Onnellisuusketju

• 1 301 900
  • 7 871

pjotrborodin

Jäsen
Suosikkijoukkue
tunturikiekko
Leeds voitti, Pelicans voitti... Ei tässä siltikään onnellisuuteen ole varaa! "Julkkiskokkien joukkoon nousseen Sara la Fountainin ruokaohjelma on saanut tv-katsojilta moitteita lähes kaikesta, mitä ohjelmassa tapahtuu. " Ilta-Sanomat kertoo!

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Reissusta kotio

Palasin eilen illalla reissun päältä. Ahh, mikä reissu, todellinen lemmenloma. Kyllä nuoret miehet on sitte energisiä ja ihania...

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Olipahan kiva tulla aamulla töistä kotiin. Kotona odotti avovaimo ja tyttö hereillä, ja niillä oli minulle pieni paketti, sen johdosta että tänään tuli taas yksi vuosi lisää mittariin.
Sain lahjaksi kortin jossa oli avovaimon käden ääriviiva, ja takana ihana teksti (kortti itse tehty), sekä paidan johonka oli kirjoitettu Jade loves(piirretty sydän) Daddy, paita sisälsi myös tytön käden jäljen.
Ei mikään merkittävä lahja rahallisesti, mutta ikinä en ole parempaa syntymäpäivä lahjaa saanut.

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Esikoisen nelivuotissyntymäpäivät vietetty. Kovat bileet näin yövuoron jälkeen. Mutta nyt on sitäkin paremmat fiilikset.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Grappa maksaa euron. Kroatia rules, vaikka baarit menee kiinni jo klo 24.

Huomenna Sloveniaan,

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Nyt olen onnellinen, koska olen sairaslomalla pari viikkoa. Enää tuleva tähystyskään ei pelota, koska olen saanut lisätietoja aiheesta, myös tämä lääkäri jolla nyt kävin kertoili operaatiosta tarkemmin (epätietoisuus ei ole kivaa).
Pääsee käymään Mikkelissäkin viikonloppuna, ja ensi viikolla on rokkia tiedossa (tosin Anjalankoskella). Sitten lomalta on paluu koulunpenkille, ja samalla viikolla tehdään luokkaretki Tampereelle.

Parina päivänä olen saanut katsella web-kamerakuvaa kummitytöstäni, jota muutoin harvoin näen. Pääsin näkemään mm. miten hänelle maistui puuro ensimmäistä kertaa elämässään. Lisäksi sain hänestä paljon uusia kuvia, joten kyllä kummia hemmotellaan nykytekniikan avulla.

scholl

Jäsen
Upotin kännykkägolfissa sand wedgella 64 jaardista ja tein birdien. Aika pienestä sitä näyttää hetkellinen ilon tila tulevan.

Niin ja Real Madridin tappiokin vielä hymyilyttää.

rinkeli22

Jäsen
On tullut koko päivä vihelleltyä ja päästeltyä riemunkiljahduksia, kun aamulla tuli tieto siitä, että sain töitä! Vakituinen työ ja hyvä palkka! On se jumankauta uskomaton tunne, kun on vuosikausia raatanut aamusta iltaan opiskellen ja työharjoitteluissa opintotuen ja huimaavien harjoittelijan palkkojen voimalla, ja nyt se kaikki vihdoin palkitaan. Ei siinä mitään, itsehän olen tieni valinnut, kun muut tiet eivät tuntuneet aukeavan, mutta en myöskään ole halunnut velkaantua opintojen vuoksi, koska töiden saannista ei kuitenkaan ole mitään takuita.

Nyt sitten alkaa työt kunnon palkalla ja velkaa 0 euroa.. Kyllä nyt on tämä rinkeli siinä määrin onnellinen, että voi veljet..

Ai niin, ja naimisiinkin tuli mentyä.. Ja Kerho johtaa sm-liigaa.. On tää hurjaa..

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
tinkezione syyskuussa 2004 kirjoitti:
Muutamia asioita kesän aikana oivaltaneena syksy lähtee käyntiin onnellisissa merkeissä. Sain kesällä takaisin erään ihmisen, jonka ehdin jo kerran heittää poiskin. Nyt on mennyt aivan mielettömän upeasti molemmin puolin ja rakastuminen näyttääkin olevan varsin kivaa edelleen. <3

Jaa-a, jatketaanpa tästä aiheesta. Saman katon alle muutimme kolmisen kuukautta sitten ja yhtä mahtavasti menee edelleen. Ei paremmin voisi oikeastaan tällä saralla edes mennä.

PS. Miten pitäisi suhtautua naiseen, joka seuraa pokeria ja sanoo sököiltakeskusteluun "JOO PIDETÄÄN SEMMONEN!" :D

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
tinkezione kirjoitti:
PS. Miten pitäisi suhtautua naiseen, joka seuraa pokeria ja sanoo sököiltakeskusteluun "JOO PIDETÄÄN SEMMONEN!" :D

Meikästä jätkällä on ehkä nohevin tyttö.

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pakko avautua teille rakkaat kanssasiskot tai -veljet. HPK-osiossa Hankintalistalle asennemuutos-ketjussa viime keväänä lupasin heittää romukoppaan kaikki vanhat asenteeni joukkueemme vanhoista ja uusista pelaajista ja aloittaa puhtaalta pöydältä tämän kauden. Ja täytyy ilokseni tunnustaa, että se on todellakin toiminut. Kenessäkään en ole löytänytkään niitä samoja negatiivisia piirteitä joita vielä viime kaudella heissä näin.
Harmikseni joudun jopa tunnustamaan, että pidän Väiskin, Lappiksen, Vellun ja muutaman muun, jota olen kärkkäästi arvostellut, pelityylistä ja tuloksista kentällä. Voi miten puhdistava kokemus, suosittelen samaa muillekin.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Olin voittanut lauantain ottelukierroksella 41euroa pitkävedosta tietämättäni, muistin näet pelanneeni eri kohdetta, aikamoista!

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
16 päivän reissu Keski- ja Itä-Euroopassa ohitse. Reissu oli mahtava, mutta on myös upeaa palata takaisin kotiin. Lisäksi olen tyytyväinen, ettei matkalla tullut takaisin yhtäkään kesän aikana pudottamistani kiloista, vaikka kaljaa ja tukevaa ruokaa tuli vedettyä aika paljon. Kävely ja rinkka selässä kulkeminen näemmä on hyvää kuntoilua.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Oli mukava käydä pitkästä, pitkästä aikaa erään tuttavapariskunnan luona vähän musisoimassa. Kaveriltani taittuu laulu paremmin kuin soitto (minun laulu on taas luokkaa ei melusta niin väliä, mutta kello pysähtyy), mutta oli kiva huomata, että myös kitaran soitossa oli ottanut edistysaskeleita. Jäi todella hyvä fiilis, muutenkin välillä jo oikein harmitti, kun ei ehtinyt olla heidän kanssaan tekemisissä.

Ystävät on iloinen asia, todellisista ystävistä kannattaa pitää kiinni kaikin tavoin. Muutenkin tänään oli vähän sellainen päivä, että iloa tuottivat sellaiset arkiset asiat.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ah,sitä onnellisuuden tunnetta aamulla ,kun menin töihin täysi vitutus päällä.
Sen jälkeen tajusin ,että onkin vapaata huomenna ja fiilis parani paljon.Tosin saan sitten seuraava vapaa onkin sitten sunnuntai ,mutta ei mitään väliä.Nyt on hyvä fiilis.

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aamulla varasin ja maksoin viikon loman Prahassa. Tyttöystävän kanssa lähdetään ja ensi viikolla olisi jo lähtö.

Lisäksi yksi tentti meni viimein läpi arvosanalla 2. Ei siihen tarvittukkaan kuin 4 yritystä.

Jos jotain vitutusta tästä yrittää vielä hakea, niin matkan takia jää väliin toinen Jokereiden tämän kauden Lappeenrannan vierailuista. Eiköhän tuon kuitenkin kestä :-)

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Teacup kirjoitti:
Jos jotain vitutusta tästä yrittää vielä hakea, niin matkan takia jää väliin toinen Jokereiden tämän kauden Lappeenrannan vierailuista. Eiköhän tuon kuitenkin kestä :-)

Tällä hetkellä katsoisin tämän aiheeksi onnellisuuteen...

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
12 tunnin työpäivä takana ja suihkunraikkaana siemailen KYLMÄÄ OLUTTA, kohta Machine Men, Dyecrest, Naildown livenä..

Huomenna katsomaan kuinka Jukurit pöllyttää Sporaa..näin viikonloppuisin elämä on ihan jees, paitsi sunnuntaisin!

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Muutamia onnellisuuden aiheita:
-Pöllytettiin eilen merkonomeja sählyssä(Go Datanomit :))
-Yö veti huikean keikan, ja mukaan tarttui nimmarit, kiertue t-paita, ja 2 levyä
-Koulu jatkuu vasta keskiviikkona

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Bon Jovi + minä + uusittu Wembley Stadium 11.6.2006. Ah, elämä on ihanaa.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Serge kirjoitti:
Bon Jovi + minä + uusittu Wembley Stadium 11.6.2006. Ah, elämä on ihanaa.
Vittu tää on pieni maailma! Tasan kuukautta myöhemmin oma mittarini iskeytyy 25 ikävuoteen. Anbiliiväböl.

Kiva pikku onnellisuus päällä, kun on taas juonut muutaman siiderin ja kaljan, ja istuu himassa yksin tuijottamassa futista ja selailemassa Jatkoaikaa. Antaa muijan rientää kavereidensa kanssa kaupungilla, kai se siellä pärjää ilman minuakin.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Tulin juuri hommista ja laitoin saunan päälle, nyt sitä vaan odotellaan rauhassa ja otetaan hieman kylmäähelmeilevää kaljaa, huomenna sitten nukun niin kauan kuin jaksan. Mikäs kiire tässä on, laitan hieman musiikkia ja istuskelen ja katselen ikkunasta maailman menoa, kohta menen makailemaan saunan lämpöön. Voisin sanoa että pitkästä aikaa todella onnellinen ja rauhallinen olotila, eestin valtakunnassa kaikki hyvin, minun osaltani.

Ps. Löylyä lissää löylyä lissää ja olutta !

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy