Päiväpeitteistä vielä se, että ymmärrän hyvin tuon priorisoinnin. Itsellänikään ei riitä rahkeet tai mielikuvitus tai mielenkiinto sisustukseen, joten asunto on aina hieman keskeneräinen. Ei ole aikaa eikä mielenkiintoa kierrellä katsomassa mitään kalusteita, vaan aina joskus löytyy joku Calligaris sieltä tai täältä. Sitten jos näkee jotain mielenkiintoista niin ostaa, mutta tuossa päiväpeitteessä on olennaista se materiaali. En itsekään aina välttämättä petaa säännöllisesti, mutta olennaista on se päiväpeitteen ryhdikkyys. Ja se ei ole ryhdikäs, jos se ei ole tikattu. Mikään ohut riepu ei ole mistään kotoisin. Talvellahan ainakin itse saatan joskus haluta nukkua niin, että päiväpeitekin on päällä ja kesällä taas saatan maata päiväpeitteen päällä - jopa kengät jalassa joskus.
Hienoa jos hyvälaatuisia päiväpeitteitä saa halvemmallakin. Ei sitä itseään kipeäksi tarvitse maksaa, jos ei tahdo vaikkakin itse uskon hyvin pitkälti uponneiden kustannusten ajatukseen eli turha vertailla omenoita ja appelsiineja. Loppupeleissä sillä ei ole merkitystä, että mihin rahat menivät, kun laskut tulivat. Olennaista on, että ostoksia tuli tehtyä ja maksaa laskut.
Olen Pete2004:n linjoilla tuossa pokeasiassa. Vaikken itse alan suurkuluttaja olekaan niin tiedän harrastajia, eikä heille tulisi kuuloonkaan olla jonkun C+:n tai Viasatin varassa, missä tavaraa tulee vain yhteen aikaan vuorokaudessa ja silloinkaan ei leffoja saa valita itse, vaan tunkevat jotain ihan surkeaa perusmoskaa. Ja kuka sitä vapaa-aikaansa jaksaa käyttää siihen, että imuttaa jotain netistä. Eiköhän se ole kaikista kätevintä tehdä kuten Pete ja tilata ne, mistä on kiinnostunut.