Onnellisuusketju

• 1 301 956
  • 7 871

rainman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Snakster kirjoitti:
Tänään olin viimeistä päivää edellisessä työpaikassani töissä ja huomenna pitäisi aloittaa uudessa. Ihan hyvä fiilis kun tuota vaihtoa on kuitenkin tullut jo jonkin aikaa suunniteltua. Toisaalta aiheuttaahan tuo myös haikeutta, kun tuolla tuli kuitenkin melkein viisi vuotta roikuttua, mutta kaiken kaikkiaan hienoa päästä uusien haasteiden pariin.

Onneksi olkoon!! Toivottavasti saan kirjoittaa saman tyyppisen viestin muutaman viikon sisällä. Hakemus on siis laitettu eteenpäin ja nyt vaan sitten odotellaan...

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Hah! Varmistui viiden viikon komennus Dubliniin alkaen syyskuussa - ennen sitä kolmen viikon kesäloma, voisi huonomminkin olla...

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Yö veti jälleen huikean keikan, Yö ei petä koskaan! Seuraavan kerran nähdään sitten konsertti kiertueella, kiitos Yö!

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Ensimmäinen viestini pariin kuukauteen JA:han tulee näköjään nyt sitten onnellisuusketjuun...no, eikös se ole vaan hyvä asia?

Ei mulla oikeastaan ole mitään erityistä juhlan aihetta, olen vain huomannut että jos pystyy nauttimaan ja olemaan onnellinen elämän pienistä asioista, saa elämästä paljon irti. Minä olen onnellinen siitä, että rakas kihlattuni tuhisee tuossa takanani hyvän tuulista unta, ja tiedän että hän rakastaa minua. Tiedän että olen hänelle koko maailma. Hän on sitä myös minulle.

Olen työtön tällä hetkellä, joten taloudellisella puolella ei ole hurraamista. Mutta jotenkin en jaksa nyt murehtia sitä, vaikka varmaan pitäisi. Mutta olen jo murehtinut sitä murehtimasta päästyänikin, ja huomannut ettei siitä ole mitään muuta kuin haittaa. Haen kuitenkin töitä jatkuvasti, ja jossain vaiheessa se tärppää. Mä tahdon vaan olla onnellinen, ajatella positiivisesti. Haluan nauttia elämän pienistä iloista. Siihen mulla on oikeus.

On hienoa että saan elää.

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
kimmo kirjoitti:
Minä olen onnellinen siitä, että rakas kihlattuni tuhisee tuossa takanani hyvän tuulista unta, ja tiedän että hän rakastaa minua. Tiedän että olen hänelle koko maailma. Hän on sitä myös minulle

Siistiä :) En ole siis ainut. Tuosta tulee todella hyvälle tuulelle. Pieni mutta hiton iso asia.

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Olen aika iloinen. Kahdeksantoista vuotta täyttyy tänään.
Enää viimeinen vuosi, niin pääsee mamman helmojen alta pois.
Siistii!

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
WHAT A FEELING!

Viime keskiviikosta asti jumissa olleet pohkeet vihdoinkin auki..

"ROLL ON ICE POWER JA JUOKSET JÄLLEEN"

ehkä ensi yönä saa jo nukuttua, kipu kasvattaa mutta rajansa kaikella.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Tuli onnellinen olo viime keskiviikon sählyvuorosta. Huikeaa päästä taas kuntoilemaan. Ja tiedättekö mitä? Saan olla maalivahti, what a feeling. Eikä tässä vielä kaikki, saan ostettua kaverin kaverilta maalivahdin varusteet (maskin, paidan, housut ja polvisuojat) huikeaan alennushintaan, 30 e. Miettikääpä sitä. Pelkän maskin arvo lienee noin 100 e oikeasti. Ainoa, mihin tarvii investoida kauppojen oikeaan hintaan, on alasuojat. Keskiviikkoillat ovat odotettuja tapahtumia aina toukokuulle asti.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
peruspata kirjoitti:
Ainoa, mihin tarvii investoida kauppojen oikeaan hintaan, on alasuojat. QUOTE]
Pyh, tosimies vetää parilla tennissukkia! Kertaakaan ei ole vielä käynyt pahasti, tosin ei pelejäkään huikeasti ole takana.

mapsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vihdoinkin raaskin ostaa pari pakettia hiusväriä ja pääsin eroon kymmenen sentin juurikasvusta! Lisäksi ostin uuden hajuveden. Kyllä nyt kelpaa.. :D

Lisäks oon onnellinen siitä, että on jo elokuu.

ps. Opintolaina on iloinen asia.

Dave T

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Peruutuspaikka napsahti kohdilleen ja 15 tukikuukautta lisää. Jokseenkin hyvät fiilikset. Ei noista pääsykokeista näköjään kovin helposti sisään pääse, itellä on kuitenkin toinen tutkinto melkein tehty. Yo-todistuksen hyvät, muttei huiput arvosanat ehti jo vituttaa kunnolla. Eihän sitä silloin tajunnut tsempata.

Nyt sitten pohtimaan elämän tarkoitusta ja samalla voi hakea jo kansankynttilän töitä. Näin tämän pitikin mennä.

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Liput Coldplayn Tukholman keikalle hankittuna. Marraskuussa saa vetää yhden bändin pois tuolta "bändit jotka haluaisit nähdä livenä"-ketjusta.

Nyt X&Y soimaan!

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
puuha-pete kirjoitti:
peruspata kirjoitti:
Ainoa, mihin tarvii investoida kauppojen oikeaan hintaan, on alasuojat.
Pyh, tosimies vetää parilla tennissukkia! Kertaakaan ei ole vielä käynyt pahasti, tosin ei pelejäkään huikeasti ole takana.

Jep, oikea asenne ja sopii lajiin kuin lajiin!

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Huomenna työhaastatteluun. Ei luulis, että yhdestä puhelusta voi tulla näin hyvälle tuulelle. Jännitykseksihän tää varmasti vaihtuu huomiseen mennessä, mutta ei sitä auta ajatella vielä.

Eilenkin oli mukava ilta, kun parin kaverin kanssa käytiin yksillä (ja nimenomaan ilman lainausmerkkejä). Tänäänkin lienee mukavaa tiedossa. Leffaa ja hyvää naposteltavaa kaverin kanssa.

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Tänään ale-laarista Ozzy Osbournen neljän cd:n boxi Prince Of Darkness hintaan 23,90, onneksi en kerinnyt tilaamaan täyteen hintaan..

Kirjaston poistokirjoista mukaan 1€ hintaa muutama jääkiekon vuosikirja ( aivan uuden veroisia) sekä Kaukalon leijonat teos, joka on jäänyt aikaisemmin hankkimatta..

Emäntäkin tekee yövuoro viikkoa joten kotona saa rauhassa olla koneella ja kuunnella punkkia/heviä..Priistin Juutas nyt soinut putkeen tämän alkuviikon.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Rääkätty olo pyörälenkin ja kuuman suihkun jälkeen. Mutta on kyllä rentoutunut olo. Taidanpa ottaa yhden oluen ja soittaa kunnon kasaria.

1 päivä töitä, sitten kesälomalle. Ja torstaina kaverin "terassiavajaiset".
Käsky kuului: "Tuo itsesi ja saunomiskamppeet. Selvinpäin et täältä lähde."
Kyllä käy!

Sorry vaan Rixa, tätä tää on kun joutuu olemaan lomalla.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tänään osaa olla pienistä asioista onnellinen.Juuri varmistui ,että sittenkään ei tarvitse lauantai-aamuna vaivaitui töihin ja kaiken hyvän lisäksi kausikorttinikin oli tipahtanut iltapäivän aikana postiluukusta sisään.

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Tämä menisi iloisuusketjuun jos semmoinen olisi. Tampereen Teatterikesään roudarin hommiin, tunteja ei ole montaa mutta toivotaan lisää.
Saahan tuosta rahaakin. Loppukinkerit tiistaina ja keskiviikkona alkaa Tampere Cup, saa nähdä kykeneekö ekaa päivää seuraamaan...

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Olin kahden vaiheilla lähteäkkö lenkille vai ei, mutta kyllä kannatti, on se sen verran palkitsevaa.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Yövuoro viikko vetelee viimeisiään. Paras vuoro, mutta uni maittaa kyllä viikonloppuna.

Viikko vielä töitä, sitten parin viikon kesäloma ennen koulun alkua.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
En tiedä johtuuko siitä että tänään pääsee lähtemään kaksi tuntia ennen töiden loppumista töistä ja suunnata neljän naisen seurassa kohti Nastolaa ja Ilveksen kauden ensimmäistä harjoituspeliä, vai myös siitä että saa kuunnella Metallicaa töitä tehdessä lapuista, mutta nyt on niin huikea fiilis ettei aikoihin ole ollut ja lomaankaan ei ole enää kuin pari viikkoa, on tää hienoa!

Edit: lisäksi aamulla ennen töitä Tammelan Torilla syömäni mustamakkara oli aivan huikeeta, lisäksi kohta saa vielä hernekeittoa ja pannaria, tulee varmasti automatkasta tytöille kivaa kun maha avautuu :P täytyy olla siivosti ja avautua sisäisesti tai jotain, lisäksi töissäkin kaikki menny aivan putkeen tänään, vielä kun illalla voittais kenosta rahaa ja sais naista, sekoaisin onnesta.

Viimeksi muokattu:

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Jesh, huhtikuussa alkanut kesäduunirupeama loppui noin kolme varttia sitten. Nyt on edessä pari viikkoa lomaa, muutto Lappeenrantaan ja opiskelujen aloittaminen. Tuntuu mukavalta päästä uusiin puuhiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy