Onnellisuusketju

  • 1 292 833
  • 7 895

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Jumakauta, mikä tunnelma oli Suomi-Saksa matsissa. Pientä ja lievää harmitusta aiheutti Saksan tuleminen rinnalle. Mut hei kolme maalia Saksaa vastaa, niin ei paha.

Stadikalta poistuessa pärähti soimaan päähän Luonteri Surfin biisi Itkisin mielummin. " Ja vaikka hymyilen, niin luulen että kuitenkin, mä itkisin mielummin"..

Antoisien matkaeväiden ansiosta poistulomatkalla Mikkeliin pärähti päälle antoisa humala ja eipä ollut turha nakki lähteä vielä Mikkelin villiin yöelämään..
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
KalPa voitti tänään 19 vuoden tauon jälkeen sm-liigassa "puolensuomenjoukkueen" eli Kärpät. Melko onnellinen olo ollut koko illan. Sekä olen onnellinen siitä,että vaimoni maha pyöristyy ihanasti joka viikko enemmän ja enemmän. Nyt siis menossa rv 26. =)
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Työaikaa jäljellä noin 5h, jonka jälkeen seuraava duunipäivä vasta perjantaina. Ens viikolla pitäisi lähteä "ilmaiselle" risteilylle Viking Linella. Risteilylle lähden yksin, koska vaimo on töissä ja juniorit koulussa. Tokihan minä tuon tuliaisia laivalta perheen naisväelle.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Työaikaa jäljellä noin 5h, jonka jälkeen seuraava duunipäivä vasta perjantaina. Ens viikolla pitäisi lähteä "ilmaiselle" risteilylle Viking Linella. Risteilylle lähden yksin, koska vaimo on töissä ja juniorit koulussa. Tokihan minä tuon tuliaisia laivalta perheen naisväelle.
Tippurin ja kupan?
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Joka syksyinen Tottenham Hotspurs. Kovasti pistää hymyilyttämään. Ehkäpä ensi kaudella sitten TOP-4 @ Coca Cola Championship. Tai sitten maaginen säilyminen Valioliigassa ja taas pääsee täälläkin asiantuntijat kertomaan kuinka Tottenham uhkaa Big Fouria.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli parit kirjoitukset nyt saatua pois alta ja muutenkin ollut fyysisesti ja henkisesti raskas viikko. Tänään voisi lepäillä vain ja huomenna sitten laittaa vaihdetta silmään ja juomaa naamariin. Tehnyt kovasti mieli pitkin viikkoa.
Mikäs tässä ollessa, kun NHL09 tuossa suorastaan vaatii, että pelaisin sitä ja eiköhän sen parissa ilta tässä kulu.
Phoenix ja Olli Jokinen !
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Aah, vihdoinkin viikonloppu.

Kaikki pakolliset hommat on saatu hoidettua, viimeisimpänä tänään kouluprokkis 15min ennen deadlinea. Jääkaapista löytyy puolikas pullo fisua ja lava Heinekeniä. Ja ennen kaikkea kerrankin ruokaa!

Tänään tiedossa baarireissua kun mimmilläkin on tyttöjen ilta!

Elämä hymyilee ja Metallica soi!
 
Vapaa viikonloppu edessä ja näkee pitkästä aikaa erään vanhan kaverin entisiltä kotikulmilta. En olekkaan pitkään aikaan käynyt Lappeenrannan yöelämässä. (jos ei lasketa ohimennen käyntiä jossain räkälässä)
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Nyt on kaikki aika hyvin.

Viikonloppu, komea keli ainakin Helsingissä, salibandyn vitosdivari alkaa tänään, Lukko sarjakakkosena, mahtava tv ja tekstitv-urheilupäivä tulossa - lätkää, futista, ringetteä, salibandya. Vaimo lähtee illalla ulos, voin viettää illan aivan niin kuin tahdon. Jääkaapissa on makkaraa ja Sandelsia. Minulla on sauna.

Mutta ensin muksun kanssa leikkipuistoon.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ei tämä nyt niin onnetontakaan ole, kun on sunnuntaiaamu(päivä), JA, paistettua kananmunaa ja ruisleipää sekä lasi skumppaa. Cheers!
 

Jarzki

Jäsen
Jälleen asiaa tähän ketjuun, fiilis on aivan mahtava ja elämä hymyilee. JYP pelaa hyvää kiekkoa, eilen oli mukava baari-ilta sekä torstaina koittaa koko vuoden odottamani päivä, kotiutus. Kyllä kelpaa!
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Kävin vääntämässä kauheat krapulaköntsät pyttyyn. Olispa hienoa nähdä oma naama tuona hetkenä, kun viimeisetkin kebabin jämät iski suonesta ulos. Oli muuten touchdown lähellä, mutta syöttö katkaistiin ainoastaan tuuma ennen maalialuetta. Hällä väliä. Kovakakka on voitettu ja vatsa kiittää.

happy now.
 

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Vapaa Ukraina
Nyt voisi sanoa, että on hyvä fiilis. Kesken duunipäivän pomo käski isomman piällysmiehen puheille, äänensävy ei tiennyt hyvää. Paskat housussa konttorille, lakki kouraan ja perse penkkiin.

Lopputulos: 5min konttorissa= Uusi työpaikka toisessa yksikössä, enemmän palkkaa, inhimilliset työajat ja erikoistumiskoulutus (vielä lisää liksaa).

Ei voi vieläkään tajuta kuinka hyvä tuuri kävi. Olen ollut kyseisessä yksikössä tuuraajana jo pitempään, kannatti ilmeisesti painaa duunia peräsuoli puntista pilkottaen. Oli kuulemma huomattu halu siirtyä...

Voisipa vaikka palkita itsensä lasillisella mustaa Johnny Walkeria...
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Sain tänään Jokerit-Pittsburgh-matsiin lipun! Uskomaton fiilis, ennen nähnyt joukkuetta nimeltä Penguins ainoastaan päätteiden välityksellä. Mikäs sen kivempaa kun nähdä fanittamaaa joukkuetta livenä.

Joku kaunis päivä istun Pittsburghissa katsomossa joko Mellon Arenalla tai uudella rakenteilla olevan komistuksen lehtereillä :)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Joku kaunis päivä istun Pittsburghissa katsomossa joko Mellon Arenalla tai uudella rakenteilla olevan komistuksen lehtereillä :)

Kuin myös. Itse tosin sain lipun jo aikaa sitten ja fiilis pelin suhteen alkaa jo kovasti nousta. Harmittaa kovasti vaan kaverin puolesta, joka ei nyt peliin pääsekään ja oli pakotettu myymään lippunsa pois.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kävin vääntämässä kauheat krapulaköntsät pyttyyn. Olispa hienoa nähdä oma naama tuona hetkenä, kun viimeisetkin kebabin jämät iski suonesta ulos. Oli muuten touchdown lähellä, mutta syöttö katkaistiin ainoastaan tuuma ennen maalialuetta. Hällä väliä. Kovakakka on voitettu ja vatsa kiittää.
Tätä ketjua on aina kiva lukea. Toisten pienet (tai suuremmat) onnistumiset elämässä auttaa myös meitä muita jaksamaan eteenpäin.
Nyt voisi sanoa, että on hyvä fiilis. Kesken duunipäivän pomo käski isomman piällysmiehen puheille, äänensävy ei tiennyt hyvää. Paskat housussa konttorille, lakki kouraan ja perse penkkiin.

Lopputulos: 5min konttorissa= Uusi työpaikka toisessa yksikössä, enemmän palkkaa, inhimilliset työajat ja erikoistumiskoulutus (vielä lisää liksaa).
Heh,mulla on aika samantyyppinen kokemus about 5v sitten kun ajat oli vielä hyvät ja suuri IT-firma jonka palveluksessa olin tuotti silloin reilusti voittoa (ehkä murto-osa nykyisestä). Olin ollut aika vähän aikaa töissä ja sain kutsun linjaesimieheni puheille, kävelin sisään officeen ja hän pyysi laittamaan oven kiinni. Pieni jännäkakka pullahti pöksyihin ja ihmettelin että mitähän olen tehnyt/jättänyt tekemättä. No kaveri sitten kyselee että mitä mieltä olisin jos palkkaani nostettaisiin? "hmm, no eiköhän se passaa"
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Tänään on 30v hääpäivä. Olen wanha, mutta kun pysähdyin ajattelemaan, niin onhan tämä elämä mennyt hyvin ja kaikki on mallillaan. Enpä olisi paljoakaan halunnut tehdä toisin.

Naiseni on mahtava, pennuilla on elämä mallillaan ja lapsenlapset kruunaavat kokonaisuuden. Ensi viikolla lähdemme pariksi viikoksi lämpimään juhlimaan hääpäivää.

Vaikkei kukaan olekkaan tehnyt töitäni, niin elämässäni on melkein kaikki loistavasti. Aihetta onnelisuusketjuun.

t. hanu
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tänään on 30v hääpäivä. Olen wanha, mutta kun pysähdyin ajattelemaan, niin onhan tämä elämä mennyt hyvin ja kaikki on mallillaan. Enpä olisi paljoakaan halunnut tehdä toisin.

Loistavaa. On mukava nähdä, että kaiken valituksen keskellä jollain palstaveljellä on hommat paremmin kuin hyvin.

P.S. Teitkö mikroviilokkia, vai keksitkö paremman yllärin tälle päivälle?
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Loistavaa. On mukava nähdä, että kaiken valituksen keskellä jollain palstaveljellä on hommat paremmin kuin hyvin.

Kiitos. Uskon kuitenkin, että melko monilla meistäkin asiat ovat hiton hyvin. Pitäisi vaan muistaa välillä pysähtyä miettimään sitä kokonaisuutta arjen harmien lisäksi.

P.S. Teitkö mikroviilokkia, vai keksitkö paremman yllärin tälle päivälle?

Saarioisten tuotevalikoimasta ei löytynyt kanaviillokia, hetken ajattelin Härkäruukkua, koska se on hyvää. Mutta kun lounasaikaan olemme 45km etäisyydellä toisistamme, niin ei tuo olisi oiken toiminut.

Tuntuu, että tämän 30v aikana kaikki mahdolliset yllärit on tullut käytettyä. Jouluja, synttäreitä, nimi- ja hääpäiviä tuohon mahtuu toista sataa. Kaikki lahjakortit ja kylpyläreissut on käytetty ajat sitten.

Lähdin duuniin toista tuntia ennen emännän heräämisaikaa, joten tein hänelle vaan vähän juhlavamman aamiaisen valmiiksi. Pakolliseksi kukaksi valitsin tällä kertaa orkidean, koska se oli nätti, tiesin emännän pitävän niistä ja vanhoista osa on aika huonossa kunnossa. Leikkokukkia löytyy omasta pihasta lisäksi riitävästi muutenkin. Tuo Azorien reissu on ollut varattuna jo pidempään, niin varsinaista lahjaa ei nyt niinkään tarvittu. Joku hieno ylläri oli hakusessa, mutta meni tämä näinkin.

t. hanu
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tällä hetkellä kaikki hyvin: Kolme pistettä ja Perttu Lindgren.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tuntuu, että tämän 30v aikana kaikki mahdolliset yllärit on tullut käytettyä. Jouluja, synttäreitä, nimi- ja hääpäiviä tuohon mahtuu toista sataa. Kaikki lahjakortit ja kylpyläreissut on käytetty ajat sitten.

Liukuvoide ja anustapit?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös