Onnellisuusketju

• 1 301 938
  • 7 871

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Hanssoni kirjoitti:
Jumankauta, kuka on sanonut ettei harjoittelu kannata. Onnistuin eilen lyömään golfkierroksella avauksessa hallitun drawn ja sain lähestymisessä aikaan backspinnin. Kumpikin vielä hyvällä lopputuloksella.

Enää vaan täytyy ihmetellä miten pienestä sitä tuleekaan onnelliseksi!

Enää vaan täytyy ihmetellä, että mitä tarkoittaa mainitsemasi "hallittu draw" ja "backspinn"? Vai oletatko että nuo sanat kuuluvat jotenkin jokaisen yleissivistykseen? Pelaatko muuten leftin vai rightin mailalla? Minkä väristä erkkaa käytät lavassa?

Tämä ei ole vidduilua, tämä on muistutus siitä, että kaikki eivät välttämättä hallitse golftermejä. Onneesi olisi helpompi yhtyä, jos ihan oikeasti tietäisi mitä nuo sinun golfsaavutuksesi tarkoittavat...

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Baari-illan jälkeen kun huojuimme ruokapaikasta kohti taksi asemaa huomasin rahamääräni lisääntyneen 40eurolla! Oli aika mukava yllätys! Olin lainannut sen kaverilta ennen kuin mentiin sisään ja en ostanut koko illan aikana itse mitään, hah! Ja huomasin hankkineeni myös neljä shottilasia ittelleni, ei muuta kuin tårppaamaan!

Ramses

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lomalle

Pitkän odotuksen jälkeen alkaa kolmen viikon kesäloma =) Tänään viikoksi mökille saunomaan, kalastamaan ja löhöömään.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ramses kirjoitti:
Pitkän odotuksen jälkeen alkaa kolmen viikon kesäloma =) Tänään viikoksi mökille saunomaan, kalastamaan ja löhöömään.

= jatkuvaa vesisadetta, myrskytuulta, sähkökatkoja, salamaniskuja, käärmeitä, ampiaisia, paarmoja, hyttysiä, polttiaisia, punkkeja, hirvikärpäsiä, kusiaisia ja yleistä unettomuutta jatkuvan keskushermoston ärsytystilan takia ( lue = krapula).
Onneksi jo muutamien viikkojen päästä pääset töihin lepäämään.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Uuh... kymmenen tunnin ahkera nauhoitussessio takana. Nyt on aikas tyhjä olo. Mutta miltei kaikki saatiin purkkiin. Huomenna vielä taustalaulaja vetää oman osionsa ja sitten miksaillaan... itse olen ainakin tyytyväinen jälkeen... mikäs tässä ollessa.

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
- 3h Beachvolleytä + lämpimässä meressä lillumista
- Kylmää olutta
- Löysin erittäin halvat golfkengät. 150e olin varannut budjettiin, mutta selvisin 50 ekellä.
- Aamulla ei ollut krapulaa eikä ole huomennakaan. Pitkästä aikaa lepoa!
- Kohta haen muijan tänne ja loppuillan imenkin sitten tissiä

Tämmöistä sen pitäisi olla kokoajan tämän elämän!

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
metsänpeikko kirjoitti:
Minullapa onkin aikasta ihana mies, ja se, jos mikä, tekee minut suunnattoman onnelliseksi.

Onnittelut!

Samoin. Sekin tekee mut onnelliseksi. Lisäksi huomenna ei tarvitse herätä töihin, ensimmäinen virallinen lomapäivä. Ja ylihuomenna reissuun.

Veijari

Jäsen
Sainpas sittenkin liput Nightwishin keikalle Areenaan! Koville se otti ja pari kertaa meinasi hermotkin palaa kun Lippupalvelun nettipalvelu oli täysin tukossa. Mutta, loppu hyvin, kaikki hyvin!

Siitä onkin jo useampi vuosi kun olen viimeksi Nightwishin keikalla ollut. Mielettömät fiilikset jo nyt, kun samalla kertaa näkee myös Sonata Arctican. Nyt syksyä odottelemaan.

Rocco

Jäsen
Predator kirjoitti:
Enää vaan täytyy ihmetellä, että mitä tarkoittaa mainitsemasi "hallittu draw" ja "backspin"?

Draw on lyönti missä pallo tekee kaarroksen vasemmalle. Vaikea hallita, koska lähes aina pallot karkaavat aloittelevilla pelaajilla oikealle, johtuen hieman oikealle puoltavasta golf-swingin liikeradasta.

Backspin on sitten suoraan suomennettunakin takakierre, eli lyönti mitä käytetään kun koitetaan saada pallo jäämään viheriölle. Takakierteen ansiosta pallo ikäänkuin pysähtyy eikä lähde vierimään lyönnin jatkeeksi eteenpäin. Jos tämän osaa niin saa pallon jäämään aina hyvään paikkaan puttaamista varten.

Aikas hankalia lyöntejä aloittelijalle, eli onnea vaan jos em. lyönnit alkavat sujua!

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Yksi parhaista ystävistäni tuli tänään kotiin kolmen viikon Kiinan-reissultaan. Huomenna mennään kahville, jossa varmaankin istutaan tuntikausia vaihtamassa kuulumisia. Tuli iloinen olo, kun hän päivällä soitti.

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Aamuinen soitto labraan veri/kusinäytteiden tuloksista sai virneen kasvoille koko päiväksi.Kylläpä perkele helpotti kun lekuri luetteli listan ja kaikki arvot lopuksi ilmoittaen,että mitään probleemaa ei ole havaittavissa.

Viikko voi tuntua yllättävän pitkälle tällaisien tapauksien johdosta.

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Routainen Sydän kirjoitti:
Pari päivää kolmen viikon lomaan. Kyllä vetää suun auttamatta virneeseen, HEH.

Sama. Tosin loma on hieman pitempi, kun ei se koulukaan ala enää tänä syksynä. Seuraavan kerran töihin vasta lokakuussa.

Onpas siinä syytä hyvään fiiwikseen

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Selkä alkaa vihdoinkin hieman toimia, eikä tarvitse kävellä kuin lännenmies. Siitä asiasta voi kyllä olla todella onnellinen.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulli toimii!

Iso peukalo ylöspäin - kullin kera.

Toki tiedän, että väliaikaista kaikki on vaan.

Muro

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulin juuri äsken tulevan lapseni sydänäänet ensimmäistä kertaa.
Kaksi työpäivää jäljellä ennen kuin pääsee nauttimaan Suomen kesästä ja mökkeilystä. Ja parin viikon kuluttua lähtö Hua Hiniin. Kyllä kelpaa; elämä on ihmisen parasta aikaa!

p.s sattuipa mukavasti Predan viestin alapuolelle

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valittajien luvattu maa
Routainen Sydän kirjoitti:
Yksi yö - ja loma alkaa! Pienet asiat tekevät ihmisen onnelliseksi. Kiitos.

Sama täällä...kun vielä huomisen hoitaa pois alta, niin sitten pääsee lomille koko kuukauden ajaksi. Ja mikä vielä parempaa, niin myös paluu takaisin Suomeen on edessä. Täytyy myöntää, että on tässä jo jonkin aikaa miettinyt kaiholla, että kuinka kauniilta ne Keski-Suomen tyynet järvet näyttivätkään pimeyden laskeutuessa elokuisen illan vaihtuessa yöksi...

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Grumpy kirjoitti:
Olen onnellinen. Sain tutustua Forssaan.

Heh, pakko chätähtää ja kysyä että miltä näytti, seuraavaksi muutammekin kaikki Tampereen jatkislaiset Forssaan? :)

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sain sanottua itteni irti. Ajotus vielä niin, että pomo joutui ainakin pariksi päiväksi keskeyttämään lomansa. Hih. Hajotkoon sinne paskaläävään. Kohta kaverin mukaan henkiseksi tueksi neuvolaan ja illalla on vielä rehvitkin. Aurinko paistaa, en valita.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olinpa tässä pyöräilemässä. Pyöräilin erään Tampereen lähiön läpi kevyen liikenteen väylää, jossa vasemmalla puolella oli pyöräilykaista ja oikealla puolen jalankulkijoiden kaista. Minulla oli vauhtia ehkä sellainen hieman alle 20km/h. Edessäni menee samaan suuntaan ehkä 7-8 -vuotias poika potkulaudalla kevyen liikenteen väylän vasenta laitaa. Vauhtia hänellä on hyvin vähän, miltei kävelyvauhdin verran. Koska kävelykaista on tyhjä, päätän ohittaa hänet reilusti oikealta puolen. Kun minulla on matkaa häneen ehkä 5 metriä, poika tekee yhtäkkiä 90 asteen käännöksen suoraan eteeni. En ehdi ajattelemaan oikein mitään, painan vaan jarrut pohjaan. Takapyörä nousee reilusti ilmaan ja meinaan kaatua. Etupyörä pysähtyy ehkä noin kymmenen sentin päähän pojan potkulaudasta. Melkein kaadun pojan päälle, mutta saan pidettyä itseni pystyssä. Pyöräni satula lyö selkääni.

Poika sanoo: "Oho". Minä sanon: "Ei onneksi käynyt mitään".

Mitä tästä opimme? Minä opin, että lapset saattavat olla hyvinkin arvaamattomia ja heitä pitää varoa vieläkin enemmän. Poika toivottavasti oppi, että katsoo aina taakseen ennen kuin tekee noin yllättäviä käännöksiä.

Niin, olen onnellinen että tuosta vakavalta vaikuttaneesta tilanteesta selvittiin säikähdyksellä. Jos joku sanoo, että "soittokello on keksitty", niin hän on oikeassa. Olen tähän mennessä käyttänyt sitä silloin tällöin. En ole varma käytinkö tuossa tilanteessa. Loppumatkasta käytinkin sitten hyvinkin herkästi ja sain välillä närkästyneitä katseita. Sou not.

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Kesäloma se ovella kolkuttaa

Olipahan mukava herätä kuuden jälkeen tähän aurikoiseen perjantaihin. Tämän työpäivän jälkeen nimittäin koittaa varmasti ansaittu kesäloma. Tai, no maanantaina täytyy vielä käydä jossain vaiheessa päivää hoitamassa muutama kesken jäänyt asia sekä varmistaa vielä, että kaikki on asiat ovat hoidossa lomani ajan.

Koko elokuu olisi tarkoitus pitää lomaa. Sen jälkeen alkaakin jälleen opiskelut ja teen töitä vain osa-aikaisena. Lomalle lähtö tuntuu tällä kertaa mukavammalta kuin koskaan. Takana on helvetin kiireellinen kevät&kesä. Varsinkin viimeisen viiden viikon aikana on saanut revetä moneen paikkaan yhtäaikaa ja vastata monesta monesta asiasta. Välillä stressi yltyi pahaksi ja orastava vatsahaavakin muistutteli itsestään. Ensin firmamme työnjohtaja lähti lomalle ja hoidin oman työni ohessa hänen työnsä, työnjohtajan palattua lomilta lomille lähti aluepäällikkö ja taas piti omien töiden ohessa tuurata, varsinkin aluepäällikön puhelin tuntui pirisevän lähemmäs sata kertaa päivässä. Tähän lisättynä omien työprojektien alkukevään ja alkukesän kiireet. Tätä lomaa on todellakin odotettu.

Kiekkokausikin pyörähti käyntiin, mikäpä sen mukavampaa. Viikonloppuna Kuopioon festareille huhtoomaan työpölyt pois. Ensi viikko meneekin varmaan vain lepäillessä. Seuraavalla viikolla Eurooppaa kiertämään. Senkin jälkeen lomaa vielä pari viikkoa. Muijankin kanssa menee ihan jees. Kyllä nyt kelpaa.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kiva ilta tiedossa hyvän ystävän kanssa ja ei voi kuin hymyillä, voi kun työpäivä menisi nopeasti ohi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy