1Timer kirjoitti:Paivien lyheneminen on nyt taas talta vuodelta takanapain!
Ehkapa siten yksi vuoden parhaista paivista. Tasta se taas lahtee!
kiwipilot kirjoitti:Ei ehkä kuuluu onnellisuusketjuun, mutta päivän piteneminen on sitten tältä vuodelta takanapäin; kohti talvea mennään ja siltä todellakin tuntuu vaikka pitäisi olla täysi kesä. Mutta kun ei niin ei: ulkona 7 astetta lämmintä ja keli kuin Suomen marraskuulta.
Alamummo kirjoitti:Tarkoitat varmaan päivän lyheneminen? Tänäänhän on talvipäivän seisaus.
Aeroman kirjoitti:Jos kaveri on tällä hetkellä esim. Australiassa, hän kirjoitti aivan oikein.
Pohjoisella pallon puolella alkaa päivät pidetä ja eteläisellä vastaavasti lyhetä.
Hienoa että onnistuit. Saitko itse mantelin?scholl kirjoitti:Riisipuuro on vihdoin valmis.
Gags kirjoitti:Hienoa että onnistuit. Saitko itse mantelin?
Gags kirjoitti:Saitko itse mantelin?
Mulle jäänyt ihan kokovartalotrauma, jonka takia en edes pidä auki taustalla. Löysin muuten Rockyn ja katsottu on. Toimii.pernaveikko kirjoitti:Semitraumat on jäänyt kyllä.
Sama. Peitin nuo raskauttavat asianhaarat L.A.M.F:lla ja hymähdin ajatellessani minkälaisen piikin mutsi ottaisi jos tietäisi. Pienestä se on ilo revittävä tänä vuoden ahdistavimpana aikana.pernaveikko kirjoitti:Saan pitää tuota turhahkoa joulurauhanjulistusta ihan vaan taustalla auki. Pienenä äiti aina istutti koko perheen television ääreen katsomaan. Semitraumat on jäänyt kyllä.
Vee_- kirjoitti:Luulin, että koulu alkaa 2.1., mutta se alkaakin vasta 3. päivä! Vuodenalku on pelastettu!! Sama juttu oli loman alkamisen kanssa, luulin että alkaa keskiviikkona, mutta alkoikin jo tiistaina. Mutta kyllä mulle pari lisäpäivää kelpaa..
Sniper kirjoitti:Sain eilen illalla niin mahtavan orgasmin, että kihelmöi koko kropassa vieläkin hyvän olon tunnetta.
Ei kai miehelle mitään onnellisempaa voi sattuakaan?