tuuski kirjoitti:
E. Nurmi on mielestäni niin prototyyppi lätkänpelaajan muijasta kuin voi olla. Koska en ole, enkä varsinkaan halua, että itseäni luultaisiin lätkänpelaajaksi, jätän Elinan teille.
Toisaalta lätkänpelaajan kanssa Elinalla voi tulla vaikeuksia ainakin Hämeenlinnassa, jossa em. lajin edustajat ovat Elinan omin sanoin "vähän isompia julkkiksia".
Näin ollen vahvimmilla Elinan suhteen näkisin olevan jonkun ei-niin-jääkiekkokaupungin jääkiekkoilija tai "jääkiekkoilija".
Ketjun aihetta sivuten, olen onnellinen, että Elina on päässyt pari kertaa Kaupunkiuutisiin.
edit. Ouzalalle suosittelen bongauspaikaksi Voudin Kellaria päivällä ja illalla parin kymmenen metrin päässä sijaitsevaa Lumo-klubia. Awehan nämä mestat jo tietää, joten tasoitetaan kilpailua.
Juu, Voutissa nyt on vaan nyt ne fckn lasikopit, joutuu olemaan todella mestari notta onnistuu vahingossa sattumaan melkein kyseisen plondin syliin. Enkä edes ole mestari vaan insinörtti. Lumossa olen viihtynyt vain pari kertaa järkyttävässä tuubassa ja niistäkin toinen reissu meni yhdelle pesälle mököttäessä, ei välttämättä oikein meikäläisen paikka.
Ts. haastavaa tulee olemaan, hammasta purren. Ouzalan pahvinuket minua tuskin hämäävät, minähän olen tunnetusti naisten pepriksistä valokuvia ottava artisti ja huomaan todennäköisesti pian ettei sillä ollutkaan peppua vaan pahvine tuki valkoisessa, tasaisessa selässä kiinni. Ehkä, jos pahvinuket ovat kaksipuolisia saatan olla aika mannan ja ohran kanssa pohtimista-
Lasketaankos muuten Haukiputaan Ahmoissa vielä B-junnuina pelannutta ex-kiekkoilijaksi? Pitänee kysyä Elinalta. Toivottavasti myös jääkarhun ulkomuoto tehoaa.
Arvelen kuitenkin että ratkaiseva asia edukseni tulee olemaan kaikki kristilliset ja raittiit arvoni verrattuna Ouzalan syntiseen ja ruokottomaan viinanperkeleen palvontaan.
Mah~tawaa...
Vakavasti ottaen, neurologi ja radiologi sen eilen vahvistivat, ei ole kasvaimia tässä päässä, epilepsia on mutta se nyt on pieni murhe ja hoituu lääkkeillä. Join yhden tshekkiläisen oluen asian kunniaksi.