tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Häpihäpihäpi. Loma alkaa huomenna ja takaisin ehdin liigan alkuun mennessä. Voikaa hyvin, kultsipuppelit :)
tant gredulin kirjoitti:Häpihäpihäpi. Loma alkaa huomenna ja takaisin ehdin liigan alkuun mennessä. Voikaa hyvin, kultsipuppelit :)
Tai sitten heillä on erittäin huono kyky arvioida tavaroiden hintaa?girlzilla kirjoitti:Onneksi tapiolalaiset ovat rehellisiä ja pussi oli siinä vielä puolentoista tunnin kuluttua.
Nuo ovat kyllä hienoja hetkiä. Paitsi sen hymyä seuraavan potkun nenään tai sormien työntämisen silmään voisi kyllä jättää pois. Harjoitteleekohan ne jo nyt teini-ikää varten; iskä, mä rakastan sua - ostatko skootterin?Designer kirjoitti:Ei sitä voi ymmärtää, ellei sitä ole itse kokenut. Ensimmäinen asia, mitä herättyään näkee, on oman lapsen hymy. Ja sitten tietysti pieni käsi tarttuu nenään ja vääntää. Melkein voisi haleta.
Designer kirjoitti:Ei sitä voi ymmärtää, ellei sitä ole itse kokenut. Ensimmäinen asia, mitä herättyään näkee, on oman lapsen hymy. Ja sitten tietysti pieni käsi tarttuu nenään ja vääntää. Melkein voisi haleta.
Designer kirjoitti:Ei sitä voi ymmärtää, ellei sitä ole itse kokenut. Ensimmäinen asia, mitä herättyään näkee, on oman lapsen hymy. Ja sitten tietysti pieni käsi tarttuu nenään ja vääntää. Melkein voisi haleta.
Mullakin näyttäisi siltä että duunia löytyy myös jatkossa.Enye kirjoitti:Sain töitä!
Päivä tuntuu huomattavasti paremmalta tuon puhelun jälkeen. Vaikka kyseessä ovatkin vain viikonlopputyöt kaupan kassalla tuntuu se tällaisesta opiskelijasta erittäin mukavalta bonukselta. Kun kotonakin toistaiseksi asun niin ei tarvitse vielä noita vuokria sun muita miettiä. JES!
Ehkä sitä rahaa sittenkin riittää Turun reissuun keväällä.
Olen pienen kansan puolesta onnellinen että enää ei ole olemassa Tsekkosloveniaa.Paskinaamio kirjoitti:Olen onnellinen, herraskansa on tappiolla futiksessa Slovenialle!
Murhaaja!bozik kirjoitti:sinne meni Turku TV.
Tänään oli autokoulun toinen vaihe. Hyvin meni. Varsinkin taloudellinen ajo. Ajorata oli hieman vaikea. Auto lähti niin helposti käsistä! Vaikka vauhtia olisi ollut vain 40 km/h. No, huomenna todistus poliisille ja kahden viikon päästä pysyvä ajokortti. Hyvä!Evenuel kirjoitti:Maanantaina tuli aloitettua autokoulu. Huomenna ensimmäinen ajotunti. Perhosia lentelee ja pieni tärinä on käsissä. Eihän se oikeasti voi niin vaikeaa olla?
Jännityksestä huolimatta - tai juuri siksi - olo on erittäin tyytyväinen.
Evenuel kirjoitti:Maanantaina tuli aloitettua autokoulu. Huomenna ensimmäinen ajotunti. Perhosia lentelee ja pieni tärinä on käsissä. Eihän se oikeasti voi niin vaikeaa olla?
Jännityksestä huolimatta - tai juuri siksi - olo on erittäin tyytyväinen.