Lone Wanderer
Jäsen
Olen ollut onnellisin koko elämässä 7.5 klo 18.53 jälkeen kun oma esikoinen syntyi. En edes tiennyt miten onnellinen ihminen voi olla, ennen kuin näin sen pikku prinsessan!
Isosti onnea Lakaisijalle! Vaikken itse ole vastaavaa kokenut, niin voin kuvitella tuon fiiliksen. Elämä on ihmeellinen asia.Olen ollut onnellisin koko elämässä 7.5 klo 18.53 jälkeen kun oma esikoinen syntyi. En edes tiennyt miten onnellinen ihminen voi olla, ennen kuin näin sen pikku prinsessan!
Iso kivi vierähti harteilta. En sairasta mitään vakavaa, vaan olen terve! It's wonderful life! :)
Itse olen onnellinen ystävien puolesta, jotka uskaltavat tehdä radikaaleja muutoksia elämässään - mistäköhän itsekin saisi inspiraation?
Jää suosiolla pelaamaan GH:ta. Leffasta ei kannatta kamalasti onnea odottaa.Guitar Hero: Metallica käsissä ja kohta pääsee leffaan natsaamaan Enkeleitä ja Demoneja...
Jää suosiolla pelaamaan GH:ta. Leffasta ei kannatta kamalasti onnea odottaa.
Kolme vuotta tuli lukiota käytyä tätä varten ja nyt se toteutui, ja vielä ilman pääsykokeita. Eli tänään tuli hyväksymiskirje Tampereen teknilliseen yliopistoon rakennustekniikan koulutusohjelmaan. Mahtava fiilis!
Kävin pitkästä aikaa PAFin sivuilla, tarkoituksena oli siirtää vähän rahaa kun luulin tilin olevan tyhjillään, muutaman käden olisin tahkonnut pokeria. Noh, jostakin kumman syystä pelitilille oli jäänyt 10 euroa. En kyllä yhtään muista, milloin olisin sinne siirtänyt rahaa, pitkään aikaan en ole siellä pelannut. Erilaisten yhdistelmien jälkeen kotiutin lopulta 90 euroa. Piristi päivää mukavasti!
Tämä on joku PAFin tarjous ilmeisesti, kun itsellekin oli ilmestynyt 10 euroa.
PAF kirjoitti:Paf tarjoaa asiakkailleen joka kuukausi syntymäpäiväänsä asti juhlatarjouksia ja mahtavia voittoja!
Tässä se nyt nähdään, millä mallilla nyky-yhteiskunta. Kaikenlaisille juhlijoille ja rellestäjille sitä tarjotaan töitä ja kunnon kansalaiset jäävät ilman työsopimusta. Todennäköisesti tässäkin käy vielä niin, että menet maanantaiaamuna rajussa krapulassa töihin ja duunailet koko päivän puoliteholla. Siinä sitä tällaiset kunnolliset työmiehet katselevat sivusta, kun kunnon työpanos ei kelpaa. Mihin tämä yhteiskunta on oikein menossa?Sain töitä! Aijaij, aah. Tänään juhlistamaan!