seeyou@jäähalli kirjoitti:
Ainakin silloin, kun itse olin ajokoulussa, alkoi ajo-opetus kentällä, missä ei ollut muuta liikennettä. Sitten, kun hallitsin auton ajo-opettajan mielestä riittävän hyvin, jotta voisimme lähteä liikenteeseen, lähdimme liikenteeseen.
Jep, noinhan se menee. Itse kun kävin autokoulua, asustelin noin 6000:n asukkaan pikkukunnan keskustassa ja nuo alkeistunnit pidettiin puolestaan ihan suhteellisen lähellä olevalla syrjäisellä tiellä. Mutta liikenteen sekaan ei käytännössä menty.
Sitten, kun ajotaidot olivat suunnilleen kunnossa (2-3 harjoittelukertaa), lähdimme Hämeenlinnaan ajelemaan. Matkalla sai harjoiteltua isolla tiellä ajamistakin. Tosin pidemmän päälle se alkoi vituttamaan. Sama juttu kakkosvaiheessa. Omasta ajonarvioinnistani yli puolet muodostui isolla tiellä ajamisesta (reilut 30 min) ja loput 20min oli kaupunkiajoa.
Niin, ja ketjun aiheeseen: Tuhosin eilen vahingossa sähköpostia tyhjentäessäni kolme erittäin tärkeää sähköpostia (Ryan Airin vahvistus, parin hostellin vahvistukset). Kyllähän nuo varausnumeroiden tiedot olisi soittelemalla saanut selville, mutta se olisi ollut hirveän säädön takana, varsinkin kun noiden hostellien tietoja ei ole julkisena missään, vaan ne sai vasta ilmoittautumisen yhteydessä sähköpostiin.
Onneksi olin tallentanut nuo varauksen yhteydessä tulleet tiedot www-sivuina työpöydälleni. Niistä löysin tuon lentovarauksen ja linkin, josta pystyi tarkistamaan omat hostellivarauksensa.