pongo kirjoitti:Olen onnellinen ihminen koska musertavan viimekesän ja -syksyn jälkeen olen löytänyt elämäniloni ja -haluni.
Mahottomasti kiitoksia.:) Niinpä se on että elämä on ihmisen parasta aikaa. Samoin toivottelen sulle elämäniloa ja tsemppiä!-BR- kirjoitti:Tällaisia viestejä on mukava lukea! Sanoisinko tähän uuden sanalaskun, että elämänilo on paras ilo! =) Paljon iloisia hetkiä ja tsemppiä myös tulevaisuuteesi!
girlzilla kirjoitti:-Sain unelma-asuntoni jonka sisustus alkaa nyt! (Päiväpeitteestä 299,- liikaako?)
-Poikaystävän kanssa menee ihanasti
-Kavereiden kanssa kaikki kunnossa ja hauskempaa kuin aikoihin
-Mun äiti on ihana
-Löysin hienot Dieselin farkut
-Ulkona on lämmintä
-Oon nuori ja ihana
Mitä vittua? Kultalangastako se on punottu?girlzilla kirjoitti:(Päiväpeitteestä 299,- liikaako?)
girlzilla kirjoitti:-Sain unelma-asuntoni jonka sisustus alkaa nyt! (Päiväpeitteestä 299,- liikaako?)
Sistis kirjoitti:Olen onnellinen, että minulla on tyylitajuista silmää ja minä löysin oman päiväpeitteeni about kymmenellä eurolla. Kun on osaava ihminen, löytää halvallakin tyylikästä ja voi kuluttaa sitten nuo säästämänsä rahat vaikka ulkomaan matkailuun...
Tohon 100 euroa lisää ja olisit päässyt viikon lomalle etelään. En tolla lähtisi juhlimaan, mutta muut kirjoittamasi seikat toki siihen aihetta antavat :)girlzilla kirjoitti:-Sain unelma-asuntoni jonka sisustus alkaa nyt! (Päiväpeitteestä 299,- liikaako?)
Itse maksoin muistaakseni päiväpeitteestä noin 50 euroa ja hyvin on toiminut ja sopii väreiltään hyvin huoneen muuhun sisustukseen. Näin opiskelijana ei jaksa kankaan materiaalista yms. seikoista niin paljoa välittää, kunhan silmää miellyttää ja halvalla saa se on pääasia. Rahat säästetään sitten ihan muihin aisoihin, kuten edellä mainittuihin dokaamiseen ja lentoihin.scholl kirjoitti:Joku pari sataa on varmaan ihan minimihinta millä päiväpeitteitä myydään..
scholl kirjoitti:Typerää verrata päiväpeitteitä johonkin lentoihin. Sama kun vertaisi vaikkapa polvileikkausta ryyppäämiseen.
girlzilla kirjoitti:Niin ja prioriteeteistahan tässä oikeastaan vaan on kyse. Mulle on ollut alusta lähtien todella tärkeää, että se oma eka kämppä on just eikä melkein sisustuksen suhteen.
tinkezione kirjoitti:Samaa mieltä olen. Ihmisessä, jolla on tarve kertoa kaikessa onnellisuudenpuuskassaan PÄIVÄPEITON HINTA on jotakin perusteellisesti vialla. Ei pelkästään pielessä, vaan vialla. No, paskaakos tässä, toivon mukaan burberryt pukee hyvin ja elämä hymyilee.
Mitäs typerää tuossa on? Joku viinaan menevä jannu saattaa hyvinkin miettiä kannattaako uhrata vaikka 3000e polvileikkaukseen koska sillä rahalla ryyppää melko monta kertaa.scholl kirjoitti:Typerää verrata päiväpeitteitä johonkin lentoihin. Sama kun vertaisi vaikkapa polvileikkausta ryyppäämiseen.
Tämähän se itseänikin nauratti.Sistis kirjoitti:Pointtihan tässä olikin se, että sekä sinulla, että schollilla tuntuu olevan sitä pääomaa melkein vaikka muille jakaa ja siksi te kykenette tekemään tuollaisia priorisointeja. Tuollainen kolmisensataa maksava päiväpeitto on varmasti ihan tyylikäs, mutta ainakaan minä en sellaista summaa kuvittelisi ikinä laittavani sellaiseen esineeseen.
Ihan hyvä pointti.kakkonen kirjoitti:Tämähän se itseänikin nauratti.
Joku laittaa 300e peittoon, toinen tekee sillä rahalla lomareissun. Joku laittaa 1500e auton renkaisiin ja vanteisiin (kesäkäyttöön kun ovat niin siistit), toinen ostaa sillä rahalla auton (ja miettii pitkään ja maksaa vielä pidempään).. Priorisointia. Jollekin köyhyysrajalla elävälle voi olla aika mieletön juttu että joku voi laittaa 300e päiväpeittoon..
Ihmiset ja ihmisten tulotasot on niin erilaisia että nuo jutut on oikeasti joskus huvittavia.
Niin kauan kuin ihmiset pätevät tavaroilla/asioilla, joita ovat hankkineet omasta työstään ansaitsemalla rahalla, ei asiassa ole mielestäni mitään erityisen kummallista tai väärää.tinkezione kirjoitti:Samaa mieltä olen. Ihmisessä, jolla on tarve kertoa kaikessa onnellisuudenpuuskassaan PÄIVÄPEITON HINTA on jotakin perusteellisesti vialla. Ei pelkästään pielessä, vaan vialla. No, paskaakos tässä, toivon mukaan burberryt pukee hyvin ja elämä hymyilee.
kakkonen kirjoitti:Priorisointia. Jollekin köyhyysrajalla elävälle voi olla aika mieletön juttu että joku voi laittaa 300e päiväpeittoon..
Ihmiset ja ihmisten tulotasot on niin erilaisia että nuo jutut on oikeasti joskus huvittavia.
Halvemmalla oisit päässy jos oisit hommannu Digiboxin ja Anal+:n.. Joka yö tulee pokea pariltakin kanavalta.Pete2004 kirjoitti:Uhhuhhuu, tilasin just netistä 95 eurolla pokeleffoja + huuto.netistä oon huutanut kuudesta saman alan dvd.stä, mutta saa nähdä miten noiden huutojen käy. Alkoonkin meni äsken 45 euroa, kun oli mm. uusia liköörejä tullut valikoimaan. Väkisinkin vetää hymyn huulille. Taitaa olla kissanpäiviä luvassa. Kyllähän sitä itseensä kannattaa investoida.