Olipas sopivasti tällainen ketju ensimmäisellä sivulla.
Osaako joku auttaa/ onko vastaavia kokemuksia?
Minulla on ollut koko elämäni jonkun asteisia vatsavaivoja, mutta viikko sitten olin ravintolassa syömässä ja alkoi sattua aika kovaa ylävatsaan. Siitälähtien on ollut vaihtelevasti vatsa kipeä, -tyhjän oloinen ja myöskin kun syö niin alkaa oksettamaan, mutta oksennusta ei kuitenkaan tule. Tätä ravintola sessiota edelsi, noin parinviikon ummettuneisuus ja tämä samanlainen jumitus on jatkunut nyt koko ajan.
Kaksi kertaa olen käynyt nyt lääkärissä ja ensimmäinen peilasi ainoastaan edellisiin mahakipuihini, mutta jälkimmäinen päätteli minulla olevan mahakatarrin. Itse en kuitenkaan vielä pysty tyytymään tähänkään diagnoosiin vaan epäilen, että voisiko olla jopa mahahaava. Poltan tupakkaa ja juon erittäin paljon kahvia, mutta alkoholia en. Muuten olen ihan hyväkuntoinen n. kolmekymppinen.
edit. Näiden lisäksi on ollut myö seuraavia oireita: Ruokahaluttomuus, kipu/outo tunne vasemmassa kädessä, pientä rinta pistelyä/kipua, päänsärkyä, väsymystä, nivelkipua, voimattomuutta, pientä hengitysvaikeutta.