Onnellisuusketju

  • 1 294 309
  • 7 895

scholl

Jäsen
sopuli kirjoitti:
Jätkä taitaa scorata varsin harvoin, kun sitä pitää täällä useammassa viestissä hehkuttaa.

onko niin? No asia on niin, että samanlaista kyytiä tuskin tulee toiste. Ei kunto ns. kestä. En muistele kaikkia tuhansia viestejäni, mitä olen kirjoitellut, joten valitettavasti en osaa sanoa, missä ketjuissa olen mitäkin sanonut.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
scholl kirjoitti:
onko niin? No asia on niin, että samanlaista kyytiä tuskin tulee toiste. Ei kunto ns. kestä. En muistele kaikkia tuhansia viestejäni, mitä olen kirjoitellut, joten valitettavasti en osaa sanoa, missä ketjuissa olen mitäkin sanonut.

Juu, hymiön kerahan tuo edellinen viesti oli, mutta muistelisin, että ohimennen mainitsit tuosta muuallakin. Ja kyllä mä uskon, että sä panet paljon, tosin lievästi demarimainen naismakusi oli minulle yllätys. Tämä siis elokuvanaikkosten perusteella.
 

scholl

Jäsen
sopuli kirjoitti:
Juu, hymiön kerahan tuo edellinen viesti oli, mutta muistelisin, että ohimennen mainitsit tuosta muuallakin. Ja kyllä mä uskon, että sä panet paljon, tosin lievästi demarimainen naismakusi oli minulle yllätys. Tämä siis elokuvanaikkosten perusteella.

Usko pois. En pane paljon :) Aikaa menee muuhun paljon enemmän kuten viinankiskomiseen ja kaiken lisäksi pitää vähän katsoa ketä panee. Puhumattakaan siitä, että herrasmies ei viitsi liikaa vongata, vaan ehdottomasti parhaat fiilikset tulevat niiltä kerroilta, jolloin nainen on tullut pokaamaan. Kieltämättä rusketus ja auringon aiheuttama hiusten vaalentuminen auttaa nyt heinäkuussa noilla markkinoilla.

EDIT: puhuin ainoastaan ja vain naisten luonteista niissä rooleissa. Olivat sympaattisia otuksia, hyvien ja aitojen ihmisten oloisia. Tottakai itse tositilanteessa on tärkeää esimerkiksi älykkyys. Pakko löytää keskusteltavaa, mutta korostaisin, etten ole mikään Asturiasin Prinssi Felipe, jonka kohdalla suhteellisen paljon koko kansakunta kävi keskustelua, kenen kanssa voi avioitua. Mä teen mitä haluan ja sille ei kukaan voi mitään ;)

EDIT2: tuli vielä mieleeni se, että syntyperän perusteella ei voi tuomita demariksi. Vituttaa suoraan sanottuna brittisysteemi lordeineen etc. Jos Yhdysvalloista puhutaan ja vaikkapa sen latinomaahanmuuttajista niin on lukemattomia syitä, minkä vuoksi joku on joutunut tilanteeseen, jossa ei ole ollut mahdollisuutta koulutukseen tai koulutuksesta huolimatta kielitaidottomana uudessa maassa ei ole pystynyt hankkimaan koulutustaan vastaavaa työtä. Silti on panostettu kaikkensa ja tehty vaikka kahta työtä, jotta omat lapset saavat hyvän koulutuksen ja hyvän tulevaisuuden omassa elämässään. Koko perhe voi olla hyvinkin ei-demari. Toiset jopa todella oikeistolaisia. Tiedän jossain määrin, mistä puhun, sillä tuli luettua joskus ylimääräisenä sivuaineena huvin vuoksi latinalaisesta amerikastakin, muutenkin on tullut perehdyttyä syystä jos toisestakin ja rahaakin on tullut sinne lahjoitettua mahdollisuuksien mukaan. Ja ihmisiäkin tunnen ko. mantereelta. Sama koskee ihmisiä muuallakin. Jos Sakari Tuomiojan pojasta tuli renttu ja paha demari niin käy se toistekinpäin.

EDIT 3: Enhän minäkään jokaiselle naiselle voi antaa. Pitää olla kuitenkin jossain määrin vaikeasti saavutettavissa ;)
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
On muuten toinenkin asia, minkä vuoksi pitää tänään kirjoittaa onnellisuusketjuun. Näin nimittäin sellaisen mainoksilla peitetyn mannheimilaisratikan tänään liikenteessä ja siinä, missä yleensä näkyy linjannumero (edessä ja sivulla) luki Fahrschule. Voiko parempi fiilis tulla kuin se, että HKL on siirtynyt saksankieleen. Tämähän on kuin paluuta 50 ja 60 luvuille, jolloin ihmisillä oli ensimmäisenä vieraana kielenä nimenomaan saksa. Tai vieläpä enemmän, koska nyt näkyy kyltit jo katukuvassakin saksaksi. Sain kuulla muuten ystävältäni, että hän oli nähnyt ko. sporan liikenteessä tekstillä Sonderfahrt. Kerrassaan mahtavaa! Pitää kysyä HKL:ltä milloin ko. spora on liikenteessä ja millä reitillä. Vaikken olekaan HKL:n kanta-asiakkaita niin haluan kyllä olla tuon sporan kyydissa. Jawohl.
 

Grand-Pierre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Blackburn Rovers
Tätä hetkeä on odotettu, 28h putkeen työrupeama takana ja siihen päälle vielä 12h terassiekierros, nyt vihdoin nukkumaan. Eihän sitä käynyt kun kerran ylimääräistä tampereen keskustassa kun nukahti ensimmäisen bussiin ja ajautui takaisin lähtöpisteeseen.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Laitetaan nyt sitten vaikka tähän ketjuun,mutta sain tänään Agostinilta nimmarin.Melkein kusin housuun kun Ago otti lippuni nimmaria kirjoittaakseen.

Jos joillekkin on epäselvää kuka tämä herra on,niin hän on voittanut 15(viisitoista) maailmanmestaruutta road racingissä 350 ja 500 kuutioisissa
60-70 luvulla.

Pikkujätkästä asti moottoripyöriä diganneelle hetki oli lähes liikuttava.
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
scholl kirjoitti:
Pitää kysyä HKL:ltä milloin ko. spora on liikenteessä ja millä reitillä. Vaikken olekaan HKL:n kanta-asiakkaita niin haluan kyllä olla tuon sporan kyydissa. Jawohl.

Hesarin mukaan noita sporia tulee MM-kisojen ajan liikkumaan reitillä 6. Jonkinasteisena sporaentusiastina jaan onnellisuutesi. Heti vanhojen nivelratikoiden jälkeen hienoimmat stadilaissporat.

HKL:tä muuten löytyy bussejakin joissa napit yms. sisustus saksaksi.
 

Tobias

Jäsen
scholl kirjoitti:
On muuten toinenkin asia, minkä vuoksi pitää tänään kirjoittaa onnellisuusketjuun. Näin nimittäin sellaisen mainoksilla peitetyn mannheimilaisratikan tänään liikenteessä ja siinä, missä yleensä näkyy linjannumero (edessä ja sivulla) luki Fahrschule. Voiko parempi fiilis tulla kuin se, että HKL on siirtynyt saksankieleen. Tämähän on kuin paluuta 50 ja 60 luvuille, jolloin ihmisillä oli ensimmäisenä vieraana kielenä nimenomaan saksa. Tai vieläpä enemmän, koska nyt näkyy kyltit jo katukuvassakin saksaksi. Sain kuulla muuten ystävältäni, että hän oli nähnyt ko. sporan liikenteessä tekstillä Sonderfahrt. Kerrassaan mahtavaa! Pitää kysyä HKL:ltä milloin ko. spora on liikenteessä ja millä reitillä. Vaikken olekaan HKL:n kanta-asiakkaita niin haluan kyllä olla tuon sporan kyydissa. Jawohl.

Jawohl! Scholl, näin myöskin tämän ratikan tänään. Perkeleen hieno Straba, lisää näitä Helsinkiin.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutto takana.
Vuokra tippui neljäkymppiä ja kolme vierasta kämppistä vaihtuivat serkkupoikaan. Tämähän on melkein jo normaalin ihmisen asumista :D
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Pääsin viikonloppuna katsastamaan Forssa-Jokioinen-Humppila -alueen ja erittäin lupaavalta näytti. Sieltä oma talo. Kun vielä jostain löytäisi rahoituksenkin.
Perjantaina käytiin isännän kanssa syömässä ja juomassa muutamat drinksut ihan rauhassa kaksistaan. Eipä ole sellaistakaan tullut tehtyä hetkeen. Oltaisko käyty joskus melkein 3 vuotta sitten viimeksi ulkona syömässä. Ja kuluneen tuskaisen viikon jälkeen oli taas ihana herätä oman kullan vierestä.
Elämä on ihanaa.
Ei edes vituta mennä huomenna töihin.

Ai niin, pääsenpä huomenna siskon tytön kanssa käymään kouluostoksillakin. Sitä riemua ja ylpeyttä, mikä tytön kasvoilta paistaa kun puhutaan kouluun menemisestä ei pysty sanoin kuvailemaan. On ihanaa olla täti noin ihanille lapsille.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Haa, huomenna alkaa elämäni ensimmäinen vieraalle tekemäni "kunnollinen" työ! Maanrakennus firmaan vaan hommiin ja opettelemaan bobcatit, pyörivä alustaiset ym vehkeet! Ai saatana kun olen innoissani! Ei sillä, olen tehnyt pienestä pitäen töitä mutta kotona, nyt kunnon työsopimus ja kunnon palkka..Ooh!
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään olin viimeistä päivää edellisessä työpaikassani töissä ja huomenna pitäisi aloittaa uudessa. Ihan hyvä fiilis kun tuota vaihtoa on kuitenkin tullut jo jonkin aikaa suunniteltua. Toisaalta aiheuttaahan tuo myös haikeutta, kun tuolla tuli kuitenkin melkein viisi vuotta roikuttua, mutta kaiken kaikkiaan hienoa päästä uusien haasteiden pariin.
 

rainman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Snakster kirjoitti:
Tänään olin viimeistä päivää edellisessä työpaikassani töissä ja huomenna pitäisi aloittaa uudessa. Ihan hyvä fiilis kun tuota vaihtoa on kuitenkin tullut jo jonkin aikaa suunniteltua. Toisaalta aiheuttaahan tuo myös haikeutta, kun tuolla tuli kuitenkin melkein viisi vuotta roikuttua, mutta kaiken kaikkiaan hienoa päästä uusien haasteiden pariin.

Onneksi olkoon!! Toivottavasti saan kirjoittaa saman tyyppisen viestin muutaman viikon sisällä. Hakemus on siis laitettu eteenpäin ja nyt vaan sitten odotellaan...
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Hah! Varmistui viiden viikon komennus Dubliniin alkaen syyskuussa - ennen sitä kolmen viikon kesäloma, voisi huonomminkin olla...
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Yö veti jälleen huikean keikan, Yö ei petä koskaan! Seuraavan kerran nähdään sitten konsertti kiertueella, kiitos Yö!
 

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Ensimmäinen viestini pariin kuukauteen JA:han tulee näköjään nyt sitten onnellisuusketjuun...no, eikös se ole vaan hyvä asia?

Ei mulla oikeastaan ole mitään erityistä juhlan aihetta, olen vain huomannut että jos pystyy nauttimaan ja olemaan onnellinen elämän pienistä asioista, saa elämästä paljon irti. Minä olen onnellinen siitä, että rakas kihlattuni tuhisee tuossa takanani hyvän tuulista unta, ja tiedän että hän rakastaa minua. Tiedän että olen hänelle koko maailma. Hän on sitä myös minulle.

Olen työtön tällä hetkellä, joten taloudellisella puolella ei ole hurraamista. Mutta jotenkin en jaksa nyt murehtia sitä, vaikka varmaan pitäisi. Mutta olen jo murehtinut sitä murehtimasta päästyänikin, ja huomannut ettei siitä ole mitään muuta kuin haittaa. Haen kuitenkin töitä jatkuvasti, ja jossain vaiheessa se tärppää. Mä tahdon vaan olla onnellinen, ajatella positiivisesti. Haluan nauttia elämän pienistä iloista. Siihen mulla on oikeus.

On hienoa että saan elää.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
kimmo kirjoitti:
Minä olen onnellinen siitä, että rakas kihlattuni tuhisee tuossa takanani hyvän tuulista unta, ja tiedän että hän rakastaa minua. Tiedän että olen hänelle koko maailma. Hän on sitä myös minulle

Siistiä :) En ole siis ainut. Tuosta tulee todella hyvälle tuulelle. Pieni mutta hiton iso asia.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Olen aika iloinen. Kahdeksantoista vuotta täyttyy tänään.
Enää viimeinen vuosi, niin pääsee mamman helmojen alta pois.
Siistii!
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
WHAT A FEELING!

Viime keskiviikosta asti jumissa olleet pohkeet vihdoinkin auki..

"ROLL ON ICE POWER JA JUOKSET JÄLLEEN"

ehkä ensi yönä saa jo nukuttua, kipu kasvattaa mutta rajansa kaikella.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Tuli onnellinen olo viime keskiviikon sählyvuorosta. Huikeaa päästä taas kuntoilemaan. Ja tiedättekö mitä? Saan olla maalivahti, what a feeling. Eikä tässä vielä kaikki, saan ostettua kaverin kaverilta maalivahdin varusteet (maskin, paidan, housut ja polvisuojat) huikeaan alennushintaan, 30 e. Miettikääpä sitä. Pelkän maskin arvo lienee noin 100 e oikeasti. Ainoa, mihin tarvii investoida kauppojen oikeaan hintaan, on alasuojat. Keskiviikkoillat ovat odotettuja tapahtumia aina toukokuulle asti.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
peruspata kirjoitti:
Ainoa, mihin tarvii investoida kauppojen oikeaan hintaan, on alasuojat. QUOTE]
Pyh, tosimies vetää parilla tennissukkia! Kertaakaan ei ole vielä käynyt pahasti, tosin ei pelejäkään huikeasti ole takana.
 

mapsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vihdoinkin raaskin ostaa pari pakettia hiusväriä ja pääsin eroon kymmenen sentin juurikasvusta! Lisäksi ostin uuden hajuveden. Kyllä nyt kelpaa.. :D

Lisäks oon onnellinen siitä, että on jo elokuu.

ps. Opintolaina on iloinen asia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös