Onnellisuusketju

  • 1 292 792
  • 7 895
Olen onnellinen, että mulla on kavereita kylässä ja on kiva "poikien ilta" (ei siinä mielessä) menossa.
Olen myös onnellinen, että nimim. Kontio:n kirjoitusoikeudet poistettiin, koksa kyseessä oli turha jätkä, joka ajautui kaikkien kanssa riitoihin ja jauhoi paskaa asian vierestä joka ketjussa.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Jesh, paskamainen tenttiviikko on vihdoinkin ohi! Tuloksista en vielä tiedä mitään, mutta on syytä toivoa, että kaikki menivät ainakin läpi.

Voi olla, että asiaan palataan vitutusketjussa. Tällä hetkellä ei kuitenkaan hirveästi jaksa kiinnostaa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jos paskiais-kaverini vastaisi varaisin meille etelän-matkan! Silti on hyvä fiilis!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ouzala kirjoitti:
Elina Nurmi on vapaata riistaa jälleen! Tätä olen odottanut. Oliskohan Hämeessä joku, ketä vois antaa yhteystietoja...?


Ikävää tälläiset erot noin muuten.


Joo ihan vitun ikävää...hahaha, krokotiilin KYYNEL!

Elina taitaa kuule olla jo tälle serihville varattu.

Btw, tsekkaa ihmeessä mimmin ittensä laittama irc~galleria...
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=elina^vain
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Asiantuntijalausunto

Ouzala kirjoitti:
Elina Nurmi on vapaata riistaa jälleen! Tätä olen odottanut. Oliskohan Hämeessä joku, ketä vois antaa yhteystietoja...?

Niin, itse päädyn naiskauneuden, kuten monen muunkin asian kiistattomana asiantuntijana toteamaan, että tässä on nyt klassinen esimerkki "kasin muijasta."

Arvosanaksi asteikolla 4...10 annetaan siis tasan 8, eli sama mitä sain peruskoulun päästötodistukseen esimerkiksi maantiedosta ja uskonnosta. Mainittakoon, että esimerkiksi köksä, käytös ja kässä olivat allekirjoittaneella ysejä ja musiikki kutonen, josta johtuen en koskaan harkinnut katusoittajaksi ryhtymistä.

Täältä tähän
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
E. Nurmi on mielestäni niin prototyyppi lätkänpelaajan muijasta kuin voi olla. Koska en ole, enkä varsinkaan halua, että itseäni luultaisiin lätkänpelaajaksi, jätän Elinan teille.

Toisaalta lätkänpelaajan kanssa Elinalla voi tulla vaikeuksia ainakin Hämeenlinnassa, jossa em. lajin edustajat ovat Elinan omin sanoin "vähän isompia julkkiksia".

Näin ollen vahvimmilla Elinan suhteen näkisin olevan jonkun ei-niin-jääkiekkokaupungin jääkiekkoilija tai "jääkiekkoilija".

Ketjun aihetta sivuten, olen onnellinen, että Elina on päässyt pari kertaa Kaupunkiuutisiin.


edit. Ouzalalle suosittelen bongauspaikaksi Voudin Kellaria päivällä ja illalla parin kymmenen metrin päässä sijaitsevaa Lumo-klubia. Awehan nämä mestat jo tietää, joten tasoitetaan kilpailua.
 
4 päivää kadoksissa ollut kissani löytyi vihdoinkin. Kyllä siihen karvapalloon on sen verran kiintynyt että oli huoli jo siitä. Ja toisella kisulla kanssa. Ja torstaina työhaastatteluun. En tiedä onko kyseessä mitä työtä ja edes missä kaupungissa mutta positiivista tuo kuitenkin on. Ja ens viikonloppuna pitkästä aikaa pääsee katsomaan sm-liigaa livenä. Paikkana jyväskylä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Töissä menee nyt ihan ookoo, varasin tänään etelän-matkan kaverille ja itselleni marraskuuhun, huomenna on vapaa-päivä ja HPK sarjakärkenä tapparasta otetun voiton ansiosta. Aah! Nukkumaan!
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Onneksi sainkin kyydin kouluun, ettei tarvitse lähteä kävelemään tuonne lumimyräkkään, ei siellä varmaan eteenpäin pääsisikään, kamala tuuli ja sade.
Vielä neljä viikkoa koulua jäljellä, sitten se on ohi, vihdoin!
Ja viikonloppuna pääsee pitkästä aikaa kotiseudulle.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
tuuski kirjoitti:
E. Nurmi on mielestäni niin prototyyppi lätkänpelaajan muijasta kuin voi olla. Koska en ole, enkä varsinkaan halua, että itseäni luultaisiin lätkänpelaajaksi, jätän Elinan teille.

Toisaalta lätkänpelaajan kanssa Elinalla voi tulla vaikeuksia ainakin Hämeenlinnassa, jossa em. lajin edustajat ovat Elinan omin sanoin "vähän isompia julkkiksia".

Näin ollen vahvimmilla Elinan suhteen näkisin olevan jonkun ei-niin-jääkiekkokaupungin jääkiekkoilija tai "jääkiekkoilija".

Ketjun aihetta sivuten, olen onnellinen, että Elina on päässyt pari kertaa Kaupunkiuutisiin.


edit. Ouzalalle suosittelen bongauspaikaksi Voudin Kellaria päivällä ja illalla parin kymmenen metrin päässä sijaitsevaa Lumo-klubia. Awehan nämä mestat jo tietää, joten tasoitetaan kilpailua.

Juu, Voutissa nyt on vaan nyt ne fckn lasikopit, joutuu olemaan todella mestari notta onnistuu vahingossa sattumaan melkein kyseisen plondin syliin. Enkä edes ole mestari vaan insinörtti. Lumossa olen viihtynyt vain pari kertaa järkyttävässä tuubassa ja niistäkin toinen reissu meni yhdelle pesälle mököttäessä, ei välttämättä oikein meikäläisen paikka.

Ts. haastavaa tulee olemaan, hammasta purren. Ouzalan pahvinuket minua tuskin hämäävät, minähän olen tunnetusti naisten pepriksistä valokuvia ottava artisti ja huomaan todennäköisesti pian ettei sillä ollutkaan peppua vaan pahvine tuki valkoisessa, tasaisessa selässä kiinni. Ehkä, jos pahvinuket ovat kaksipuolisia saatan olla aika mannan ja ohran kanssa pohtimista-

Lasketaankos muuten Haukiputaan Ahmoissa vielä B-junnuina pelannutta ex-kiekkoilijaksi? Pitänee kysyä Elinalta. Toivottavasti myös jääkarhun ulkomuoto tehoaa.

Arvelen kuitenkin että ratkaiseva asia edukseni tulee olemaan kaikki kristilliset ja raittiit arvoni verrattuna Ouzalan syntiseen ja ruokottomaan viinanperkeleen palvontaan.

Mah~tawaa...

Vakavasti ottaen, neurologi ja radiologi sen eilen vahvistivat, ei ole kasvaimia tässä päässä, epilepsia on mutta se nyt on pieni murhe ja hoituu lääkkeillä. Join yhden tshekkiläisen oluen asian kunniaksi.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Luulen että Elinan kohdalla on poikakaveri ollut samanikäinen jamppa joka ei tuossa nuoruuden huumassaan tajua mitä menettää, aiwan sama vaikka tyttö olisi spede, eiköhän olisi kannattanut antaa optiosalkun arvon kasvaa vielä pari vuotta ja lähteä mukaan haistelemaan Hlinnan ulkopuolistakin elämää, eikä spedeillä nyt ja jäädä loppuelämäksi tänne. Toivotaan nyt että Elina itse hokaa tehdä elämälleen muutakin kuin tehdä pari mallikeikkaa ja mennä jonkun jukkatiilikaisen kanssa naimisiin.

Ts. jatkot meillä olisi Elinalle jo kova askel elämänkehityksessä eteenpäin. Luetaan alasti Dostojevskiä ja syödään rypäleitä.
 

M10

Jäsen
Golden AWe kirjoitti:
Ts. jatkot meillä olisi Elinalle jo kova askel elämänkehityksessä eteenpäin. Luetaan alasti Dostojevskiä ja syödään rypäleitä.

Eli toisin sanoen kuunnellaan Opethin Wreathia repeatilla ja katsotaan videolta Haukiputaan B-junnujen parhaita.

Elina tylsistyy kuoliaaksi.

Samaan aikaan Ouzala kerää laskuhumalassa kusenkastelemia pahvinukkejaan Rihkamatorin edestä...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ei mulla ole omia lätkämatseja nauhalla mutta lukionaikaisia SM-lopputurnauksia kyllä! Enää puuttuu se VHS-nauhuri kämpästä...

"Justjoo, nyt se kaivaa vielä jotain omia fotojaan esille!", huokaisi Elina ajatuksissaan ja käänsi katseensa pimeän Vanajan suuntaan...
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jokereiden tappio pistää aina väkisinkin suun messingille. Muovinen ja sieluton seura kaiken kaikkiaan. Tsori vaan.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Eilen revähti nilkka sählätessä, joten ei voi "urheilla" viikkoon. Mutta onnelliseksi meikäläisen tekee tietenkin se että vamma ei ole vakava, sekä kiva pikku bonus - kolmen päivän saikku.
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
AUTOMAATTITAPAHTUMAN KORJAUS! Ei tunnu pahalta saada takaisin 90euroa! 5 päivää meni ja palautus tapahtui, alkoi jo mennä usko siihen, että ne tulisi. Onneksi asun tuppukylässä, jossa kovin moni ei edes osaa käyttää automaattia..14 työpäivää jäljellä ja meitsi lähtee etelään! Huomenna tilille kilahtaa pari tonnia! Perkele!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tässäpä muutamia pikkuasioita, joista olen nyt onnellinen.

Tärkeimpänä on, että minut siirrettiin kuukausipalkalle ihan hetki sitten. Enää ei tarvitse miettiä riittääkö työtunnit vuokran maksuun.

Olen käynyt salilla muutamia viikkoja, ja viime kerroilla on ruvennet painojen nosto tuntumaan jopa hyvältä. Ja nyt uskaltaa ja ennen kaikkea pystyy tekemään vähän isommilla painoilla, kun alussa.

Ja vielä yksi iloinen asia on, että kun pääsen huomenna aamulla töistä pois, niin seuraavan kerran tarvitsee töihin vaivautua vasta ensi viikon maanantaina.

Pieniä asioita kaikki, mutta luovat positiivista kokonais virettä elämään. Kaikki tuntuu vain niin pirun hyvältä, kun kotonakin on kaikki asiat kunnossa.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Baltian reissun jälkeen sai hanasta puhdasta vettä ja pääsi saunaan rentoutumaan. Niin ja Suomen hesestä saa ilmaista ketsuppia. Kavereiden mallillaan oleva sos.elämä ilostuttaa pakostakin, vaikka itselläni ei ole edes elämää.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Uusi kämppä, pääse vähän enemmän ihmisten ilmoille...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Yksi kaikkien aikojen lahjakkaimmista maalintekijöistä - Pavel Bure - lopettaa! Tämä on hieno uutinen fyysisen jääkiekon ystäville!
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Pitkäveto lappu kiinni rivillä:Jyp,Kärpät ja Hpk. Duunarin panos oli pieni, mutta sainpahan lisempää pelimerkkejä. Muutama KOFF iltapalaksi, koska huomenna on vapaapäivä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Cairns kirjoitti:
Yksi kaikkien aikojen lahjakkaimmista maalintekijöistä - Pavel Bure - lopettaa! Tämä on hieno uutinen fyysisen jääkiekon ystäville!

Toihan kuulostaa idioottimaiselta. Iloita nyt sillä, että toinen joutuu lopettamaan rakastamansa lajin pelaamisen vammojen takia.

Taidat aikalailla yksinäsi tässä rintamassa. No pellehän tuota olet aina ollut, mutta on jopa sinulle mahtava riman alitus.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Sain vihdoin hommattua uuden talvitakin, hemmetin hienon vieläpä. Ja ensi viikolla kaiketi treffit yhden nuoren naisen kanssa. Jos ei muuta, niin tuopahan vaihtelua ja pientä värinää harmaaseen marraskuiseen arkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös