Onnellisuusketju

  • 1 294 313
  • 7 895

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Routainen Sydän kirjoitti:
Pari päivää kolmen viikon lomaan. Kyllä vetää suun auttamatta virneeseen, HEH.

Sama. Tosin loma on hieman pitempi, kun ei se koulukaan ala enää tänä syksynä. Seuraavan kerran töihin vasta lokakuussa.

Onpas siinä syytä hyvään fiiwikseen
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Selkä alkaa vihdoinkin hieman toimia, eikä tarvitse kävellä kuin lännenmies. Siitä asiasta voi kyllä olla todella onnellinen.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Kulli toimii!

Iso peukalo ylöspäin - kullin kera.

Toki tiedän, että väliaikaista kaikki on vaan.
 

Muro

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulin juuri äsken tulevan lapseni sydänäänet ensimmäistä kertaa.
Kaksi työpäivää jäljellä ennen kuin pääsee nauttimaan Suomen kesästä ja mökkeilystä. Ja parin viikon kuluttua lähtö Hua Hiniin. Kyllä kelpaa; elämä on ihmisen parasta aikaa!

p.s sattuipa mukavasti Predan viestin alapuolelle
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tein itseni - sekä avopuolisoni - tänään hyvinkin onnelliseksi käymällä kännykkäkaupoilla. Tarttui mukaan Sony Ericssonin K300i ja puolisolle Samsungin SGH-X400. Saa nähdä, miten niihin ajan kuluessa suhtaudutaan...

Yksi yö - ja loma alkaa! Pienet asiat tekevät ihmisen onnelliseksi. Kiitos.
 
Viimeksi muokattu:

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Routainen Sydän kirjoitti:
Yksi yö - ja loma alkaa! Pienet asiat tekevät ihmisen onnelliseksi. Kiitos.

Sama täällä...kun vielä huomisen hoitaa pois alta, niin sitten pääsee lomille koko kuukauden ajaksi. Ja mikä vielä parempaa, niin myös paluu takaisin Suomeen on edessä. Täytyy myöntää, että on tässä jo jonkin aikaa miettinyt kaiholla, että kuinka kauniilta ne Keski-Suomen tyynet järvet näyttivätkään pimeyden laskeutuessa elokuisen illan vaihtuessa yöksi...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Grumpy kirjoitti:
Olen onnellinen. Sain tutustua Forssaan.

Heh, pakko chätähtää ja kysyä että miltä näytti, seuraavaksi muutammekin kaikki Tampereen jatkislaiset Forssaan? :)
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sain sanottua itteni irti. Ajotus vielä niin, että pomo joutui ainakin pariksi päiväksi keskeyttämään lomansa. Hih. Hajotkoon sinne paskaläävään. Kohta kaverin mukaan henkiseksi tueksi neuvolaan ja illalla on vielä rehvitkin. Aurinko paistaa, en valita.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olinpa tässä pyöräilemässä. Pyöräilin erään Tampereen lähiön läpi kevyen liikenteen väylää, jossa vasemmalla puolella oli pyöräilykaista ja oikealla puolen jalankulkijoiden kaista. Minulla oli vauhtia ehkä sellainen hieman alle 20km/h. Edessäni menee samaan suuntaan ehkä 7-8 -vuotias poika potkulaudalla kevyen liikenteen väylän vasenta laitaa. Vauhtia hänellä on hyvin vähän, miltei kävelyvauhdin verran. Koska kävelykaista on tyhjä, päätän ohittaa hänet reilusti oikealta puolen. Kun minulla on matkaa häneen ehkä 5 metriä, poika tekee yhtäkkiä 90 asteen käännöksen suoraan eteeni. En ehdi ajattelemaan oikein mitään, painan vaan jarrut pohjaan. Takapyörä nousee reilusti ilmaan ja meinaan kaatua. Etupyörä pysähtyy ehkä noin kymmenen sentin päähän pojan potkulaudasta. Melkein kaadun pojan päälle, mutta saan pidettyä itseni pystyssä. Pyöräni satula lyö selkääni.

Poika sanoo: "Oho". Minä sanon: "Ei onneksi käynyt mitään".

Mitä tästä opimme? Minä opin, että lapset saattavat olla hyvinkin arvaamattomia ja heitä pitää varoa vieläkin enemmän. Poika toivottavasti oppi, että katsoo aina taakseen ennen kuin tekee noin yllättäviä käännöksiä.

Niin, olen onnellinen että tuosta vakavalta vaikuttaneesta tilanteesta selvittiin säikähdyksellä. Jos joku sanoo, että "soittokello on keksitty", niin hän on oikeassa. Olen tähän mennessä käyttänyt sitä silloin tällöin. En ole varma käytinkö tuossa tilanteessa. Loppumatkasta käytinkin sitten hyvinkin herkästi ja sain välillä närkästyneitä katseita. Sou not.
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Kesäloma se ovella kolkuttaa

Olipahan mukava herätä kuuden jälkeen tähän aurikoiseen perjantaihin. Tämän työpäivän jälkeen nimittäin koittaa varmasti ansaittu kesäloma. Tai, no maanantaina täytyy vielä käydä jossain vaiheessa päivää hoitamassa muutama kesken jäänyt asia sekä varmistaa vielä, että kaikki on asiat ovat hoidossa lomani ajan.

Koko elokuu olisi tarkoitus pitää lomaa. Sen jälkeen alkaakin jälleen opiskelut ja teen töitä vain osa-aikaisena. Lomalle lähtö tuntuu tällä kertaa mukavammalta kuin koskaan. Takana on helvetin kiireellinen kevät&kesä. Varsinkin viimeisen viiden viikon aikana on saanut revetä moneen paikkaan yhtäaikaa ja vastata monesta monesta asiasta. Välillä stressi yltyi pahaksi ja orastava vatsahaavakin muistutteli itsestään. Ensin firmamme työnjohtaja lähti lomalle ja hoidin oman työni ohessa hänen työnsä, työnjohtajan palattua lomilta lomille lähti aluepäällikkö ja taas piti omien töiden ohessa tuurata, varsinkin aluepäällikön puhelin tuntui pirisevän lähemmäs sata kertaa päivässä. Tähän lisättynä omien työprojektien alkukevään ja alkukesän kiireet. Tätä lomaa on todellakin odotettu.

Kiekkokausikin pyörähti käyntiin, mikäpä sen mukavampaa. Viikonloppuna Kuopioon festareille huhtoomaan työpölyt pois. Ensi viikko meneekin varmaan vain lepäillessä. Seuraavalla viikolla Eurooppaa kiertämään. Senkin jälkeen lomaa vielä pari viikkoa. Muijankin kanssa menee ihan jees. Kyllä nyt kelpaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kiva ilta tiedossa hyvän ystävän kanssa ja ei voi kuin hymyillä, voi kun työpäivä menisi nopeasti ohi.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jep. Tänään ensimmäinen virallinen lomapäivä. Kolmisen viikkoa lepoa, rauhaa ja viihdettä - ei kuitenkaan alkoholin suurkulutusta. Tuntuu hienolta sikäli, kun on vuosi taas tahkottu menemään yötä päivää ja lepo vihdoin ja viimein koittaa. Ei herätyskelloa tai aikaista herätystä... Ei työstressiä. Jessiä!

Ainakin kolmen päivän matka idylliseen ja kauniiseen Kuopioon ja Sokos Hotelliin siintää - ilmeisesti ensi viikolla - silmien edessä. Mikä sen mukavampaa, kuin viettää se rakkaansa kanssa.

Tänään sitten löysät pois lomanaloittajaisilla...
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Micco! kirjoitti:
Olipahan mukava herätä kuuden jälkeen tähän aurikoiseen perjantaihin. Tämän työpäivän jälkeen nimittäin koittaa varmasti ansaittu kesäloma.

Kah, kohtalotoveri.

Luulenpa, että tuossa neljän aikoihin on kiva laittaa työpaikan ovi lukkoon ja ajatella, että en ehkä avaa sitä enää koskaan. Työsopimus loppuu ja elokuun mittainen loma alkaa. Sitten alkaakin opiskelut. Pienet läksiäiset äsken pidettin ja pomoa antoi läksiäislahjan. Ihan hyvä porukka on ollut ja hyvillä mielin lähden...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Sain työpaikan! Soravaunun/kaivinkoneen kuljettaja puuha-pete, hei! Palkkaakin tulee hyvin, tosin herätys klo5 ei houkuta mutta euronkuvat silmissä nyt puoli vuotta tekee vaikka mitä! Rapeita 12h päiviä..
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
puuha-pete kirjoitti:
Sain työpaikan! Soravaunun/kaivinkoneen kuljettaja puuha-pete, hei! Palkkaakin tulee hyvin, tosin herätys klo5 ei houkuta mutta euronkuvat silmissä nyt puoli vuotta tekee vaikka mitä! Rapeita 12h päiviä..

Onnea! Ja hetki sitten vitutusketjuun kirjoittamaasi viitaten, ethän nyt enää edes ehtisi/jaksaisi sitä vittuilevaa tyttöystävää tavatakaan noilla työajoilla.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Ensi maanantaina taas... Eiku eipäs sittenkään! Nyt se sitten alkoi! Nimittäin loma, semester, holiday, den urlaub, férias... Jotenkin on parempi fiilis jäädä lomille, kun on raatanut kaksi kuukautta duunissa, kuin että olisi maannut kotona koko kesän. Jeah!
 

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
Vaimo lähti muksun kanssa kyläilemään viikonlopuksi, mun piti jäädä himaan tekeen gradua. Teenkin, mutta vasta huomenna!

Eli yksin himassa,pari kaljaa ilman velvoitteita. Pienestä se perheellinen saa ilonsa silloin tällöin.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Olen onnellinen Valtteri Filppulan NHL-sopimuksen johdosta, hienoa ettei pelaa Jokereissa ensi kaudella !
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
kaizu kirjoitti:
Olen onnellinen Valtteri Filppulan NHL-sopimuksen johdosta, hienoa ettei pelaa Jokereissa ensi kaudella !

Taitaa jo ensi kausi pelottaa, vai kuinka? No, vielä se Salmelainenkin ehtii lähteä. Ole huoleti.

EDIT: Olen onnellinen siitä, että Jokereiden rosteri on edelleen selkeästi IFK:ta kovempi. Tosin, jos Thomas ei jatka Jokereissa, tilanne on tasaisempi.
 

scholl

Jäsen
Eilinen krapulan ja koko yön villin seksin jälkeinen väsymys on vain kaukainen muisto. Nyt illalla tuli käytyä varmaan ensimmäistä kertaa kymmeneen vuoteen heittelemässä korista Mustikkamaalla ja nyt olen takaisin himassa Paulaner Weißbier tassussa kerrankin oluen todellakin ansainneena.

Fiilis on jees. Ei tee ees mieli viihteelle tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös