Onnellisuusketju

• 1 301 973
  • 7 871

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kissa lähti evakkoon pari viikkoa sitten keittiön ikkunasta ja sen jälkeen tytär on kysellyt jatkuvasti sen perään ja välillä aika epätoivoisenakin. Sanoin hänelle, että kissa kyllä palaa takaisin kotiinsa jossain vaiheessa, mutta siihen voi mennä jonkin aikaa. Itseäni alkoi jo hieman epäilyttämään, sillä eihän sitä koskaan tiedä mitä sille on voinut tapahtua. No, viime yönä noin puolenyön aikaan olin unen rajamailla, kun kuulin ulkoa kissan mouruntaa. Ajattelin ensin, että se oli unta, mutta menin kuitenkin vilkaisemaan ikkunasta pihalle. Ensin siellä ei näkynyt mitään erikoista, mutta ääni kuului jostain uudestaan ja siellähän se kissa oli, tosin väärän talon ja ikkunan luona. Sinne vain sitten tihkusateeseen houkuttelemaan kissaa ruualla lähemmäksi, jotta pystyin nappaamaan sen kiinni. Ei se kylläkään onnistunut ilman avovaimon apua, mutta kissa saatiin lopulta takaisin kotiin. Tyttö oli tietysti silloin nukkumassa, mutta hänen ilmeensä näkeminen aamulla oli kyllä hyvä syy kirjoittaa tähän ketjuun.

scholl

Jäsen
Yks suomalaisen yleisurheilun pahimmista kommunisteista Tiia Hautala jättää MM-kisojen 7-ottelun väliin. Mainiota, että wannabesaturuotsalainen lähti kotiin.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Viikonloppu \o/ tänään mahdolisesti olutta ja huomenna Alice Coopperin keikalle, huikeutta.

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
lake79 kirjoitti:
Viikonloppu \o/ tänään mahdolisesti olutta ja huomenna Alice Coopperin keikalle, huikeutta.

Onko kana mukana? Lissu kertoi juuri Uncutin haastattelussa, että arvostaa kovasti fanejaan. Mietti, että hänen faniensa kotoapoistumisrituaalit saattavat olla 'Car keys? check. Tickets? check. Chicken? check.'

Omaan onnellisuuteeni riittää tänään Vantaa.

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi että, meitin pikkanen tuli tänään takas Bosniasta ja tuli heti moikkaamaan meitä vanhoja lorttoja entiseen työpaikkaansa. Mennyt kihloihinkin matkallaan. Töistä ei tullu mitään siltä juoruumiselta ja halailulta. Miksi ihmisten täytyy mennä kauas pois tai kadota, että tajuaa kuinka tärkeitä ne on? Huomenna yhessä paariin, oonkin kerrankin ainoa, joka voisi juopotella, hih.

sweeney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Huonoiltakin varasijoilta voi näköjään päästä opiskelemaan, eli toisin sanoen yliopisto kutsuu tänä vuonna.

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Mä oon niin onnellinen, että älysin laittaa tämän MM-kisojen avaispuheen nauhalle. Ile, sä oot mun idoli!

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Rontti kirjoitti:
Ilkka oli kyllä juuri niin täpinöissään kuin vain Ile voi olla. En voi olla olematta onnellinen hänen puolestaan.

Taidankin heti laittaa tekstarin menemään Ilelle.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
tant gredulin kirjoitti:
Onko kana mukana? Lissu kertoi juuri Uncutin haastattelussa, että arvostaa kovasti fanejaan. Mietti, että hänen faniensa kotoapoistumisrituaalit saattavat olla 'Car keys? check. Tickets? check. Chicken? check.'

Omaan onnellisuuteeni riittää tänään Vantaa.

Ikävä kyllä ei ole, mutta jos otan matkalta paketin hunajamarinoitua broileria, niin varmaan ajaa saman asian...

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Terveyspuolella hyviä uutisia. Maksa-arvot lähes normaalit ensimmäistä kertaa puoleen vuoteen. Reuma ei ole äitynyt pahaksi, vaikka biologinen lääkitys tauolla.

Mistä sitten parhaaseen uutiseen: Kela käsitteli erityiskorvattavuuden kahdessa viikossa, vaikka uhkaili, että voi mennä likemmäs puolikin vuotta. Toivottavasti kukaan ei näe tätä ja luule, että olen kaappidemari, mutta olen ollut Kelan toimintaan aivan häkellyttävän tyytyväinen. Asiakaspalvelu asiallista ja ystävällistä ja ilmeisesti pienellä uikutuksella asioita voi vähän nopeuttaakin. Damn. Tässähän kohta maksaa veronsa ihan iloisin mielin. Nyt sitten toivotaan, että uusi lääke on yhtä hyvä kuin vanha, mutta ei riko maksaa.

scholl

Jäsen
Pärde kirjoitti:
Mä oon niin onnellinen, että älysin laittaa tämän MM-kisojen avaispuheen nauhalle. Ile, sä oot mun idoli!

Harmi, en nähnyt, mutta voisin melkein lyödä vetoa, ettei puhujana kukaan pärjää Carl-Olof Homénille.

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
jossu kirjoitti:
Huomenna työhaastatteluun. Ei luulis, että yhdestä puhelusta voi tulla näin hyvälle tuulelle. Jännitykseksihän tää varmasti vaihtuu huomiseen mennessä, mutta ei sitä auta ajatella vielä.

Tein ilmeisen hyvän vaikutuksen. Sain sen paikan. Oon ihan sekasin. Vakipaikka, uskomatonta.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
jossu kirjoitti:
Tein ilmeisen hyvän vaikutuksen. Sain sen paikan. Oon ihan sekasin. Vakipaikka, uskomatonta.

Onneksi olkoon! Hienoa, upeeta ja mahtavaa, muistan ite miltä tuntui saada oma vakipaikkani ja seota itekin meinasin, vaikkei nyt ihan mun suosikkihommaa olekaan. :P

Täytyypä sitten sanoa omasta puolestani että olen erittäin onnellinen ystäväni työpaikan saannista, tälläisiä fiiliksiä ja maanantaipäiviä soisi useampiakin elämänsä varrelle.

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sain tänään asunnon itselleni. Tai no, en uskalla hehkuttaa liikaa ennen kuin vuokrasopimus on tehtynä, mutta varma juttu tämän pitäisi nyt olla. Tuntuu USKOMATTOMALTA ajatella, että pääsen vihdoinkin omaan kotiin. Jonkun verran elämästäni olen tännekin kirjoitellut ja jos joku niistä teksteistä jotain muistaa, niin voi uskoa, että nyt on todellinen voittajafiilis.

Tänään on jälleen mentävä illaksi töihin, mutta takana on kolmen päivän vapaa. Ja mitä kaikkea tuo vapaa sisältikään? Matkustamista poikaystävän kanssa, Särkänniemen huvittelupäivän, erään ystävän tapaamisen ja Alice Cooperin keikan. Ei voi valittaa, voi vain olla onnellinen ja tyytyväinen! Sen verran loistava viikonloppu on takana.

chrisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tänään on sit vuoden pitkä odottelu palkittu, eli tyttöystäväni sai opiskelupaikan täältä Vaasasta. Eli nämä helvetin pitkät ja tylsät Kuopio - Pohjanmaa matkat ovat lopullisesti ohi. Ja täydellinen asuntokin on jo varattu meille, mutta jos löytyy jostain vieltä yhtä hyvä halvemmalla niin vaihdetaan. Ei voi muuta sanoa kuin että kyllä nyt elämä hymyilee. Olen varmaan maailman onnellisin mies tällä hetkellä.

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Tapahtumia riittää tällä viikolla..

TI: Jukureiden kausikorttilaisten tapaaminen joukkueen kanssa
KE: KooKoo-Jukurit Kouvolassa
TO: MP-Atlantis jalkapallon ykköstä
PE&La: Marski-Cup, lisäksi perjantaina Peer Gunt Ristiinassa
SU: MP-VG jalkapallon ykköstä

Yleisurheilun MM-kisoja pitää yrittää katsoa ja töissäkin käydä...

rinkeli22

Jäsen
12 kiloo kadonnut neljässä kuukaudessa elämäntapamuutoksilla! On se vaan huikee fiilis, kun ei enää esimerkiksi hengästy rappusissa, vaan harppoo kepein juoksuaskelin kotiinkin kolmanteen kerrokseen. Joka päivä saa joltain kuulla, että sä olet kyllä laihtunut melkoisesti! Tuntuu mukavalta..

Kilot karisee kyllä vielä jatkossakin, eli asettamiini tavoitearvoihin on vielä matkaa ihan riittävästi, mutta eiköhän tässä ole ehtinyt iskostamaan itselleen terveellisemmät elämäntavat. Jos sitä osaisi nyt sitten tästä eteenpäin arvostaa omaa terveyttään?!

Heppuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
pääsin lopullisesti ja vihdoinkin eroon inhottavasta ihmisestä joka aiheutti aikoinaan paljon tuskaa. Myös minulta on lähtenyt 8kiloa elämäntapamuutoksella. Ah, asun omassa asunnossani omilla säännöilläni rakkaan kihlattuni kanssa pieni kisu "riesana". Pian alkaa SM-liiga ja koulu!!

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Entinen pomo soitti ja pyysi terassille. Kylmää olutta, hauskaa seuraa ja nätti keli. Nam.
Paistaa se päivä välillä näköjään risukasaankin.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Olen vihdoinkin tänä kesänä oppinut juoksemaan lenkkiä ja vielä nauttimaan siitä. Nyt en melkein malttaisi pitää välipäiviäkään ollenkaan. Jaloistakin on mukavasti kadonnut läski ja kunto senkuin kohoaa... Ei edes alkava rajuilma haitannut tänään kun lähdin duunin jälkeen juoksemaan. Mahtavaa! Ja mikä parasta: läskin sulamisesta huolimatta tissit eivät ole kutistuneet...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy