Onnellisuusketju

  • 1 295 012
  • 7 895

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eilen oli niin mukava ilta, että olen onnellinen, vaikka pitäisi lukea talouspaskan tenttiin.

Nyt on onnellinen fiilis, kun istun koneen ääressä peittoon kääriytyneenä ja juon teetä. Kivaa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Olen onnellinen, että selvisin polttareistani hengissä. Hieman yli vuorokauden mittaisen rymistyksen jälkeen on vain hartiat kosketusarat, selkä melko kipeä ja vasen sääri enimmäkseen mustelmien peitossa. Hauskaa oli, joten kiitos kaikille mukana olleille.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Onnellinen mies kirjoittelee täällä. Tänään käytiin paremmanpuoliskon kanssa katselemassa kihlasormuksia. Kalliitahan ne on, mutta kyllä opiskelijabudjetinkin on kestettävä yksi rengastus. Päivä on jo päätetty, sormusten ulkomuotoa ei. Oli muuten mahtavaa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Tpip
Onnellinen mies kirjoittelee täällä. Tänään käytiin paremmanpuoliskon kanssa katselemassa kihlasormuksia. Kalliitahan ne on, mutta kyllä opiskelijabudjetinkin on kestettävä yksi rengastus. Päivä on jo päätetty, sormusten ulkomuotoa ei. Oli muuten mahtavaa.



Oikein paljon onnea etukäteen!! Muistan oman tunteen tuosta puolisen vuotta sitten, hieman jännitti kun paikallisessa liikkeessä niitä koitettiin. Mukava kokemus todellakin.
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Veronpalautukset 510€ räpsähti tilille viime torstaina! Varasin heti hemmottelulaivamatkan itselleni ja tyttöystävälleni. Rahaa jää mukavasti myös joululahjojen ostoon.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olen onnellinen koska en ole pölähtänyt koko talvena vaikka monesti siihen on ollut mahdollisuus. Ensimmäinen kaatuminen tulee sitten näkymään vitutusketjussa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Bullshit-kurssi Tuotannonohjauksen tentti oli eilen. Tenttiä varten piti kahlata läpi 700 sivuinen kirja, joka oli puhelinluetteloa tylsempi ja asiasisältöä oli yhtä vähän kuin Futisforumin viestiketjuissa...

Tentti oli kolmeosioinen, 12 monivalintaa, joista piti saada 5 oikein, 6 sananselitystä, joista jokainen oli 2 pisteen arvoinen, pisteraja 4p, ja kaksi 6p esseetä, joista piti saada yhteensä 3p. Siis tentti oli hylätty, jos jonkun osion pisteraja ei ylittyisi. Samoin, jos saa alle 16 pistettä. Muuten siis läpi.

Kaksi jälkimmäistä osiota tuntuivat menevän hyvin, mutta monivalinnassa oli monta fifty-sixty-kohtaa. No monivalinnan tulokset tulivat tänään. Sain 7 pinnaa, eli siis tentin epävarmin osio ei ainakaan kaatunut. Eli mitä todennäköisimmin sain tämän sivuaineeni viimeisimmän pullonkaulakurssin läpi!

Jos en päässyt läpi, lisää vitutusketjussa noin kuukauden päästä.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kimppahevosemme Likan Rölli voitti ensimmäisen V5-lähtönsä. Hevonen sai 2000 € kaurarahaa ja Kempes teki tilin totossa sekä pääsi oikein voittajakehään!
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Viestin lähetti Kempes
Kimppahevosemme Likan Rölli voitti ensimmäisen V5-lähtönsä. Hevonen sai 2000 € kaurarahaa ja Kempes teki tilin totossa sekä pääsi oikein voittajakehään!

Onneksi olkoon! Voipi olla että Rölli dominoi näitä sarjoja talvella, jos vain unohtaisi ripaskan askeleet! Ja sitä paitsi eihän tuossa totovoitossa ole mitään mainitsemisen arvoista, koska sinähän periaatteessa olit pakotettu pelaamaan Röllin kautta ja Kihin Rassehan nyt löytyi jokaisen vähänkään itseään kunnioittavan pelurin kuitilta viimeistään kolmeen merkkiin! Tämä siis sillä oletuksella, että voitot tuli kaksarista.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Sain veronpalautusta 72,95 €, vaikka odotukset olivat luokkaa -2 - +2 €. Joululahjarahaa!
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Romppanen
Tiliä tuli kaksarissakin, mutta suurimmat setelit tulivat voittajassa, josta harjasin koko vaihdosta/jakosummasta aika ison siivun. Voittajakerroin oli 13,13, vieläkin hymyilyttää. Mutta seuraavassa startissa Rölli on ylipelattu.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Vihdoinkin talvi tuli! Vaikka torstaille ja perjantaille luvattiin suojasäätä, ehtii sitä ennen nauttia kunnon lumikinoksista kunnolla. Johan sitä harmaata ja synkkää kestikin.

Veljeni perheen talo valmistuu sen verran ajoissa, että pääsevät jouluksi uuteen kotiin. Hienoa! Saa nähdä, mitä sitä keksii tehdä vapaa-aikanaan jatkossa, kun ei enää tarvitsekaan mennä nakuttelemaan nauloja seiniin ja paneloimaan kattoa.

Voitin Lotossa! Kyllä, 10 euroa ja 20 senttiä sieltä napsahti. Eikä ollut ensimmäinen kerta, viime kesänä tuli 11 euroa ja risat ja nyt sitten taas. On aika Kroisos olo nyt.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lappeenrannassa sataa lunta! Aamullakin oli paljon mukavempaa lähteä kouluun, kun ulkona oli loskan ja jään sijasta 10cm lunta. Illemmalla on pakko lähteä ulkoilemaan ja antaa lumen lumen narskua jalkojen alla.

Koulua on enää kaksi tuntia jäljellä, sen jälkeen muihin rientoihin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ei hävitty Jokereille.Kiitos Turre.Torstaina lähtee laiva kohti Tukholmaa(joo,joo,lähtee se tänäänki ja huomenna).Pääsee taas ottamaan kuppia niin ,että taju pois=).Onneksi Gabriellalla on nettikahvila.Pääsee avautumaan,jos sattuu jaksamaan ja yleensä muistamaan koko jatkoaikaa=)
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Pitkästä aikaa..

..voitto vakiossa. Kävin juuri tarkastamassa viikonlopun vakiorivini ja tulipas ilme muikeaksi. Kupongissahan oli kerran 11 ja kuusi kertaa 10. Ja koska kolmeatoista ei löytynyt yhtään kappaletta, kasvoi voitto aika mukavaksi eli 963,10e.

Ja samalla taitaa olla toiseksi suurin pelivoitto, mitä on ikinä meikäläiselle tullut.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
- Janne Hauhtonen maajoukkueeseen!
- Liput Metallican keikalle!
 
Kävin jouluostoksilla, ja kassaneidillä oli maailman kaunein hymy. Tuli hyvä olo koko loppuvuodeksi. Mahtaakohan neiti olla vapaa...
 

cyclone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Itseäni piristi tänään samanlainen tapaus kun Hazardipakkia:

Kaupassa kävellessäni vastaantuleva erittäin hyvännäköinen tyttönen hymyili minulle ja tämä kohtaus on lämmittänyt mieltäni tänä kylmänä talvipäivänä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Hazardipakki
Kävin jouluostoksilla, ja kassaneidillä oli maailman kaunein hymy. Tuli hyvä olo koko loppuvuodeksi. Mahtaakohan neiti olla vapaa...

Mulla varmaan jo ottais eteen jos joku nainen edes suostuis hymyilemään minulle, on se meinaan niin harvinaista herkkua..

vlad#16.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti vlad
Mulla varmaan jo ottais eteen jos joku nainen edes suostuis hymyilemään minulle, on se meinaan niin harvinaista herkkua..

vlad#16.

No mutta vlad! Eihän sitä nyt kaupan jonossa saa härskiksi heittäytyä. Antaisi hieman yli-innokkaan kuvan sinusta. Malttia, malttia tunkin kanssa....
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti mauri
No mutta vlad! Eihän sitä nyt kaupan jonossa saa härskiksi heittäytyä. Antaisi hieman yli-innokkaan kuvan sinusta. Malttia, malttia tunkin kanssa....

Senpä tähden käytänkin vain mieskassoja, toisinaan tosin tulee tukalia paikkoja eteen mutta tuolloin onkin poistuttava kaupasta katse seiniä kiertäen ja kassit kassien suojana.

vlad#16.
 

dohf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti cyclone
Kaupassa kävellessäni vastaantuleva erittäin hyvännäköinen tyttönen hymyili minulle ja tämä kohtaus on lämmittänyt mieltäni tänä kylmänä talvipäivänä.

Tällaisissa tilanteissa itse tarkistan yleensä, olenko muistanut laittaa housut jalkaan tai onko vetoketju auki tjsp.

Mutta onnellinen olen muista syistä, keväällä lapsi tulossa ja omaan asuntoon muutto edessä tammikuussa. Ja ulkona sataa lunta.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti dohf
Mutta onnellinen olen muista syistä, keväällä lapsi tulossa ja omaan asuntoon muutto edessä tammikuussa. Ja ulkona sataa lunta.

Onnea vaan niin paljon kuin mahdollista. Itse olenkin kyseiset elämän sulostuttajat (lapsen ja oman luukun) hommannut myös tässä ihan hiljan.

Täällä tosin sataa vettä, mutta satakoot, saatana.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Kuorma-auton käsittelykoe meni kertaheitolla läpi. 10 päivää siihen meni, että teoriat ja ajot oli suoritettu. En olisi ikinä uskonut selviäväni niin nopeasti siitä. Aamulla alkanut lumisadekin taukosi päivän mittaan juuri sopivasti. Nyt on syytä olla erittäin onnellinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös