Ja kuitenkin ainoastaan Porissa tarvitaan vielä jäätä hallissa. Täällä kun kausi jatkuu vielä sekä junioritasolla että kaukalopallon piirissä. Siellä etelässä taisi viimeinen sammuttaa valot?Eino_Mies kirjoitti:Parasta kaudessa oli se, että Ässät palasi takaisin arkeen eli lukeutui taas liigan pohjasakkaan. Paskaiset naurut lähti täältäkin suunnasta siinä vaiheessa, kun jännitettiin pääseekö Ässät Mestiksen tasonmittausotteluihin. Ei sentään päässyt vaan säilytti uljaan 13. sijan. Lukko hallitsi Satakunnan kiekkoa tällä kaudella ja se jos mikä on syy kirjoittaa tähän ketjuun. Ja ne tammikuiset Lukon t-paidat.. se vasta nasulia olikin.
Ei, korkki. Täällä pelataan vielä U18 kisat, siis ne jossa tulevaisuuden Crosbyt ja Malkinit kohtaavat. Koska Porissa?korkki kirjoitti:Ja kuitenkin ainoastaan Porissa tarvitaan vielä jäätä hallissa. Täällä kun kausi jatkuu vielä sekä junioritasolla että kaukalopallon piirissä. Siellä etelässä taisi viimeinen sammuttaa valot?
Niin, mutta niissäkin pelaa Ässien pelaajia... Mites teidän vaikka kotikisat onkin ;)Walton kirjoitti:Ei, korkki. Täällä pelataan vielä U18 kisat, siis ne jossa tulevaisuuden Crosbyt ja Malkinit kohtaavat. Koska Porissa?
irGGu kirjoitti:Teini-ikäinen pikkusiskokin vanhenee, nyt ei olla pariin päivään tapeltu kunnolla lainkaan. Ehkä tämä tästä laantuu pikkuhiljaa. Ja pienin pikkusisko on vain oma enkelini. Piirsi minulle uskomattoman ihanan kortin ja sanoi että maailman parhaalle siskolle.
Sera kirjoitti:Olen onnellinen, että se kauhea mies hpk-leiristä sai viimeinkin ansaitsemansa rangaistuksen moderaattoreiden toimesta.
B1 kirjoitti:Vielä kun siipiä saisi syödäkseen...
B1 kirjoitti:Kommentoin tuohon sen verran, että kuten serkkuni sanoi aika osuvasti (joka sopii tähän): "Isosisko on ihmisen paras ystävä."
Ja Paavo Väyrynen palaa eduskuntaan. Hyvä Paavo!korkki kirjoitti:Oma ehdokkaani meni läpi ja Kauko Juhantalo putosi. Hienoa!
Jamina kirjoitti:Ja Paavo Väyrynen palaa eduskuntaan. Hyvä Paavo!
Aurora kirjoitti: Että kävi sitten juuri niin kuin pelkäsin. "Mä haluan tähän projektiin nyt näitä graduntekijöitä ja kun sulla se aihe on jo valmiina, niin ne menee sun ohi". Turha se olisikaan ottaa sinne sellaista ihmistä, joka hommat jo ennestään osaa.
Tuntuu siltä, ettei viime kuukausiin ole mahtunut yhtään positiivista asiaa. Lisäksi koko tulevan puolen vuoden elämä on perustettu näihin ansioihin. Rahallisesti olen nyt täysin kusessa. Vittu tätä paskaa elämää.
Aurora kirjoitti:Tässä vaiheessa kevättä projektit ovat lyöneet työntekijänsä jo lukkoon, joten uuden paikan saamisen todennäköisyys on lähellä nollaa. Kyseinen duuni oli kuitenkin oman alan töitä ja nimenomaan omalta suuntaumisalalta, läheltä omaa gradunaihetta. Lisäksi tykkäsin älyttömästi siitä porukasta ja työympäristöstä, hyvä ystäväni aloittaa kesällä projektissa jatko-opiskelijana ja koko kesän saisi pyöriä merellä ja asua saaristossa, lämmittää iltaisin vaikka saunan tai istua kalliolla katselemassa ruotsinlaivoja. En viitsi edes jatkaa, olo ei ainakaan parane hyviä puolia muistelemalla.
JussiK kirjoitti:Nyt on loistofiilis, elämä muutenkin mennyt ihan hyvin raiteillaan viimeaikoina ja tänään lasiin 18vuotta!
Tää fiilis sais mun puolest kestää pitempäänkin!
Jet Pilot kirjoitti:Killers ja Placebo