Onnellisuusketju

• 1 301 927
  • 7 871

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Rispektiä heruu!

girlzilla kirjoitti:
Harvoin sitä nukkuu paperiroskiksessa keskellä Munkkiniemeä.

Niin, tästä on kyllä ehdottomasti annettava rispektiä! Ilahduttaa huomata, ettei nykynuoriso olekaan pelkkää mesessä ja jossain vitun ircissä notkuvaa pullamössöporukkaa!

Syvä kumarrus siis.

Loppukaneetiksi päädyn vielä kysymään, että minkä kaupungin / maan Munkkiniemestä on kyse?

Täältä tähän

Suosikkijoukkue
HIFK
ervatsalo kirjoitti:
Niin, tästä on kyllä ehdottomasti annettava rispektiä! Ilahduttaa huomata, ettei nykynuoriso olekaan pelkkää mesessä ja jossain vitun ircissä notkuvaa pullamössöporukkaa!

Loppukaneetiksi päädyn vielä kysymään, että minkä kaupungin / maan Munkkiniemestä on kyse?

Niin, onhan se huomattavasti parempi nukkua Munkan paperinkeräyslodjussa, kuin mennä uko Mesel Hesel. Veikkaanpa jopa, että nuo turkulaiset ovat harrastaneet irstautta sen Mesen takapenkillä.

Kysymykseesi esitän veikkauksen, että kyseessä on Helsingforsin/Finlandin Munknäs, jossa 'zillan suoritus on varmasti saanut sille kuuluvan huomion.

Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jälleen kerran varsin hyvä fiilis. Todella pitkään aikaan ensimmäinen täydellisesti kaikista velvoitteista vapaa päivä. Kun sitä tarkemmin pohtii, niin tällainen täydellinen tekemättömyys ja kotona lorviminen tuntuu välillä oikein mukavalta. Ei ole kiire minnekään ja voi latailla akkujaan juuri niin kuin itse haluaa.

Huomenna alkaa sitten taas kiire ja työt, mutta kyllähän sitä tällaisen päivän jälkeen taas viikon verran jaksaa duracell pupuna. Patterit ladattu.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kaunis päivä ja lähdettiin tyttären kanssa reissulle tsiigaamaan yhtä myllynrämää joen varteen. Siellä oli pari äijää pitämässä jotain vedenhoitopiirin kokousta ja he alkoivat selostamaan meikäläiselle karttojen kanssa paikan historiaa. Tyttäreni hiippalili paikalta pois ja meikäläinen ei meinannut millään päästä eroon näistä äijistä. Painelin kuitenkin pikana tytön perään, mutta hänestä ei näkynyt jälkeäkään. Kiertelin huutelemassa alueella puolisen tuntia ja organisoin paikkallaolijoista etsintäpartion, mutta tytöstä ei näkynyt jälkeäkään. No, väkisinkin alkoi katse siirtymään kohti jokea, jonka rantoja aloin kokeilemaan kepin kanssa. Kyllä siinä Ärrä-cupin kankkuset hävisi hetkessä ja tilalle tuli paniikki. Tyttö löytyi lopuksi hyvissä voimissa leikkimässä toisen tytön kanssa ja todella kaukana myllyltä. Eipä ole moista paniikkia ja myllerystä ollut päässä oikeastaan ikinä aiemmin. Jos tyttö olisi löytynyt joesta, niin tänään olisi ollut viimeinen päiväni tällä planeetalla.

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Tämäkin maanantaiaamu oli kuin suoraan Karvisesta. Kaikki mikä voi mennä pieleen, meni. Hieman pelotti mennä ajotunnille, kun mikään ei tuntunut onnistuvan.
Noh, hetken aikaa koululla istuin ja rauhoitun ja sitten ratin taakse. Skädääm: kaikki meni hienosti. En raapinut auton kylkiä jätelavaan tai muihin autoihin kun lähdettiin perkeleen ahtaasta pihasta. En ajanut kenenkään päälle, ei itseasiassa ollut edes lähellä. Pysähtymiset ja liikkeelle lähdöt sujui hienosti. Kaistan ja vaihteiden vaihdoissa ei ongelmia. Kerran taisin vähän ylinopeutta ajaa ja kaksi kertaa auto sammui risteykseen, mutta niin käy joskus kaikille.

Tuntuu hyvältä, kun kahden ajokerran jälkeen sujui noin hyvin. Opettajakin kertoi olevansa erittäin tyytyväinen. Ehkä tästä ihan oikeasti tulee jotain. Huomenna uudestaan.

punainen#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, A.C.MILAN, PHILADELPHIA FLYERS
Sain tietää tänään, että sain kaupunginasunnon! 9 kuukautta oli paperit sisällä, eli kai se meni suht`koht nopeesti...
Sain lähes 20 neliötä lisää ja vuokrakin putoaa muutamalla eurolla! joten eikai tässä voi olla kuin tyytyväinen...

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
PeteX kirjoitti:
Tyttö löytyi lopuksi hyvissä voimissa leikkimässä toisen tytön kanssa ja todella kaukana myllyltä. Eipä ole moista paniikkia ja myllerystä ollut päässä oikeastaan ikinä aiemmin. Jos tyttö olisi löytynyt joesta, niin tänään olisi ollut viimeinen päiväni tällä planeetalla.

Huh huh, mikä tilanne. Onneksi tyttö löytyi hyvinvoivana.

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Reilu viikko sitten tilaamani Canal Plus -paketti saapui tänään postin mukana ja uuden ulkoisen antennin hankkimisen jälkeen sain lopulta itse kanavatkin näkymään. Aluksi meinasi mennä usko, mutta onneksi lopulta kaikki kääntyi parhain päin. Kerrassaan loistava olo.

Viimeksi muokattu:

Rocco

Jäsen
Kävin hammaslääkärissä ja multa löytyi vain KAKSI reikää! Tämä on kautta aikain pienin määrä mitä tarkistuksessa on löytynyt! Yleensä määrä on isompi kuin Jarkko Ruudun jäähyminuutit kaudessa, mutta nyt olin niin positiivisesti yllättynyt! Vain kaksi reikää!!! Woohoo!!!

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Olin matkalla töistä kotiin onnikalla, puhuin puhelimessa ja luin kirjaa ihan rauhaksiin. Yhtäkkiä bussi pysähtyy, ei suinkaan pysäkille, ja ihmisiä alkaa lappaan pihalle. Erotan sanat "sieltä tulee savua". Inasen pihalla kaikesta seuraan muita ulos, kävelen kauemmas bussista ja katselen, kun liekit alkaa nuolemaan bussin kylkiä. Hirveä musta savupilvi ja kohta jo tulee paloautot, poliisit ja ambulanssit paikalle.
Oli aika epätodellinen olo. Mitä jos savua ei olisi huomattu ajoissa? Ei bussit kuulemma räjähdä, mutta silti. Ainakin poistuminen olisi ollut hankalampaa. Eipä taida se bussi enää liikenteeseen päästä.

Olen onnellinen, ettei kenellekään käynyt mitenkään.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Jokereiden maalivahtitilanne ilahduttaa

Niin, itse olen iloinen, että Tim Thomas jätti Jokerit.

Ainoa asia mikä harmittaa, on se, että Toivos-Hannu joutuu kisaamaan vielä Thomasinkin kanssa pelipaikastaan.

Täältä tähän

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
ervatsalo kirjoitti:
Ainoa asia mikä harmittaa, on se, että Toivos-Hannu joutuu kisaamaan vielä Thomasinkin kanssa pelipaikastaan.
Minä voisin olla ennakkoon onnellinen vaikkapa siitä, että Bostonin miehet pian huomaavat joukossaan ylimääräisen veskarin ja lähettävät Toivosen Jokereihin "korvauksena" Timistä. Ihan mukava skenaario.

Nagash

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Alain Vigneault
Ja minäkö luulin, että tänään on vitun paska päivä. Hähähäh, huippu uutinen.
Kuka meidät nyt pysäyttää? Tepsi Ja Tuomo Karjalainen? No, Tepsi voi vielä hankkia maalivahdin, mutta onko niitä tarjolla? Blues ehkä ja varauksella Tappara voi meidät enää haastaa. Hah, tulipa kylmät hiet otsalle Jokru-faneille ja mikäs sen mukavempaa.

Remppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayer04
Ylläolevista viesteistä päätellen täähän on provo- eikä onnellisuusketju.

Noh, itse olen onnellinen siitä, että osasin aavistaa asian.

Nagash

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Alain Vigneault
Remppu kirjoitti:
Ylläolevista viesteistä päätellen täähän on provo- eikä onnellisuusketju.

Noh, itse olen onnellinen siitä, että osasin aavistaa asian.

Tarkoitukseni ei ole provota. Tunnen vain vahingoniloa siitä, että meillä homma helpottui ja teillä vaikeutui. Minulla on kiero huumorintaju, mutta en halua haastaa riitaa.

Zilla

Jäsen
Pakko myöntää, että tuo Thomasin lähtö nostaa fiilistä. Hieman suurempi mahdollisuus säästyä rökäletappiolta huomenna.

Muutenkin ihan siisti päivä tähän mennessä. Ulkona oleva syysmyrsky saa tuntemaan, että on elossa. Ja pian pääsee bisselle.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Zilla kirjoitti:
Pakko myöntää, että tuo Thomasin lähtö nostaa fiilistä. Hieman suurempi mahdollisuus säästyä rökäletappiolta huomenna.

Muutenkin ihan siisti päivä tähän mennessä. Ulkona oleva syysmyrsky saa tuntemaan, että on elossa. Ja pian pääsee bisselle.

Sama juttu, Zilla. Fiilis nousee.

Huomenna alkaa loma ja pitkään odotettu reissu! Luulin jo, että flunssa iskee sopivasti matkan alla, mutta kourallinen troppeja tuntuu tainnuttaneen sen. Joten hyvällä fiilarilla mennään.

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Liiga alkaa huomenna. On tätä odotettukin! Kiviäkin kiinnostaa joku hiton Tim Thomas, näillä mennään mitä on! Lauantaina Suomen Chicagoon, siitä tulee loistava reissu, päättyy matsi miten päättyy.

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Maksa on ehjäytynyt puolen vuoden temppuilun jälkeen normaaliarvoihin. Sen kunniaksi voisi jatkaa tipatonta vielä kuukauden...

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sain uuden työpaikan! Työmatka, palkka, tuntimäärä, työnkuva ja mitä luultavimmin myös ilmapiiri ovat parempia. Oikeastaan kaikki taisi muuttua paremmaksi kuin nykyisessä työpaikassani, jossa tosin jatkan vielä kuun loppuun. Lisäksi saan pidettyä pari viikkoa lomaakin, ehkäpä tuosta ajasta hetki vierähtää Berliinissä... Saa nähdä. Joka tapauksessa tämä oli kuin lottovoitto itselleni!

SaiPakin aloitti kauden voitolla.

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Työviikko takana ja illalla edessä Ruoskan keikka, voisi vaikka ottaa muutaman huurteisen..

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitkästä aikaa saa viettää laatuaikaa poikaystävän kanssa... Ja huomenna äiti viedään synttäriyllätyksenä Joe Cockerin konserttiin!
Pitäisi vielä tänään tehdä kakku, kun osaan pirun hienoja tehdä, vaikka itse sanonkin.

Wolves

Jäsen
jesse72 kirjoitti:
Työviikko takana ja illalla edessä Ruoskan keikka, voisi vaikka ottaa muutaman huurteisen..

Sama vika. Työviikko takana ja muutama huurteinen on jo löytänyt tiensä kurkusta alas. Onnelliseksi tekee jo pelkästään se, että huomenna saa herätä klo 9 eikä klo 6 kuten arkipäivinä.

Paskinaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, FC Bottom, Arsenal
Hyvä meiniki, velat balanssissa, kissavanhukselle tulossa huomenna "seuraneiti", emäntä ant..hyvällä tuulella oluttaa viiniä giniä votkoo ja hyvää heviä ja saapi alkaa ostaan rahalla autoa, stana tuntuu ihan ihmiseltä!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy