Vittu, pakko peesata. Syyskuussa siis töihin. Haistakaa paska kaikki mulkut siellä töissä.B1 kirjoitti:LOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMA
Syyskuussa töihin. Ei tässä toistaiseksi muuta.
Vittu, pakko peesata. Syyskuussa siis töihin. Haistakaa paska kaikki mulkut siellä töissä.B1 kirjoitti:LOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMA
Syyskuussa töihin. Ei tässä toistaiseksi muuta.
Sv veinikretski kirjoitti:toivoo ammattitaitoinen pelkuri palstaveljenne veini !
Alamummo kirjoitti:Siitäkin huolimatta, että loma on tältä erää ohi ja eka duunipäivä menossa, niin fiilis on hyvä. Loma oli onnistunut ja olen pitkästä aikaa tavannut miehen, jonka kanssa asioista voisi oikeasti tullakin jotain. Mutta antaa ajan nyt kulua ja homman edetä omalla painollaan.
Paljolla irtosi saksan maalta rahteineen?Rixa kirjoitti:Perjantaina alkaa 4 viikon kesäloma. Tilasin Saksasta edullisesti Sonyn
KDF-E 50 A 11 E television. Asiat on mallillaan.
Telkku 1225e ja lisäksi rahti 99e99c. Yv saa laittaa niin kerron mistä sen saa tuohon hintaan.koukou kirjoitti:Paljolla irtosi saksan maalta rahteineen?
Rixa kirjoitti:Telkku 1225e ja lisäksi rahti 99e99c. Yv saa laittaa niin kerron mistä sen saa tuohon hintaan.
avatar kirjoitti:Mikä pulju hoitaa takuuasiat?
Tästä päästäänkin komean aasinsillan kautta varsin askarruttavaan kysymykseen, että miksi jo poistetut nimimerkit voivat lähetellä tätä ihailijapostia sähköpostin muodossa vielä palstalle kirjoittaville? No, meni ehkä vähän off topiciksi, mutta silti hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.repe_joke kirjoitti:Olen otettu.
Täältä jo poistettu nimimerkki uusiksen kaveri, on niin ihastunut minuun, että lähettelee vieläkin minulle tasaisin väliajoin sähköpostia.
Viimeisimmässä postissa hän kertoi nähneensä minut semmoisella paikkakunnalla, jossa en ole eläessäni käynyt. Tyyppi on siis niin ihastunut minuun, että näkee minut jo muissakin ihmisissä.
Uusiksen kaverin epäonneksi kyseessä on kuitenkin yksipuoliset tunteet. Mutta jos joskus käännyn homoksi, niin otan kyseiseen herraan varmasti yhteyttä.
Niin ja tosiaan, lämmittäähän se mieltä, että minuun noin syvästi ihastutaan, vaikkakin se tulee väärältä sukupuolelta.
repe_joke kirjoitti:Täältä jo poistettu nimimerkki uusiksen kaveri, on niin ihastunut minuun, että lähettelee vieläkin minulle tasaisin väliajoin sähköpostia.
...
Niin ja tosiaan, lämmittäähän se mieltä, että minuun noin syvästi ihastutaan, vaikkakin se tulee väärältä sukupuolelta.
Blackie kirjoitti:Tästä päästäänkin komean aasinsillan kautta varsin askarruttavaan kysymykseen, että miksi jo poistetut nimimerkit voivat lähetellä tätä ihailijapostia sähköpostin muodossa vielä palstalle kirjoittaville? No, meni ehkä vähän off topiciksi, mutta silti hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.
MikGo kirjoitti:Yksi tyttö jopa kehui mun hiuksia. Tuntuu hyvältä...