Onnellisuusketju

• 1 301 943
  • 7 871

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
tant gredulin kirjoitti:
Häpihäpihäpi. Loma alkaa huomenna ja takaisin ehdin liigan alkuun mennessä. Voikaa hyvin, kultsipuppelit :)

Kivat lomat gredulinille!!!

Mut teki onnelliseksi se, kun pääsin tänään shoppailemaan ja Masteria vinguttelemaan. Uuuh, kyllä teki hyvää...

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Paistaa se päivä joskus risukasaankin.
Tiedossa olisi tapaaminen erään mielenkiintoisen henkilön kanssa, nyt vaan kädet kyynärpäitä myöden ristiin, että kaikki menee hyvin.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Ei sitä voi ymmärtää, ellei sitä ole itse kokenut. Ensimmäinen asia, mitä herättyään näkee, on oman lapsen hymy. Ja sitten tietysti pieni käsi tarttuu nenään ja vääntää. Melkein voisi haleta.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jätin huomaamattani 400 euron arvosta vaatteita pussiin Tapiolan stockan edustalle. Onneksi tapiolalaiset ovat rehellisiä ja pussi oli siinä vielä puolentoista tunnin kuluttua. Hyvä he, paha minä.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
girlzilla kirjoitti:
Onneksi tapiolalaiset ovat rehellisiä ja pussi oli siinä vielä puolentoista tunnin kuluttua.
Tai sitten heillä on erittäin huono kyky arvioida tavaroiden hintaa?

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Designer kirjoitti:
Ei sitä voi ymmärtää, ellei sitä ole itse kokenut. Ensimmäinen asia, mitä herättyään näkee, on oman lapsen hymy. Ja sitten tietysti pieni käsi tarttuu nenään ja vääntää. Melkein voisi haleta.
Nuo ovat kyllä hienoja hetkiä. Paitsi sen hymyä seuraavan potkun nenään tai sormien työntämisen silmään voisi kyllä jättää pois. Harjoitteleekohan ne jo nyt teini-ikää varten; iskä, mä rakastan sua - ostatko skootterin?

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Designer kirjoitti:

Tässä kiteytyy kaikki olennainen. Tervetuloa joukkoon onnelliseen. Ja parasta vielä on, että itse tajuaa hetken ihanuuden. tähän se maailman suurin hymiö

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Suosikkielokuvatrilogiani vihdoin yhtenäisenä leffasettinä DVD:llä. En aiemmin ole saanut hommattua levyinä, tänään tuli soittoa, että "varaamanne tuote on saapunut liikkeeseen ja odottaa noutoa".

Kait sitä voi olla onnellinen pienistäkin asioista....

.... mutta tämä ansaitsee kyllä oman kansallisen vapaapäivänsä.

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Designer kirjoitti:

Nämä pienet hetket saa unohtamaan, ainaiset taistelut nukkumaanmenon ja muiden asioiden kanssa. Ylipäänsä on upeaa nähdä, kun pieni-ihminen on iloisella päällä.

Toiset hetket joita itse vaalin, on kun sekä tytär, että avovaimo nukkuvat molemmat vierekkäin sängyssä. Sitä tuntee itsensä jotenkin niin siunatuksi, kun näkee kaksi itselleen niin rakasta ihmistä lähekkäin.

Enye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sain töitä!
Päivä tuntuu huomattavasti paremmalta tuon puhelun jälkeen. Vaikka kyseessä ovatkin vain viikonlopputyöt kaupan kassalla tuntuu se tällaisesta opiskelijasta erittäin mukavalta bonukselta. Kun kotonakin toistaiseksi asun niin ei tarvitse vielä noita vuokria sun muita miettiä. JES!
Ehkä sitä rahaa sittenkin riittää Turun reissuun keväällä.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Enye kirjoitti:
Sain töitä!
Päivä tuntuu huomattavasti paremmalta tuon puhelun jälkeen. Vaikka kyseessä ovatkin vain viikonlopputyöt kaupan kassalla tuntuu se tällaisesta opiskelijasta erittäin mukavalta bonukselta. Kun kotonakin toistaiseksi asun niin ei tarvitse vielä noita vuokria sun muita miettiä. JES!
Ehkä sitä rahaa sittenkin riittää Turun reissuun keväällä.
Mullakin näyttäisi siltä että duunia löytyy myös jatkossa.
Onhan tässä enemmän tai vähemmän aktiivisesti pari vuotta jo hommia hakenut. Jopa pidän duunista jota nyt olen alkanut tekemään!

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Kämppä siivottu eli lattiat pesty, matot tampattu ja imuroitu Sleepy Sleepersin tahdissa.. ( paitti en mie poppia siellä tamapatessa tietenkään kuunnellu..)

Kohta kaverin kanssa kebabille ja kahville pohtimaan vetoja jotka voi sitten huomenna lunastaa kiskalta ( tai sitten ei..)

Telkkaristakin tulee futista ja lätkää sekä Uhrilampaat ja Hannibal leffat jotka voisi taas kerran katsella ja siemaista vaikka muutaman kylmän lonkun..lopuksi jos vaikka kylille eksyisi..huomenna sitten voisi katsella nauhalta vaikka Kuin Lintu Langalla leffan.

Tavallaan haikea ja paska fiilis ( johtuen päällä olevasta erosta), mutta onnelisuus vie voiton..

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Kävin tänään Kuopiossa, Markantalossa hankkimassa Canal Plus -kanavat seuraavaksi vuodeksi eteenpäin. Melko huojentunut olo on nyt, muutaman kuukauden paketin ostaminen on ollut mielessä. Nyt vihdoin ja viimein sen sai sitten ostettua.

SM-liiga saa parin viikon päästä omasta puolestani jo alkaakin, täällä ollaan valmiita.

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Nummi vs. Käikälä 5-4!

Hämeenlinnan arvostetuin jalkapallotitteli, kaupunginosa-mestaruus tuli hankittua darran sävyttämässä pelissä Nummelle. Nummi siis riisti murskanumeroin 5-4 jalkapallovaltikan takaisin Käikälältä, joka kyseenalaisin keinoin sen vuosi sitten varasti.

Olen onnellinen, kohta tupareihin juhlistamaan mestaruutta.

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Matkailu on mukavaa, eilinen vierähti Lappeenrannassa. Pari tuntia kävelin kaupungilla mietiskellen niitä näitä, enkä edes eksynyt.
Kummasti vaan erään ihmisen kohtaaminen meinaa viedä jalat alta, on se niin ihana ;) Kyllä sen hymyn voimalla jaksaa taas...
Ja oli siellä muutenkin mukavaa, varsinkin hallilla. SaiPa teki paljon maaleja ja rokkiakin kuultiin hieman.
Ja ensi viikolla matkailu jatkuu ja saa kuulla lisää rokkia...

Kotona näkyy nyt Canal+ ja monta muuta kanavaa, joten aika menisi kivasti töllön ääressä jos vaan malttaisi.
Taidan avata Malibu-pullon ja käydä muistelemaan menneitä valokuvien pariin.
Kaikinpuolin hyvä fiilis.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Paskinaamio kirjoitti:
Olen onnellinen, herraskansa on tappiolla futiksessa Slovenialle!
Olen pienen kansan puolesta onnellinen että enää ei ole olemassa Tsekkosloveniaa.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Heräsin ihanaan aamuun

Täytyy sanoa, että fiilis on nyt hyvä. Vietin eilen mukavan illan nuoren herravieraani kanssa. Ruoka oli hyvää, viini parempaa ja seksi taivaallista. Tuolla se nyt nukkuu autuaasti.

Eli on sitä paskempiin aamuihinkin herätty!

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Hieno katsoa kun poika oli iloinen päästessään ekaa kertaa tänä kautena jäälle. Intoa piisasi vaikka jalat alkoivatkin painaa ennen kahden tunnin jääsession loppua. Siitä se taas lähtee...

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Harvinaisen mukava fiilis. Pikku hiljaa alkaa koti muuton jälkeen olemaan siinä kunnossa, että se myös tuntuu kodilta. Julmettu siivousurakka on takana, tavarat suunnilleen paikoillaan ja sitä rataa. Hyvä olla on näin.

Ja vielä onnellisuuden kruunu. Jouduin vuoden tauon jälkeen asentelemaan digikanavat uusiksi. Homma meni kivuttomasti ja pääsin heti selailemaan kanavatarjontaa. Ilmeisesti mulla on tavallista nerokkaampi digiboksi, se kun huomautti kohdassa "Turku TV", että kanava on poistettu. Älyboxini jatkoi - "paina OK jos haluat poistaa kanavan kanavalistalta". Hetken aikaa herkuttelin ajatuksella ja leikin kaukosäätimellä länkkäriä. Lopulta painoin kylmästi OK-näppäintä ja katso - sinne meni Turku TV.

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
bozik kirjoitti:
sinne meni Turku TV.
Murhaaja!

Tällaisista asioista ei pitäisi hehkuttaa liikoja etukäteen, mutta parin viikon päästä yhdistetään kattilavarastot flikkakaverin kanssa, elikkä aletaan leikkimään kotia. Olen nyt ainakin onnellinen siitä, että elämä nytkähtää tavallaan eteenpäin muutaman vuoden paikallaan jurnuttamisen jälkeen.

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Maanantaina tuli aloitettua autokoulu. Huomenna ensimmäinen ajotunti. Perhosia lentelee ja pieni tärinä on käsissä. Eihän se oikeasti voi niin vaikeaa olla?
Jännityksestä huolimatta - tai juuri siksi - olo on erittäin tyytyväinen.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Evenuel kirjoitti:
Maanantaina tuli aloitettua autokoulu. Huomenna ensimmäinen ajotunti. Perhosia lentelee ja pieni tärinä on käsissä. Eihän se oikeasti voi niin vaikeaa olla?
Tänään oli autokoulun toinen vaihe. Hyvin meni. Varsinkin taloudellinen ajo. Ajorata oli hieman vaikea. Auto lähti niin helposti käsistä! Vaikka vauhtia olisi ollut vain 40 km/h. No, huomenna todistus poliisille ja kahden viikon päästä pysyvä ajokortti. Hyvä!

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Evenuel kirjoitti:

Mihin aikaan? Tiedän sitten pysyä kaukana keskustasta. ;)

Itse olen onnellinen. Perjantaina alkaa parin viikon loma. Tosin puolet palkatonta ja puolet saldovapaata. Mutta kuitenkin!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy