle on kerrottu. Ja toisaalta tuntemieni teekkareiden kohdalla tuo tunne siitä, että Oton päivä sekä Yrjön päivä ovat hyvinkin pian peräkkäin on hyvinkin paikkansa pitävä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti jepujee
Onhan ne peränjälkeen juu. Siinä kun 17.4. aloittaa oton niin aika hyvät mahdollisuudet on, että 23.4. lentää yrjö.
No jumaleisson, mä en teekkari ole, mutta mun mielestä ne oli yliopistoaikana ihan peräkkäin. Joku teekkari on rukannut kalenteria. Toisaalta enpä muista parempia bileitä kuin jälkijoulut joskus maaliskuun tienoilla, tai alusvappu viikkoa paria ennen varsinaista. No totuuden nimissä, en ollut selvillä koska moiset nimipäivät oikeasti ovat
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Mä en joudukkaan pyörätuoliin! Kaksi viikkoa on pelätty, että mulla on joku nivelreuma ja etten voi kävellä enää koskaan. Aah. Ei ole nivelreumaa.

Joko tästä nyt uskaltais kertoa porukoille? Ei kai niiden tarttekaan tietää. Perjantaina terveydenhoitajan puheilla ja terveen paperit....
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös