Onnellisuusketju

• 1 301 844
  • 7 871

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Fittan et on huikeutta! Olutta koneeseen ja muita herkkuja Pitkäripasesta. Kaveri tuli kylään Turusta ja Guitarheroa tilutetaan. Kera siis sen oluen jos toisenkin, uijui! Kelikin on mitä mainioin ja tyttösenkin sain takaisin itselleni. Huikeutta!

Tänään voisin halata maailmaa!

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Tyttöystävä palasi pitkältä ulkomaiden reissulta kotiin upean ruskettuneena. Mahtava viikonloppu ollut tähän mennessä, kiveksiä aristaa ja ilta on vielä nuori. On elämä ihanaa!

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Koko päivä oltiin mökillä, laitettiin paikat kesäkuntoon ja syötiin hyvät safkat. Nyt näyttäisi myös rahat riittävän kesän suunnitelmiin.

Edit. Niin, ja työpaikka kesäkuun ajaksi kohtuu hyvällä palkalla varmistui myös.

Ihan mukava loppuviikko tiedossa. Huomenna särkänniemeen. Keskiviikkona käväisemään kotiseudulla ja viikonloppunakin tiedossa jotain kivaa... Tosin ei uskalla paljon vielä riemuita, silloin yleensä kaikki menee vituiksi.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikäs tässä ollessa. Ok, lukeminen jäi ehkä nyt vähän vähemmälle, mutta olen viime päivinä ostanut uuteen ihanaan omaan ensimmäiseen kotiini jo niin paljon tavaraa että pelottaa miten ne mahtuvat sinne. Nyt lähden ostamaan astioita ja illalla vietän rauhallisen koti-illan äidin kanssa. Kohta vietän omassa kodissa rauhallisia koti-iltoja. Poikaystävän kanssa ei voisi mennä paremmin reilun vuoden jälkeen ja jotenkin kaikki on nyt vaan niin älyttömän hyvin. Tuntuu että elän tällä hetkellä elämäni onnellisinta aikaa.

Veijari

Jäsen
Lähdettiin tarjoamaan omakotitonttia ja perkele käteenhän se jäi. Loppukesästä saisi aloittaa rakentamaan, mutta taitaa olla järkevämpää lykätä ensi keväälle kun ei ole suunnitelman suunnitelmaa vielä tehtynä.

Hei, mä muutan landelle.

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Pääsin pois sairaalasta, leikkaus meni hyvin, naama toimii ja haava on vähän perkeleen komea. Tuo viimeinen ei ehkä ole onnellisuusketjun kamaa, mutta menköön. On aika ronskin näköistä kun kymmenen sentin railo naamassa ja kaulalla on kuin järeähköllä nitojalla parsittu kiinni.

Tifu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, HSV
Työt loppui tänään ja kesäloma alkoi. Ollut kyllä mukava työpaikka ala-asteella lasten kanssa touhuskella ja hienoa aikaa ollut, mutta syksyllä alkaa opiskelut niin aikansa kutakin. Sää on vielä mitä mahtavin, joten mikäs tässä ollessa.

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
No niin, nyt alkoi meikäläisellä lomat!

Suosikkijoukkue
ILVES
En nyt sanoisi olevani onnellinen, mutta ainakin tyytyväinen itseeni olen.

Sain meinaan vihdoin ja viimein siivottua kämppäni vapaapäivän riemuksi. Edellisestä kerrasta olikin kulunut aikaa lähes kolmisen kuukautta todella tiiviin aikataulun takia, joten aikaa tuohon projektiin ei yksin kertaisesti tahtonut aikaisemmin löytyä. Edellisenä vapaapäivänä, kun tuli maattua noin 15 tuntia sängyssä - mitä nyt välillä kävi oksentamassa ja ripulit vääntämässä posliinijumalan uumeniin. Tätä edeltävä vapaapäivä (toki niitä on ollut, mutta suurin osa on mennyt koulun raportteja vääntäessä ja tenttiin lukiessa - sekä muutama ihan vain krapulassa), jolloin kämpän siivoamisen olisi voinut tehdä, oli joskus maaliskuun alkupuolella, mutta tuolloin joutuikin menemään kummitädin 60-vuotispäiville. Ja toisaalta tätä edeltävän kerran olin siivonnut noin paria viikkoa aikaisemmin, joten tuolloin ei juurikaan siivottavaa ollut (kun aamut on koulussa, ja illat treenaamassa tai kiekkoa katsomassa ja viikonloput vielä töissä, ei kotona tule hirveämmin oleskeltua).

Nyt kumminkin oli pölyä ja roskia kertynyt sen verran, että oli otettava itseään niskasta kiinni ja puunattava kämppä lattiasta kattoon. Hiukan yli yhden päivällä aloitin projektin ja sain olla tyytyväinen tulokseen hieman sen jälkeen, kun kello oli kahdeksan ylittänyt. Kaapinpäälliset, lamput, listat, jne. ovat nyt puhtaat lattiasta puhumattakaan ja kaikki tiptop.

Mainita pitää myös mainita, että tuossa siivouksen loppuvaiheilla tuulettaessani kämppää, sisälle lensi saakelin iso ampiainen. Ja ilkeänä ihmisenä herää heti halu tappaa, kun pörriäinen saapuu reviirilleni. Metsästin ja metsästin pistiäistä, mutta amppari se katoaa jonnekin, kunnes. Suriseva kaverimme on aivan suljetun parvekkeen oven kahvassa kiinni, joten otan tappovälineet - käyttövalmis Tolu-suihke ja paineilmapullo, nämä siivousvälineet olivat jääneet vielä olohuoneen pöydälle - karvaiseen käteen ja lähtölaskenta kohti ampiaisen viimeisiä elon sekunteja oli alkanut.

Ensin muutama ruiskaisu desinfioivaa vaahtoa surisijan päälle, jotta ampiainen tipahtaa pois oven kahvan seutuvilta. Ja vielä pari lisää, jotta pörriäinen on pienoisessa pökkyrässä. Ovi auki ja paineilmalla amppari maihin, jonka jälkeen vielä kunnon vaahdotus. Hetken aikaa amppari näytti kituvan, mutta loppujen lopuksi päästin veijarin hengiltä, ja nyt raadolle pitänee seuraa ruumismato Matala.

Tehokkaita nämä kemialliset aseet.

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Ketjun aiheeseen liittyen vituttaa lähinnä se, etten ole vieläkään saanut kirjettä, jota olen jo tovin odottanut. Kirjeen tultua asiaa on joko tähän tai Onnellisuusketjuun.
Näin viikonvaihteessa Vitutusketjun puolella. Tänään odotus päättyi ja posti toi vahvistuksen opiskelupaikan saamisesta. Olen opiskelun avoimessa yliopistossa syksystä 2003 lähtien, kun pääsykokeet ovat menneet enemmän tai vähemmän pieleen. Tänä keväänä yritin opintojen perusteella väylän kautta ja paikka Jyväskylän yliopiston historian ja etnologian laitokselta aukesi.

Suosikkijoukkue
New York Islanders
Sievä mälli rahaa pamahti äsken pitkävedosta. Siksi vain täytyy jakaa tämä voitto täällä, koska lappu oli kiinni tuosta Englanti-Brasilia pelistä. Mukava joskus näinkin, yleensä nuo vedot ovat tottuneet kusemaan viimeisellä minuutilla. Kiitos Diego vaan! Lisäksi täytyy myös kiittää veikkausta, koska ovat noiden Irlannin pääsarjan kertoimien kanssa aivan pihalla.

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Sievä mälli rahaa pamahti äsken pitkävedosta. Siksi vain täytyy jakaa tämä voitto täällä, koska lappu oli kiinni tuosta Englanti-Brasilia pelistä. Mukava joskus näinkin, yleensä nuo vedot ovat tottuneet kusemaan viimeisellä minuutilla. Kiitos Diego vaan! Lisäksi täytyy myös kiittää veikkausta, koska ovat noiden Irlannin pääsarjan kertoimien kanssa aivan pihalla.

Jepjep!!

Cork- Derry (x) 3.05
Englanti-Brasilia (X)3.05
Shamrock-Bray (1) 1.60

Kerroin 14.88 ja panos 5€.

Nyt töihin ja illalla kaverille katsomaan Suomen matsia ja sit baariin! Elämä on elämisen arvoista!

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
Kesä- heinä- ja elokuu, opettajan työn kolme mielenkiintoista asiaa. Ja ne alkoi NYT!

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Loma alkaa!!!!

Kesä- heinä- ja elokuu, opettajan työn kolme mielenkiintoista asiaa. Ja ne alkoi NYT!

Katos pervelettä! Joku muukin onnellinen samasta asiasta, mistä allekirjoittanutkin on!
Olen onnellinen selvittyäni tästä työvuodesta edes jollain tavalla hengissä...

Nyt sitten lomille lomps =)

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Jeevittusaatana!!

Tänään seuraavanlaista:

-sain tänään lähihoitajan paperit kouraan. "Raavas hevimies", kuten eräs työpaikallani vierailleista lukioneitosista totesi. em. neito lisäsi luonnehdintansa jälkeen, että mitä tämmöinen tekee sellaisessa paikassa (työpaikkani=kehitysvammaisten palvelukoti). :D

-normia pidempi työhuki takana (mm.tänään 08-20)

-nyt kaliaa kurkusta alas, niin maan perkeleesti.

-huomenna iltavuoro 13-21. Hieno tapa aloittaa työuransa pienessä darrassa :)

-Meikku ei ole huutelemassa viesteihini rivouksia, kts. mille naurat juuri nyt-ketju. ;D

Ja paperit tuli postissa, juhlat jäivät väliin töiden vuoksi.

Eli asiat vois olla paljonkin huonommin. Lisää asiasta huomenna vitutusketjussa, "sain potkut perkele". :D

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kaikkeen sitä ihminen pystyykin

Olen syyskuusta alkaen tehnyt "yhtä juttua" ja ai vitsit, nyt se on valmis.
Se oli työläs, itseasiassa sairaan työläs ja olosuhteetkin oli vähän kehnot mutta hyvä tuli. Niin hyvä että en saa silmiäni irti siitä.

Terveisin koo, väsynyt mutta onnellinen

Näkemys

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tässä nyt missään seitsemännessä taivaassa olla, mutta oli keskimääräistä mukavampaa saada vähän hellyyttä yöllä pitkästä aikaa.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Olen onnellinen, että olen vielä hengissä. Jätin eilen vähäksi aikaa avatun kaljatölkin pihalle ja palattuani kiskaisin siitä miehekkään siemauksen. Huomasin heti, että joku klöntti meni suuhun ja purskautin saman tien suun tyhjäksi nurtsille. Jumalauta, tölkissä oli ollut ampiainen. Onneksi se taisi olla jo niin jurrissa, että ei pystynyt pistämään. Olen jonkun verran allerginen ampiaisen pistolle enkä uskalla edes kuvitella mitä olisi tapahtunut, jos se olisi pistänyt suuhun. Tuollaiseen on kuulemma joku kuollutkin kun on hengitystiet turvonneet umpeen.

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Olen syyskuusta alkaen tehnyt "yhtä juttua" ja ai vitsit, nyt se on valmis.

Syyskuusta kesäkuuhun = vauva? Onneksi olkoon!!!

Olen onnellinen sen vuoksi että sain purettua yhden ihmissuhteen viime lauantaina erittäin hyvin.
Tapahtuman jälkeen söimme yhdessä illallisen, joimme pullon viiniä ja parit halaukset keskustelujen aikana.
No hard feeling. Aivan ihana nainen. Jollekkin toiselle täydellinen, muttei minulle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy