Onnellisuusketju

  • 1 295 044
  • 7 895

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oli varsin mukavaa puuhaa käppäillä duuniin Kaisaniemenlahden ja Töölönlahden ylitse. Tuntui Helsingin ahtaus jäävän kauas taakse. Ei sekään haitannut, että duunimatka taittui lähes puoleen kiitos näiden uusien kulkumahdollisuuksien.
 

tutzba

Jäsen
Nyt on hommattuna lentoliput Sveitsiin toukokuun alusta, taskussa on myös lippu MM-kisojen finaaliin. Tänään aamulla huomasin, että Tiësto heittää keikan 16.5. Itävallassa, mutta valitettavasti lähden 14. päivä pois.

Onnellisuusketjuun kuitenkin tämä viesti, koska eiköhän Tiësto löydy tuosta lähettyviltä sinä aikana kun minä olen Sveitsissä pyörimässä (5.5.-14.5.), eikö löydykin?
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Onnellisuusketjuun kuitenkin tämä viesti, koska eiköhän Tiësto löydy tuosta lähettyviltä sinä aikana kun minä olen Sveitsissä pyörimässä (5.5.-14.5.), eikö löydykin?
Keikkakalenterin mukaan ei löydy. Ei tietty oo täysin mahdotonta, mutta en nyt sen varaan laskisi.

Ei hätää, Tiesto on tulossa kyllä Suomeen tänäkin vuonna :)
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Sitä odotellessa täytynee käydä katsastamassa Armin van Buurenia Helsingissä. Hohdokasta tällainen tapahtuma!
Itse käyn tsekkaamassa Arminin päivää aiemmin MondayBarin risteilyllä :) Tiesto nyt ei sinänsä ole kauheasti kiinnostanut koskaan, mutta Armin maistuu edelleen.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei nyt mitenkään onnelliseksi tehnyt, mutta mukavan yllätyksenä tuli, että sain eräästä koulutyöstä arvosanan 4, vaikka kiirehdin sen valmiiksi tunnin ennen deadlinea. Ei sillä, kyllä itsekin olin siihen varsin tyytyväinen, kun tosiaan ottaa huomioon tuon tiukan aikataulun.

Pistetään nyt irvileuoille vielä selvennykseksi, että arvosana-asteikkohan tietysti 1-5 ;)
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tänään on vapaapäivä. Päivän ohjelmaan sisältyy verkkareissa ja / tai kylpytakissa vetelehtimistä, mässäilyn syntiin sortumista ja nörttäämistä. Illalla meinasin päivystää KKK:ssa viinin ja / tai viskin voimin ja seurailla samalla peliä.

Alku ainakin näyttää lupaavalta: jalassa on verkkarit, masussa miehekäs köntti brietä ja olen sekä löhönnyt sohvalla että nörtännyt (ja nauranut Nokkiksen tarralenkkari-kommentille), seuraavaksi suunnistan Ainon kinuski-karpalo -jäätelön kimppuun. Toistaiseksi vaikuttaa siltä, että pääsen päivän tavoitteisiin kevyesti.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tänään on vapaapäivä. Päivän ohjelmaan sisältyy verkkareissa ja / tai kylpytakissa vetelehtimistä, mässäilyn syntiin sortumista ja nörttäämistä. Illalla meinasin päivystää KKK:ssa viinin ja / tai viskin voimin ja seurailla samalla peliä.

Alku ainakin näyttää lupaavalta: jalassa on verkkarit, masussa miehekäs köntti brietä ja olen sekä löhönnyt sohvalla että nörtännyt (ja nauranut Nokkiksen tarralenkkari-kommentille), seuraavaksi suunnistan Ainon kinuski-karpalo -jäätelön kimppuun. Toistaiseksi vaikuttaa siltä, että pääsen päivän tavoitteisiin kevyesti.

Mulla hieman samankaltaisia harrastuksia. Ruokana lasagne ja juomana vahvaa mokkaa. Illalla matsiin ja kuskikin on järjestynyt eli kultivoitunutta viinaksien nauttimista. Tänään olen katsonut Rescue Me- sarjan kakkoskaudesta muutaman jakson. On tää kivaa...
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Onnellisen perheenisän normiviikko

Viime viikko päättyi sunnuntaina ~22 aikoihin päättyneeseen sarjapeliin Barona Arenalla. Tässä otanta kuluvasta viikosta;

Maanantaina Baronalla tunnin aamujäät 07 ->. Maanantai-ilta Elitserienin matsia katsellen (tallennus) + 2kpl NHL 09 EASHL FC -sarjapelejä (XboX).

Tiistaina tunnin sählytreenit iltapäivällä ja siitä kotiin HIFK - SaiPa nettiradiosta kuunnellen ja samalla äänettömänä C+:lta Ilves - JYP. Kolmannen erän puolivälissä siirryin autolla pikaisesti 1,5h jäävuorolle Konalaan. Kotiin palattua muutama NHL 09 -peli.

Keskiviikkona omista urheiluista lepopäivä, mutta illalla Newcastle - ManU C+:lta ja viimeinen EASHL FC runkosarjamatsi.

Torstaina klo 04 hereille katsomaan Colorado - Detroit C+:lta. Kymmeneltä Pirkkolassa viimeinen jatkosarjan sarjapeli. Työ- ja säätilanteen salliessa voisi päivällä käydä pyörähtämässä Hiekkaharjun kentällä ulkojäillä neppailemassa. Mikäli se ei natsaa, poljetaan kuntofillarilla kevyt lenkki. Illalla tietysti HIFK - TPS -peliin, jonka jälkeen ripeästi nukkumaan.

Perjantaina sarjapeliin 6:45 Keravalle. Lupasin mennä KKK:n avuksi heidän viimeiseen sarjapeliinsä. Mikäettei, hieno paikka - Hieno aika. Loppupäivän voi työvelvoitteiden jälkeen nukkua ja ladata paristoja. Todennäköisesti ilta menee muutaman rentouttavan oluen kanssa EASHL -pelejä rastiaskilla tahkoten.

Lauantaina tulis telkkaristakin vaikka mitä urheilua, mutta varsinainen target on 18:00 alkavassa HIFK:n ensimmäisessä playoff-ottelussa, josta pikasiirtyminen hernesaareen 20:45 alkavaan sarjapeliin edustamaan. Täältä kun pääsee kotiin niin todennäköisesti EASHL -porukka pauhaa täysillä ja pelejä olisi aamuun asti...

Sunnuntaina aamusta poika Calle Branderin kiekkokouluun ja iltapäivällä C+:lta Milan - Atalanta. Illalla sitten vielä 1,5h jäävuoro Malmilla ja uusi kierros alkaa...

Tietysti kaiken edellämainitun lisäksi tulee tuntitolkulla selattua blogeja, Jatkoaikaa ja uutisia. Kotona on kolme penskaa huomionkipeänä ja muitakin velvoitteita, luottamustehtäviä ja organisointihommia on viikon jokaiselle päivälle. Kaikesta huolimatta sitä jaksaa olla onnellinen! Tsemppiä muillekin :)
 
Viimeksi muokattu:

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Päivä ainakin osaltaan pelastettu - kandi hyväksymiskelpoinen ja kypsärilupa taskussa kohti tenttiä. Siitä sitten gradua puskemaan..
 

Theone

Jäsen
Vihdoinkin on asiaa tähänkin ketjuun. Uusi haastava työ yrityksen logistiikkapäällikkönä ja viisi vuotta sitten tapahtuneen lätkävamman tuhot vihdoin korjattu.

En ole ikinä ollut niin onnellinen kuin eilen, kun pääsin pois hammaslääkäristä. Viisi vuotta kestänyt hammaskipukierre on nyt vihdoin ohi. Lämäri suuhun -> kahdeksan hampaan juuret vahingoittuivat pahasti.

Kysymys kuuluu: Miksei niitä vittu voi kaikkia korjata kerralla? Vaan pitää tahallaan pitkittää tuota prosessia 4½ vuotta. Noh, nyt on kaikki hyvin.

Vielä kun saisi kaikki kipulääkkeisiin menneet rahat jostain takaisin mutta ei niitä kuulemma ainakaan vakuutusyhtiö korvaa.

Olen myös onnellinen OJ:n puolesta, hieno homma tuo treidi.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Noh noh, yhden sijan verran kuitenkin.

Hei, juppi, mikset verrannut teidän siivousjengiä Ässiin kauden alussa, vaan vasta nyt, kun Lukko on munannut niin petusteellisesti että sille nauraa naurismaan aidatkin.

Ässät pelasi loppujen lopuksi aika nappi kauden. Tolla nipulla. Se Pelle-peli kun olisi jollain vitun IHMEELLÄ hoidettu, niin oltaisiin jossain iha muualla.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
12- vuotias poikani kokkaili aivan jumalaista currykanaa alusta loppuun ja TPS vei ekan pelin sääleissä. Kyllä tästä isä/mies tulee onnelliseksi. Tuo peli on toissijainen ja pojasta olen pirun ylpeä. Vaikka puhutaan ns "pullamössö sukupolvesta" niin jotain toivoa vielä on:)
 

Wolves

Jäsen
Nyt alan vasta ymmärtämään, miten tavallaan on lottovoitto syntyä suomeen. Saagani entisen työnantajan kanssa on täydellisesti ohi, saatuani tänään palkkaturvan päätöksen kouraani.

Välttämättä sitä ei aina tule ajateltua, miten tämä asia olisi hoitunut esim. Ugandassa tai Zambiassa...(Ei millään yleistyksenä pelkästään afrikan valtioita kohtaan).
 
Herran jestas minä olen ylpeä! Lopetin röökin polttamisen, kolme-neljä vuotta oli tultuu poltettuu aktiivisesti. Nyt on lopettamisprosessi ohi ja nyt on kyllä helvetin hyvä fiilis! Lopettakaa tekin!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään varmistui, että valmistun 20.päivä tätä kuuta restonomiksi! Jumalauta, kovaa työtä on tehty 3,5 vuotta ja nyt on juhlan aika!

Ja miten sitä juhlistaakaan muuten kuin herkullisella kalakukkoviikonlopulla. Kaksi huippujännittävää puolivälieräottelua, matkaa Kuopioon, alkomaholia... Nyt naatitaan kun on siihen aihetta! :)
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä nämä perhoset vatsassa, ja ripulipaskan tunne peräsuolessa tietää vaan aina yhtä asiaa: Play off matsia. Ja tänäänhän se herkku taas alkaa, oi onnea!
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pari sataa siihen meni, pääasiassa postikuluihin, mutta tuli yhden illan aikana toteutettua muutama haave. Nyt on Briteistä tulossa C16+kasettiasema, Saksasta C64+levyasema+2 x joystick ja Suomen Lapista Vic-20 + kasettiasema + joystick + lisätilpehööriä.

Samalla tilaukseen sieltä ja täältä muutama peli näille koneille.

Nyt, seuraava kohde löytää Sinclair QL.

(jos jollain on kaapissaan vanhoja tietokoneita 80-luvulta ja haluat niistä eroon, heitä YV:tä.)
 
Viimeksi muokattu:

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Mitä helvettiä? Olen onneni kukkuloilla. Ajankuluksi pyörittelemä räppisähellys on nyt johtanut siihen pisteeseen, että ilmeisesti pääsen tuonne RMJ-festareille kiekumaan! Ihan artistin muodossa, siis.

Ei jumalauti... Tästä on tulossa mielenkiintoinen kesä...
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Tästä illasta eteenpäin se on Englanti ja siskon perheen luona asustaminen (lomailu) toistaiseksi. Ei ole paluulippua, joten loistavaa. Näkee sukulaisia pitkästä aikaa ja pääsee poistumaan tästä virtuaalimaailmasta huomaamatta.

Vetää suuta hymyyn. Siskon pikkupoikia on hurja ikävä.
Miten maltat kesken mestaruustaiston?

Itsellä suuta vetää hymyyn pikkuhiljaa paraneva tyttö, joka jaksaa taas olla perheen ilopilleri.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Nyt on kyllä naama niinsanotusti messingillä. Vuokrasoppari taskussa, pääsen pois täältä vanhempien jaloista. Huomenna matikan kirjotukset ja meikäläisen koulu loppuu siihen. Viikonloppu vapaata ja paljon juhlintaa tiedossa.
 

Wolves

Jäsen
Herran jestas minä olen ylpeä! Lopetin röökin polttamisen, kolme-neljä vuotta oli tultuu poltettuu aktiivisesti. Nyt on lopettamisprosessi ohi ja nyt on kyllä helvetin hyvä fiilis! Lopettakaa tekin!


[OT]15 vuotta on takana polttamista ja se mitä olen vierestä seurannut ystäviä ja kavereita, niin usko pois...lopettamisprosessi ei ole ohi, niin kauan kuin sinussa henki pihisee.[/OT]
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
[OT]15 vuotta on takana polttamista ja se mitä olen vierestä seurannut ystäviä ja kavereita, niin usko pois...lopettamisprosessi ei ole ohi, niin kauan kuin sinussa henki pihisee.[/OT]
Ei todellakaan. Oma äitimuorini on ollut nyt hieman yli 10 vuotta tupakoimatta, mutta sanoo näkevänsä paljon unia tupakoinnista ja aina kun on humalassa tai esim. ottaa päähän asiat, niin alkaa helposti tekemään mieli tupakkia.

No hänkin ehti tupakkaa polttaa useamman kymmenen vuotta, että ei se jälki siitä hetkessä katoa. Moni vielä pidemmänkin ajan tupakoimatta ollut kokee vetoa siihen aineeseen. Eli kyllä todella vahvasta huumeesta puhutaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös