sopuli kirjoitti:
Juu, hymiön kerahan tuo edellinen viesti oli, mutta muistelisin, että ohimennen mainitsit tuosta muuallakin. Ja kyllä mä uskon, että sä panet paljon, tosin lievästi demarimainen naismakusi oli minulle yllätys. Tämä siis elokuvanaikkosten perusteella.
Usko pois. En pane paljon :) Aikaa menee muuhun paljon enemmän kuten viinankiskomiseen ja kaiken lisäksi pitää vähän katsoa ketä panee. Puhumattakaan siitä, että herrasmies ei viitsi liikaa vongata, vaan ehdottomasti parhaat fiilikset tulevat niiltä kerroilta, jolloin nainen on tullut pokaamaan. Kieltämättä rusketus ja auringon aiheuttama hiusten vaalentuminen auttaa nyt heinäkuussa noilla markkinoilla.
EDIT: puhuin ainoastaan ja vain naisten luonteista niissä rooleissa. Olivat sympaattisia otuksia, hyvien ja aitojen ihmisten oloisia. Tottakai itse tositilanteessa on tärkeää esimerkiksi älykkyys. Pakko löytää keskusteltavaa, mutta korostaisin, etten ole mikään Asturiasin Prinssi Felipe, jonka kohdalla suhteellisen paljon koko kansakunta kävi keskustelua, kenen kanssa voi avioitua. Mä teen mitä haluan ja sille ei kukaan voi mitään ;)
EDIT2: tuli vielä mieleeni se, että syntyperän perusteella ei voi tuomita demariksi. Vituttaa suoraan sanottuna brittisysteemi lordeineen etc. Jos Yhdysvalloista puhutaan ja vaikkapa sen latinomaahanmuuttajista niin on lukemattomia syitä, minkä vuoksi joku on joutunut tilanteeseen, jossa ei ole ollut mahdollisuutta koulutukseen tai koulutuksesta huolimatta kielitaidottomana uudessa maassa ei ole pystynyt hankkimaan koulutustaan vastaavaa työtä. Silti on panostettu kaikkensa ja tehty vaikka kahta työtä, jotta omat lapset saavat hyvän koulutuksen ja hyvän tulevaisuuden omassa elämässään. Koko perhe voi olla hyvinkin ei-demari. Toiset jopa todella oikeistolaisia. Tiedän jossain määrin, mistä puhun, sillä tuli luettua joskus ylimääräisenä sivuaineena huvin vuoksi latinalaisesta amerikastakin, muutenkin on tullut perehdyttyä syystä jos toisestakin ja rahaakin on tullut sinne lahjoitettua mahdollisuuksien mukaan. Ja ihmisiäkin tunnen ko. mantereelta. Sama koskee ihmisiä muuallakin. Jos Sakari Tuomiojan pojasta tuli renttu ja paha demari niin käy se toistekinpäin.
EDIT 3: Enhän minäkään jokaiselle naiselle voi antaa. Pitää olla kuitenkin jossain määrin vaikeasti saavutettavissa ;)