Onnellisuusketju

  • 1 292 816
  • 7 895

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Kerroin aiemmin, että pääsin Kajaaniin opiskelemaan liiketaloutta, mutta ikäväähän tässä oli se, että tuo kauniimpi osapuoli opiskelee Kuopiossa. Noh, tänään tuli tieto, että varasijalta pääsin kuin pääsinkin Kuopioon samaiseen koulutusohjelmaan kuin mihin olisin Kajaanissa päässyt.

Nyt on perkeleellisen infernaalisen hieno fiilis. Dindin. Oujee.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Jee jee! Liput Bullet for my valentinen Tampereen keikalle varattuna! Olkoonkin vasta joulukuussa, kyllä hyvää kannattaa odottaa!

Sama ilon aihe.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Kerroin aiemmin, että pääsin Kajaaniin opiskelemaan liiketaloutta, mutta ikäväähän tässä oli se, että tuo kauniimpi osapuoli opiskelee Kuopiossa. Noh, tänään tuli tieto, että varasijalta pääsin kuin pääsinkin Kuopioon samaiseen koulutusohjelmaan kuin mihin olisin Kajaanissa päässyt.

Nyt on perkeleellisen infernaalisen hieno fiilis. Dindin. Oujee.


Onnea! Tervetuloa vain tänne p..reikään. Onnellisuusketjuun voisi sanoa, että autokin toimii jopa tällä hetkellä täysin, sähköviat hävisivät!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tampere Cup alkaa tänään ja vihdoin pääsee taas Hakametsään Ilveksen peliin.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Kieltämättä puolentoista viikon vapaat tuntuu suht hyvältä. Kaapissa olisi 3l olutta, mutta ei kai sitä vielä viitsi aloitella. Jos kokeilisi viikonlopun jälkeen vähän selvempää vaihetta.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Olemme päättäneet tapaamani naisen kanssa että yritämme yhteistä tulevaisuutta a.k.a alamme seurustella. Nainen on muuttamassa opiskelujen ansiosta Turkuun, mikä ei minua haittaa yhtään. Toki aluksi asuu tuollaisessa yliopisto kämpässä, mutta aikeissa muutto ihan omaan asuntoon. Ihan varmuuden vuoksi on katseltu kaksiota, jos vaikka yhteen sitten muutettaisiin. Tosin ollaan toki sovittu että mitään hätäilyjä ei tehdä, koska kumpikin on kokenut niin paljon paskaa.
Mutta kuitenkin: Olen helvetin onnellinen.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Työharjoittelu mennyt ilmeisen hyvin, kun arviointilomake palautui kiitettävänä. Ei viitsinyt ohjaaja kuulemma edes piruuttaan laittaa yhtään kohtaa huonommaksi. Tasainen viiva viitosia ja saatteena kehoitus jättää verokortti tänne.

Kyllä tässä kelpaa pikku kalsarit raapaista illalla.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Kesäloman jälkeen saanut taas hommat hanskaan ja työkavereiden tekemät mokat selviteltyä. Samoin yksi tyttö tuntuu kovin kiinnostavalta ja kiinnostuneelta. Tänään vielä illalla jätkäporukassa mökille kalastamaan ja saunomaan, ei paha!
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tällä hetkellä asiat tuntuvat olevan kaikin puolin mallillaan, jos ei tuota koulun alkamista oteta lukuun. Toisaalta ihan mukava taas päästä arjen rutiineihin kiinni, ja jättää turha sluibailu ja laiskottelu. Mukava mies kiikarissa, kuntoilu aloitettu ja kämppä siivottu. Eipä paremmalta voisi tällä hetkellä tuntua!
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Kaljaa kaappi täynnä, muija sairaalassa yötä ja itse löffään kotisoffalla. Nää on näitä elämän pieniä onnen murusia. :)
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Kaljaa kaappi täynnä, muija sairaalassa yötä ja itse löffään kotisoffalla. Nää on näitä elämän pieniä onnen murusia. :)
Vaimo sairaalassa ja jätkä rustaa kaljoissaan viestiä onnellisuusketjuun. Mikä vittu teitä porilaisia vaivaa?

Toivottavasti muijas lukee viestisi niin saadaan huomiselle jatkoa tarinaan vitutus- ja naisasiat-ketjuihin.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Kaljaa kaappi täynnä, muija sairaalassa yötä ja itse löffään kotisoffalla. Nää on näitä elämän pieniä onnen murusia. :)

Vaimo sairaalassa ja jätkä rustaa kaljoissaan viestiä onnellisuusketjuun. Mikä vittu teitä porilaisia vaivaa?

Toivottavasti muijas lukee viestisi niin saadaan huomiselle jatkoa tarinaan vitutus- ja naisasiat-ketjuihin.

Olen ollut jokusen kerran naapurissa kaljalla, kun sen muija on ollut sairaalassa yötä kyseenalaistamatta herran motiiveja yhtään. Asiaan saattaa vaikuttaa, että ko. rouva on sairaanhoitaja. Porilaisista en onneksi tiedä.

Ketjun asiaan: Tämä viesti vielä ja sitten kone kiinni ja valot pois. Aamusella ollaan sitten Edinburghissa. Reilu viikko whiskyn, oluen, jalkapallon ja emännän siskonmiehen seurassa eripuolilla Scotlantia, ehkä Englanninkin puolella poikkeamme. Johan tätä on odotettukin.

t. hanu
 

Puster

Jäsen
Tenacious D (ja Metallica) elokuussa Dublinissa ja liput hommattuna!

Wonderboy, won't you take me far away from the mucky-muck now...
Jaa niin, tää olis tänään. Kai sitä sitten pitäis käydä taas katsastamassa.

Btw, itsensä lainaaminen, varsinkin Onnellisuusketjussa, on onnellisuusketjun arvoista asiaa jo itsessään.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Pienistä asioista ne isot ilot löytyy.
Muutaman kuukauden nappeja syöneenä alkaa olo olla kunnossa. Nautin elämästäni. Töissäkin käyn nykyään mielelläni ja on mukavat työkaverit ja hyvä työyhteisö, sekä minun työpanokseeni ollaan tyytyväisiä.
Parisuhdetta ei ole, mutta hyvinkin tiivis kaverisuhde erääseen naiseen, olen päässyt suureen osaan hänen elämäänsä, niinkuin hän minun. Olemme onnellisia kumpikin toisistamme. Moni muukin asia on kunnossa mutta en kaikkea jaksa tässä kerrata.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Käsissäni elämäni ensimmäinen gameworn-pelipaita. Kallis oli, mutta sitäkin tyylikkäämpi!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viivi & Wagner palaa vihdoinkin sairauslomalta. Ihmeellistä tubaa nuo tuuraajat tuottivat. Voi toki olla, että en vain ymmärtänyt, mutta nyt on kaikkien aikojen paras kotimainen sarjakuva kuitenkin palannut ja hyvä niin.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Vedin äsken kakkukahvit ja nyt on :) mieli

Pitkästä aikaa.. Illalla korttelihaipakka (oulu)
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tulipahan tuossa eilen käytyä parilla paikallisessa ravitsemusliikkeessä, jossa eräs ystäväni kehaisi minun tilannetta naisasioiden tiimoilta, jonka johdosta päädyin sitten itsekkin aihetta syvällisemmin miettimään.

Ja niinhän se on, että nyt on ilmeisesti se "oikea" löytynyt, vaikka en aiemmin tuollaisiin uskonutkaan. Onnellinen fiilis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös